Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 40 ... 52  Volgende
Darkshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 DPKsfdL
For some one I'm just nobody. For the one's that know me I'm very bad. And for you? Well, It's Lein..
48

CAT'S PROFILE
Darkshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:04

Marblekit schreef:
Hii!!
Ik verveel me en heb straf om dat ik gister een half uur te laat thuis was.
Zulk mooi weer, en mag ik niet eens naar buiten om te zwemmen >>

Gelukkig is de pc me niet afgenomen...

ah, das echt stom voor je. tja, ik mag van me ma niet naar buiten toe omdat ik me hw moet makenXD, maar ben dus lekker WC aan het spelenXD. voor zo ver dat kan dan. omdat dit account een beetje inactief isXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:06

Even wat crackertjes eten <3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:17

Man ik... val in slaap hier.. bij aardrijkskunde... Nog een uur overleef ik echt niet... mijn ogen vallen dicht, mjn hoofd is zwaar, hoofdpijn..
Darkshadow
Member
For some one I'm just nobody. For the one's that know me I'm very bad. And for you? Well, It's Lein..
48

CAT'S PROFILE
Darkshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:18

Fireheart schreef:
Man ik... val in slaap hier.. bij aardrijkskunde... Nog een uur overleef ik echt niet... mijn ogen vallen dicht, mjn hoofd is zwaar, hoofdpijn..

ah, das ook niet fijn.
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:20

Serieus als ik mijn ogen nu dicht doe, dan val ik in slaap.
Darkshadow
Member
48

CAT'S PROFILE
Darkshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:23

ahh, ik denk dat je docent het niet zo leuk zou vinden als je dat deedXD, maarja. ik slaap ook altijd tijdens de lessen, zo heerlijk, en dan de docent de stang op jagenXD. maar ach, zo ben ik.
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:23

Morgen maar 2 uur les + 1e vrij <3
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:24

Lol nee ik denk het niet, maar hij is meestal zelf ook nie al te wakker. Vergeet soms dat we les hebben enzo.
Maar ik ga maar niet slapen, doe ik thuis wel.
Darkshadow
Member
48

CAT'S PROFILE
Darkshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:27

sassieeXD

hmmm tja dat kan natuurlijk ook. ach, het is fijn dat je een docent hebt die zelf niet al te snugger is, dan kun je meer dingen uithalen. dat zou onze klas tenminste dan doen.
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:35

Gawd..mijn kat heeft net overgegeven..ik moest heb opruimen -ben als enige thuis namelijk- bah, ging ik ook bijna overgeven D<
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:40

Hi lein xD

Nog 20 min. en ik kan eindelijk weer gaan klaarmaken voor paardrijden <3
Darkshadow
Member
48

CAT'S PROFILE
Darkshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:43

haha, okiedokie sassieXDD. hmm, dan ga ik me weer verveeeeleennnnXD. wat ik nu eigenlijk al doe.

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:44

Bah... D: Getver..

& Ik ga Hope straks aanmaken ;D
Ghast
Member
most of you know me as lein.
40

CAT'S PROFILE
Ghast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:45

haha, das leuk linn. XD. toch handig die realname erbijXDD.

zeg sas, feralheart?
en hoe zit dat nou met mij? wanneer wordt dit accountje geboren?XD
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:46

Sta 110 berichten op je voor xD

Lein: Moet je niet aan mij vragen Razz jij zou mail krijgen of het mocht en anders moet je Scratch vragen Razz Ik ga hier nog amper over Razz
Ghast
Member
40

CAT'S PROFILE
Ghast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:48

hmm,ikke geen mail gekregen hebben van stormstar.. wat ik eigenlijk best vreemd vind, maar ok, dan zal ik suusie het effe vragenXD. tja, jij bent toch de pa sassieXD
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:50

Pa's zijn minder interessant Razz

Ben on op Feralheart
Ghast
Member
40

CAT'S PROFILE
Ghast
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:51

okje, dan kom ik daar zo ook onXD. had het suus gevraagd, maar die wist niet wanneer ze scratch ging laten bevallenXD
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:53

Moet nu wel ongeveer als het mag want... Ach je weet zelf wel xD
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimedo 24 mei 2012 - 15:54

Ik verga van de pijn ;s
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 52Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 40 ... 52  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: