We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:06
Spoiler:
Kat x Kat: Darkstripe x Goldenshadow Clan/Roque: TC x RC Kat x Kat: Crowkit X Dapplepaw Clan/Roque: WC
Kat x Kat: DarkstripexDarkfire Clan/Roque: Both TC Why: duuh Dark 8D
Kat x Kat: LightningrushxNikias Clan/Roque: TC & BC Why: Wazzeh don't kill meh x'D ik dacht enkel aan LightningxSnow ;3 En tja, hate love relation x'D
Kat x Kat: Dapplepaw x Willowtear Clan/Roque: WindClan x SkyClan Kat x Kat: Wolfpelt x Hollystar Clan/Roque: Shadow x Wind
Kat x Kat: Reno x Yucka Clan/Roque Kittypets
Alle katten van mij die gekoppeld zijn xD Darkstripe x Goldenshadow: Hmm..Noh..denk het niet (: Darkstripe x Darkfire: Ondanks dat Darkie en Darkie niet gay zijn, lijkt het me wel awesome >3 Lightningrush x Nikias: Ghehe (: Hatelove = the best. Dapplepaw x Willowtear: I guess he loves someone else (: Reno x Yucka: I don't think so..xD I would like to keep him single for a moment..OR NOT XD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:09
Dapplepaw schreef:
Breakingfur schreef:
Wie heeft er allemaal op de mobiel een soort 'dreigement' van 'Carlos' gekregen? Ben nieuwsgierig XD
Dreigement? En hoe ging die?
Ik wil het niet meer lezen, sorry. Misschien krijg je het nog wel, maar ik werd er echt bang van. Vandaag hadden we wel lol over hem in de klas, voor ons is hij dus een downy XD Dat helpt echt als je bang bent :3