|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 16:50 | |
| Ik heb Sims 3 voor de PS3 en het is veat.
ALLEEN MAN WAT HEBBEN DIE MENSEN GEEN SMAAK VOOR JONGENS KAPSELS!! IEUWL :O |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 16:53 | |
| Dat wordt wat met de Sims Middeleeuwen xd Want geloof ik hadden ze in de middeleeuwen niet eens smaak voor... Gewoon alles, ze hadden geen smaak D: Alleen qua architectuur in Rome (a) Dus ik vrees het ergste voor de jongens kapsels xd En sommige kapsels voor meisjes vind ook van... Dat doe je je haar toch niet aan o_o ? Het is alleen jammer dat mijn laptop de Sims 3 niet trekt xd Hij viel altijd uit o_o |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 16:55 | |
| Ik heb de sims op de pc en op de wii, maar op de wii heb ik het eigenlijk nog nooit gespeeldXD Daar valt het nog wel mee, vind ik ook al zijn er inderdaad kapsels waarvan je denkt dat zou ik echt nooit zelf doen. |
|
| |
170
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 17:08 | |
| ja, wat ze soms van dat haar maken! Ik heb het alleen op de pc, bij mij zijn ze ook continu chagrijnig.. maar het is wel stoer ^^ |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 17:12 | |
| Haha die KARMAKRACHTEN. Ik moest serieus lachen toen ik dat zag staan. Wat wil het doen. *Ik gebruik mijn Karmakrachten op jou* whoooo
Maar middeleeuwen word idd geen smaak, maar wel veat. |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 17:21 | |
| Mijn moto bij de Sims is altijd; Maakt het leven van je mensjes zo zeur mogelijk o3o Oké, heb een keertje een cheat gebruikt om ze altijd happy te laten zijn... Maar daar word je na een tijdje bang van o_o *ventje word net gedumpt door ander ventje, maar is nog steeds happy* 'GA HUILEN' xd Ja, ik ben gemeen voor mijn Sims o_o
En bij de middeleeuwen kan je zwaardvechten (a) Kijk er naar uit ;3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 17:24 | |
| Lolz, ik heb nu een mooie crimineel gemaakt x'D Is echt grappig.
Maar idd, ze moeten gewoon huilen zo nu en dan. Anders is het ook eng. |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 23:40 | |
| Whoo~ Ik heb een setje voor Minnowkit gemaakt~ -testtest- |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 1 jan 2011 - 16:40 | |
| Haal me uit deze hel! Owkee... Dat klinkt overdreven.. Ik hoop dat school gauw weer begint. Nu hou ik ervan als ik juist iets krijg, afleiding, proefwerken waarop ik me kan concentreren, alles beter dan dit. |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 1 jan 2011 - 18:56 | |
| wat is er dan (sorry als het al gezegt is) |
|
| |
36
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 1 jan 2011 - 19:22 | |
| bij the sims 3 heb ik een hele rare familie en dat is ook wel comisch zoals dan 2 blanke ouders en dan een donkere baby. en dan is de zus van 1 iemand groen. En dan past de famillie niet bij elkaar qua eigenschappen enz |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 15:58 | |
| Ik ben nu verschrikkelijk kwaad en pissed off... Wacht, ik zal mijn hart is luchten, het kan me niks meer schelen wat er gedenkt wordt en of ik kans heb om van deze site af te gaan:
Ik vind het onwijs stom dat ik mijn Dump zit te maken en dat de moderators al wéten dat ik iets FOUTS in mijn Dump heb staan, maar het me pas op het laatste moment melden. En dan ook nog eens niet via PB! Sorry hoor, maar ik heb ook zoal mijn verwachtingen! Ik voel me ontzettend rot en verwijder dit bericht maar omdat het om ààndacht vragen is, maar dat is het niet en ik ben gewoon kwaad. Ik snap gewoon niet waarom ik niet gewaarschuwd ben van te voren. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 16:01 | |
| KIJK OOK BIJ DE MEELUGU PRAAT TOPIC (nog meer onzin(jippie)) |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 16:45 | |
| Sorrry hoor -.-' Verwacht je dat ik de laatste dagen helemaal heb bijgehouden hoe jij je dump maakt.
Dit is Warrior Cats toch, en niets anders. Iedereen zie je netjes Warrior Cats dingen plaatsen. Daarbij is over andere site's uitgebreid iets posten toch echt wel een beetje reclame. |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 16:50 | |
| |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 16:55 | |
| @ Whitestorm: sorry hoor, maar dan had je dat eerder moeten zeggen, want dàt wist ik niet. Wel, jullie houden al die topics in het oog, dus waarom mijn Dump niet? Misschien dat je regels kunt opschrijven bij die Dropping? @Skywalker: ik ken nog iemand met dezelfde profielfoto als jouw, dus die is al bezet. Geloof je me niet? Zoek 'Shadowfur' maar eens op |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 17:01 | |
| Ik vind het best logies dat het over Warrior Cats gaat. Ik heb notabene een voorbeeldje gemaakt. In de regels staat wat over reclame maken. Ja ik hou alles in de gaten, als ik er tijd voor heb. Sorry dat ik een eigen leven heb en dus in de Kerstvakantie met Kerst bezig was. Film kijken, spelletje spelen met mijn familie. Heb je niet gemerkt dat ik amper online ben geweest. Dan heb ik jou eerste posts nog gezien van je dump, daarna had ik andere dingen aan mijn hoofd, en toen stond dat er allemaal. Wow sorry dat ik geen robot ben die 24 uur per dag alles in de gaten houd wat jullie allemaal op deze site uitvoeren. En als ik het kon zijn, ik zou het niet willen. Ik ben daarbij geen stalker die al jouw posts bij gaat houden. Als ik online kom heb ik vaak genoeg andere dingetjes te checken.
Misschien is dat een goed idee ja. Dan hoef ik niet meer mijn huiswerk tijd op te offeren aan een of ander gestrest gedoe over een dump plekje. Want je denkt misschien dat jij het vervelend vind dat de moderators/admins zo op je hielen zitten als je iets 'fout' doet, maar eerlijk gezegd vind ik het even min 'leuk' als je dat soms vergeten was. |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 17:11 | |
| Oh ja... Zo kan ik ook doorgaan... Sorry dat ik me zo klote voel omdat iemand overleden is. Sorry dat ik gewoon nergens mee kan lachen. Sorry dat ik overal zo bot op moet reageren. En sorry dat ik dat wéér eens op iemand anders afgereageerd heb.
En nee, ik ben niet vergeten dat jullie het ook niet leuk vinden om ons te straffen voor zulke dingen, maar... Sorry. Ik kan op dit moment gewoon effe nergens meer tegen en ben te koppig om dat in te zien. Mijn ouders zijn ook geen fantastische steun. Sorry, nogmaals. Ik probeer rechtvaardig te zijn, te helpen, dingen te onthouden, maar ik merk dat dat heel vaak in de soep loopt O_O En dit klinkt ook weer als een soort geslijm zeker? Ik houd al op, ik houd al op... |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 17:32 | |
| |
|
| |
8
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 17:44 | |
| |