We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene onzin di 15 feb 2011 - 14:15
Pff, gisteren bloed prikken, 3 pottjes vol, en dan willen ze me helpen met weer meer bloed krijgen, maar ze nemen juist af, he was weinig, maar veel voor mij, ik bedoel, ik werd al duizelig van die drie potjes!!! *Gromt*
"She died when she was sad... Now she lives as an angel..."
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 16 feb 2011 - 20:48
Wie hier kent de real live game Gingerhunt? XD
.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..
In his lair he pleasure's his thoughts In his dreams he slays the hope His eyes are blood red with 2 black spots His disease he will cope Stalking from the shadows Hunting in the night You may hope you have prayed Because this demon is Scytheshade
Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 16 feb 2011 - 21:13
Gingerhunt is een sadistisch spel dat vaak word gespeeld met mensen die tegen een stootje kunnen. Veel mensen doen het van mijn jaar dus de tweede.
Er zijn gingers,
als je er eentje ziet sla dan de dichtsbijzijnde deelnemer van je vriendengroep. en zeg de woorden "Gingerclaim" dat betekent dat jij die ginger hebt geclaimed, als de Ginger al was geclaimd dan mag je teruggeslagen worden.
elke nacht om 00:01 zijn alle gingers unclaimed. Hier gaat het dus eigenlijk om een speurend oog en snelle reflex. Dit lijkt een zinloos spel
dat is het ook.
XD het word enkel bij ons gespeeld als reden om elkaar een vriendelijke vuistslag te geven.
.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..
In his lair he pleasure's his thoughts In his dreams he slays the hope His eyes are blood red with 2 black spots His disease he will cope Stalking from the shadows Hunting in the night You may hope you have prayed Because this demon is Scytheshade
Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 16 feb 2011 - 21:37
*Jankt jankt jankt* Lightpaw is straks een drie voeter! Tenzij de Medicine kat ahar rechter achter poot weet te redden! Maar straks gaad zo dood, als de ene steen afbreekt! *Jankt jankt jankt*
Name of topic: The dogs kils me!
"She died when she was sad... Now she lives as an angel..."