|
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 10:39 | |
| Ik zou eigenlijk ook een keer langs alle topics van mijn karakters moeten gaan en kijken of ik nog moet reagerenXD, ik ben bang dat het er wel wat zijn. |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 10:55 | |
| En ik heb geen zin om op Starshine met al mijn char's nieuwe topics aan te maken... Maar dadelijk gaat de admin zeuren XD |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 13:35 | |
| Ik WIL niet eens weten in welke topics ik allemaal zit, In al de fora waar ik op zit ;l Op meer dan de helft heb ik... Twee keer gepost, en dan kwam ik nooit meer opdagen xd Maar ik denk dat ik maar eens al mijn topics na moet gaan, Het is nu vakantie en ik heb... Zo ongeveer de tijd. Vage school heeft me vakantie werkjes gegeven ;l Gemene mensen dat ze zijn. Maar ik ben ook een lui persoon, En ik moet ook nog verplicht een 1000 woorden post maken. Met een tijdslimit. Dus ja... Uhg. *facepalm'd* |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 13:36 | |
| ja, het is verschrikkelijk! ben je net klaar, begint het weer overnieuw! hoewel ik nu op de helft van m'n lijst ben ^^ dus het kan erger.. I guess want zoveel accounts heb ik niet eens |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 13:44 | |
| Maar je hebt actieve accounts (; En ik zou ook eens een lijstje moeten maken. Nou doe ik alles uit mijn hoofd; En ik moet mezelf eens gaan dwingen posts te maken ;l En ik vind dat ik wel veel accounts heb xd Maar ik vind dingen te snel (; |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 13:56 | |
| ik vind dat dingen vinden leuk is verplicht een 1000 worden post woow! ik ga straks ook weer met Kijito reageren hoor ^^ alleen eerst warriorcats onderspammen met topics waar ik op had moeten reageren |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 14:04 | |
| o_o... Die zin maakte me in de war... Ghehe, ik kan iets winnen ermee x3 -- En neem je tijd maar hoor. Rox moet maar wachten xd |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 14:09 | |
| Ja.... En Selène ook... Op Alexander |
|
| |
The one and only real sugar baby ♥ 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 14:21 | |
| *facepalm'd* Sorry DX Maar.. Mijn inspi met hem is schaars ;o -- En ik ben weer aan het proberen actief te doen op Quietpaw xd |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 18:53 | |
| Starshine Academy! =3 Ik moet daar echt weer actief worden D: Daar ben ik: May en Saphira ;3 |
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 18:59 | |
| Lol, Riverclan heeft zat apprentices, behalve als ik wil dat ze reageren in de apprentice denD: |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 28 dec 2010 - 19:13 | |
| Daarom wou ik Riverclan App maken (a) Zodat ik kon chillen met U. Maar ik ben voor een gedeelte ook bang om hem te maken, En U weet waarom xd |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 29 dec 2010 - 18:44 | |
| Algemeen bericht
Mijn volle excuses als je langer dan twee dagen moet wachten tot je je reactie krijgt. Ik heb het ontzettend druk met de topics waarmee ik me bemoeid heb. Die kun je volgen bij mijn Dump bij StarClan, maar ik kan me niet herinneren dat ik het ooit zo druk heb gehad. |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 29 dec 2010 - 20:52 | |
| Ik heb even een onbelangrijke vraag, maar help! Mijn beeld is helemaal uitgezoomd. Weet iemand een instellng waarmee ik hem weer op normaal kan zetten? |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 29 dec 2010 - 20:52 | |
| War gebruik je? Internet explorer, Firefox? |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 29 dec 2010 - 20:54 | |
| IK heb het al gevonden Het was een inzoom uitzoom probleem |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 29 dec 2010 - 20:55 | |
| Dat dacht ik alXD, daarom wilde ik ook weten welke browser het was, maar ja. Fijn dat het weer normaal is^^ |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 16:08 | |
| Er worden hier constant rotjes en vuurwerk afgestoken O.o |
|
| |
194
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 16:09 | |
| - Bramblepaw schreef:
- Er worden hier constant rotjes en vuurwerk afgestoken O.o
Bij jou ook al Al had ik het wel verwacht x) |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 31 dec 2010 - 16:37 | |
| Vreemd genoeg ben ik niet van rotjes of vuurwerk wakker geworden, Maar er waren mensen in ons huis, die telkens achter elkaar trap op en afliepen >;U En ik ben wel gewend dat ik eventjes weer wakker word, Houd ik mijn ogen dicht en na vijf minuutjes pit ik weer lekker door. MAAR DEZE MENSEN SCHREEUWDEN ZOWAT D: En ik met mijn o zo gezellige ochtend humeur + ik wou douchen. Ik lag geloof ik echt met zo'n kop in mijn bedje; >:l Al woelend, proberend in slaap te komen. En toen ze weg waren, rende ik naar de badkamer en heb ik me daar opgesloten xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|