Hillclan, RPG topic - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Hillclan, RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Firelion
Member
Hillclan, RPG topic - Pagina 2 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 19:28

Sunlight wou net antwoorde op Tailpaw's vraag toen Whitefur kwam aanlopen,ze keek hem aan en glimlachte vriendelijk.Een warm gevoel bekroop hem vanbinnen.Snel wende hij zijn blik af en keek naar Tailpaw.Achter hem verscheen een kat."Fadestar"riep hij vrolijk eindelijk was hun leider er.Hij keek even naar de andere katten zei keken ook allemaal blij.Toen hoorde hij Fadestar iets roepen"willen alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een clanvergadering".Snel liep Sun er na toe en ging zitten wachten op wat hun leider te zeggen had.

Hillclan, RPG topic - Pagina 2 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 19:31

Whitefur liep achter Sunlight aan, ze ging naast hem zitten. Fadestar stond al op de groterots voor een vergadering. Whitefur keek naar Sunlight, zou hij iets merken? Whitefur keek weer op naar Fadestar.

Hillclan, RPG topic - Pagina 2 2h6wvw1

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 19:42

Sunlight zag dat whitefur naast hem kwam zitten,hij schoof ietsje naar whitefur toe en fluisterde tegen haar"wat vind jij van fadestar?"en wachte geduldig op een antwoord.

Whitenose
Member
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 19:44

Whitefur voelde dat Sunlight dichter naar haar toe was geschoven, ze begon te snorren. "Wat vind jij van Fadestar?" vroeg hij. "Een wijze oude kat, maar dat hebben we nodig." miauwde Whitefur met een zachte stem.

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 19:54

"Een wijze oude kat, maar dat hebben we nodig"antwoorde Whitefur met een zachte stem op zijn vraag.Hij snorde even toen zei hij "dat vind ik ook".Waarna hij weer keek naar Fadestar.

Crowcall
Member
Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 20:10

Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Camp

''Zo snel mogelijk Tailpaw, maar je moet weten, mijn lichaam is niet meer zo kwik als het jouwe, maar ik zla het direct mededelen,'' Fadestar draaide zich om en moeizaam begaf hij zich op de grote rots.''Willen alle katten die oude genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een clanvergadering?'' Dreamchaser ging bij de rots zitten om naar Fadestar te luisteren. Hij ging nu waarschijniljk aankondigen dat hij naar Mosstenen zou vertrekken. Dreamchaser vroeg zich af of er iemand mee zou gaan als begeleiding, en zo ja, wie. Stiekem hoopte ze dat ze mee zou mogen. Mosstenen was een prachtige plek, en bovendien was Dreamchaser bang dat het vertrek van de leider ook het afscheid van hem zou zijn. Ze duwde die gedachtes aan afscheid van zich af en ging in haar hoofd na of ze genoeg reiskruiden voor hem had.

And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me

Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 feb 2012 - 20:16

Tailpaw| Apprentice| Camp

Tailpaw zat al voor de groterots, ze zag Dreamchaser aankomen. Tailpaw stond gelijk op en liep naar de medicine cat. "Weet jij al wie er mee gaat met Fadestar?" vroeg Tailpaw toen ze bij Dreamchaser was gaan zitten. Tailpaw zag dat Sunlight en Whitefur naast elkaar zaten en tegen elkaar fluisterde. "Als dat zo door gaat hebben we binnenkort kittens." zei Tailpaw tegen Dreamchaser, misschien was het wel goed maar misschien ook niet. Kittens waren altijd een goed voor teken.

Hillclan, RPG topic - Pagina 2 2hnur6f

Jaytail
Member
Hillclan, RPG topic - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 11:16

Summernight ~ Deputy ~ Camp

''Goedemorgen, of middag, hoe gaat het met iedereen?'' Hoorde Summernight een kat zeggen die haar aardig bekend kwam. Ze draaide zich om en zag hem. ze keek de leider aan. het was hem. het was hem! Snel trippelde ze naar de leider. ''Fadestar.'' en ze boog haar kop. ''Zo snel mogelijk Tailpaw, maar je moet weten, mijn lichaam is niet meer zo kwik als het jouwe, maar ik zla het direct mededelen,'' hoorde ze. niet wetend waarover het ging. ''Willen alle katten die oude genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een clanvergadering?'' sprak de grote leider. ze liep naar de openplek. "Als dat zo door gaat hebben we binnenkort kittens." hoorde ze in de verte Tailpaw tegen haar zus zeggen. ''Kittens Tailpaw? Van wie?'' vroeg ze aan de apprentice. ''Ik zal later met Fadestar overleggen wie jou mentor zal worden Tailpaw.'' sprak de deputy uit.

Sucks don't it?
Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 11:25

''Kittens Tailpaw? Van wie?'' hoorde Tailpaw Summernight achter haar zeggen. Tailpaw wees met haar staart naar Sunlight en Whitefur. ''Ik zal later met Fadestar overleggen wie jou mentor zal worden Tailpaw.'' Tailpaw's oren schoten overeind. "Dat zou super zijn! Maar misschien moet er iemand mee gaan met Fadestar naar de mosstenen, heb jij interrese?" vroeg Tailpaw.

Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 13:40

''Kittens Tailpaw? Van wie?'' hoorde Dramchaser haar zus Summernight achter haar zeggen. Tailpaw wees met haar staart naar Sunlight en Whitefur. ''Ik zal later met Fadestar overleggen wie jou mentor zal worden Tailpaw.'' zei Summernight. Tailpaw's oren schoten overeind. "Dat zou super zijn! Maar misschien moet er iemand mee gaan met Fadestar naar de mosstenen, heb jij interrese?" vroeg Tailpaw. 'Ik wil wel mee.' zei Dreamchaser meteen. Hopelijk mocht ze met de leider mee.

Hillclan, RPG topic - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 13:45

"Ik wil wel mee." klonk de stem van Dreamchaser naast haar. "Maar wat als er dan iemand ziek word? Of als er iemand te ver het bos in gaat? Wie lost het dan op?" vroeg Tailpaw. Eigenlijk had de Hillclan een med. cat apprentice nodig. "Med. cat apprentice." mompelde Tailpaw hardop.

Petalcloud
Member
Floriske
882

CAT'S PROFILE
Petalcloud
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 14:08

"Maar wat als er dan iemand ziek word? Of als er iemand te ver het bos in gaat? Wie lost het dan op?" vroeg Tailpaw. "Med. cat apprentice." mompelde ze. Dreamchaser was het wel met haar eens, maar ze wilde zo graag mee en waar haalde je zo een, twee, drie een medicine cat apprentice vandaan? Zelfs al zou nu iemand haar apprentice worden, dan nog zou die nooit zo snel al het nodige kunnen leren om alleen bij het kamp te blijven. Maar misschien... Summernight had soms wel meegekeken als ze haar werk deed, misschien had ze er wat van onthouden?

Hillclan, RPG topic - Pagina 2 2wcr343
Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw
Spoiler:
Silverfire
Member
52

CAT'S PROFILE
Silverfire
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 14:36

Summernight ~ Deputy ~ Camp

"Dat zou super zijn! Maar misschien moet er iemand mee gaan met Fadestar naar de mosstenen, heb jij interrese?" Vroeg Tailpaw aan de katten. 'Ik wil wel mee.' zei Dreamchaser gelijk. ''En ik ga ook mee zus!'' zei Summernight. "Maar wat als er dan iemand ziek word? Of als er iemand te ver het bos in gaat? Wie lost het dan op?" vroeg Tailpaw. "Med. cat apprentice." Mompelde Tailpaw hardop. ''Dan hebben we eerst Apprentices nodig Tailpaw. Of tenminste een speciale apprentice.'' mompelde ze. Ze keek naar boven.

Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Onder14
Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 14:44

''Dan hebben we eerst Apprentices nodig Tailpaw. Of tenminste een speciale apprentice.'' zei Summernight. Tailpaw grijnsde, ze keek naar Sunlight en Whitefur. "Kijk" Tailpaw wees met haar staart naar de twee katten. "Als hun kittens met elkaar willen..." Tailpaw maakte de zin niet af.

Mockingjay
Member
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 19:08

||Fadestar||Leader||Camp||

Fadestar keek hoe de katten zich verzamelde en zacht mompelend zich mengde in gesprekken. Hij kapte het af met een luide mauw.''Ik wil jullie mededelen dat ik morgenavond vertrek naar de Mosstenen, ik wil graag twee wariors meenemen, maar ook Dreamchaser gaat mee, om mij te begleiden, zij heeft mij sterk gehouden. Voor degene die meewillen graag nu naar voren stappen, dan weet ik wil niet wil,'' Hij keek even naar Tailpaw, daarna vriendelijk naar Dreamchaser.

Hillclan, RPG topic - Pagina 2 ShqS1bV
Tailstorm
Member
641
Actief

CAT'S PROFILE
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 19:16

Tailpaw hield op toen Fadestar begon te praten. .''Ik wil jullie mededelen dat ik morgenavond vertrek naar de Mosstenen, ik wil graag twee wariors meenemen, maar ook Dreamchaser gaat mee, om mij te begleiden, zij heeft mij sterk gehouden. Voor degene die meewillen graag nu naar voren stappen, dan weet ik wil niet wil,'' hij keek naar Tailpaw, maar zijn blik ging gelijk door naar Dreamchaser. "Wie let er dan op het kamp?" flapte Tailpaw eruit.

Mockingjay
Member
Miss. Independent ~
226
Actief

CAT'S PROFILE
Mockingjay
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 19:21

||Fadestar||Leader||Camp||

''De Warriors die hier blijven, zullen op het kamp letten jonge Tailpaw,'' Zei fadestar met raspende stem. Zijn borst ging zwaar op en neer. Die vraaag lag toch voor de hand, hij nam zeker niet de hele clan mee.''Voor diegene die meewillen, nu naar mijn hol komen, Summernigt jij ook,'' Met deze woorden sprong hij van de rots af, en sloom liep hij naar zijn hol.

Hillclan, RPG topic - Pagina 2 ShqS1bV
Whitenose
Member
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 19:27

Whitefur| Warrior| Camp

''De Warriors die hier blijven, zullen op het kamp letten jonge Tailpaw,'' antwoordde Fadestar.''Voor diegene die meewillen, nu naar mijn hol komen, Summernigt jij ook,'' Fadestar sprong van de rots af. Whitefur stond op, keek nog even vriendelijk naar Sunlight en vertrok naar het hol van Fadestar. Whitefur liep om de groterots heen en liep het hol van de leider in. "Hallo, Fadestar. Ik zou wel mee willen." zei ze met een vriendelijk en zachte stem.

Firelion
Member
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 19:44

Sunlight wou dolgraag mee en rende snel naar het hol van Fadestar,daar zag hij Whitefur zitten mischien gingen ze wel samen mee dat hoopte hij.hij hoorde haar zeggen"hallo,Fadestar.ik zou wel mee willen" "ik ook" riep hij vrolijk.Dit was zijn kans om naar de mosstenen te gaan een plek waar hij nog nooit was geweest.Toen bedacht hij zich en ging rustig zitten,straks vonden ze hem te druk en mocht hij niet mee.Sun wachte gespannen af op wat Fadestar zal zeggen.

Whitenose
Member
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 maa 2012 - 19:52

Whitefur| Warrior| Leaders den

"ik ook" hoorde Whitefur Sunlight zeggen. Sunlight ging zitten, Whitefur ging dicht naast hem zitten. Ze drukte haar snuit in zijn pels. Whitefur wist niet of Sunlight dit wel goed vond, maar dat maakte haar niks uit. Met haar snuit in de vacht van Sunlight wachtte Whitefur geduldig af wat Fadestar ging zeggen.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hillclan, RPG topic   Hillclan, RPG topic - Pagina 2 Icon_minitime

Hillclan, RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: