| [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight | |
|
|
Mariekseltje 16
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight vr 1 jun 2012 - 19:34 | |
| |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight vr 1 jun 2012 - 21:31 | |
| |
|
| |
M 0 T H A F U C K A H ~ 41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight di 5 jun 2012 - 19:02 | |
| Violetkit meld zich |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight di 5 jun 2012 - 19:25 | |
| Ik snap het: Het is best mogelijk maar dit is ons eerste nestje en de kits zijn al geboren enzo... Eigenlijk was Wingpaw niet geaccepteerd het was mijn schuld ( ) dat ze dat wel is (nee hoor grapje ) Maar omdat het de eerste is en we al weinig ervaring met kits hebben... Nee liever niet... - Thanks peepz c:
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight di 5 jun 2012 - 20:13 | |
| Ik zeg ook nee, misschien komt er nog een tweede nestje, maar dat is helemaal niet zeker omdat het eerste nestje al zes kittens bevat. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight do 7 jun 2012 - 21:33 | |
| OPROEP ALLE KITTENS!In dit (klik) topic mogen alle kittens voor het eerst naar buiten en dus: Reageren! Oogjes zijn open en jullie zijn klaar om de buitenwereld te ontmoeten. Er zal op gegeven moment een klein verhaallijntje komen maar de mensen die er niet van weten komen er vanzelf achter en hoeven er niets mee te doen (amper iets >.<) Zorg er alleen wel voor dat Wingkit niet door 1 van jullie betrapt word op wegsluipen.. .de rest is een verrassing xD Groeten Tailstorm (ja toch?) en Spotlight - Thanks peepz c:
|
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight vr 8 jun 2012 - 9:35 | |
| ik denk dat ik er niet meer bij zit [jammer zucht] oke dan denk ik dat ik veder op zoek ben. |
|
| |
M 0 T H A F U C K A H ~ 41 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight vr 8 jun 2012 - 15:40 | |
| Ik heb trouwens gereageerd op dat topic ding ^^^ |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight vr 8 jun 2012 - 18:37 | |
| ja sorry voor dit ik ben dyslecties sorry ik heb wat tesnel gelezen oja bedankt voor dit Wingkit meld zig weer |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight di 12 jun 2012 - 16:35 | |
| *schaamt zich omdat ze zo lang niet in dit topic heeft gekeken* Ik zal zo snel mogelijk reageren daar, is het erg dat ik dan wat later ben?....
(btw, dit is Bravekit*) IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight di 12 jun 2012 - 17:24 | |
| Die bedoel ik eigenlijk ook xD Maar ik zal kijken wanneer ik kan reageren, ik ga het wel zo snel mogelijk proberen ^^ IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| |
| |
Lyan 15
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight di 12 jun 2012 - 20:24 | |
| Oke, mooizo, iedereen wil wel naar buiten! XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight | |
| |
|
| |
|