|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 15:03 | |
| - Iciclea schreef:
- omg viktor jou kat is EPIC!
En daarop zeg ik dankjewel xD /Blackclaw was van mij x3 |
|
| |
Ya epic Tazmaria girl 115
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 15:09 | |
| |
|
| |
Gummybeertje / chihuahua 128
| |
| |
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 15:21 | |
| Ik heb die dansende kat van Suntail gekregen! Ik weet zelf ook niet waar! XD Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 15:27 | |
| Ik moet nog beginnen aan de examens en veel succes |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Gummybeertje / chihuahua 128
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 15:32 | |
| |
|
| |
Ambertjuuuuh 46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 15:37 | |
| Wie heeft er allemaal op de mobiel een soort 'dreigement' van 'Carlos' gekregen? Ben nieuwsgierig XD |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 15:55 | |
| Ariana. Succes met Exame ik moet nog niet XD
Maar jij wel doe je best *Duimt alvast* Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 15:59 | |
| Ik weet ook niet hoowr! Ik heb er geen verstand van XD Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:00 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:04 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:06 | |
| - Spoiler:
Kat x Kat: Darkstripe x Goldenshadow Clan/Roque: TC x RC Kat x Kat: Crowkit X Dapplepaw Clan/Roque: WC
Kat x Kat: DarkstripexDarkfire Clan/Roque: Both TC Why: duuh Dark 8D
Kat x Kat: LightningrushxNikias Clan/Roque: TC & BC Why: Wazzeh don't kill meh x'D ik dacht enkel aan LightningxSnow ;3 En tja, hate love relation x'D
Kat x Kat: Dapplepaw x Willowtear Clan/Roque: WindClan x SkyClan Kat x Kat: Wolfpelt x Hollystar Clan/Roque: Shadow x Wind
Kat x Kat: Reno x Yucka Clan/Roque Kittypets
Alle katten van mij die gekoppeld zijn xD Darkstripe x Goldenshadow: Hmm..Noh..denk het niet (: Darkstripe x Darkfire: Ondanks dat Darkie en Darkie niet gay zijn, lijkt het me wel awesome >3 Lightningrush x Nikias: Ghehe (: Hatelove = the best. Dapplepaw x Willowtear: I guess he loves someone else (: Reno x Yucka: I don't think so..xD I would like to keep him single for a moment..OR NOT XD It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Ambertjuuuuh 46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:09 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Breakingfur schreef:
- Wie heeft er allemaal op de mobiel een soort 'dreigement' van 'Carlos' gekregen? Ben nieuwsgierig XD
Dreigement? En hoe ging die? Ik wil het niet meer lezen, sorry. Misschien krijg je het nog wel, maar ik werd er echt bang van. Vandaag hadden we wel lol over hem in de klas, voor ons is hij dus een downy XD Dat helpt echt als je bang bent :3 |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 16:09 | |
| Noo, Reno x Yucka :3 Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |