We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 7:52
Shrewleap schreef:
Saxon schreef:
Moron Dat ik ben. Nu snap ik waarom ik David nooit herkend heb in hp4, ik keek altijd in het Nederlands /shot
Vroeger deed ik dat, maar nu moet ik gewoon altijd de originele versie kijken, xD
Ik ook, maar ik ben altijd te lui om in het Engels te kijken xd de stemmen zijn zo anders in het Engels, maar nu herkende ik David wel aan z'n stem (A)
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 8:25
WHOOOHOOO dat is wel een feestje waard Morgu
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:.. ..:Find the perfect in the moonlight:..
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 8:30
Whaha xD Magic is te laaaaaaaat!
(ben haar aan het pesten want ze leest met me mee xD)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 8:34
xD
check wat ik heb gemaakt( beware uglyness )
name: Greystripe(fav. karakter) Drowning about you...:
..:Gast, moonlight shines on my black and white fur, and shall blind you, like the sun shining into your eyes:.. ..:Find the perfect in the moonlight:..
Lightpaw*
Member
!!nana!! 575
CAT'S PROFILE Age: 11 Moons and a half Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 9:55
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 10:44
Morguh! c:
Zo meteen douchen en dan rond één uur naar mijn examen, halleluja ._.
You're gonna hear me roar
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December, And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor. Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow
But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 13:38
Gef. Leuk!
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 13:48
omg heb net gelezen over een pendel. Die zijn epic, en ik ga het misschien ook eens proberen!! EPIC IS MY LIFE!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 13:50
Hahaha ik ga het denk ik ook doen! Maar weet het niet XD.
Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me! ______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | Fightspirit Fury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan _____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 mei 2012 - 14:37
omg viktor jou kat is EPIC!