|
|
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 8 maa 2012 - 21:01 | |
| Whitefur| Warrior| Forest/Camp
Whitefur hoorde Cherrypaw zeggen dat ze te moe was om Sunlight te dragen. "Dan doe ik het wel." bood ze aan. Whiteufr pakte Sunlight op en liep met zijn lichaam naar het kamp. Toen ze in het kamp was nam ze Sunlight mee naar de Warriors den, niemand lag daar nog. Whitefur legde Sunlight op het mos neer. "Sunlight, het maakt niet uit of je dit hoort of niet. Maar ik moet het je vertellen, het is al een tijdje geleden dat ik je partner ben geworden. En nu wordt je vader." Whitefur had zich voorover gebogen over Sunlight, Dreamchaser had haar verteld dat Sunlight niet dood ging. Whitefur geloofde haar op haar woord. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 8 maa 2012 - 21:07 | |
| Summernight ~ Deputy ~ Camp
Dreamchaser kwam naar haar toe. 'Sum, waar is Fadestar? Heeft hij al besloten wie er mee gaat?' vroeg ze haar ''En of Dreamy! Raad eens? Wij tweenen en Tailpaw die neemt hij mee. We vertrekken vanavond zussie!'' zei Summernight opgewonden. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic vr 9 maa 2012 - 7:08 | |
| Whitefur| Warrior| Camp
Sunlight sprong op en begon te snorren. Whitefur toonde een glimlach. "weet de rest dit al?" vroeg Sunlight. Whitefur keek even naar haar poten. "Nee, ik ga het nog vertellen. Dan zal er waarschijnlijk een plek aangewezen worden waar ik een nest kan maken, misschien wel bij de medicine den." Whitefur begon ook te snorren, ze kreeg jongen! Ze legde haar staart over haar poten. "Over een tijd zal mijn buik wel opgezwollen zijn. Dan weet iedereen het." |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic vr 9 maa 2012 - 7:20 | |
| Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Camp
''En of Dreamy! Raad eens? Wij tweenen en Tailpaw die neemt hij mee. We vertrekken vanavond zussie!'' zei Summernight opgewonden tegen Dreamchaser. Dreamchaser keek blij. 'Ik ga reiskruiden klaarleggen.' zei ze en ze holde naar haar den. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic vr 9 maa 2012 - 7:37 | |
| Whitefur| Warrior/ Qeeun| Warriors den/ Medicine den
Whitefur stond even op en liep het warriors den uit. "Ik ga het even vertellen." riep ze over haar schouder naar Sunlight. Whitefur trippelde naar de medicine cat den, haar buik was al iets dikker. Whitefur glipte naar binnen. "Dreamchaser?" Whitefur zag de medicine cat staan. Ze liep naar haar toe. "Dreamchaser, ik moet je iets vertellen." |
|
| |
Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic vr 9 maa 2012 - 14:51 | |
| ||Fadestar||Leader||Forest||
Fadestar schraapte zijn keel, en beantwoorde de vraag van Summernight.''Sunlight is een sterke warrior, hij komt er wel weer bovenop,'' En na een tijde keek hij Summernight na die enthousiast naar zijn zus toeliep om het goede nieuws te vertellen. Fadestars stem bulderde door het kamp.''Tailpaw, meekomen!'' En sloom liep hij de donkrer schaduwen van de Forest in, waarnaar hij netjes ging wachten. |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic vr 9 maa 2012 - 16:08 | |
| Tailpaw| Apprentice| Camp/ Forest
"Tailpaw meekomen!" hoorde Tailpaw Fadestar roepen. Zou hij zeggen wie haar mentor werd? Maar ze zouden zo moeten vertrekken en de krijgers waren nog niet bekend gemaakt.Tailpaw liep stomverbaasd achter Fadestar aan. "Ja? Wat wilde je weten? Jullie moeten toch zo vertrekken?" vroeg ze nog steeds verbaasd. Ze ging even rustig zitten. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic vr 9 maa 2012 - 16:09 | |
"Dreamchaser?" Whitefur liep naar Dreamchaser toe. "Dreamchaser, ik moet je iets vertellen." 'Wat is er, Whitefur?' vroeg Dreamchaser. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic vr 9 maa 2012 - 16:13 | |
| ||Fadestar||Leader||Forest||
''Ik wilde even melden, dat ik jou mentor wordt, ik ben de oudste, en al ben ik niet egoistisch, ook de wijste, maar heb je het dan niet gehoord Jonkie? Je moet vanavond mee, mee naar de mosstenen,'' Sprak hij met en opmerkelijke vriendelijke ondertoon, en hij snorde even schor.''Ga naar Dreamchaser voor de reiskruiden kom daarna weer terug,'' |
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic vr 9 maa 2012 - 16:15 | |
| Whitefur| Warrior/ Queen| Medicine cat's den
'Wat is er, Whitefur?' vroeg Dreamchaser. "Je moet me een plek aan bieden. Want ik ben nu queen, ik krijg kittens met Sunlight." Whitefur keek even naar haar poten. Zou Dreamchaser boos zijn? Nu ze net weg moet? Zouden Whitefur en Sunlight dan nog wel samen naar de mosstenen mogen? |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic vr 9 maa 2012 - 16:20 | |
| Tailpaw| Apprentice| Forest/ Med. cat den
''Ik wilde even melden, dat ik jou mentor wordt, ik ben de oudste, en al ben ik niet egoistisch, ook de wijste, maar heb je het dan niet gehoord Jonkie? Je moet vanavond mee, mee naar de mosstenen,'' Tailpaw moest al naar adem happen toen Fadestar zei dat hij haar mentor werd. "Wordt ik echt jou leerling? En mag ik echt mee naar de mosstenen?" een hoop verbazing overspoelde haar. ''Ga naar Dreamchaser voor de reiskruiden kom daarna weer terug,'' maakte Fadestar het af. Tailpaw knikte en rende naar de medicine cat's den, toen ze naar binnen glipte zag ze Whitefur. Wat moest zij hier? "Dreamchaser mag ik wat reiskruiden voor onze reis?" vroeg Tailpaw zo rustig mogelijk |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic za 10 maa 2012 - 15:57 | |
"Je moet me een plek aan bieden. Want ik ben nu queen, ik krijg kittens met Sunlight." 'Gefeliciteerd!' zei Dreamchaser blij. Kittens zouden goed zijn voor de groep. 'Maar is er nog geen Nursery dan? Dat had ik nog niet eens gemerkt! Maar goed, ik zal kijken of er ergens een goede plek is.' Daarna kwam Tailpaw naar haar toe. "Dreamchaser mag ik wat reiskruiden voor onze reis?" vroeg de apprentice. 'Ja, ik zal voor iedereen de reiskruiden klaarleggen. Wie gingen er nou allemaal mee? Jij, Sum, ik, verder nog iemand? Gaan Whitefur en Sunlight mee og bewaken zij het kamp?' Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic za 10 maa 2012 - 16:20 | |
| Whitefur| Queen| Med. cat den
'Gefeliciteerd!' zei Dreamchaser. 'Maar is er nog geen Nursery dan? Dat had ik nog niet eens gemerkt! Maar goed, ik zal kijken of er ergens een goede plek is.' Whitefur had zelf ook nog niet gemerkt dat er nog geen nursery was. Die moesten een paar warriors dan nog maken. "Ik zal wel zelf een plek zoeken. Jij hebt het druk met vanavond." Sunlight was al naast haar komen staan. Whitefur wenkte met haar staart dat hij haar moest volgen, hij moest haar helpen om een nest te maken. Whitefur liep naar buiten en keek naar de lucht, het was al bijna avond. "Kom op, dan gaan we een nest maken in de warriors den." miauwde ze.
(Er komt nog een Nursery!) |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic za 10 maa 2012 - 16:31 | |
| Tailpaw| Apprentice| Med. cat den
'Ja, ik zal voor iedereen de reiskruiden klaarleggen. Wie gingen er nou allemaal mee? Jij, Sum, ik, verder nog iemand? Gaan Whitefur en Sunlight mee og bewaken zij het kamp?' Tailpaw knikte kort. "Whitefur en Sunlight gaan niet mee." dit zei ze pas toen Whitefur was vertrokken. "Heb je een visioen van de Starclan gehad of de kittens een goed voorteken zijn? Tailpaw had nu pas in de gaten hoe nieuwsgierig ze was.
(De Nursery is er! En als er geen kittens aanmelden kunnen de leden die er al zijn gewoon aanmelden als kitten, natuurlijk met een andere naam!)
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic zo 11 maa 2012 - 13:10 | |
"Whitefur en Sunlight gaan niet mee." antwoordde Tailpaw. "Heb je een visioen van de Starclan gehad of de kittens een goed voorteken zijn?" 'Nee, nog niets, maar misschien komt er iets bij de Mosstenen.' zei Dreamchaser. Ze liep naar haar den en verzamelde de reiskruiden. Ze legde ze klaar op grote bladeren en nam ze toen mee naar buiten. Ze keek rond waar Fadestar, Summernight en Tailpaw waren. 'De reiskruiden liggen klaar.' zei ze. Ze keek naar de lucht. Het was namiddag en de zon was al over zijn hoogste punt heen, maar het was nog licht. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic zo 11 maa 2012 - 13:21 | |
| Tailpaw| Apprentice| Med. cat den
'Nee, nog niets, maar misschien komt er iets bij de Mosstenen.' zei Dreamchaser. Tailpaw knikte kort. 'De reiskruiden liggen klaar.' zei Dreamchaser toen ze een paar bundeltjes had neergelegd. "Ga je mee? Fadestar wacht op ons in het bos." zei Tailpaw, ze liep al vooruit. "Weet je... Ik ben de leerling van Fadestar." miauwde ze over haar schouder. Ze stond stil toen ze bij de heuvel stond. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic wo 14 maa 2012 - 7:45 | |
| Whitefur| Queen| Nursery
Sunlight had gezegd dat hij ging jagen. Whitefur had al opgemerkt dat de Nursery er ook al was. Ze liep er rustig naartoe, ze bedacht ineens dat Fadestar nog niks van de kittens af wist. Whitefur keek naar boven en zag dat de maan al op kwam. "Die zullen zo wel gaan." mompelde ze. Ze liep verder naar de Nursery en liep door de ingang. Het rook er nog te veel naar grot, maar dat kon haar niks schelen. Whitefur maakte een nest in het mos en ging er liggen.
(De kittens worden zondag geboren of vrijdag.) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic | |
| |
|
| |
|