90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Disaster struck again za 18 feb 2023 - 14:12 | |
| Frostbreath glimlachte toen Drizzlefall haar woorden sprak. Zo jong en al zo’n gevoelens hebben. Ze kon het zich niet voorstellen. Op die leeftijd was ze daar totaal nog niet mee bezig, maar iedere kat was anders natuurlijk. ”Zolang je ze maar niet in andere Clans gaat zoeken, kan het niet veel kwaad,” zei ze op een grappende toon, al werd haar blik al snel weer serieus. ”Maar ik denk ook dat het verstandig is als je jezelf daar nog niet te veel op focust. Richt je eerst rustig op Icecream en zie wat daarvan komt. Misschien is het wel helemaal niet nodig om over andere katers na te denken.” En sowieso zou Drizzlefall eerst van haar gebroken hart moeten herstellen als het niet wederzijds zou zijn. Maar dat waren ook zorgen voor later. Eerst focussen op het belangrijkste en de rest kwam later.
|
|
Cynthia 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Disaster struck again di 28 feb 2023 - 19:57 | |
| Ze was niet van plan om een partner in een andere clan te zoeken. Het liefste zou ze gewoon een partner vinden waar ze eventueel samen kittens mee zou kunnen hebben, want ze kon niet ontkennen dat ze dat niet wilde. Maar ze wilde het niet zonder de juiste partner, niet zonder iemand die er samen met haar van zou kunnen genieten. "Dat was ik niet van plan." Sprak ze dan ook. Ze hoopte dat ze inderdaad over niemand anders na hoefde te denken, maar ze verwachtte het ergens wel. "Ik zal het zien." Ze moest alleen eerst de moed bij elkaar rapen om het überhaupt te vragen. |
|