[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Lilythorn
Member
[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias DPKsfdL
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Lilythorn
BerichtOnderwerp: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 18:34

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias 35lwvvl
You've been living in a dream, Lily.
You're happy here, and you would be forever.
But, I've come to take you away from it I'm sorry''
- all dreams have to end sometime...

Jaja, Linn en ik hebben nog meer drama bedacht voor lily en Nikias ;3
Ze gaan kittens krijgen. Iets wat Nikias nooit had bedacht.
De maximaal aantal kittens is nog niet bedacht 16 maybe? xD
Nee, 4 of 5 ongeveer. Dit zal nog een lange tijd duren. Maar we willen gewoon alvast aanmeldingkjes enzo. Degene die zullen beslissen over kitties zijn moi (Lilythorn/Rarity) Linn (Nikias) en Waz (Lightningrush)
Houd er wel rekening mee dat de kittens in Bloodclan zullen opgroeien en dus geen Clannamen zullen hebben. Tevens zullen ze nooit hun vader kennen.

Het leek me ook wel leuk als er een kitten is die Nikias volgt zodra hij/zij oud genoeg is en Nikias dus een kitten stalker heeft :3
dat was een klein ideetje wat in me op kwam x'D

Few small rules;;
~ ABN
~ Actief blijven
~ Reëel blijven (kijk naar de vachtkleuren/ogen van allebij de ouders.)

So who wants?

Interested;;
- Shelsi (Nightpaw)
- Emble (Deadstorm) Stalker
- Blossem (Berrynose)
- Yaisa (Firestripe)
- Cinderpelt (Angelpaw)
- Desire (Avalanchefall)
- Zephyr (Inkmask)
- Dust (Blacksoul)

Chosen;;
- Hero (Foxpaw)
-
-
-
-

Wil je kans maken, vul lijstke in ;3

Code:
[b]Name;;[/b]
[b]Gender;;[/b]
[b]Most Known acc;;[/b]
[b]Looks;;[/b]
[b]Inner;;[/b]
[b]Why do you want;;[/b]
[b]Pictures;;[/b]

Zeg ook even of je dan de Stalker wil 8D

Succes <333
xx Mims and Linnie

Laatst aangepast door Lilythorn op vr 25 mei 2012 - 21:41; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 19:05

Name;;Shelsi Bijnaam: Shell waarom? Dat weet niemand.
Most Known acc;;Firelion think i
Looks;;Vreemd genoeg is hij zwart met wit. Het grootste deel van zijn vacht is zwart. Maar hij heeft een paar witte vlekken. Dat zwarte heeft hij natuurlijk van zijn vader, maar niemand weet waarom hij ook wit heeft. Vooral zijn rug en poten zijn zwart. Zijn gezicht is bijna helemaal wit.
Inner;; Altijd braaf en luistert altijd naar iedereen. Tenminste op het eerste gezicht. Zo houd hij flink wat katten voor de gek. Deinsd niet terug voor een gevecht, en al helemaal niet voor een moord. Hij wil altijd alles en iedereen aanvallen. Hij is een echte sluipmoordenaar. Mischien zelfs een huurmoordennaar. Als je hem iets lueks aanbied vermoordt hij met gemak een Clanleider voor je. Tuurlijk als kitten zal dat niet ze duidelijk zijn. Maar naarmate hij ouder wordt ontwikeld dit gedrag zich steeds meer.
precies karakter.:
Why do you want;;Gewoon het lijkt me luek!!!!!!!!
Pictures;;
kitten: 1. http://www.mysites2.nl/upload/154931_g1_3_t8152.jpg 2. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBdq4IIfHtDjD8XaKAAo2yI8bIrwVwEkydpZHdmh0ViSXA7P3MvwLMajCC
apprentice: 1. http://www.indivar.nl/img/pageVorigekittens/kitten002.jpg 2. http://3.bp.blogspot.com/_RAlP3BmEW1Q/TQOb9zMhQvI/AAAAAAAABoo/qmKusNA1NG8/s1600/4-Katten-achtergronden-katten-wallpapers-zwart-witte-kat-zittend-op-stoel-achtergrond.jpg
Warrior: 1. https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTF4waN3y2CH5U5WKDbqXD52PWZ4lo97DznmgOvA70f4r-g9zvKMQ 2. http://homepage.mac.com/w.schoots/Katten/files/page10_10.jpg
Geslacht; Kater!

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:

Laatst aangepast door Nightpaw op vr 25 mei 2012 - 20:14; in totaal 5 keer bewerkt
Carrionpaw
Member
L I N N
331
Actief

CAT'S PROFILE
Carrionpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 19:07

Mimzels, misschien is het handig om in het lijstje Geslacht neer te zetten? (:

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias 2q2guj4
I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold
I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be
The end of your life
Lilythorn
Member
Maartje
390

CAT'S PROFILE
Lilythorn
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 19:08

Whhahaha good idea x'D

Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent
[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias 2yke6tk
[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Serah_and_snow_stamp_by_xselfdestructive-d2yo9h6[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Farrons_stamp_by_pikaripeaches-d3irdk9 [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias E58b359ffeac80c699197a1b34be7a98-d4kb26p [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Noel_serah_by_spirasen-d4jcv40
***Nightpaw
StarClan
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 19:13

Oh, ik zal mijn post even aanpassen snel Geslacht erbij zetten.

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Deadstorm
Member
Abigail
295

CAT'S PROFILE
Deadstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 19:33

Ik wil stalker Very Happy

Name: Emble (mijn naam Razz) kan ook anders als je wil
Most Known acc::Madiebo/Deadstorm
Geslacht:She-cat
Inner;;
Ze is dapper, soms is ze wat egoïstisch. Ze is een goeie spreker. Ze is wat serieuzer, Spelen kan, maar niet altijd. Ze houd van vechten, en dat kan ze ook goed. Ze is soms te enthousiaste. De meeste mensen noemen zich vrienden van haar, maar de echte haar kennen ze niet.
Looks;;
Kitten: Gestreepte maincoon of gestreepte korthaar met groen gelige ogen.
voorbeelden van eventuelen avatars:
Spoiler:

Warrior:
GROOT
Spoiler:
of
http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=stripes+main+coon#/d2nt0tm

Wy do you want Ik vind het gewoon super cool :3 en toen mimi me vroeg twijfelde k helemaal niet Very Happy

ideeën voor later:
-Ze krijgt later een beste vriendin, maar die liet haar kei hard vallen, en ze gaat haar stalken, en vermoord haar.
-Ze krijgt een groepje vrienden, die haar echt kennen en waar ze alles voor opgeeft.

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias O89a87[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Vmszew
╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

Laatst aangepast door Deadstorm op vr 18 mei 2012 - 23:31; in totaal 6 keer bewerkt
Berrynose
Member
Bo~
326

CAT'S PROFILE
Berrynose
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 19:46

Name;; Blossem
Gender;; Poes
Most Known acc;; Mim, you know x3
Looks;; een Tortoiseshell poes met geel/groene ogen. Een buitenstaander dus. Ze lijkt totaal niet op haar ouders maar heeft een heel ander uiterlijk
Inner;; Je zou denken, als de vader heel slecht is is zij dat oom wel maar nee. Zij is bang en schuw.

Als kitten; Ze houd zich achterwege. Ze is anders dan de andere. Ze houd van haar moeder . ze is het vaakste te vinden bij haar moeder, Lilythorn/Rarity te vinden.

Als apprentice; Nog steeds zal ze bij haar moeder blijven en maakt lastig vrienden. Ze wilt dat haar moeder haar alles leert, het jagen enzovoorts. Ze blijft schuw. Ze verstopt zich het liefste voor alle Bloodclan katten omdat ze er niet tegen kon als ze bloed bij zich hadden. Het maakte haar misselijk. Ze kan niet tegen al het kattenbloed die de Bloedclanners bij zich dragen.

Als Warrior; Ze blijft nog steeds schuw en bangerig en iedere keer dat ze bloed ziet of ruikt van een kat word ze misselijk en valt ze bijna flauw. Het liefste schuilt ze dan bij haar moeder en wou ze dat ze nog een kitten was. Ze voelt zich bij de Bloodclan niet erg op haar gemak. Op een gegeven moment vraagt ze aan haar moeder of ze wel echt bij deze clan hoorde. Ze wantrouwde iedereen behalve haar moeder. Ze is zelfs bang voor haar Broertjes/zusjes.
Why do you want;; Mim asked me xD + ik zat al te twijfelen of ik me hier zou aanmelden x3
Pictures;; Foto 1
Foto 2
Foto 3

Zo dit was mijn aanmelding ^^

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Berryn10[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Vpu7pl[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Berryn10
xThe secret side of me
I never let you see
I keep it caged but I can't control it
So stay away from me
The beast is ugly
I feel the rage and I just can't hold it

I must confess i feel like a monster x
Thanks iedereen:

Laatst aangepast door Berrynose op vr 18 mei 2012 - 20:00; in totaal 1 keer bewerkt
Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 19:53

Name;; Yaisa
Gender;; Poes
Most Known acc;; Firestripe
Looks;; Yaisa is een langharige Maine coon met een gray tabby vachtkleur. Ze heeft wat wittig door haar vachkleur bij haar borst en buik, haar groene ogen zijn gewoonweg schatiig. En haar zachte staart is net het zachtse mos dat er is. Mooi poesje toch? x]
Inner;; kit: Yaisa is een speelse kitten, ze is altijd wel in voor ene partijtje stoeien. Wat ze minder vindt? , luisteren. Yaisa luitsert niet graag en doet het liefst haar eigen zin en gaat volop in protest als ze het niet leuk vindt. Ze zal bij vreemde katten een stuk minder brutaal zijn en verlegen regeren.

Apperentice: Yaisa is als apperentice een leergierige kit en proberen de beste warrior van de hele bloodclan te worden. Ze zal erg haar best doen en haar mentor overspoelen met vragen. Soms zou ze ook echt haar dag niet hebben en erg loom reageren op aanvallen en in de jacht. tegen vreemden zal ze wat minder verlegen reageren. Ze is niet echt een bloodclan cat met kwaad in zich.

Warrior: Yaisa is als warrior niet voorzichtig en kijk alles behalve uit wat ze doet. Ze is totaal niet meer verlegen en erg brutaal. in gevechten zal ze kosten wat het kost winnen al zou ze daar haar eigen leven voor moeten opgeven. Haar vrienden zal ze erg trouw blijven.
Why do you want;; Omdat het me erg leuk lijkt om een keer een bloodclankitten te spelen in plaats van een kat in de andere clans.
Picture
Spoiler:

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.

Laatst aangepast door Firestripe op za 19 mei 2012 - 0:58; in totaal 3 keer bewerkt
Carrionpaw
Member
L I N N
331
Actief

CAT'S PROFILE
Carrionpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 19:57

Mensen, ik zou liever willen dat jullie het uiterlijk gewoon uitschrijven, en niet in een plaatje laten zijn (:
Aangezien je dan meer kans maakt, neem het aan als een tip :3

The end of your life
Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 20:07

Ok , Ik heb haar look verandert

Thank you Joos <3
In mine soul
And in mine fur
Cornpaw*
Member
12

CAT'S PROFILE
Cornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 22:07

Name;; Desire. (Het engels voor verlangen)
Gender;; Poesje.
Most Known acc;; Avalanchefall
Looks;; Ze is een lichtgrijze cyperse poes, eigenlijk hetzelfde als haar moeder, maar ze heeft veel meer wit, en geheel witte neus. (En daarmee bedoel ik wat om de haar ruiker zit) wat langzaam maar zeker breed word en haar hele onderbuik voelt. Ze heeft drie sokjes, een van de achterpoten is juist weer cypers gestreept. Ze heeft gele ogen van haar vader.
Inner;; Desire is de slimmerik van het nestje, ze denkt veel over dingen na en stelt vragen, waarna ze zelf het antwoord zoekt. Ze gaat vaak op onderzoek uit en bedenkt vaak eigen uitdrukkingen en versjes, met een verstopte wijsheid en moraal erin. Maar net als haar moeder vertrouwt ze soms iets te vlug, ze wijkt niet vlug uit voor een kat.
Why do you want;; Ik wil dolgraag een kitten spelen, al een tijdje en probeer het maar gewoon hier.
Pictures;;Als kitten: http://browse.deviantart.com/?order=9&q=gray+tabby+kitten&offset=264#/d3ex5cj

Volwassen: http://browse.deviantart.com/?order=9&q=gray+tabby+cat&offset=264#/d23j0sz

Als ik mag, laat ik de oogkleuren veranderen.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 22:38

Owja nog voor de duidelijkheid. Tante Lightning is niet blij met de kittens, dus daar kun je ook een verhaallijn mee verwachten. (en een van de redenen waarom ik mee mag beslissen).

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Carrionpaw
Member
L I N N
331
Actief

CAT'S PROFILE
Carrionpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimevr 18 mei 2012 - 22:46

Mensen, ik wou heel even zeggen dat Nikias' weer een zwarte vacht krijgt, houdt hier dus rekening mee, en als je een voorbeeld wilt kijk dan gewoon naar zijn voorstel topic (:

The end of your life
Silentcry
StarClan
TessaLyra
471
Actief

CAT'S PROFILE
Silentcry
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 0:00

Name;;Hero (if you know what i mean)
Gender;; Male
Most Known acc;; Foxpaw.
Looks;;een kopie van zijn vader, een half-lange zwarte vacht. net felgele ogen. De kitten is op jonge leeftijd al een sterkgevormde kitten
Inner;;De kitten is op jonge leeftijd al een sterkgevormde kitten waardoor hij graag zal willen 'stoeien' met zijn siblings. Maar hij wil niet stoeien hij wil ze pijn doen. Hero vind dat hij de beste is en roep graag 'and the hero saves the day'. Ook vind hij het heel erg nodig iedere kat lastig te vallen en uit te dagen.
Why do you want;; meeh likes the concept

Love and kindness lead my way
[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias 33fc9si
Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 1:00

@Wazz

Whahaa , ok weet ik dat ook weer.

&& Linn

heb Yaisa's look en plaatje aangepast xD. Want als een kitten bruin is en de ouders zijn zwart en grijzig dan klopt het niet meer ;P

Thank you Joos <3
In mine soul
And in mine fur
***Nightpaw
StarClan
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 15:40

Ik heb het aangepast.

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Angelwing
Member
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 17:29

Name:cinderkit, cinderpaw, cinderpelt
Most Known acc: angelpaw
Looks: grijs met blauwen ogen
Inner: heel spels, indruk op bloemen ,alles wat beweegt wild hij op jagen behalven katten.
Why do you want: het leek me leuk om kitten te zijn.
Pictures:kit: http://www.russischblauw-net.nl/images/kittennieuws/wk-3/kittens-Bolshoi-Raya%20227.jpg
paw; http://www.cattery-axinia.com/uploads/7/7/1/3/7713425/559252834.png
warrior: http://www.sylviascheenmysticcats.eu/plaatjesvensterkatten/Blauwe%20Rus.jpg

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 17:46

angelpaw schreef:
Name:cinderkit, cinderpaw, cinderpelt
Most Known acc: angelpaw
Looks: grijs met blauwen ogen
Inner: heel spels, indruk op bloemen ,alles wat beweegt wild hij op jagen behalven katten.
Why do you want: het leek me leuk om kitten te zijn.
Pictures:kit: http://www.russischblauw-net.nl/images/kittennieuws/wk-3/kittens-Bolshoi-Raya%20227.jpg
paw; http://www.cattery-axinia.com/uploads/7/7/1/3/7713425/559252834.png
warrior: [url=http://www.sylviascheenmysticcats.eu/plaatjesvensterkatten/Blauwe%20Rus.jpg
http://www.sylviascheenmysticcats.eu/plaatjesvensterkatten/Blauwe%20Rus.jpg[/quote[/url]]

Ik wil ej voor een ding waarschuwen, er is al een Cinderkit en een Cinderkit*

Thank you Joos <3
In mine soul
And in mine fur
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 18:09

Daarbij zijn het geen Clankatten, dus hebben ze ook geen Clannamen. ^^

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitimeza 19 mei 2012 - 18:16

Vraagje: Mag ik bij intresse katten staan.

Met Desire dus.

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias 28l9ib

[Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias 22
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias   [Search] Kitties Lily(Rarity) - Nikias Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: