|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 17:53 | |
| Pff, al een caput gedaan, nu het volgende voor latijn tegen morgen. Dan blaadjes Engels vinden, taak maken en dan frans gaan leren. Yeuh ._. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 18:00 | |
| - Lightningrush schreef:
- Iemand aanraders qua Anime?? Ik wil wat kijken xD
Here it comes, mhwuahaha :3 Naruto (vervolg: Naruto Shippuden, eigenlijk veel leuker maar lastig te begrijpen zonder je de gewone Naruto hebt gezien) Inuyasha Spice & Wolf Deadman Wonderland (bloederig maar wel heeewll gaaf xD) Mirai Nikki (gewoon scary qua insanity o.o) ToraDora! (echt greatgreatgreat <3) Rurouni Kenshin (YOU HAVE TO SEE THIS ONE D:) DearS (beetje perverig maar wel hilarisch) Ao no Exorcist / Blue Exorcist (te epic voor woorden gewoon) Kaichou wa Maid-Sama Nog wel een paar, maar weet ze even niet ;3 Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 18:19 | |
| |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 18:26 | |
| - Mousefur schreef:
- Lightningrush schreef:
- Iemand aanraders qua Anime?? Ik wil wat kijken xD
Here it comes, mhwuahaha :3 Naruto (vervolg: Naruto Shippuden, eigenlijk veel leuker maar lastig te begrijpen zonder je de gewone Naruto hebt gezien) Inuyasha Spice & Wolf Deadman Wonderland (bloederig maar wel heeewll gaaf xD) Mirai Nikki (gewoon scary qua insanity o.o) ToraDora! (echt greatgreatgreat <3) Rurouni Kenshin (YOU HAVE TO SEE THIS ONE D:) DearS (beetje perverig maar wel hilarisch) Ao no Exorcist / Blue Exorcist (te epic voor woorden gewoon) Kaichou wa Maid-Sama
Nog wel een paar, maar weet ze even niet ;3
Hetalia [Geen logisch verhaal, maar zeer melig xD] Durarara!! [In het begin wat saai, later word het beter (:] Rosario + Vampire [Vrolijk, kleurrijk, maar toch spannend :3] Vampire Knight [Just vampires >D] Toaru Majutsu no Index [Ben zelf nog niet zo heel ver, maar tot nu toe is het epic :3] Katakyo Hitman Reborn [als je van Maffia houd xD] That's it ^^. Nu ga ik aan m'n biologie opdracht werken, terwijl het hier onweert ;w; Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 18:45 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 18:48 | |
| Meh heeft eerste hoofdstuk fanfic af. Het is en blijft gewoon leuk om te schrijven, xD
morgen Engels SO, niet echt moeilijk, dus heb ik ook niet echt geleerd.
Grieks leraar had misgund, 4 punten niet meegerekend. Xd, dus lekker een 8.7 |
|
| |
Gabs 401
| |
| |
| |
Her 395 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 123
| CAT'S PROFILEAge: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 18:57 | |
| You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| |
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 19:05 | |
| Ik voel me nu echt verraden.. M'n beste vriendin die best ver weg woont vroeg me net of ze bij me kon logeren, want haar vader komt bij haar logeren en daar kan ze het totaal niet mee vinden.. Blijkt dat ze tegen haar moeder heeft gezegd dat ik naar Leiden ging en dat zij wel mee kon =.= Nu zijn m'n ouders ook direct chaggie door dit geintje..
Edit; blijkt dus dat haar moeder van alles door elkaar haalt.. en dat ze van haar vader logeren van een betrouwbaar persoon op school had gehoord.. |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 19:11 | |
| |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 19:14 | |
| Ouch heb haat aan slapende voeten Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 19:17 | |
| Wil er niemand meer een pleegkitten spelen van Rolo? D'= |
|
| |
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn? 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 19:22 | |
| |
|
| |
Bitchy me >3 3
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 19:28 | |
| - Rolo schreef:
- Wil er niemand meer een pleegkitten spelen van Rolo? D'=
Juul ik wil op zich wel, maar weet niet zeker of ik hem geweldig actief kan houden met 4 andere aandachtnodige accounts q |
|
| |
TRALALA...Ach, wat zal zijn, zal zijn? 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 19:39 | |
| *Zucht*, ik heb het druk, druk, druk. Moet ook nog ergens anders antwoorden |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 123
| CAT'S PROFILEAge: 2 moons, i'm feeling me so mature :3 ~Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic di 29 mei 2012 - 20:10 | |
| Jup, werkt xD You say I'm a bitch? Ask my mother and she will deny it, so look at yourself first! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic | |
| |
|
| |
|