|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2012 - 22:09 | |
| - Faithmind schreef:
- OHMY AWESOME >D
#SoProud
Joking x) HE GIRL I JUST MET YOU AND THIS IS CRAZY BUT HERE IS BURN'D BREAD YOU'LL THANK ME MABY >D Parody *kucht* Hahhaahah :p |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2012 - 22:11 | |
| Right...
Ik heb net Hamlet onderbroken omdat internet werd uitgezet, ga ik Fright Night kijken, zet m'n pa internet weer aan >>
Nevermind, ik blijf deze film wel kijken xD |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2012 - 23:32 | |
| Delaney walked slowly around what looked like a forest. Though she could not make sure that it was. Since the smell of blueberry's tingled her nose she assumed that those trees weren't normal. Softly she smiled and choke her head sideways. Where she came from the nature wasn't quite as beautiful as it was here. Her lands were nothing but burned woods where she had lived all her live. Where she had become strong and powerful.. Where she was nearly killed.. The thoughts of her last moments in that land made her almost lose her mind in hatred again. Angrily with herself she choke once again her head and closed her pale blue eyes. There not so far from her she heard the sound of a pony kicking against a tree. The sound made her smile softly while she walked closer up to the pony. Her beautiful white mane were dancing on the wind while she stepped forward to the pony. A calm smile lay around her lips while she came out of the shadows, knowing that the pony saw her now. "Well hello there." Sounded her voice piercing through the quit whispers of the trees making sure the pony would notice her now.
Hehe probeer een beetje in het engels te posten XD t failt I know ;D |
|
| |
177
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 apr 2012 - 23:36 | |
| Mimselmimsel~ Ik heb eindelijk gepost. Ik schaam me echt een beetje dat het zo lang duurde&het zo'n klein flutpostje is ;x |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:16 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:19 | |
| Goodmorning~ meap, morgen jarig 83 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:22 | |
| |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:22 | |
| goedemorgen Hoewel, niet zo'n geode morgen, want vandaag moeten mijn vriendinnen en ik een niet echt geweldig filmpje dat we gemaakt hebben aan de hele klas laten zien D: Het filmpje is volgens mij ook nog niet af, want mijn vriendin moest er gisteravond nog iets aan doen en zou het daarna mailen, maar dat heeft ze niet gedaan... Één troost: elk groepje moet zijn filmpje/liedje/iets anders laten zien. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:24 | |
| arme jij wij moeten een les geven die we totaal niet af hebben :3 ook met een filmpje xD |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:26 | |
| tja, maar in ons filmpje moeten we steeds papieren nepsnorren op... Het was best grappig en niet eens zo erg mislukt, maar om het nou aan de hele klas te laten zien... |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:27 | |
| ik snap je xD ik heb juist een heel serieus interview... maar we wouden er minstens 3 maar niemand wou op de film |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:47 | |
| Straks wiskunde pw *-* Hope i will do it good <33 |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:51 | |
| ik moet binnen 13 weken bedenken wat ik ga doen de komende 2/3 jaar |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:51 | |
| |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:53 | |
| ja hoe kan iemand van 16 bedenkenwelke beroepsopleiding de wil heb een heel jaar verkloot ik ga denk sowieso nog havo doen.. |
|
| |
alexandra 75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:54 | |
| Zo,ik kom ook even binnenvallen ! Ik moet straks een toets maken van Zuid-Amerika. En ik kwam er gisteravond pas achter >.< Dus ik leren en leren. En toen was het alweer 11 uur.. Maar toen ik eindelijk wilde gaan slapen dacht ik opeens : ONEE ! IK HEB OOK NOG REKENEN LIGGEN ! Dus toen moest ik dat ook nog maken en toen was het 12 uur -_- |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:56 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 7:59 | |
| Kga nu naar school, Dag skatties <3 Xx |
|
| |
alexandra 75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 8:02 | |
| ik ga nu ook,en het is voor mij wel laat,want meestal ga ik vroeg naar bed,want ik ben 12 Doeii |
|
| |
177
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 8:03 | |
| - Chikita schreef:
- Kga nu naar school,
Dag skatties <3 Xx Good luck in hell ♥~ En ik ga me ook maar eens even klaar maken om te gaan >___< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|