Hillclan, RPG topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Hillclan, RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Petalcloud
Member
Hillclan, RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 13:18

Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Leaders Den

''Het is goed Dreamchaser, Sunlight, jij en Whitefur kunnen gaan jagen, ik moet iets bespreken met Dreamchaser.'' sprak Fasestar toen Dreamchaser, Sunlight en Whitefur zijn Den binnenkwamen. Dreamchaser vroeg zich af wat Fadestar wilde bespreken. Summernight kwam er ook bij zitten.

Hillclan, RPG topic - Pagina 4 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 14:35

Sunlight|warrior|forest

Toen Sunlight naar buiten kwam zach hij dat Whitefur zich aan het wassen was.Hij gaf zichzelf ook een snelle wasbeurt en liep het bos in.Op een kleine open plek ging hij zitten wachten op Whitefur.plotseling kwam er een das op hem afgestormd snel klom hij in een boom terwijl hij dacht "wat gek dat die das hier nog is".Toen hij boven in de boom zat kwam er plotseling een harde windvlaag hij verloor zijn evenwicht en viel met zijn kop op de grond het laatste wat hij zach was dat de das op hem af rende.Daarna werd alles zwart,hij was flauwgevallen.

Hillclan, RPG topic - Pagina 4 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Whitenose
Member
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 14:42

Whitefur| Warrior| Forest

Whitefur zag Sunlight uit het hol komen en naar het bos lopen. Whitefur stond op en liep op haar gemak achter hem aan. Na een tijdje kwam ze aan bij een open plek. Sunlight lag op de grond en een das zat bij hem. "Nee!" gilde Whitefur. Met tranen in haar ogen zette ze haar nagels in de das. "Blijf van hem af!" de das rende weg. Whitefur boog zich over Sunlight. "Zeg iets, alsjeblieft. Ik moet je iets vertellen." een traan gleed over haar wang en viel op de rode vacht van Sunlight.

Hillclan, RPG topic - Pagina 4 2h6wvw1

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 15:12

Sunlight|warrior|forest

In de verte hoorde Sunlight een stem "zeg alsjeblieft iets. Ik moet je iets vertellen"."Whitefur" zei hij zachtjes bijna onhoorbaar.Hij probeerde zijn ogen open te doen maar dat lukte niet hij was nog te zwak.Hij bewoog even met zijn poot als teken dat hij nog leefde.Met moeite zei hij "haal hulp in kamp waarna hij weer stil werd.

Whitenose
Member
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 15:26

Whitefur| Warrior| Forest/Camp

Whitefur hoorde de stem van Sunlight. "Whitefur, haal hulp bij het kamp." zei hij zacht. Whitefur stond op en nam een sprint naar het kamp. Ze keek wild om zich heen, daarna ging haar blik naar de leaders den. Whitefur rende er naartoe. "S-sunlight! Das!" schreeuwde ze. "Dreamchaser help!" Whitefur draaide zich weer om en spurtte weer naar Sunlight. Na een tijd kan ik dit niet meer. Dacht ze. Whitefur zag Sunlight weer op de grond liggen. Ze boog zich weer over hem. "Sunlight, ga niet dood. Ik moet je iets vertellen." fluisterde ze in zijn oor.

Featherleaf
Member
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 17:51

Cherrypaw ~ Apprentice ~ Camp

Cherrypaw voelde zich vrolijk. Het was haar eerste dag als Medicine cat apprentice, en strraks zou ze haar mentor zien. Heel erg vereerd voelde ze zich omdat ze haar had uitgekozen. Vol ongelduld ijsbeerde ze door het kamp en nam van de prooistapel een kleine vink mee. Ze besloot hem voor de Apprentice Den op te eten. Dan hoorde ze opeens Whitefur het kamp binnenrennen."S-sunlight! Das!" schreeuwde ze. "Dreamchaser help!" Daarna draaide de Warrior zich weer op en rende het kamp uit. Cherrypaw kwam onmiddellijk in actie. Snel liep ze naar de Leaders den en zei beleefd, maar toch dringend: 'Dreamchaser, Sunlight is in gevaar. Je moet hem helpen! Het gaat over een das.' Ze hoopte maar dat Dreamchaser op tijd kon zijn.

Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Mhwp
♦️ Stepping forward out into the day
Shrugging off the dust and memory
Though it's soaring still above your head
It is out of sight and none shall see ♦️

Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 18:40

Tailpaw| Apprentice| Camp

Tailpaw liep door het kamp toen ze Cherrypaw zag aankomen, gelijk daarna kwam Whitefur aan. "S-sunlight! Das!" zei ze geschrokken. "Dreamchaser help!" Whitefur draaide zich om en spurtte terug naar het bos. Cherrypaw ging naar de Leaders den. Tailpaw wist dat ze beter niet mee kon gaan. Wat moesten die dassen? Ze hadden de das toch verjaagd? En waarom Sunlight? Tailpaw hoopte maar dat Dreamchaser kon helpen.

Hillclan, RPG topic - Pagina 4 2hnur6f

Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 19:27

Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Leaders Den en Forest

Dreamchaser was nog maar net terug in de Leaders Den toen ze weer werden gestoord. Dit keer was het Cherrypaw, haar gloednieuwe apprentice, die zei: 'Dreamchaser, Sunlight is in gevaar. Je moet hem helpen! Het gaat over een das.' Dreamchaser stond op. Blijkbaar was de das teruggekomen 'Het spijt me Fadestar, ik moet weer even weg.'
Buiten zag ze Whitefur naar het bos rennen. Dreamchaser rende achter haar aan. Ze kwam aan bij de plek waar Sunlight op de grond lag. De das was er niet. 'Whitefur, rustig, het komt goed met hem, hij overleeft het wel.' Dreamchaser leek er zekerder van dan ze was. 'Waar is de das nu?' Ze zag dat Sunlight een grote wond op zijn kop had en het zou haar niks verbazen als hij ook een hersenschudding had door de val. Maar nu eerst die wond. Dreamchaser keek of Cherrypaw hen gevolgd was. 'Whitefur, haal spinnenwebben voor de wond. Snel. Cherrypaw, help me met Sunlight naar dat kleine beekje daar brengen, dan kan ik de wond schoonmaken.'
Toen Sunlight bij het beekje lag zei ze: 'Cherry, kan je poppy seeds halen? odra Sunlight bijkomt zal hij wel pijn hebben,' Als hij bijkomt... Dreamchaser maakte de wond zo goed als ze kon schoon. Waar bleef Whitefur met die webben?

Spoiler:
Whitenose
Member
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 19:55

'Whitefur, rustig, het komt goed met hem, hij overleeft het wel.' hoorde Whitefur achter haar. 'Waar is de das nu?' vroeg Dreamchaser. "Weg." Whitefur wees met haar staart naar het bos. 'Whitefur, haal spinnenwebben voor de wond. Snel. Cherrypaw, help me met Sunlight naar dat kleine beekje daar brengen, dan kan ik de wond schoonmaken.' Whitefur rende terug naar het kamp. Toen ze bij de heuvel was trekte ze een sprint. Bij het hol van Dreamchaser stopte ze. Ze liep naar binnen en zocht naar spinnenweb. "Snel snel." mompelde ze. "Aha!" Whitefur pakte het spinnenweb en maakte dat ze weg kwam. Ze rende naar de heuvel, ze klom er met moeite op, mischien had ze de minder steile kant moeten nemen. Toen Whitefur op de heuvel stond ging ze snel naar de plek waar Sunlight lag, ze merkte op dat Dreamchaser en Cherrypaw Sunlight al naar het beekje hadden gebracht. "Hier." hijgde ze. Whitefur liep een eindje verder, daar dronk ze. Toen Whitefur klaar was met drinken ging ze voorzichtig liggen.

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 21:53

sunlight/warrior/forest

Sunlight kwam langzaam bij bewustzijn maar opeens voelde hij een felle pijnscheut door zijn kop gaan hij begon wild te trappelen met zijn poten.Hij voelde dat hij iets had geraakt maar wist niet wat.

Whitenose
Member
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 maa 2012 - 22:11

Whitefur lag rustig bij het beekje toen ze Sunlight zag trappelen. "Sunlight!" riep ze gelijk. Ze was nog niet van plan om het tegen Sunlight te zeggen, hij had nu nog zo veel pijn. Whitefur stond weer voorzichtig op en liep naar Sunlight. Een paar staartlengtes van het groepje af bleef ze staan. Ooit zou ik het moeten vertellen. Dacht Whitefur. Zo meteen zou ik het moeten vertellen, als het weer goed ging met Sunlight.

Dewstream
Member
170

CAT'S PROFILE
Dewstream
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 9:18

Cherrypaw ~ Apprentice ~

'Cherrypaw, help me met Sunlight naar dat kleine beekje daar brengen, dan kan ik de wond schoonmaken, mauwde Dreamchaser. Cherrypaw probeerde Sunlight te dragen, zodat hij niet teveel pijn had.
Toen Sunlight bij het beekje lag zei ze: 'Cherry, kan je poppy seeds halen? Zodra Sunlight bijkomt zal hij wel pijn hebben,' Cherrypaw rende meteen terug naar het kamp, het leek bijna alsof ze vloog. Voor de Medicine Den bleef ze even hijgend staan. Dan ging ze naar binnen. Ze wist niet precies waar de zaden lagen, maar volgde haar neus. Voorzichtig nam ze de bol tussen haar tanden en met snelle passen liep ze weer naar het beekje. Daar schudde ze een paar zaden uit de bol en gaf ze zwijgend aan Dreamchaser. Ze besloot goed op te letten, misschien kan ze het dan volgende keer doen.

Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Dewstream
So cute!:
Crowcall
Member
Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 4 maa 2012 - 9:59

Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Forest

Cherrypaw kwam gelukkig snel met de poppy seeds en Whitefur met spinnenwebben. Sunlight kwam wild trappelend bij. 'Rustig maar, lig stil. Hier, neem dit.' zei gaf Sunlight wat poppy seeds. Toen begon ze de wond goed dicht te maken met de spinnenwebben.

And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me

Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 7 maa 2012 - 17:51

Tailpaw trippelde rustig door het kamp en probeerde te ontspannen. Hoe zou het met Sunlight gaan? Tailpaw schudde de gedachten van zich af en keek naar de lucht. "O Starclan, laat ons geen krijger verliezen. Alsjeblieft." bad Tailpaw tegen de Starclan.

Hoeps
Member
Jinte
74
Actief

CAT'S PROFILE
Hoeps
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 maa 2012 - 14:05

||Fadestar||Leader||Camp||

Fadestar zuchtte toen Dreamchaser weer zijn Den verliet, zo kon hij het nooit vertellen. Hij knikte naar Summernight, ''Jij gaat mee,'' Sprak hij kort, met raspende stem. Daarna stond hij op, en met slome passen liep hij de Den uit. Hij verhief zijn stem.''Door omstandigheden gaan alleen Summernight, Dreamchaser en Tailpaw mee! We vertrekken vanavond,'' Het werd nodig tijd, dat deze clan structuur en tegenslagen kreeg en kon verwerken, toen verdween hij het bos in.

Hillclan, RPG topic - Pagina 4 34nilvc
Jaytail
Member
Hillclan, RPG topic - Pagina 4 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 maa 2012 - 14:36

Summernight/ Deputy/Camp

''Jij gaat mee,'' Sprak hij kort, met raspende stem. Daarna stond hij op, en met slome passen liep hij de Den uit. Hij verhief zijn stem.''Door omstandigheden gaan alleen Summernight, Dreamchaser en Tailpaw mee! We vertrekken vanavond,'' Zei haar leider. Summernight knikte en volgde Fadestar het bos in. ''in Starclans naam Hoe zou het met Sunlight gaan?'' Zei Summernight tegen haar leider.

Sucks don't it?
Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 maa 2012 - 15:51

Tailpaw zat rustig in het platgestampte gras, het voelde zacht. Ze zat hier al sinds ze tegen de Starclan gebeden had. Haar ogen gingen langzaam open, de zon stond al laag. Zou Sunlight nog mee kunnen? Zou Whitefur wel mee willen als Sunlight hier bleef? Tailpaw zag Fadestar uit de leaders den komen. Tailpaw stond op en liep naar hem toe. "Heb je al vast gelegd wie er mee gaan?" vroeg Tailpaw. Ze was reuze nieuwsgierig welke warriors Fadestar mee wilde nemen.

Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 maa 2012 - 17:14

Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Forest en Camp

Dreamchaser was klaar met het verzorgen van Sunlights wond. Ze kon verder niks voor het doen, behalve tot StarClan bidden dat hij geen blijvend hersenletsel had opgelopen. 'Whitenose, hij zal nog niet naar StarClan vertrekken, nu kunnen we niets anders doen dan wachten tot hij bijkomt. Kunnen jij en Cherrypaw helpen hem naar het kamp te dragen?'

Toen Sunlight in het kamp was, liep Dreamchaser naar de Leaders Den, maar Fadestar was daar niet. Een eindje verderop zag ze wel haar zus zitten. Ze liep naar Summernight toe en vroeg: 'Sum, waar is Fadestar? Heeft hij al besloten wie er mee gaat?'

Spoiler:
Rainfall
Member
Charlie
135

CAT'S PROFILE
Rainfall
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 maa 2012 - 19:41

Cherrypaw ~ Apprentice ~ Forest/Camp

Toen Dreamchaser klaar was met Sunlights wond te verzorgen mauwde zij: 'Whitenose, hij zal nog niet naar StarClan vertrekken, nu kunnen we niets anders doen dan wachten tot hij bijkomt. Kunnen jij en Cherrypaw helpen hem naar het kamp te dragen?'
'Natuurlijk, Dreamchaser, ik zal mijn best doen', mauwde ze en zo voorzichtig mogelijk droeg ze Sunlight naar het kamp. Ze wist dat hij in goede poten was bij whitenose, dus ze ging naar haar mentor toe. 'Het spijt me, Dreamchaser, maar ik ben erg moe. zou ik al mogen gaan slapen, dan kan ik morgen vroeg opstaan.' Ze onderdrukte een geeuw. Deze hele gebeurtenis had haar helemaal uitgeput.

Hillclan, RPG topic - Pagina 4 C1761924-137690764145868large
Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 8 maa 2012 - 19:54

Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Camp

Summernight had nog geen antwoord gegeven toen Cherrypaw naar haar toe kwam. 'Het spijt me, Dreamchaser, maar ik ben erg moe. zou ik al mogen gaan slapen, dan kan ik morgen vroeg opstaan.' vroeg haar apprentice. 'Natuurlijk, Cherypaw. Je hebt me goed geholpen. Welterusten.' zei Dreamchaser en ze glimlachte naar Cherrypaw. Toen wendde ze zich weer tot haar zus.

Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 4 Icon_minitime

Hillclan, RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: