Sannemander<3 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ♚ Constant anxiety does wonders for the complexion di 29 maa 2022 - 15:54 | |
| Ijskoninginm het had wel wat. Met een schuine grens en een opgeheven kin stapte de zwarte kattin verder. Ze wist wel dat hij het spottend bedoelde maar ach, ze zou het dragen als een kroon. Het geluk haar pels de verkeerde kant in gwstrookt te hebben gunde ze meneer de deputy niet. "Hm als je dan toch bezig bent, meneer de deputy" mauwde ze plezierig "Haal dan maar meteen wat te eten voor me" zie liet haar blik op hem vallen "Wellicht ben ik bereid het met je te delen" Her beauty was like the very sharp edge of a knife
S T O R M W I T C H |
|
SettledstarCatministrator
Renske 2612 Actief Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?
| |
| Onderwerp: Re: ♚ Constant anxiety does wonders for the complexion di 29 maa 2022 - 21:38 | |
|
you're afraid to let yourself be happy because you know that it never lasts
Settleddust grinnikte hartelijk om de volgende opmerking van de poes. ‘En de koningin wijst me direct op mijn plaats.’ Hij lachte opnieuw en begon daadwerkelijk te overwegen om daadwerkelijk de struiken in te springen om snel iets te vangen. Hij was een degelijke jager. Maar voordat hij dat kon doen gleden zijn groene ogen weer naar de zwarte poes naast hem. ‘Misschien misstaat deputy je toch niet.’ Hij grijnsde jongensachtig naar de poes. Hij trok zijn wenkbrauwen naar haar op met een sprankeling in zijn ogen. Hij likte kort zijn lippen en rechtte vervolgens zijn schouders. ‘Het vooruitzicht om prooi te delen, een grote eer. Een moment, hare majesteit.’ En zo verdween hij de bosjes in.
Settleddust had geluk en wist een mereltje te vangen. Hij keerde terug met de prooi in zijn bek en een iets te trotste blik in zijn ogen. Hij wenkte haar mee dichter naar het kamp. Hij was inmiddels redelijk warm geworden van de jacht. Hij vreesde zij minder.
Settledstar I remember the minute It was like a switch was flipped— I was just a kid who grew up strong enough To pick this armor up and suddenly it fit
|
|