Algemene Onzin Topic - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende
Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 17:22

Yes morgen voor twaalf uur uit de klas worden gehaald & nat worden gespoten met een huge waterpistool. Hahaha ik houd van de musicalmensjes!

Dus, morgen is er stuntdag op school, en ik word uit de klas gehaald dus heb dan geen natuurrrrkunde meer :d
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 17:29

Ik heb een probleem ik heb een accountje midnightpaw maar ik zo niet wten bij welke clan hij zou moeten. Ik heb voor alle clans wel een verhallenlijntje bedacht ;D
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 17:33

Bluestar schreef:
Yes morgen voor twaalf uur uit de klas worden gehaald & nat worden gespoten met een huge waterpistool. Hahaha ik houd van de musicalmensjes!

Dus, morgen is er stuntdag op school, en ik word uit de klas gehaald dus heb dan geen natuurrrrkunde meer :d

Morgen LSD op school. I'm screwed xD Al m'n vrienden zitten in de eindexamenklassen. Dus word ik na het vierde opgewacht met weet ik veel wat.
Mintfang
Member
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 18:20

het is hier stil -.-
Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 18:21

Mijn laptop staat zó, dat ik tv kan kijken en mijn broers zijn Mirrors aan het kijken, dus ik zie die stukjes en ik wordt daar echt misselijk van D:
Icy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 18:36

Ik ben bored .-.
Mintfang
Member
296
Actief

CAT'S PROFILE
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 18:47

me to
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 18:57

Even wiskunde maken *zucht*
Darkshivering
Member
Derp
220

CAT'S PROFILE
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 18:57

Ik heb zin in een topic D<
Shadowglare
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 18:59

Wil iemand een topic?
Darkshivering
Member
Derp
220

CAT'S PROFILE
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:02

Ik wel Wink
Shadowglare
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:04

Oke wie begint?
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:05

I'm gonna make a topic for Nikias & Lily ;-D
Darkshivering
Member
Derp
220

CAT'S PROFILE
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:13

Shadowpaw* schreef:
Oke wie begint?

Jij, ik moet nog een aantal posts schrijven op andere Rpg.
Shadowglare
Member
168
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowglare
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:14

Oke ik ga een topic maken
Darkshivering
Member
Derp
220

CAT'S PROFILE
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:21

Oke, dan kan ik Darkpaw misschien actief krijgen ^^ En anders stuur je een pb naar Tailstorm of Kaina, dat zijn mijn actiefste accjes van nu...
Linesong
Member
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:24

Deze meid begint depressief te worden van het weer xD (en wordt dan weer happy van WC =D)
Het regent maar en regent maar en regent maar.
Eerst wat motregen, daarna is het zowaar 2 minuten droog en komen er buien, iets later komt de donder en bliksem ook nog een kijkje nemen en als die opgehouden is, rarara, begint het nog harder te regenen.
Ook al als ik op mijn bus stond te wachten na school, Eerst heb ik een "schuilplaatsje" tegen de regen, maar dat is een beetje van het bushalte zelf vandaan dus... Ach ja, toen regende het zachtjes, ga ik naar de bushalte zelf omdat de bus er bijna is, begint het kei hard te regenen! -.- En natuurlijk blijft die bus dan extra lang bij een stoplicht steken

Ben wel blij dat ik binnen zit nu ^^ Heb geen zin om buiten te zitten met dit weer xD
Lightningrush
Member
Mrs. Estheim
170
Actief

CAT'S PROFILE
Lightningrush
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:29

Iemand n topic met Lightning??
Katniss
Member
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:30

waz Foxy wil topicje met lighting
Mintfang
Member
296
Actief

CAT'S PROFILE
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitimedo 26 apr 2012 - 19:38

voor mijn postsheet who likes ? :3
Algemene Onzin Topic - Pagina 8 524376_314852995249699_100001750036677_716779_1724262119_n
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 8 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: