|
|
Gail 580
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 21:15 | |
| Weet ik maar toch post ik het want hier is het geen spam accounts: - Spoiler:
- Spoiler:
Your heart will guide as your fate will untie like the carvings in stone your destiny is of love pure and free, like a bird conquer the sky spread your wings clouds will reveal all look down at the world as it is your home the place of your love the place of your soul don't let it go.. ~Be free
- Spoiler:
|
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 6 feb 2011 - 21:27 | |
| Nee, ik wou gwn weten waarom zeblauw gebruikte, niet omdat ik het slecht vind, ik was gewoon niewschierig. Ik vind het juist leuk dat ze een andere kleur gebruikt, en toen ze vroeg waarom ik wit gebruikte dacht ik, ja, waarom gebruiken wij allemaal wit? Wie zegt dat blauw anders is? Voor hetzelfde geld schreef iedereen met blauw en dan was het anders dat je met wit schreef. Dus ik bedoelde het niet zoals jullie het opvatte, sorry... X( |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 16:17 | |
| Patchy in dâh house! x'd I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
68
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 16:18 | |
| |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 16:22 | |
| Pfft.. Ik ben nu bezig met het signature van Smokekit, het is me een best rijtje om te maken @__@ |
|
| |
23
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 16:23 | |
| |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 16:24 | |
| Ik ben al de hele dag thuis, omdat ik buikgriep heb, maar hoogstwaarschijnlijk ga ik morgen wel weer naar school, ook al heb ik geen zin in gym. Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 16:26 | |
| - Honeyfeather schreef:
- Pfft.. Ik ben nu bezig met het signature van Smokekit, het is me een best rijtje om te maken @__@
Sluit hem dan even, werk de aanvraagjes af, en open weer =D I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 16:27 | |
| Heb hem gesloten maar alsnog blijven er aanvraagjes komenD; |
|
| |
846
| |
| |
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 16:34 | |
| O.o Dat is best wel eng x'3 I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 18:11 | |
| Night heeft het zelf uitgedokterd x3 Vertel me! Nee hoor, ik hoef het niet te weten ;3 Waaaa Teveel.. Zuidoost-Azië topo is echt saai! |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 18:17 | |
| GROARH X__X FINALLY, DONE |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 18:29 | |
| - Mousefur schreef:
- Gast, bijna iedereen weet die code toch? 8D
LOL, dan gebruik ik hem ook even x'3
En Wolf Story is íéts te verslavend!! Ik ben net lid geworden van het... PUPPYCLUPPY 8D Puppycluppy is koel 8D I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 18:37 | |
| - Mousefur schreef:
- Yay, wie ben jij daar dan? 8D
Emillia 8D I always wonder why. Why doesnt anyone hear me when I cry? Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
53
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 20:32 | |
| Emillia!! 8D
LOL En ik heb nu EINDELIJK door hoe je een onderschrift maak! :'D Yayz!! |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 7 feb 2011 - 20:36 | |
| Damn, zeg please geen onderschriften -heeft voor de rest van de dag een trauma aan onderschriften nu ze er zoveel heeft gemaakt,- En mensen voor wie ik ze hem gemaakt reageren niet eens D;... -Oke mijn klaag momentje is over- |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 8 feb 2011 - 15:35 | |
| Debatteren met nederlands.. ik moet 5 argumenten in 3 minuten proppen; waarom moet de aanwezigheidsplicht op scholen NIET afgeschaft worden.. ik moet daarover gaan vertellen en ook nog andere argumenten onderuit schoffelen.. WAAAH! Nu nog verzinnen D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|