| [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias | |
|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias za 19 mei 2012 - 20:20 | |
| Ik doe het maandag ;/ Heb nu niet echt de tijd als dit begrepen mag worden ^^" I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias za 19 mei 2012 - 20:44 | |
| =3 ik begrijp het . ik heb veel geduld dus. Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias ma 21 mei 2012 - 0:02 | |
| |
|
| |
128
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias ma 21 mei 2012 - 17:12 | |
| Ik ben slecht in dingen invullen, dus is het erg als ik even een Voorbeeld-postje maakt?
Kunnen jullie naar ook even naar kijken...
|
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias ma 21 mei 2012 - 18:05 | |
| |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias ma 21 mei 2012 - 18:10 | |
| Mag ik dat misschien ook? Ik stuurd dan wel even een berichtje naar Dreamheart. && is het dan goed dat ik een oude post van Firestripe instuur?. Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias ma 21 mei 2012 - 18:28 | |
| Ik ga er toch nog even over nadenken of ik me wil aanmelden Ik hoop dat ik niet te laat ben?~ |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias ma 21 mei 2012 - 18:45 | |
| |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias ma 21 mei 2012 - 19:12 | |
| Okaay is ook goed. Maar ben ff bezig dus denk dat het morgen komt om vanavond laat. Thank you Joos <3
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias di 22 mei 2012 - 10:55 | |
| Wat zijn de precieze vacht en oogkleuren van Nikias en Lily? Ik ben een beetje in de war door de tekening, de verandering van avatar van Nikias en dat soort dingen^^" |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias di 22 mei 2012 - 11:30 | |
| Kan ik me nog aanmelden? (: |
|
| |
Babs 420
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias di 22 mei 2012 - 15:59 | |
| - Emberstorm schreef:
- @Babs, Nikias heeft nu andere Ava maar die word weer anders x'D
Nikias is een grote langharige zwarte kater met ambere ogen. Lily een kortharige grijze tabby die aan de kleine kant is en heeft groen gele ogen.
@Jinte, Natuurlijk kan jij je ook inschrijven ;D Hmm, blauwe ogen gaan dan niet op eh? Dan ga ik maar voor lichtgele ogen~ |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias di 22 mei 2012 - 19:22 | |
| Zal ik een voorbeeldpostje maken of niet? Daar ben ik heel erg slecht in, maar aan de andere kant is er meer kans dat ik wordt gekozen. Lastig! |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias di 22 mei 2012 - 22:22 | |
| |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias wo 23 mei 2012 - 8:44 | |
| Name;; Zephyr
Gender;; Female
Most Known acc;; Inkmask
Looks;; Een fijngebouwde en niet al te grote poes. Zephyr zal niet op het eerste momenten zeker niet opvallen. Haar zijdeachtige, blauwgrijze vacht is dicht en pluizig, waardoor ze goed beschermd is tegen weer en wind. Ze zal geboren worden met blauwe ogen als alle kittens, maar later zal die kleur langzaam verdunnen en veranderen in een lichte, gele kleur. Ze lijkt eigenlijk op een kortharige en verlichtte versie van haar vader. Eerst zal ze zich netjes houden, echt een dametje. Maar nadat de gebeurtenissen zich elkaar snel opvolgen, gaat dit veranderen. Waarom? Wat kun je hieronder lezen.
Inner;; Eerst zal Zephyr een vriendelijke, rustige en bijna 'zoete' poes zijn. Ze is een kitten zonder ondeugd in haar hart. Maar als ze hoort van Nikias en wat hij gedaan heeft, wordt ze ruw haar paradijsje uitgegooit. Gedachten stormen door haar kop heen als rennende ossen en ze neemt uiteindelijk een drastisch besluit. Poezen zijn zwak en kunnen gebruikt worden door anderen, daarom besluit ze dat ze geen poes meer wil zijn, maar een kater, gewoon uit angst. En dit heeft flinke impact op haar karakter.
Eerst geleidelijk, maar wel duidelijk, begint Zephyr te veranderen. Ze begint zichzelf sowieso al een hij en een kater te noemen, in plaats van een poes of zij. Maar hiernaast begint ze zich ook ruwer en helemaal niet meer vrouwelijk of sierlijk te gedragen, zelfs een beetje agressief. Deze agressiviteit komt vooral naar voren als je haar als een zij aanspreekt of benoemd. Ook is het vertrouwen in de meeste katten weg, gewoon omdat ze weet dat haar moeder Nikias volledig vertrouwd had, terwijl de kater haar keihard had laten zitten.Eigenlijk vind ze deze act ook helemaal niet leuk, maar ze ziet het als nodig, omdat ze zo enorm bang is gebruikt of pijn gedaan te worden.
Dit gedrag gaat een heeele tijd door, totdat er iets gebeurt met een kater die dicht bij haar iets ergs overkomt. Dan beseft ze pas dat aan beide geslachten nadelen zitten en dat beide geslachten kwetsbaar zijn. Hierna laat ze langzaam haar act zakken en 'opent ze haar hart' weer naar iedereen. Ze begint zich weer te gedragen zoals ze altijd had willen zijn, vriendelijk, vrouwelijk en sierlijk.
Why do you want;; Becuz the story of Nikias and Lily is epic?D:
Pictures;; ----- Kitten ----- http://faeriegem.deviantart.com/art/Russian-Blue-Kitten-02-270622338 http://la-vita-a-bella.deviantart.com/art/Don-t-Leave-Me-In-The-Rain-169007576
----- Apprentice ----- http://la-vita-a-bella.deviantart.com/art/O-Hai-188187599 http://la-vita-a-bella.deviantart.com/art/The-Stare-Down-173658815
----- Warrior ----- http://norbi2010.deviantart.com/art/Sweet-little-monster-256779793 http://norbi2010.deviantart.com/art/Prowling-302596986
Hier is de mijne^^ |
|
| |
128
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias wo 23 mei 2012 - 14:47 | |
| Te lui om van accje te veranderen...
Post Desire:
Een zwoele zomerbries vloog door het Bloodclan-camp, katten zaten gezellig naast elkaar te suffen in warme zon. De hitte was vandaag bijna onverdraaglijk en er waren ook katten die vlug de schaduw op zochten, katten gingen in hun nesten liggen, onder bomen...Maakte niet uit! Ze moesten gewoon beschut zitten, tegen de hitte van de zon. Te bedenken dat het gisteren zo hard regende. Een jonge kitten bekeek alles vanaf een afstandje, ze zat in de schaduw van een boom, vlak naast de grens en tuurde afwezig het camp in. Haar ogen stonden wat wazig en ze leek wat te dagdromen, maar in werkelijkheid had die kleine meid alles door. Ze luisterde naar de gesprekken tussen de katten, over het weer, over de andere clans of over de clanleader, Icy. Desire richtte haar grijze kopje even op en keek naar een vogel boven haar in de boom, het was een bruine, met witte spikkels, een spreeuw. Even voelde ze haar jachtinstinct opkomen en dook ze wat ineen, met haar blik op de spreeuw gericht. Maar in de wetenschap dat een kitten van ongeveer een maandje of twee nog niet zo goed kon jagen, ging ze de vogel niet achterna. Ze richtte zich weer in haar volle lengte op en ging verder het camp in, haar blauwe kittenogen dwaalde rond in het stille camp. Bijna alle katten waren aan het schuilen in schaduw en een bijna trieste stilte had het camp vervult, het leek nu ook al weer warmer dan net. Het was alsof iemand een weddenschap met de zon had, zo van: Als jij er voor kunt zorgen dat iedereen zich schuil moet houden, dan...Tja, wat gaf je nou aan de zon? Desire glimlachte even en besloot te kijken waar haar moeder en siblings uithingen, waarschijnlijk gewoon in de den. ''Waarom hebben we eigenlijk een zon en wat is een zon?'' spookte opeens in haar kopje rond, weer zo vraag van Desire. Haar siblings zouden zich echt niet bezig houden met dat soort dingen, die hadden vragen over de beste jachttechnieken, over de clans in de bossen en hoe je moet vechten ze. Desire had juist vragen over hoe alles in elkaar stak en nu over de zon. Maar onze slimmerik wist wel dat er waarschijnlijk geen kat was die haar prachtige vraag kon beantwoorden en ze wist wel dat de zon te ver stond om het zelf uit te zoeken. Deze vraag moest ze aan de kant schuiven. Desire liep de den van haar moeder en sinblings binnen en keek of ze er waren, ze zag in elk geval de gedaante van haar moeder... ''Hoi mam!'' begroette ze haar moeder vrolijk, ze ging naar haar toe en gaf haar een kopje. ''Ik zat vooraan, bij die ene berk'' zei ze al, voordat haar moeder iets kon vragen. Ze keek verder het nest in, maar zo te zien waren de rest ergens anders...Waarschijnlijk ergens in de schaduw met elkaar aan het dollen. Desire gaapte, ze was moe geworden, door de hitte van de zon. Het grijze poesje ging tegen haar moeder aan liggen en sloot haar oogjes, ''Een muis is nooit precies zoals onze wens'' zei ze nog en viel daarna in slaap, tegen haar moeder aan. Ze droomde over de zon en zij was er heel vlakbij.
(Niet mijn beste iets) |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias wo 23 mei 2012 - 15:37 | |
| Het was een koude bladkaaldag.ijzige wind gierde door de bomen waar momenteel geen blad aanzat. sneeuw dwarrelde naar beneden en landde stilletjes op de grond. De meeste katten bleven liever in hun nesten dan dat ze eropuit gingen voor een patrouille of voor de jacht. Een kitten genaamd Yaisa lag in haar nest bewonderend naar de vlokken sneeuw te kijken. Honderdden sneeuwvlokken dwarrelden naar beneden. Het witte ijzige spul was erg interessant als je het nog nooit gezien hebt. Voorzichtig stapte Yaisa haar nest uit en liep snel richting de uitgang van de kraamkamer. Ze verliet het knusse warme gedeelte van het Bloodclankamp. Yaisa aarzelde om het witte spul aan te raken. Het zag er erg griezelig uit. Hoe kan iets zo snel groeien? Dacht ze bij zichzelf. Voorzichtig liet ze haar kop naar beneden zakken en snuffelde er voorzichtig aan. Het was koud en nattig spul. Snel tilt ze haar hoofd op om zich van het koude ding te ontdoen. Yaisa wrijft met haar pootje over haar neus zodat die zich ontdeed van de nattigheid. " Mam , wat is dit koude witte spul? " Zei de grijze cyperse kitten. Niet wachtend op antwoord zette ze voorzichtig een pootje in de sneeuw en ging zo stap voor stap het kamp door. Het sneeuw op haar pootje als ze die optilde smeltte al snel en veranderde niet veel daarna in ijs. Yaisa zakte in jachthouding en deed net alsof ze een konijn wilde vangen. Ze sloop vooruit en wiegde even later met haar heupen. en sprong omhoog en landde met een plof in de dike laag sneeuw. Ze was nog amper te zien , je zag alleen maar een grijze dot. gravend in de sneeuw probeerde een weg te banen door de sneeuw. Eenmaal aangekomen bij een hogerstuk klauterde ze er moeizaam op en schudde haar vacht zodat het sneeuw eraf viel. Gapend keek het kamp rond en haar ogen bleven rusten op de kraamkamer die lekker knus , warm en gevuld met heerlijke melkgeuren was. Yaisa ging al spinnen bij de gedachte en liep richting de kraamkamer. " Het witte spul is erg grappig om in te spelen mam. " toen de kitten die woorden zei sprankelde er een ondeugende blik in haar ogen. Yaisa liep zocht naar een stukje zacht gras dicht bij haar moeder. Eenmaal gevonden ging ze er in staan en draaide zich een paar keer rondt voordat ze ging liggen. Ze had haar ogen nog even open maar die vielen al snel dicht en ze droomde over haar plezier in de sneeuw.
x3 ik hoop dat deze post goed genoeg is Thank you Joos <3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias | |
| |
|
| |
|