| Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? | |
|
|
Seven 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? zo 21 okt 2012 - 18:12 | |
| Sintelpoel Nachthemel Donderkit Oog Sneeuwtje
FanClans Schaduwster Blauwstroom Vuurdraak
Ik lach me dood om Winterkoninkjekit xD Die van mij klinken ook vaag xD |
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? zo 21 okt 2012 - 18:17 | |
| Zonstaart Fluisterlied Zonbrand Toonkit Krullerig Glimmendpoot/Glimmendsneeuw Hulstwoud (die moet ik nog krijgen van de inactieve account lijst ;3)
Laatst aangepast door Showkit op za 27 okt 2012 - 12:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? do 25 okt 2012 - 22:35 | |
| shiverthought(kit) Rillende gedachte Foxface Vossensnuit katniss Katniss silentcry Stille Kreet/roep nightlock Nachtschade chillybreeze Koele bries thistlefrost(paw) Distel IJzel hailshimmer Haggel Schimmering Hero Held Buggles Buggles Fluttershy Fladder Verlegen |
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? vr 26 okt 2012 - 21:02 | |
| Desertpaw {} woestijnpoot Runner {} renner Gloomykit {} Somberkit Pumpkinscar {} Pompoenlitteken |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? vr 26 okt 2012 - 21:47 | |
| Brightpaw ;; Lichtpoot Smoketear ;; Rooktraan Lightpaw ;; Lichtpoot Lightheart ;; Lichthart Innerpaw ;; Innerlijkpoot Thrushkit ;; Lijsterpoot Mightykit ;; Machtigekit Frozenpaw ;; Bevrorenpoot Stormpaw ;; Stormpoot
Wat veel "Poot" zeg xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? vr 26 okt 2012 - 21:50 | |
| |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? vr 26 okt 2012 - 22:07 | |
| Jaypaw ~ Jaypoot 8D Thunderfeel ~ Dondergevoel Summernight ~ zomernacht Silvernight ~ Zilvernacht Robinkit* ~ Robijnkit Ty ~ Ty 8D Heartkiller ~ Hartdoder Jayjay ~ JAYJAY 8D Silverfire ~ Zilvervuur Whiteblossom ~ Witblossom Skyclaw ~ Luchtklauw Angrybird ~ Boosvogel Beautysoul ~ Mooieziel Leafkit* ~ Bladkit Firestone ~ Vuursteen Finestpaw ~ Fijnstpoot Recognized ~ Herkende Snowface ~ Sneeuwgezicht
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? za 27 okt 2012 - 0:33 | |
| Moonstripe \\ Maanstreep \\ o_õ Faithmind \\ Geloofgeest \\ *dies spontaneously* Gravelkit \\ Kiezelkit \\ Dayumm'
Lol this xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? za 27 okt 2012 - 11:20 | |
| - Smokepaw schreef:
- Jaypaw ~ Jaypoot 8D
Thunderfeel ~ Dondergevoel Summernight ~ zomernacht Silvernight ~ Zilvernacht Robinkit* ~ Robijnkit Ty ~ Ty 8D Heartkiller ~ Hartdoder Jayjay ~ JAYJAY 8D Silverfire ~ Zilvervuur Whiteblossom ~ Witblossom Skyclaw ~ Luchtklauw Angrybird ~ Boosvogel Beautysoul ~ Mooieziel Leafkit* ~ Bladkit Firestone ~ Vuursteen Finestpaw ~ Fijnstpoot Recognized ~ Herkende Snowface ~ Sneeuwgezicht
Jaypaw is Gaaipoot x) |
|
| |
»Quinty« 93
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? za 27 okt 2012 - 13:20 | |
| Burnedleaf ~ Verbrandblad |
|
| |
Bo//B//Botje 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 18:17 | |
| Bump, want dit is heel grappig :')
Schedelmasker Vlugpoot - Vlugstem, Vlugbles, Vlugtempo Pantergrom Vospoot - Vosdans, Vosstap, Vosstem Doornpoot - Doorn? Hazelkit - Hazelpoot - Hazelstreep
|
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 18:19 | |
| Grijsvleugel Flitspoot - Flitsvoet
|
|
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 18:26 | |
| Ashbrook - asbeek Austin - hoofdstad van texas [x |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 18:35 | |
| Acefray - Aasstrijd Leopardkit/tail - Luipaardstaart Determind - Afschrikwekkendegedachte/ vastbesloten Warpaw/hound - Oorlogshond
XD Erg, gewoon erg |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 18:37 | |
| Geen idee of ik dit al es gedaan heb maar: Daylight - Daglicht Redwhiskers - Roodsnor[haar] Lilyvalley - Lilyvallei Islandbird - Eilandvogel Whitelion - Witleeuw Whitefur - Witvacht Dovepath - Duivenpad Dyingblack - Stervendzwart Lostlife - Verlorenleven Winddancer - Winddanser Forcefield - Krachtveld Flowertime - Bloementijd
De meesten vallen goed mee c: Ik hou van Eilandvogel en Krachtveld xD |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 18:56 | |
| Schedelstreep - Skullstripe Beerpoot - Bearpaw Vostand - Foxfang
Haha xD |
|
| |
Lore~ 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 19:05 | |
| Downpour-Neerslag Smokescreen-Rookscherm Reckless-Rusteloos/roekeloos |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 19:11 | |
| Hellhound - Helhond Dawnpaw {Dawnsky} - Dagenraadpoot {Dagenraadlucht} Fallenkit {Fallenangel} - Gevallenkitten {Gevallenengel} Vaporfall - Dampval Ermine - Hermelijn |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 21:16 | |
| Wilgvacht Inner(?)poot Inner(?)bries Lichtvacht En waarschijnlijk nog wat poezen c: |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? wo 3 jun 2015 - 21:24 | |
| Nu ga ik het es proberen xD Swallowkit/flight - Zwaluwvlucht Snowkit/field - Sneeuwveld <3 Thymewillow - Tijmwilg
Ik vind Zwaluwvlucht een Sneeuwveld heel leuk klinken haha |
|
| |
| Onderwerp: Re: Wat zouden jouw kattennamen in het nederlands zijn? | |
| |
|
| |
|