|
|
125
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 17:52 | |
| Ik snap dat iedereen het wel eens moeilijk heeft en daarom wat feller reageerd. Sorry als ik te fel was tegenover jouw, maar je moet begrijpen dat mijn humeur erg snel daalt als ik dit soort dingen lees. Dus laten we er maar gewoon over ophouden. "StarClan, hear my prayer. Let me be wise in sad times, loyal in difficult times and strong in all times" |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 18:21 | |
| wat ik k kk k kk kan het niet lezen
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 18:22 | |
| Jep, dat snap ik ook wel... Ik probeer begrip op te brengen hoor! Haha, ja is goed Yayz! Bluestar heeft kits XD |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 18:23 | |
| Oke, dit is vanaf nu mijn rust account, als iemand het waagt me hier te storen met moderator/clanleader zaken dan gooi ik hem hoogstpersoonlijk voor de wolven x3 |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 2 jan 2011 - 18:35 | |
| I'm still a bit shocked. Ik kan dit niet veel langer meer aan. Een van mijn beste vriendinnen gaat met een veel te oude jongen/man om, mijn ouders kunnen bijna alleen maar ruzie maken en als klap op de vuurpijl liegt mijn nicht tegen haar eigen ouders en zus. Ze gaat om met een jongen waar ze constant over liegt en iedereen is bang dat het een loverboy is. Mijn tante kwam net een tijdje geleden helemaal overstuur hier naartoe, omdat mijn oom en nicht dus ruzie hadden daarover. Nu zijn mijn tante en andere nicht naar hun huis toe en het hopelijk aan het uitpraten, maar veel meer trek ik niet. Alles lijkt zoveel op elkaar en dat geeft me alleen maar meer angstgevoel.
Sorry als dit heel erg zeurend overkomt, maar ik moet het ergens kwijt. Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
149
| |
| |
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 11:31 | |
| Falconheart, haal je post weg bij mijn Dump. Jongens, zo kan ik toch ook niet verder? Trouwens, bij de regels staat overduidelijk dat anderen alles via PB moeten doen. Probeer Appletree, Bluewave... Je hebt 11 keuzes. |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 11:41 | |
| ik heb de post al weg gehaald en ik zie je alleen maar op snakekit de laatste tijd - Spoiler:
Mijn Band; Bunnyhoprock (\_/) (^^) -Ik ben de zangeres (Dotkit, Silverpool) (>i<)
(\_/) (^^)/< -Ik ben de gitarist(Sunpaw, Wolfie) ( >0
(\_/) (O.O) -Ik ben de trommellist... x3(Falconheart) (-_-)
(\_/) ( ^^) ( ) - Ik speel keyboard!(Owlpaw) (i i i i i)
(\_/) (o_o) - ik speel met de tamboerein(Darkness, Skyclaw en Blacktail) (>0 )
Wil je er ook bij? Bedenk dan ook een konijn die iets anders speelt!(en PB Silverpool) Je kan ook nog achtergrondzanger, danser, of verzin het maar zijn!
|
|
| |
209
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 11:51 | |
| Hè...? Heb jij 'm echt hier weggehaald? StarClan --> Dropping ---> Snakekit's Dump. Da's gek. Bij mij staat ie er anders nog... Dan heb je misschien niet goed gekeken Ik ben ook nog met Appletree en Divestream online geweest. Maar ik heb het momenteel redelijk druk, dus... |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 17:27 | |
| *onderbreking voor gezeur* School weer begonnen examen moe veel huiswerk verveling ondanks huiswerk D: moeilijkheden om met al mijn vrienden tegelijk te praten omdat ze elkaar niet zo heel erg mogen maar mij wel.. doodgegooid met toetsen tennissen en gitaar spelen zeuren in het onzintopic ^^
|
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 18:50 | |
| is in Nederland de school al terug begonnen ? raar ! wij hebben examens voor de vakantie ! En wij hebben nog een hele week vakantie n.n |
|
| |
Amy But cal me AA 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 20:18 | |
| Yay, ik begin weer lekker in te komen met Lionpaw :3 Heb net een lange post geschreven x3 *Vingerkramp* Mijn posts beginnen er beter uit te zien x'D En vandaag weer naar school geweest -.- Het was weer eens saai |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 20:26 | |
| |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
149
| |
| |
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 21:01 | |
| Nederland is zo groot dat alles overal anders is (p.s. gefeliciteerd met je vaderschap ! ) |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 21:05 | |
| thanks X'D (vreemd in real ben ik een meisje X'D klinkt nog steeds raar) - Spoiler:
Mijn Band; Bunnyhoprock (\_/) (^^) -Ik ben de zangeres (Dotkit, Silverpool) (>i<)
(\_/) (^^)/< -Ik ben de gitarist(Sunpaw, Wolfie) ( >0
(\_/) (O.O) -Ik ben de trommellist... x3(Falconheart) (-_-)
(\_/) ( ^^) ( ) - Ik speel keyboard!(Owlpaw) (i i i i i)
(\_/) (o_o) - ik speel met de tamboerein(Darkness, Skyclaw en Blacktail) (>0 )
Wil je er ook bij? Bedenk dan ook een konijn die iets anders speelt!(en PB Silverpool) Je kan ook nog achtergrondzanger, danser, of verzin het maar zijn!
|
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 21:07 | |
| haha xp op deze site kan je echt iemand helemaal anders zijn dat dan je in het echt bent (: zo leuk allemaal ^^ |
|
| |
Anouk 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 3 jan 2011 - 21:46 | |
| Yeey, nieuwe onderschriftjes voor al mijn chars gemaakt Verveling x) Edit@ Hmmm... wel een grote lege ruimte onder =( - Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Solidtail - Waspheart - Ravemoss - |
|
| |
6
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin vr 7 jan 2011 - 20:16 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |