|
|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 19:46 | |
| ik haat mijn school, ik heb echt geen zin er meer in. Alles gaat de laatste tijd mis, en ik word gewoon steeds aggresiever daardoor D< Ik weet niet of die woede wel goed is voor me..Echt, ik meen het serieus. Ik kan niet eens meer tegen een grapje, of iets dergelijks. >.> |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 19:48 | |
| - Dapplepaw schreef:
- ik haat mijn school, ik heb echt geen zin er meer in. Alles gaat de laatste tijd mis, en ik word gewoon steeds aggresiever daardoor D<
Ik weet niet of die woede wel goed is voor me..Echt, ik meen het serieus. Ik kan niet eens meer tegen een grapje, of iets dergelijks. >.> ocharmkes :O hoe kmt het ? |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 19:49 | |
| |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 19:57 | |
| ik ben boos, echt heel boos |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 19:59 | |
| Ik ben bezorgd, en dat nog wel in mn verjaar periode :'( |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 20:07 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 20:12 | |
| Uhu, en Mintpaw, denk je doordat dat te posten in het LJH, je mij helpt? --" |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 20:28 | |
| - Mintpaw schreef:
- Dapplepaw schreef:
- ik haat mijn school, ik heb echt geen zin er meer in. Alles gaat de laatste tijd mis, en ik word gewoon steeds aggresiever daardoor D<
Ik weet niet of die woede wel goed is voor me..Echt, ik meen het serieus. Ik kan niet eens meer tegen een grapje, of iets dergelijks. >.> ocharmkes :O hoe kmt het ? Onvoldoendes, Slecht gevoel na een proefwerk/so, en als ik een goed gevoel heb heb ik het slecht gemaakt, een gevoel alsof de school me daar niet wilt hebben, dat dus., |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 20:52 | |
| - Chikita schreef:
- Uhu, en Mintpaw, denk je doordat dat te posten in het LJH, je mij helpt? --"
euh , sorry hoor ik doe toch niets fout ? |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 20:56 | |
| Ik deed vandaag zooooo iets cute o3o Ik ben dus verliefd op N., een hele populaire jongen eigenlijk maar hij zit als enige van zijn vriendengroep in mijn klas en dus in Latijn en hij is heel slim en grappig en leuk enzo en we praten best heel erg veel. (ik zit ernaast in latijn mwhauhauahu 8D Leukste vak enzo waar je het meest kan lachen, dus extra voordeel o3o) En vandaag zaten we zo in Engels, hij zat voor mij en hij leunt altijd naar achteren op zijn stoel en hij keek net naar achteren enzo want we waren aan het praten en zijn arm lag op mijn bank enzo en plots kreeg ik echt de drang om zijn pols vast te nemen lololol x'D Dus wat doe ik, de slimmerd die ik ben (:'D); "OMG N. JOU POLS IS ZOOOO DIK!" want de mijne is echt überdun, dus zou het eigenlijk geen belediging zijn enzo en de zijne is eigenlijk wel dun ook x'D En ik neem zo zijn pols vast en toen waren we onze polsen aan het vergelijken enalles ò3ó en onze armen tegen elkaar hohoho ~ 8D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 20:58 | |
| Vandaag vakkenpakket keuze ingeleverd, volgend jaar geen economie en natuurkunde meer. YUSH. Always dreamt of that x3
En WHOOTZ heb de Sky Temple gehaald bij Zelda <3
@Lauwr, omg geweldig 8D
Laatst aangepast door Mousefur op do 26 apr 2012 - 20:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 20:58 | |
| - Icy schreef:
- Ik deed vandaag zooooo iets cute o3o
Ik ben dus verliefd op N., een hele populaire jongen eigenlijk maar hij zit als enige van zijn vriendengroep in mijn klas en dus in Latijn en hij is heel slim en grappig en leuk enzo en we praten best heel erg veel. (ik zit ernaast in latijn mwhauhauahu 8D Leukste vak enzo waar je het meest kan lachen, dus extra voordeel o3o) En vandaag zaten we zo in Engels, hij zat voor mij en hij leunt altijd naar achteren op zijn stoel en hij keek net naar achteren enzo want we waren aan het praten en zijn arm lag op mijn bank enzo en plots kreeg ik echt de drang om zijn pols vast te nemen lololol x'D Dus wat doe ik, de slimmerd die ik ben (:'D); "OMG N. JOU POLS IS ZOOOO DIK!" want de mijne is echt überdun, dus zou het eigenlijk geen belediging zijn enzo en de zijne is eigenlijk wel dun ook x'D En ik neem zo zijn pols vast en toen waren we onze polsen aan het vergelijken enalles ò3ó en onze armen tegen elkaar hohoho ~ 8D xD sluwheid heerst xD ! |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 21:00 | |
| Grrrr, toen ik met Benji naar de jongen wilde lopen waar ik verliefd op ben begon het hard te regenen! En dat was een van mijn laatste kansen omdat ik ga verhuizen D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 21:01 | |
| OMG waarom spreekt iedereen hier over liefde ? |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 21:01 | |
| |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 21:03 | |
| echt wel! alleen wil ik mezelf geen gelijk geven dat ik verlieft op Julian bent x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 21:04 | |
| xD ik ben natturlijk een buitenbeetnje ' heb niemand en ben niet verliefd ' |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 21:04 | |
| - Darkpaw* schreef:
- Omdat het lente is!!
Genius x'D Meh, ik heb het nu niet zo met de liefde, eigenlijk heb ik dat nooit o3o Al heb ik ooit wel eens een crush gehad, maar dat ging na een tijdje al weer over ;3; |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 21:06 | |
| - Mousefur schreef:
- Darkpaw* schreef:
- Omdat het lente is!!
Genius x'D
Meh, ik heb het nu niet zo met de liefde, eigenlijk heb ik dat nooit o3o Al heb ik ooit wel eens een crush gehad, maar dat ging na een tijdje al weer over ;3; hahah ik ben zo'n type dat ik wel verliefd ben maar (zelf tegen mezelf) zeg dat het niet zo is, en dan geef ik het toe en dan heb ik het lef niet om het tegen hem te zeggen. maar ik kom dichtbij (ik geef het mezelf nog niet toe) maar ik knuffel hem wel aan en geen hem kussen (wel op zijn wang hoor) dus... |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 26 apr 2012 - 21:08 | |
| Crush's? Tell me about it xD
Heb nog steeds huidige op iemand<3 Al is hij redelijk bekend, populair. Wereldberoemd *kucht*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|