Het echte leven begint nu. - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het echte leven begint nu.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Freddy
Member
Het echte leven begint nu. - Pagina 3 DPKsfdL
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 aug 2010 - 15:30

'Hallo', zei ze. ''Hallo Icy.'' andwoorde hij. 'Heb jij die gevangen? Dat moet haast wel!', zei ze. Freddy keek voor het eerst trots op zijn vangst. ''Ja, dat heb ik gevangen.'' 'Mooi, dat gaat ook weer vooruit. Voel je nog ergens pijn?', vroeg ze. 'Ik wil is proberen of je een grote sprong kan maken. Maar als je dat niet wilt, kunnen we nog een dag wachten', Het is een stuk minder geworden maar het doet nog steeds een beetje pijn mijn buik. En ik denk dat dat me wel lukt.'' Freddy zuchde even en stond op maar voor dat hij kon springen zei Icy. 'Freddy, ik heb een voorstel', begon ze. 'Als je bij mij zou willen komen wonen, omdat je geen thuis hebt, ben je altijd welkom, maar ik kan ook ergens een goede beschutting zoeken, zodat we samen een schuilplaats voor je maken', zei ze. Freddy keek snel naar haar. '' ehmm, waarom zou je dat doen? Ik weet niet eens hoe je goed kan vechten, hoe zou ik het dan kunnen beschermen tegen andere katten?'' Hij wachte niet op haar antwoord en sprong zo hoog mogelijk de lucht in en lande even snel weer op de grond. Het ging goed en geen een wond ging open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 aug 2010 - 17:21

''ehmm, waarom zou je dat doen? Ik weet niet eens hoe je goed kan vechten, hoe zou ik het dan kunnen beschermen tegen andere katten?'', vroeg Freddy een beetje onzeker. 'Ik doe dat omdat ik geen katten in nood laat zitten. En dat vechten, dat leer ik je wel aan. Hé, ik ben er ook nog! Als we samen jagen, en samen het territorium verdedigen, moet het wel lukken', antwoordde ze. 'Bovendien gaan we hier niet weg voor alles goed en wel genezen is. Dit lijkt me de perfecte plaats om je er weer helemaal bovenop te laten komen', antwoordde ze. Freddy deed een formidabele sprong. Ze keek bezorgd naar zijn buik. Geen wond was open gesprongen. 'Goed zo! Dat was geweldig!', zei ze enthousiast. 'Doe mij na', zei ze toen. Ze boog in sluiphouding, liep heen en weer, sprong toen, kwam neer en rolde over de grond en kwam toen weer overeind. 'Dit is een oefening voor je spieren', zei ze wijs.
Freddy
Member
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 aug 2010 - 11:12

'Ik doe dat omdat ik geen katten in nood laat zitten. En dat vechten, dat leer ik je wel aan. Hé, ik ben er ook nog! Als we samen jagen, en samen het territorium verdedigen, moet het wel lukken', antwoordde ze. 'Bovendien gaan we hier niet weg voor alles goed en wel genezen is. Dit lijkt me de perfecte plaats om je er weer helemaal bovenop te laten komen', Freddy lachte een beetje en keek toe hoe Icy In een sluiphouding dook en heen en weer liep. Toen sprong ze in de lucht, kwam weer eer en rolde over de grond en kwam weer overeind. 'Dit is een oefening voor je spieren', zei ze wijs. Hij deed haar na, eerst sluiphouding en liep heen en weer dat ging nog goed. Toen sprong hij in de lucht en kwam ook weer neer op de grond, dat ging gelukkig ook goed. Toen hij rolde over de grond ging zijn plek op zijn rug een beetje open, maar gelukkig deed het niet zoveel pijn. Toen hij rechtop stond droop er een beetje bloed van zijn rug.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 aug 2010 - 12:33

Ze knikte goedkeurend toen Freddy haar in precieze vorming nadeed. Toen zag ze dat zijn rug bloedde. 'Dat maakt niet uit, dat kan gebeuren', zei ze geruststellend. Ze likte aan zijn rug, en het bloeden hield onmiddelijk op. 'Kan je nog?', vroeg ze bezorgd. 'Je deed alle oefeningen prima! Ik heb nog nooit zo'n doorzetter gezien', zei ze goedkeurend. Ze gaf hem een geruststellend kopje. Ze dacht ook even aan Lionheart. Ze schudde haar kop krachtig. Ze mocht nu niet aan hem denken, ze moest zich op de training van Freddy richten! Ze liep naar de 'prooikuil' toe, en gaf Freddy een lijster die ze de dag van te voren nog had gevangen. 'Eet deze op. Je moet nu wat meer eten om je krachten op peil te houden', zei ze wijs. Hoe zou het met haar territorium gaan? Misschien hield Lionheart wel een oogje in het zeil. Ja, dat kan wel, dacht ze blij.
Freddy
Member
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 12:34

'Kan je nog?', vroeg ze bezorgd. ''Ja, ik kan nog verder.'' Freddy ging zitten en likte ook wat bloed weg van zijn rug. 'Je deed alle oefeningen prima! Ik heb nog nooit zo'n doorzetter gezien', Hij stopte met likken en knikte dankbaar. Toen ging ze even weg en kwam terug met een lijster in haar mond. 'Eet deze op. Je moet nu wat meer eten om je krachten op peil te houden', zei ze wijs. Freddy at meteen de lijster op, hij hadt zo'n honger dat hij niet netjes at en het bloed was over zijn mond versprijd. ''Mmmm, dit is heerlijk!'' Freddy hadt nog nooit een lijster gegeten, hij at altijd maar samengeperste blokjes vlees, en dat was half niet zo lekker als deze vogel. Toen hij klaar was likte hij zijn mond af en begroef de botten. ''Dus, gaan we opzoek naar een slaapplaats of moet ik bij jou intrekken of moet ik nog trainen?'' Met een vragende kop keek hij recht in de ogen van Icy.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 12:50

Toen ze de lijster vlak neerlegde voor Freddy, stortte hij zich erop. Hij at tot zijn mond helemaal vol bloed zat. Ze lachte vrolijk. 'Het smaakt, zo te zien', zei ze goedkeurend. ''Dus, gaan we opzoek naar een slaapplaats of moet ik bij jou intrekken of moet ik nog trainen?'', vroeg hij. 'Wat zou je zelf het liefst willen? Schaam je niet voor je antwoord', voegde ze er nog aan toe. Ze likte haar vacht uit. 'Als we naar mijn territorium gaan, moet ik wel nog even al het prooi heen en weer slepen', zei ze. 'Daar hoef jij niet bij te helpen', voegde ze eraan toe. 'Oké, dit zou misschien wel is een moeilijke oefening kunnen zijn, maar voordat je beslist wat we gaan doen, wil ik eerst nog is zien of je mij kan tegenhouden', zei ze. Ze begon hap bewegingen naar hem te maken, net niet raak, maar wel gloeiend dichtbij. 'De bedoeling is dat je mij tegen de grond krijgt, of je in ieder geval verdedigt. Je moet me 'raken' met je poten', zei ze. Ze hapte nog een keer.
Freddy
Member
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 13:08

'Wat zou je zelf het liefst willen? Schaam je niet voor je antwoord' Freddy keek weg en ging verder met zijn poten te likken en negeerde de vraag. 'Als we naar mijn territorium gaan, moet ik wel nog even al het prooi heen en weer slepen', zei ze. 'Daar hoef jij niet bij te helpen', voegde ze eraan toe. 'Oké, dit zou misschien wel is een moeilijke oefening kunnen zijn, maar voordat je beslist wat we gaan doen, wil ik eerst nog is zien of je mij kan tegenhouden', zei ze. Toen Freddy opkeek kwam Icy recht op hem af en hapte vlak naast hem. Hij ging meteen een stuk acheruit en ontbloote zijn nagels. 'De bedoeling is dat je mij tegen de grond krijgt, of je in ieder geval verdedigt. Je moet me 'raken' met je poten', zei ze. Ze hapte nog een keer. Freddy ging klaarstaan voor nog een aanval en sprong weg. Nog eens sprong hij weg en sprong naar haar maar het was mis. Toen probeerde hij te slaan met zijn poot maar hadt zijn nagels nog ontbloot. Toen hij de kans kreeg sloeg hij met zijn poot tegen haar gezicht. Toen hij zijn poot terug trok zat er bloed op zijn nagels en keek gou naar Icy
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 13:29

Ze zag dat Freddy zijn nagels ontblootte en hetzelfde deed met zijn tanden en ze knikte Freddy bemoedigend aan. Hij stond al klaar. Hij ontweek haar. 'Goed zo', hijgde ze. Toen sprong hij weg, en sprong naar haar, maar ze ontweek snel. Toen zag ze zijn ontblootte nagels op haar afkomen, en het was recht in haar gezicht. Ze voelde het bloed druipen over haar wang. 'Goed zo Freddy', zei ze bemoedigend. 'Niet kijken naar mijn wonden, gewoon doen!', beval ze. Ze sprong vooruit, en hapte nog eens naar Freddy. Expres mis natuurlijk. 'Deze oefeningen zijn voor je ontwijk tactieken en je aanval tactieken. Als je tegen een andere kat moet vechten dan moet veel sterker zijn, maar wij doen alles rustig aan', hijgde ze. Ze ontweek nog een uitval van Freddy, en hapte naar hem. Zij had haar nagels nog niet uitgestoken. 'Oké, nu gaan we is proberen met mijn nagels in de strijd', hijgde ze. Ze deed haar klauwen naar buiten en graaide ermee naar Freddy, met een centimeter verschil van raken.
Freddy
Member
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 13:48

'Oké, nu gaan we is proberen met mijn nagels in de strijd', Freddy sprong weg van de aanvan die Icy deed en sprong op haar af maar het was mis. Toen Freddy even werdt afgelijd door een vogel kreeg hij een klap ik zijn gezicht en viel op de grond. Bloed gleed langs zijn wang op de grond maar niet veel. Hij stond snel op en rende recht op Icy af en sprong tegen haar en krabde in haar flank. Toen hij probeerde haar te bijten werdt hij weggeduwt maar belande op vier poten. Hij ontwijkte een aanvan van haar maar toen hij omdraaide kreeg hij nog een klap op zijn gezicht. Toen hij nog een klap kreeg kon hij het niet meer houden en sprong recht naar haar toe en beet in haar poot en duwde haar tegen de grond en blies hard. Het bloed dat in zijn mond was gestroomd spetterde op Icy's gezicht. Hij boorde zijn nagels in haar poten en probeerde haar nog eens te bijten.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 13:55

Freddy keek even de andere kant op, en Icy keek met hem mee, niet door hebbend dat haar poot nog steeds in aantocht was, opeens recht tegen zijn gezicht. Ze schrok ervan. 'Sorry, Freddy, dat was niet mijn bedoeling', zei ze. Maar hij hoorde haar blijkbaar niet want Freddy kwam donderend op haar afrennen en sprong tegen haar en gaf een klauw in haar flank. 'Goed geraakt', knikte ze. Ze duwde hem van haar af, en wou hem een beet geven, deze keer wou ze is proberen of hij een rake ook kon ontwijken. Ze wist dat hij nog zwak was, maar ze konden het altijd proberen. Hij zwaaide mooi weg van haar. Ze klauwde me haar poten, recht tegen zijn gezicht. Hopelijk was hij niet zo hard aangekomen als bedoeld. Ze zag dat Freddy even verward keek, en toen zag ze vlammende woede. Icy klauwde hem nog is, een rake. Toen sprong hij tegen haar op, beet hard in haar poot, en blies hard toen ze eenmaal op de grond lag. Ze voelde dat zijn nagels werden geklauwd in haar poten en hij nog een poging tot bijten deed. Icy ontweek dit, en gooide met haar achterpoten Freddy van zich af. 'Je bent goed bezig', knikte ze. 'Wil je even uitrusten?', vroeg ze. 'Sorry voor die rake klappen, maar ooit ga je het moeten leren', zei ze zuchtend. 'Wil je wat prooi?', vroeg ze. 'Je mag kiezen, of we ik ga dadelijk raak tegen je spelen, of expres mis', zei ze. Ze likte het bloed van zijn gezicht af. 'Je hebt goed gevochten', zei ze aanmoedigend.
Freddy
Member
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 14:13

De aanval was mis en werdt van haar afgegooit en viel op de grond. 'Wil je even uitrusten?', vroeg ze. 'Sorry voor die rake klappen, maar ooit ga je het moeten leren', zei ze zuchtend. 'Wil je wat prooi?', vroeg ze. 'Je mag kiezen, of we ik ga dadelijk raak tegen je spelen, of expres mis', Freddy keek haar aan en besefde dat het perongeluk ging. ''Sorry Icy, ik liet me even gaan.'' Hij zuchde even en zei. ''Jij mag zelf kiezen wat ik te eten krijg, en ik moet het toch leren dus doe maar echt vechten.'' Hij kreeg een muis en at het nu wat rustiger, hij hadt nu niet meer zo'n honger. Toen hij klaar was stond hij op en ging weer klaar staan om te trainen. ''Gaan we hierna naar een slaapplaats?''
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 14:20

''Sorry Icy, ik liet me even gaan'', zei Freddy zuchtend. 'Dat was juist heel goed Freddy! Je moet je juist laten gaan. Dat moet ook buiten training', zei ze wijs. ''Jij mag zelf kiezen wat ik te eten krijg, en ik moet het toch leren dus doe maar echt vechten'', zei Freddy. 'Goed gesproken', zei ze goedkeurend, en gaf hem een muis. Freddy stond op, klaar om te trainen. Icy glimlachte even, sprong toen over Freddy heen en keerde zich, en zakte door haar poten. ''Gaan we hierna naar een slaapplaats?'', vroeg Freddy. 'Ik heb besloten dat ik je naar mijn territorium breng', zei ze. Toen sprong ze onmiddelijk zo snel als de wind naar Freddy toe en gaf hem een klein beetje in zijn staart. Ze ontweek zijn graaiende klauwen en zette opnieuw een aanval in.
Freddy
Member
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 14:30

'Ik heb besloten dat ik je naar mijn territorium breng', zei ze. Freddy zag hoe ze over hem heen sprong en sloeg hem met een stukje van haar staart tegen Freddy aan. Toen Icy nog een keer op ham afkwam sprong hij in een bosje en verdween in de schaduwen. Hij dacht na, hoe kan hij haar het beste verassen met een sterke aanval? Toen wist hij het, hij moest rondjes om haar heen rennen en telkens toeslaan met een haal. Hij sprong snel uit de bosjes en rende om haar heen zo snel mogelijk en sloeg toe. met een harde haal sloeg hij tegen haar flank, en nog eens maar dan aan de andere kant van Icy's lichaam. Toen hij nog een keer wou toeslaan kreeg hij zelf een haal terug tegen zijn poot. Daardoor struikelde hij en rolde over de grond. Toen hij zijn ogen opendeed zag hij haar voor hem.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimema 23 aug 2010 - 14:47

Opeens vertrok Freddy in de bosjes. Ze spitste haar oren. Ze hoorde zijn poten nog steeds. Toen stierven de geluiden weg. Ze hoorden ze niet meer. Goed zo, Freddy, zo stil als een muis... dacht ze. Opeens begon hij rondjes rond haar heen te rennen. Wat had dit voor nut? Toen voelde ze een poot tegen haar flank. En toen voelde ze het nog een keer, maar dan aan de andere kant van haar flank. Ze blies. Ze klauwde haar poot, en stak die voor Freddy's rengebied. Hij struikelde en rolde over de grond. Ze ging vlak voor hem staan. Ze sprong in een haal naar boven in een boom, en bleef daar gedeisd tussen de bladeren door zitten. Ze had goed voor haar staart gezorgd dat deze niet zichtbaar was. Ze hield zich doodstil, en zag Freddy's blik af dwalen naar boven. Ze hoorde ook nog een uil in de verte, maar zijzelf hield zich stil.
Freddy
Member
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 12:54

Freddy keek recht in de boom waar Icy was verdwenen, maar kon haar niet vinden. Dus besloot hij erin te klimmen maar dat ging anders dan verwacht. Hij viel steeds als hij een meter van de grond af was. Hij liep een stukje naar achter en rende recht op de boom af en sprong erin, hij kon zich nog net vastpakken bij een natte tak en trok zich omhoog. Toen hij sterk op de tak zat zag hij de staart van de poes die erin verstopt was. Fredde sprong erop af. Hij greep haar vast bij haar staart en probeerde haar naar beneden te trekken maar gleed zelf weg van de tak en viel. Gelukig belande hij op vier poten. Toen hij omhoog keek zag hij Icy niet meer, waar was ze nou gebleven? Freddy keek om zich heen maar zag alleen struiken, bomen en een paar vogels die boven zijn hoofd vlogen.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 aug 2010 - 14:07

Icy zag dat Freddy in de boom probeerde te klimmen. 'Kom op Freddy, je kunt het', zei ze zachtjes. Opeens sprong hij op een natte tak. Hij greep haar bij haar staart. Gelukkig viel ze nog net niet en hield ze haar krijs in. Ze zag Freddy om zich heen kijken. Icy sprong op Freddy's rug, die doorzakte. Ze klauwde haar poten in zijn schouder, en zette haar tanden op zijn nek, maar drukte niet door. 'Goed. Onthoud dat andere katten wel doorgedrukt zouden hebben', zei ze. 'Een aanval uit de boom kan je het best verweren door zoals jij deed, in de boom te springen en de tegenstander te pakken', zei ze wijs. 'Als je niet kan boom klimmen, verstop je dan in dichtbegroeide struiken', zei ze. 'Goed gevochten', zei ze. Ze sprong van Freddy af, en begon al het prooi uit de 'prooikuil' te slepen.
Freddy
Member
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 11:32

Freddy knikte bij de wijze woorden van Icy. Toen hij een prooi voor zijn neus kreeg ging hij zitten en at het rustig op. Toen hij zijn laatste beetje opat stond hij op een gaapte. Hij ging zitten en begoon zijn poot te wassen en vroeg. '' Zijn er veel katten in het bos, en wonen ze allemaal alleen?'' Toen hij klaar was met zijn poot deed hij zijn rug, die was nog een beetje smerig van het bloed dat niet was weggehaald. Zijn wonden gingen goed vooruit en hij kon zijn oog al helemaal opendoen, maar het zou wel een litteken worden. De wond op zijn rug was weer een beetje dichtgegaan. Freddy was klaar met zijn rug gen ging liggen en sloot zijn ogen tot spleetjes.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 14:47

''Zijn er veel katten in het bos, en wonen ze allemaal alleen?'', vroeg Freddy. 'Oh ja', knikte ze. 'Heel veel', zei ze. 'De Rogue's dan toch', knikte ze. 'Maar ik heb ook twee vrienden, IJsel & Sandstorm, die wonen samen met Aztec', zei ze. 'Dus er kunnen ook meerdere leven', zei ze. 'Ik heb trouwens eens nagedacht', zei ze twijfelend. 'We gaan voor jou een plaats zoeken, en daar mag jij je eigen territorium maken. We kunnen hem dicht bij mij gaan opzoeken, dan heb ik ook blik op mijn eigen territorium, snap je?', vroeg ze. 'Dan maak ik het kamp voor je', knikte ze. 'We gaan elke dag samen jagen. Je krijgt een soort les van mij', lachte ze. Ze at ook nog een beetje prooi. 'Zo. Draag jij die muis? Dan draag ik deze lijster wel', zei ze.

(Freddy, begin jij een topic bij de Rogue plaatsen? Doe maar Freddy's schuilplaats of iets dergelijks, en dan doe ik net alsof ik net klaar ben met je schuilplaats, snap je? In dat topic moet je wel even je regeltjes aanpassen. Wie er niet mogen komen, of er niet gejaagd mag worden of zo, snap je?)
Freddy
Member
56

CAT'S PROFILE
Freddy
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitimewo 25 aug 2010 - 15:46

'Oh ja', knikte ze. 'Heel veel', zei ze. 'De Rogue's dan toch', knikte ze. 'Maar ik heb ook twee vrienden, IJsel & Sandstorm, die wonen samen met Aztec', zei ze. 'Dus er kunnen ook meerdere leven', zei ze. 'Ik heb trouwens eens nagedacht', Freddy luisterde aandachtig naar Icy en knikte voor goedkeuring. Hij kende haar nog maar net en Icy deed zo liefdevol, het een moeder, dacht Freddy. Toen stond hij op en pakte de muis op, rekte zich weer uit en liep achter Icy aan in de richting van haar territoria. Onderweg keek Fredde overal om zig heen, geen nest van een tweebeen te zien alleen maar bomen en groote struiken met verschillende kleuren eraan, blauw, zwart en rood.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het echte leven begint nu.   Het echte leven begint nu. - Pagina 3 Icon_minitime

Het echte leven begint nu.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: