war zone - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

war zone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende
Lionheart
Member
war zone - Pagina 6 DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 19:28

"Ah, kleine kitten Lionkit" Lachte ze. Hij lachte mee en ze ging juist hetzelfde liggen. "Wie het langst zo kan blijven liggen wint." Zei ze een keek hem heel uitdagend aan. Opeens sprong ze met een supersnelle draai rond en zei vlug. "Kom overeind, je moet terug gaan liggen!" Haar stem klonk bezorgt en hij gehoorzaamde haar als een kitten. Hij draaide zich om en ze begon ham volledig schoon te likken met snelle halen en wreef met haar kopje tegen de zijne aan. Hij spinde en keek haar schatig aan. Hij vond het wel leuk, zo als een kleine kitten een beetje rond dwarrelen. Maar dat kwam door al zijn energie die hij niet kwijt kon omdat hij moest blijven liggen. Nu wist hij hoe Icy zich voelde toen ze drachtig was. Dat was niet leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 20:38

Icy zag dat Lionheart haar schattig aankeek en Icy gaf hem een vrolijke lik over zijn neus. Ze vond hem heel erg schattig. Ze ging naast hem liggen en keek hem aan. 'Vergelijk jou positie nu maar is als de tijd toen ik zwanger was, dan zit je goed', lachte Icy en ze gaf hem lachend nog enkele likken. Ze was steeds erg vermoeid geweest toen ze drachtig was geweest. Ze was moe geweest en tenslotte kon ze geen energie verbruiken. Ze was nu ook zeer vermoeid. Ze legde haar kopje op haar poten en keek naar Lionheart. Ze glimlachte. 'Ik heb een mooi uitzicht', zei ze lachend en ze drukte haar neusje tegen die van Lionheart aan terwijl ze hem vrolijk aankeek. Ze spinde en draaide zich toen op haar rug.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 22:59

"Vergelijk jou positie nu maar is als de tijd toen ik zwanger was, dan zit je goed." Lachte ze en hij lachte mee. Hij was al een beetje moe geworden ook al had hij nog steeds energie. Ze legde haar kopje op haar poten. "Ik heb een mooi uitzicht" Lachte ze. Hij lachte voor de tweede keer mee. Humor had ze wel en ze drukte haar neus tegen de zijne. Ze keek hem vrolijk aan en hij spinde blij. Toen begon zijn te spinnen en rolde zich op haar rug. Hij sloop dichter en likte haar helemaal vol. Hij gaf haar een paar kopjes en wreef mat zijn wang over de hare en dan over haar nek. En na een paar minuten legde hij zijn kop op haar buik.
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 23:28

Icy zag Lionheart op haar afsluipen en Icy keek schuin. Ze werd helemaal vol gelikt. Icy spinde en lachte tegelijk wat soms voor een raar gepiep zorgde. Ze kreeg een paar kopjes en zijn wang wreef over de hare en toen over haar nek. Een paar minuten lag ze stil en stond hij stil en toen legde hij zijn kop haar buik. Icy spinde. Ze draaide zich zo, zodat Lionheart's kopje niet van haar buik afviel. Ze krulde zich op en verstopte haar gezicht in zijn flank. Na een paar minuten al werden haar gedachten rustig, haar ademhaling rustig en haar dromen werden rustig. Geen Goldtail, geen honden: niks! Icy was blij met deze rust en ging een droomloze slaap tegemoet. Even later werd ze wakker. Het was nacht en de maan scheen mooi op hun pelzen. Icy keek naar de maan en haar ogen glommen. Zilverpels strekte zich boven hun uit. Elke dode kat. Lionheart's moeder keek over hun heen. En Goldtail... misschien ook. Misschien zelfs Icy's ouders.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 11:49

Ze draaide een stukje maar hij viel niet van haar buik. Ze krulde haar helemaal op tot ze met haar kopje in zijn vacht verstopte. En al snel was ze in slaap. Hij deed tijn ogen ook toen dicht en sliep al snel.
" Je bent bijna genezen. Icy verzorgt je goed." Hij keek fier omhoog en zei. " En wie denk je dat geleerd te hebben?" Zei rolde met haar ogen en antwoordde. " Jij maar zij kan het wel goed onthouden. Ze is wel aangelegd voor medicijnen." Hij knikte begrijpend en zei." Dat is waar. Ze heeft wel iets weg van medicijnkatten." De droom duurde niet lang want ze vervaagde al.

Lionheart werd de volgende dag waker na een goede nachtrust. Hij bleef lekker warm tegen haar aan liggen tot ze waker werd.
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 12:27

Laag gegrom, een hoop gekraak en een karkas dat dood neerviel in het gras. De hond keek naar beneden en zag onder zich een dood karkas liggen. Hij rook geen bekende geuren. Maar hij zou en moest die poes vinden, die hem dagen geleden geïrriteerd had en zijn maat bijna om het leven had gebracht. De hond keek naar rechts en zag zijn maat naast hem lopen, die ook een karkas van een vos neergooide. Hij gromde diep en sprong toen uit te struiken, recht voor een hert. De hond zijn ogen werden rood, of het was toch een rood uitzicht en hij doodde het hert in koele bloede. Hij keek door enkele struiken heen en zag twee katten liggen...

Icy schoot omhoog. Ze krijste het uit. Ze keek naar de struiken en haar pupillen werden groter. Ze zag een rood oog, maar die verdween weer. Icy schreeuwde het uit en keek vol afschuw naar de struiken. 'Daar! In de struiken!', gilde ze en ze keek naar Lionheart en toen naar de struiken. Daar was echter niks bijzonders te zien, maar Icy's stem had een eigen willetje. Ze schreeuwde het uit en drukte zich tegen Lionheart. Haar klauwen trokken zich in en uit en ze klauwde over het gras. Bloed kwam op de grond terecht. Icy was haar eigen vel aan het afkrabben.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 18:26

Icy schoot opeens recht en schreeuwde richting een paar struiken. "Daar! In de struiken!" Gilde ze en keek in zijn ogen en dan weer snel naar de struiken. Hij zag helemaal niets. Ze bleef schreeuwen en drukte zich toen tegen hem aan. Zonder dat hij het door had rook hij bloed en zag hij dat Icy haar eigen vel aan het afkrabben was van angst. snel rende hij naar zijn voorraad en nam wat kamille, tijm en een paardebloem blad. Zelfs hij kon haar niet kalmeren bij aan angstaanval hij rende terug naar haar en legde de tijm, kamille en paardebloem voor haar. Hij legde het blad snel in haar mond een liet haar het inslikken. Ze moest kalmeren. Hij krulde bescherment rond haar. Als ze de tijm en kamille in ademde kalmeerde ze ook al. Enge dromen had ze vaak tegenwoordig. Als ze terug kalm was vroeg hij. " je moet eens over je dromen praten dat ik ze kan oplossen. Waar ging hij over?"
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 18:42

Icy kreeg een paar medicijnen ingeslikt. Het eerste moment zou ze willen janken en het volgende moment was ze weer rustig. ''Je moet eens over je dromen praten dat ik ze kan oplossen. Waar ging hij over?'', vroeg Lionheart toen en Icy begon te vertellen over haar droom. 'Het gekke was dat ik niet zag wat de hond deed, maar dat ik zag vanuit zijn ogen wat hij deed. Ik zag het karkas onder mij liggen en ik proefde zelfs bloed', sprak Icy en haar ogen sperden zich wijd open, maar de medicijnen zorgden ervoor dat ze rustig bleef, ondanks de angstaanjagende droom. 'Ik wil graag een droomloze nacht tegemoet gaan. Niet steeds dood, moord of mensen die vermoord worden', zei Icy zuchtend terwijl ze zich tegen Lionheart's flank drukte.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 18:50

"'Het gekke was dat ik niet zag wat de hond deed, maar dat ik zag vanuit zijn ogen wat hij deed. Ik zag het karkas onder mij liggen en ik proefde zelfs bloed." Vertelde ze. Hij luisterde aandachtig. Hij dacht dat dit niet echt een droom was maar dat de starclan er mee te maken had. "Ik wil graag een droomloze nacht tegemoet gaan. Niet steeds dood, moord of mensen die vermoord worden." Zei ze. " Dit zijn niet echt dromen maar dit zijn dromen die de starclan je geven. Of ze willen je waarschuwen voor je vijand of ze willen je straffen of..." Zei hij en stop even om te slikken. " Of, Je hebt je eigen lot bestemming gezien."
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 19:02

''Dit zijn niet echt dromen maar dit zijn dromen die de starclan je geven. Of ze willen je waarschuwen voor je vijand of ze willen je straffen of...", vertelde Lionheart en toen hij zijn laatste reden wou zeggen keek Icy hem boos aan. 'Of wat?', vroeg ze dringend. Ze zag hem slikken. Dit ging niet goed zijn. ''Of, Je hebt je eigen lot bestemming gezien'', zei Lionheart. Icy keek hem raar aan. 'Wat betekent dat laatste Lionheart? ', vroeg ze bang. 'Lionheart, ik ben bang! Ik wil niet dood!', zei ze en snikkend drukte ze haar neus tegen zijn vacht aan en snikte steeds. Ze drukte haar vacht tegen de zijne aan en wou dat ze die dromen niet had. Als SterrenClan haar al ergens voor waarschuwde moest het wel heel erg zijn. Icy was bang. Heel erg bang.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 19:09

"Wat betekent dat laatste Lionheart?" Vroeg ze bang. " Dat ze heb laten zien hoe je sterft of iemand die je heel graag ziet." Antwoordde hij met veel tegenzin. Hij wou haar niet nog meer bang maken. "Lionheart, ik ben bang! Ik wil niet dood!" Zei ze bang en begon te snikken. Ze drukte zich tegen hem en hij fluisterde en haar oor. " Kalm maar, zelfs de starclan kan mij niet tegen houden jou te redden." Zijn stem klonk geruststellend terwijl hij haar tegen zich aan drukte. Hij keek even naar buiten en zag heel even een rode glim door de struiken. Hij deed alsof hij dat niet gezien had en ging verder met haar te troosten. Ooit moest hij zich toch laten zien.
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 19:20

''Kalm maar, zelfs de starclan kan mij niet tegen houden jou te redden'', zei Lionheart en Icy zuchtte even terwijl ze haar roze neusje in Lionheart's vacht duwde en snikte. Ze werd tegen hem aangedrukt en zijn zin klonk geruststellend, alsof het allemaal niks voorstelde. Alsof Icy niet, via SterrenClan, bedreigd werd met de dood. Alsof er geen rode ogen oplichtte telkens als zij een blik wierp op de struiken. Ze werd getroost en Icy zuchtte in Lionheart's vacht. 'Laat me alsjeblieft niet alleen. Weet je wat? Ik slaap vannacht gewoon niet. Problemen opgelost', zei ze quasi vrolijk alhoewel ze dondersgoed wist dat het probleem daarmee alleen maar zou ergeren in plaats van dat het hielp.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimezo 17 okt 2010 - 19:27

"Laat me alsjeblieft niet alleen. Weet je wat? Ik slaap vannacht gewoon niet. Problemen opgelost" Zei ze alsof een bedreiging van de starclan niet was gebeurd. " ik laat je nooit van mijn leven alleen en Ik heb een beter idee. Ik hou de wacht terwijl jij probeert te slapen. Je moet de starclan vragen wat hun bedoeling is en waarom ze dit doen. We moeten die antwoorden hebben om ons er op voor te berijden snap je?" Vertelde hij terwijl hij met zachte halen haar kalmeerde. En met dat 'ding' in de struiken wou hij haar beschermen. Wat was dat toch? Ooit ging hij het te weten komen. Dat was heet raaste wat hij ooit in zijn leven had mee gemaakt en dat ging hij ook trotseren ook. Hij moest en zal Icy beschermen.
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:15

''Ik laat je nooit van mijn leven alleen en Ik heb een beter idee. Ik hou de wacht terwijl jij probeert te slapen. Je moet de starclan vragen wat hun bedoeling is en waarom ze dit doen. We moeten die antwoorden hebben om ons er op voor te berijden snap je?", zei Lionheart en Icy begreep zelf ook wel dat het meer een bevel was dan een vraag. Ze zou hun met rust moeten laten als Lionheart sprak met SterrenClan. Maar hoe kon het dat deze kater Rogue was en toch medicijnkat? Daar zat ze mee vast en ze zou het vragen ook! 'Lionheart, heb jij vroeger echt niet bij een Clan gezeten? Hoe kan het dat jij medicijnkat bent dan?', vroeg ze bewonderend terwijl ze Lionheart aankeek. 'En je zal toch ooit is de tocht hebben moeten afleggen om te kunnen dromen met SterrenClan?', vroeg ze en ze wou graag antwoord op haar vragen, want sommige dingen werden gewoon met de minuut lastiger en onduidelijker.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:34

"Lionheart, heb jij vroeger echt niet bij een Clan gezeten? Hoe kan het dat jij medicijnkat bent dan?" Vroeg ze. Daar was hij al een tijdje op voorbereid op die vraag. " Icy, ik heb je al eens verteld dat ik niet echt een medicijnkat ben. Alleen ik ken er alles van. Het zit zo, een van mijn voorouders was een medicijnkat in een clan en dat is in de familie gebleven." Vertelde hij zijn verhaal en ze stelde al een nieuwe vraag. " En je zal toch ooit is de tocht hebben moeten afleggen om te kunnen dromen met SterrenClan?" Vroeg ze. " Alleen clanleden mogen dat. Maar als ze jou deze dromen al geven moeten ze je toch ook kunnen antwoordden. Het kunnen ook nachtmerries zijn maar dan zijn het toch nachtmerries die op dromen van de starclan trekken." Antwoordde hij op haar vraag. Hij was toch heel blij dat zijn voorouders medicijnkatten waren anders had hij deze kennis niet gehad en had hij feze vraag nooit kunnen beantwoorden.
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimema 18 okt 2010 - 17:58

Toen Lionheart haar eerste vraag had beantwoord keek Icy een beetje raar. Het zat in de familie! Cool! Zou haar moeder of haar vader iets cools hebben gedaan? Of ergens veel verstand van hebben waar Icy ook veel verstand had? Natuurlijk! Jagen en wijsheid. ''Alleen clanleden mogen dat. Maar als ze jou deze dromen al geven moeten ze je toch ook kunnen antwoordden. Het kunnen ook nachtmerries zijn maar dan zijn het toch nachtmerries die op dromen van de starclan trekken'', zei Lionheart en Icy keek even bedenkelijk. 'Ik ben heus geen medicijnkat en het zit ook nauwelijks in de familie. Of niet dat ik weet, in ieder geval. Ik heb wel veel kracht van wijsheid en tactieken voor te jagen, maar dat is het', lachte Icy, alsof ze niks kon en alsof het heel erg onbelangrijk was. 'En ik ben ook heel goed in kleine katers opsporen die de regels overtreden en ze uitbranders geven', zei Icy en ze stak haar tong uit naar Lionheart.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimema 18 okt 2010 - 18:50

"Ik ben heus geen medicijnkat en het zit ook nauwelijks in de familie. Of niet dat ik weet, in ieder geval. Ik heb wel veel kracht van wijsheid en tactieken voor te jagen, maar dat is het." Lachte ze. Haar angst was volledig verdwenen en ze wende er ook geen aandacht meer aan haar dromen. De medicijnen hadden hun taak goed volbracht. "En ik ben ook heel goed in kleine katers opsporen die de regels overtreden en ze uitbranders geven." Vervolgde ze en stak haar tong uit. Daar wist hij nog wat op. " Die wijsheid klopt dan toch niet als je 's nachts naar buiten gaat om een paar honden, vossen en een kater die belangen nog niet in de beurt is gaat opzoeken om problemen te krijgen en een paar uitbranders verwacht." Hij liet een gemeen lachtje horen en duwde haar met zijn staart om. Voor ze op haar rug viel hield ze haar met zijn staart tegen en trok haar schuin naar boven. Hij stopte voor zijn neus en zei. " Maar wees maar niet ongerust. Je bent niet de enige."
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimema 18 okt 2010 - 20:39

''Die wijsheid klopt dan toch niet als je 's nachts naar buiten gaat om een paar honden, vossen en een kater die belangen nog niet in de beurt is gaat opzoeken om problemen te krijgen en een paar uitbranders verwacht'', zei Lionheart en Icy dacht razendsnel na. 'Mijn intuïtie gaf dat door, dat heeft niks met wijsheid te maken', grijnsde ze. Ze werd omgeduwd en net voor ze de grond raakte weer opgetrokken en vlak voor zijn neus stopte ze lachend. ''Maar wees maar niet ongerust. Je bent niet de enige'', zei Lionheart en Icy gaf hem vrolijk een lik over zijn snuit. 'Oh darling, ik wil met jou kunnen vliegen', sprak ze en ze speelde half toneel. Ze lag echter in een deuk toen ze Lionheart's gezicht zag en keek hem toen aan. Ze gaf hem vol gespin nog een paar likken.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimedi 19 okt 2010 - 19:41

"Oh darling, ik wil met jou kunnen vliegen." Zei ze toen ze hem al een lik over zijn snuit had gegeven. " Ik blijf toch liever op de grond. Maar met jou durf ik alles aan." Zei hij charmant en ze gaf hem spinend nog een lik. Hij spinde en gaf haar nog een paar likken terug. Hij spinde nog luider en gaf haar daarna nog een paar kopjes. Hij dacht dat ze misschien hem nog wat wou uitdagen maar daar was hij al op voorbereid maar had daar nu geen zin in. Hij ging het nu niet beginnen. Hij spinde blij en drukte zich dicht tegen haar aan. Hou niets anders doen. " Ow Icy wat ben je toch mooi, schatig en lief." Zei hij spinend. Hij was van een paar uitdagingen naar iets totaal anders gegaan.
Icy
Member
war zone - Pagina 6 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 13:35

''Ik blijf toch liever op de grond. Maar met jou durf ik alles aan'', zei Lionheart en de charmes dropen er van af. Icy grinnikte en spinde. Ze kreeg een lik. Hij spinde ook, wat Icy erg blij maakte. Ze ontving een paar likken, waar Icy erg blij mee was en spinde. Ze kreeg ook een paar kopjes en hoorde Lionheart luid spinnen, waardoor zijzelf ook een toontje meer ging spinnen. Ze voelde Lionheart dicht tegen zich aan en was bezorgd of zijn wonden nu niet zouden gaan steken. ''Ow Icy wat ben je toch mooi, schattig en lief'', zei Lionheart en Icy spinde. 'Jij knap, stoer en leuk', spinde ze en haar staart krulde zich rond de zijne, terwijl ze zich voorzichtig tegen hem aandrukte, bang om hem pijn te doen. 'Laten we gaan liggen. Ik ben bezorgd over je wonden.'
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: war zone   war zone - Pagina 6 Icon_minitime

war zone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: