[Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight zo 1 apr 2012 - 17:15
idd weaselsoul heeft wel gelijk... en Strawberrykit: euhm.... de avatar van violetkit of moet ik Strawberrykit zoeken om hem te zien? Ik zal er even naar kijken als het de 2e is xD
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight zo 1 apr 2012 - 19:21
Mijn naam is veranderd in Violetkit maar ik was in de late middag ofzo weg en toen kon ik dat postje niet editten en trouwens, Fireheart heeft mijn naam verkeerd gespeld Xp het is Violetkit en niet Voiletkit
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight zo 1 apr 2012 - 20:00
Violetkit schreef:
Mijn naam is veranderd in Violetkit maar ik was in de late middag ofzo weg en toen kon ik dat postje niet editten en trouwens, Fireheart heeft mijn naam verkeerd gespeld Xp het is Violetkit en niet Voiletkit
Ga je dat nu overal melden?? Kan iemand niet een keer een typfoutje maken jeez..
Karakter: Bravekit is een avontuurlijke jonge kater, en hij is erg speels. Hij heeft wel een gouden hartje en is begripvol, zelfs als hij nog zo jong is. Ook zijn spieren zijn al goed in ontwikkeling. Zul je actief blijven: Zo goed als ik kan ^^
(Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!)
A Clan Thorn Apart (Avatar & sig)
April Fools 2019
Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip
April 1st 2018
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight ma 2 apr 2012 - 17:53
omdat het nou niet het leukste is dat ik zelf deze kitten speel mag iemand ook hem spelen, als niemand hem wilt spelen wil ik hem wel doen ^.^ als tailstorm het goed vind :
Naam: Smallkit/smallpaw/ smallfeet of smallclaw Naam bekendste account: ligt er aan wie hem speelt xD voor mij: Spotlight Uiterlijk (eventueel foto): Een munchkin cat, dus een katertje met extreem korte pootjes. Vandaar zijn naam. Hij is gevlekt zoals zijn ouders maar is dus een stuk kleiner. Je mag de foto's veranderen maar houd hem aan het ongeveer zelfde uiterlijk als kitten als apprentice als warrior Karakter: Omdat hij erg klein heeft hij het als kitten om hetzelfde te zijn als zijn broertjes en zusjes. Hij is wat verlegen maar went en langzaam aan en leert voor zichzelf opkomen. Ondanks zijn verlegenheid heeft hij onwijs veel energie en kan hij enorm druk zijn. Als apprentice leert hij goed en snel al heeft hij er weer nadeel van dat hij zo klein is. Hij word gepest maar hij negeert het en komt voor zichzelf op, als hij bijna warrior is is hij veel dapperder en heeft hij meer vrienden. Hij is vaak bij zijn vader maar ook met vrienden. Als warrior kan je zelf bedenken ^.^ maar hij blijft klein Zul je actief blijven: als je hem neemt: JE MOET! hij's zo stoer xD
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight ma 2 apr 2012 - 20:25
waarom niet als ik vragen mag? Het kan toch een aandoening zijn waardoor hij kleinere/korte pootjes heeft? hij is niet raszuiver ofzo maar het is kwa foto's het ras Munchkin.
"Be crazy, there are enough boring people in this world"