|
|
Jizzle :3 66
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:15 | |
| Ik ben zo moe :s Morgen om 9 uur tot 9 uur s'avonds een LOTR kijken ^^ De grote versie >3 |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
| |
| |
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:16 | |
| Jeej 4 dagen vrij: Moren overmorgen Zaterdag + Zondag! Happy jeej Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
Jizzle :3 66
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:18 | |
| Linn ben jij nou Lianne of niet? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:20 | |
| Ja ik weet! Cherrypaw ik ken die film niet sr. Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
Soof 477
| |
| |
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:22 | |
| - Acuzio schreef:
- Linn ben jij nou Lianne of niet? xD
Nee, ik ben gewoon Linn (: Linn linn linn xD Ik ben dus Dapplepaw enz. xD I'm scared of what she'll say if what I say sounds incomplete |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
Ambertjuuuuh 46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:24 | |
| Ik wil weer een topic met Darkvoice, de andere met haar sterven uit D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:25 | |
| Ja idd. En Cherrypaw nog steeds niet *.* Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:27 | |
| Mag ik misschien het idee ook weten? |
|
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:28 | |
| Kear ik wilde dat ook net vragen! XD
En Reno: Zielig zeg ik had een oranje kat... Laat maar !
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:29 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |