|
|
Vocabitch, Juul! >:} 66
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 9:35 | |
| - Ravenkit schreef:
- Meap, wat moet k doen;;
Sparen voor een Miku Costplay voor EFF (70$) Of Sparen voor een Luka Costplay voor EFF (42$)
Die van Luka is goedkoper, maar van Miku epicer D: Why kost dat van jou zo weinig ;-; Ik ga echt iets van 500 euro kwijt zijn.. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
| |
| |
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 9:43 | |
| - Ravenkit schreef:
- Fireheart schreef:
- Ravenkit schreef:
Sparen voor een Miku Costplay voor EFF (70$) Of Sparen voor een Luka Costplay voor EFF (42$)
Die van Luka is goedkoper, maar van Miku epicer D: Why kost dat van jou zo weinig ;-; Ik ga echt iets van 500 euro kwijt zijn.. Maar bij die van Luka moeten nog schoenen + pruik, bij Miku alleen pruik, dus das nii alles ;3
Ah ja dat loopt op. Bij mij is dat dus: Kostuum (ong. 150) Schoenen (ong. 50) Gunblade (ong. 200) Pruik (ong. 50) Eventueel lenzen/ketting (zal ook wel wat kosten) Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 9:45 | |
| - Fireheart schreef:
- Ravenkit schreef:
- Fireheart schreef:
- Ravenkit schreef:
Die van Luka is goedkoper, maar van Miku epicer D: Why kost dat van jou zo weinig ;-; Ik ga echt iets van 500 euro kwijt zijn.. Maar bij die van Luka moeten nog schoenen + pruik, bij Miku alleen pruik, dus das nii alles ;3
Ah ja dat loopt op. Bij mij is dat dus: Kostuum (ong. 150) Schoenen (ong. 50) Gunblade (ong. 200) Pruik (ong. 50) Eventueel lenzen/ketting (zal ook wel wat kosten) Kut, was de lenzen vergeten ;-; Wat is daar ongeveer de prijs van? P E R F E C TT R A P |
|
| |
| |
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 9:49 | |
| We zijn leuk een felle discussie met mijn Nederlands/ex-Duits docent aangegaan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 9:50 | |
| - Fireheart schreef:
- Ravenkit schreef:
- Fireheart schreef:
- Ravenkit schreef:
- Fireheart schreef:
- Ravenkit schreef:
Ah ja dat loopt op. Bij mij is dat dus: Kostuum (ong. 150) Schoenen (ong. 50) Gunblade (ong. 200) Pruik (ong. 50) Eventueel lenzen/ketting (zal ook wel wat kosten) Kut, was de lenzen vergeten ;-; Wat is daar ongeveer de prijs van? Moet je heel even opzoeken op internet, want dat weet ik niet uit mijn hoofd. Opzich niet super super duur, maar de prijs loopt alweer op voor mij omdat ik ze op sterkte moet hebben xD Poor you. Ik zat net te denken, kan ik onder dat costuum niet gewoon mn Allstars aan, maar toen ik dat beeld voor me zag, was het idee ineens horror @~@ En btw, kan je Trippin'kit actieveren? x'3 P E R F E C TT R A P |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 9:51 | |
| Toen net vlogen vier kleine vogels tegen het raam aan, doordat ze opgejaagd werden door een ekster. |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Marieke 49
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 12:07 | |
| |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
Marieke 49
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 12:18 | |
| |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 12:48 | |
| |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
➽ Juul-chan ♥ 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 14:11 | |
| Sound, die ava is van Firepaw ;3 ~~~~~ Ik ga zo naar de kermis<3 - :»cυяƨε σғ тнε cαƨтʟε«:
Y U N O
Acidpaw × 'Silverpaw × Runelight × Chikita × Strife × Otterpaw |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 14:58 | |
| hey catties/mensies, hier nog iets te beleven? klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 24 mei 2012 - 15:01 | |
| Hii!! Ik verveel me en heb straf om dat ik gister een half uur te laat thuis was. Zulk mooi weer, en mag ik niet eens naar buiten om te zwemmen >>
Gelukkig is de pc me niet afgenomen... |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|