|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 30 jan 2011 - 16:08 | |
| Whoot, meestal zijn die namen al gelijk weg xD Je hebt geluk gehad, het is wel een coole naam x3 |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 30 jan 2011 - 16:09 | |
| Tis de naam van mijn Fursona dus ik ben der hardstikke blij mee XD |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 30 jan 2011 - 16:10 | |
| Euh, wat is een Fursona? lol |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin zo 30 jan 2011 - 16:15 | |
| Karikatuur dat jou voorstelt xD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 31 jan 2011 - 16:01 | |
| (\_/) ('.' ) blijf van mijn wafel af! #<)o
(\_/) ('.' ) En ook van mijn koekje O<)o |
|
| |
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 31 jan 2011 - 16:51 | |
| Steelfang jat het koekje van Sunpaw maar de wafel mag ze houden.
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 31 jan 2011 - 17:00 | |
| (\_/) (.v.) GEEF MIJ MIJN KOEKJE TERUG OF IK EET JOU OP IN PLAATS VAN DAT KOEKJE (OO)
*konijntje laat scherpe tanden zien* |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 31 jan 2011 - 17:48 | |
| Ik heb het al vaak gezegd, maar nu zeg ik het nog is: ik ga mijn come back maken! Echt, binnenkort! Het is alleen dat ik 3 toetsen deze week heb en volgende week misschien vier. Maar ik ga tijd maken voor de mensjes. Excuses van: Bluewave, Aqualight, Tearpaw, Shadowrose, Xana, Icy, Spirit, Rainflower, Divestream en Snakepaw. |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin ma 31 jan 2011 - 18:59 | |
| Ok, leuk Ik ben echter verslaafd aan een andere rpg, I´m sorry NEE MIJN COOKIE!!! *pakt het af van Steelfang en eet het op. |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 1 feb 2011 - 19:45 | |
| Oh My Starclan, Ik ben nu zó blij. En dat is niet sarcastisch bedoeld (A) Heb eindelijk lenzen! En dan in mijn ogen hé, mijn ogen kunnen me soms nogal pesten xd Alleen heb het gevoel dat ik scheel kijk: Bij een oog is de sterkte te hoog, bij ander is hij te laag. Ja, had ffkes snel bij kruidvat gekocht; Had er niet op gepland dat het me ook daadwerkelijk zou lukken deze keer x) Dus dat word morgen naar de optichien om goede sterkte van mijn ogen uit te vogelen. En dan de lenzen bestellen natuurlijk ^^ Oh, ik ben zó ongelofelijk blij x) Dus sorry voor de mensjes die het nogal overdreven vinden.
Het lukte me nu gewoon in drie keer... Heb er ongeveer... 2,5 jaar over gedaan... *facepalm'd* En ben Professor Layton verslaafd btw ;x |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 1 feb 2011 - 19:50 | |
| Congrats met je lenzen! Mijn zus had daar ook problemen mee, en een vriendin van me Dat is zo irritant als je lenzen niet goed zijn, maar soms toch beter dan een bril Ik heb geen zin om te leren voor allerlei kunstvormen!Zooo saai, allerlei dingen als de Gotiek en het Romaanse dit en dat.. Blegh! x3 |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 1 feb 2011 - 19:56 | |
| Ghehe, het kwam allemaal door vriendin van me dat het was gelukt. Zij ging het ook voor eerste keer proberen, en toen had ik belooft mee te doen ^^ En toen gingen we smsen onder het proberen xd En toen gaf ze me paar tips ;3
Eerst zag ik er beter uit met bril, Maar dat kwam door mijn acnee probleem... Wat nu wel beetje in de hand is,
Omdat de dokter eindelijk toe had gegeven dat we toch gelijk hadden erover ¬¬ En nu zie ik er beter uit zonder (A) Althans vind ik; omdat mijn ogen een awesome vorm hebben x)
*aait* Aawh, arme jij :d Leren is marteling voor lieve kindjes x) Maar ach, bekijk het positief: Nu kun je wel mensen gaan irriteren met moeilijke begrippen o3o!
Nou... Ik vind dat gewoon leuk om te doen o_o... Don't ask me why xd |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 1 feb 2011 - 20:09 | |
| Irriteren met moeilijke begrippen! I love that ^^ Automatische Externe Defibrillator is mijn favo woord sinds niemand in mijn klas het uit kon spreken Vooral aardrijkskunde is daar perfect voor Intertropische Convergentie Zone Subductiezones.. Ik denk ook dat het je leuk staat, al weet ik helemaal niet hoe je eruit ziet Goed van je vriendin |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 1 feb 2011 - 20:13 | |
| Ik hou het altijd bij een woord: Phsycholoog. De meeste mensen die ik ken kunnen het niet spelen noch uitspreken. Natuurlijk kennen ze de term wel, maar het is gewoon grappig x) En ik ben slecht in AK :d
Het ging zo: Ik: Hij klapt iedere keer om me vinger D: Zij: Moet je sneller naar je oog toe bewegen en harder duwen xd Ik: Gaat mijn oog dan niet kapot :U ? *facepalm'd* |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin di 1 feb 2011 - 20:15 | |
| Psycholoog! Dat wil ik later worden, dus dan moet ik het wel kunnen spellen Nou, moet ze maar beter uitleggen hoor Ik keek een keer hoe m'n vriendin d'r lenzen indeed, nou, ik snapte al niet hoe ze dat voor elkaar kreeg! Je ziet ze nauwelijks! *ja, blond en dom, dat ben ik wel hoor :3* |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 2 feb 2011 - 17:21 | |
| - Spoiler:
Why heb ik het idee dat sommige leden een hekel aan me hebben =\
Ik heb dit onleesbaar gemaakt met een reden xD Sorry voor alle mensjes die gerequested hebben, het is eventjes een moeilijke en drukke tijd voor me. |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 2 feb 2011 - 17:25 | |
| - Honeyfeather schreef:
- Spoiler:
Why heb ik het idee dat sommige leden een hekel aan me hebben =\
Ik heb dit onleesbaar gemaakt met een reden xD
Sorry voor alle mensjes die gerequested hebben, het is eventjes een moeilijke en drukke tijd voor me. Aitplayer, ik ben cool he? (niet dus ) Ik kan het lezen Babs! Als je op quote (of zoiets) klikt |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 2 feb 2011 - 18:40 | |
|
Laatst aangepast door Bluewave op wo 2 feb 2011 - 20:39; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Niet trots op de woorden) |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin wo 2 feb 2011 - 19:20 | |
| Ik moet er ook nog even tussendoor hoor.. Sorry, want ik weet dat jullie allemaal het ook moeilijk hebben en ik heb het helemaal niet zo moeilijk als jullie, voor mij is het gewoon irritant dat ik met mezelf zit. Ik bedoel, telkens als ik iets verkeerd doe irriteer ik iedereen en mezelf doordat ik dan ga huilen, vooral met gym, omdat ik sommige dingen als koprollen echt niet durf en gedwongen word het te doen. Dan ben ik dus weer wat depressief en loopt iedereen zich zorgen om me te maken en daar kan ik echt gewoon niet tegen! Dus soms haat ik mezelf een beetje, maar goed. Plus dat ik dol ben op RPG'en, en best wat characters heb op verschillende sites. Wat ik nu zo stom vind, nog een reden om mezelf te haten, ik heb het nooit aan m'n moeder verteld. Ze flipte al toen ik één account had - vertelde ik tenminste. Toen had ik er 5, totaal. Ze flipte er om één. Nu heb ik er veel meer maar ik durf het niet te vertellen want dan moet ik er totaal mee kappen en dat wil ik echt niet; het is gewoon super om te doen! En jullie zijn ook zo gezellig ^^ Honeyfeather heeft me hier in het begin echt ontzettend geholpen en daar ben ik heel erg blij mee. Als ze dit leest ben ik echt dood.. Maar ja, ik lieg dus een beetje en daar wordt ik nu niet bepaald blij om.. Ach, dat moest ik even kwijt, bedankt.
Honey, je bent AWESOME! |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin do 3 feb 2011 - 15:38 | |
| You're pushing me around, thinking you can't hurt me, but you're wrong. You're the one that hurts me the most. You think I can't do anything right, but from now on I will fight for what I'm worth and you have to accept it and if you don't, you will have to feel it.
Dit is hoe ik me op dit moment voel. Elke keer is hij weer degene die mij moet kleineren, maar ik ben het een keer zat. Ik ben het zat om constant maar te accepteren wat hij zegt en me er niks van aantrekken. Als hij denkt dat hij me niet kan kwetsen, dan zit hij er goed naast. Vandaag ben ik een keer tegen hem uitgevallen, omdat ik het zat was en meteen was iedereen weer zo van dat ze geen zin hadden in een ruzie. Nou, moet ik het dan over me heen laten gaan? Dat heb ik al zo vaak gedaan en ik ben het nu een keer zat. Ik heb al te vaak mijn gevoelens niet uitgesproken waardoor ik ze op bleef kroppen en het alleen maar erger werd, maar ik ben nu op een punt dat er gewoon niks meer bij kan en dat ik alles waar ik mee zit het liefste hardop wil uitschreeuwen, maar dat doe ik niet, want ik wil niet dat mensen rare dingen over me gaan denken. Ik wil gewoon een normaal leven kunnen leiden, zonder dat er mensen zijn die mij kwetsen...
Oke, dat moest ik even kwijt. Hopelijk vinden jullie het niet te veel gezeur en ja, I know, dit kon eigenlijk beter in het lucht-je-hartje topic, maar ik wilde niet dubbelposten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene onzin | |
| |
|
| |
|