|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 25 sep 2010 - 17:29 | |
| NIET ZIELIG. TIGERCLAW IS EEN *(&^(^^$%*#_)(@)(^$^(%#&**(^*%^$ Omg je wil nie weten wat er nog gaat gebeuren. Nooit meer melij met hem! |
|
| |
Mark 127 Actief "The end."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 25 sep 2010 - 17:30 | |
| Ik vind het alleen zielig in het filmpje D=
Voor de rest ís ie ook een 9594e***@à§(ç'('ç(èéçéçé"'éç'§((&(5§(4'§§(§!é |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 25 sep 2010 - 17:51 | |
| tigerclaw zielig???????????
IK HEB HAAT AAN HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben nog maar bij het 3de boek maar ik heb nu al mega haat aan hem
,,''wel een heel erg cool filmpje die kon ik ook al X'D ,,'' |
|
| |
Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 25 sep 2010 - 20:58 | |
| Ik ken beide filmpjes ook al en ik heb de eerste twee series gelezen en ik heb geen medelijden met Tigerclaw! Ik haat hem voor alles wat hij heeft gedaan! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 25 sep 2010 - 22:29 | |
| Ik vind het wel een soort van erg voor hem, en heb daar mijn redenen voor... |
|
| |
159
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 2 okt 2010 - 10:46 | |
| Ugh ik verzuip in het huiswerkD8!
5(6?) vakken hw voor maandag.. Wreed, erg wreed;-;"... |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 2 okt 2010 - 10:53 | |
| @ Tallstar: Weet je wat een goed hulpmiddel is? Rustige muziek. Dan kan ik altijd beter nadenken, probeer maar is uit. Ik zal het bij wiskunde niet doen, want bij wiskunde moet je veel nadenken. Maar bij Nederlands bijvoorbeeld wel. En hoe hoog zit je op je onderwijs? Want daarmee kan het vele huiswerk ook te maken hebben. Ik moet een toets leren tegen donderdag en dat gaat over twee lastige hoofdstukken van wiskunde, dus ik weet hoe jij je voelt. Je kan ook nadat je klaar bent met je huiswerk een beetje ontspannen met muziek. Tip: stel je huis werk NIET uit. Daar ga je je toch niet aan houden, dat gebeurd bij mij ook altijd. Je kan je huiswerk beter meteen maken als je thuiskomt, dan ben je er ook voor de rest van de dag af. |
|
| |
159
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 2 okt 2010 - 11:09 | |
| Bluepaw, ik luister al muziekxD! Behalve bij wiskunde want dan zit ik beneden te werken zodat ik hulp kan vragen. Ik doe VWO+ op school en ik stel mijn huiswerk ook niet uit want ik maak het nu XD Ik moest er gewoon even over klagen xD.. Ik heb: -Engels(6 opgaves) -Wiskunde(Nog 2 opgaves over) -Nederlands (Uiteenzetting afmaken) -Levensbeschouwing(Bladzijde afmaken) -Duits (2 opgaves maken, eentje daarvan leren en leren voor het komend so) -Economie(Veel, just VEEL ;- |
|
| |
112
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin za 2 okt 2010 - 11:24 | |
| @ Tallstar: Dat is goed, dat je dat bij wiskunde niet doet. Weet je, soms word het je allemaal te veel en dan zou je je werk willen neersmijten en er mee kappen. Ik zie dat je inderdaad veel hebt (ik zit op een speciale school, dus ik heb geen idee wat VWO+ is, sorry) Je kan natuurlijk ook gewoon in plannen wanneer je wilt leren. Je kiest bijvoorbeeld dat je om 14:00 de opgaven van wiskunde maakt... Natuurlijk kan je ook het makkelijke eerst doen en dan het moeilijke. Omdat, als je met het moeilijke eerst gaat beginnen, je dan alles door elkaar haalt en dat het makkelijke opeens niet meer zo makkelijk is (dat had ik dus een avond van te voren van mijn examens) |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 15:35 | |
| hebben jullie gehoort van een ongeluk op de drechtslandse weg dat er een meisje met de trauma heli is weg gebracht nou dat meisje heet zoë en ze zit bij mij in de klas |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 16:10 | |
| het is echt zielig, ze herkend niemand meer en de dag daarvoor zat ze nog vrolijk in de klas en nu minimaal 3 weken niet op school dat is echt raar Miss kunne we over een of twee weken op bezoek |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 16:18 | |
| ik zit ook in de clas bij purplestorm en blacknight zoals somige al weten en zoé is dus ernstig gewond. echt heel erg dus laten we het beste hopen, haar beste vriendin tessa ook een vriendin van ons was helemaal van slag maar het gaat nu goed met haar en met zoe redenlijk buiten levens gevaar. |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 16:34 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 16:34 | |
| Ik heb een Clickie in me onderschrift gezet, het is zowat Tiger sweet voice (AA) |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 16:35 | |
| ze is geschept door een auto bij een rotonde en met een trauma heli wegbracht |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 16:37 | |
| |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 16:39 | |
| Meisje ernstig gewond door aanrijding auto 07 oktober 2010 HOOGKARSPEL - Een fietsster is woensdagmiddag rond 17.00 uur ernstig gewond geraakt bij een ongeval op de Kerspelweg in Hoogkarspel. Het 13-jarige meisje stak de weg over en werd aangereden door een automobilist die uit de richting van de Drechterlandseweg kwam.
Omdat het meisje ernstig gewond was, werd het traumateam uit Amsterdam opgeroepen om ter plaatse hulp te verlenen. Nadat de hulpdiensten het meisje gestabiliseerd hadden, werd ze met spoed overgebracht naar het ziekenhuis. De verkeerspolitie heeft ter plaatse onderzoek gedaan. De Kerspelweg was lange tijd afgesloten voor het verkeer.
dit is er gebeurt
|
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 17:31 | |
| het is gewoon vreselijk en als Zoë deze dag goed door komt is ze buiten levens gevaar |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 17:53 | |
| ik hoop het maar anders is het gewoon niet normaal meer het is ook erg voor haar familie er is al zoveel vervelende dingen gebeurt en nu dit. ik hoop echt dat ze er bovenop komt |
|
| |
120
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 7 okt 2010 - 18:17 | |
| Ik wens Zoë veel beterschap! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |