[Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight - Pagina 6
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight za 26 mei 2012 - 13:40
We gaan het nog bespreken, maar het is dus nog niet zeker, ik wil goede redenen XD
You loved me and I froze in time Hungry for that flesh of mine But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes Cause I'm falling to pieces
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight za 26 mei 2012 - 16:45
oke reden: ik ben nog nooit een kitten geweest, en ik heb nog nooit een broertje of zusje of zus of broer gehad bij warrior cats het leek me leuk maar als het niet mag dan vind ik het jammer maar ik try try try opnieuw dus het mag hoeft niet
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight za 26 mei 2012 - 18:00
Zou je het karakter meer willen uitbreiden?
You loved me and I froze in time Hungry for that flesh of mine But I can't compete with a she wolf who has brought me to my knees What do you see in those yellow eyes Cause I'm falling to pieces
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight za 26 mei 2012 - 19:09
Het liefst met dat karakter dat je dit erbij doet:
Als kitten: blabla xD Wat jij hier wilt vertellen enzo xD Als apprentice: Als warrior:
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight zo 27 mei 2012 - 13:42
als kitten: is hij uit op avontuur en op gevaar hij is held haftig, en heeft een hard van goud hij droomt er van om een warrior te worden als leerling: moed nog wat trainen, maar hij word een echten warrior en is klaar om op pad te gaan met zijn zussen en broers of zusje of broertje als warrior:hij leid en heeft een goeien leiderschap en is klaar voor elk gevecht hij beschermd de zijn clan voor wat dan ook!
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight di 29 mei 2012 - 19:47
Sorry, maar ik vind het eerste nestje te groot, als er een tweede nestje komt zal ik je op de lijst zetten (Als Saskia het er mee eens is dan)
EDIT: Ik wil graag nog een check houden, alle kittens moeten wel actief zijn en blijven! Binnenkort mogen ze de nursery uit en mogen ze met elkaar spelen, wie wil dat nou niet missen? XD
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight di 29 mei 2012 - 19:48
Onderwerp: Re: [Gevonden!!] Kittens Tailstorm x Spotlight di 29 mei 2012 - 19:49
Oke, mooizo, je zult er dus opstaan!
Ik wil graag nog een check houden, alle kittens moeten wel actief zijn en blijven! Binnenkort mogen ze de nursery uit en mogen ze met elkaar spelen, wie wil dat nou niet missen? XD