|
|
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic wo 29 feb 2012 - 19:31 | |
| Whitefur liep achter Sunlight aan, ze ging naast hem zitten. Fadestar stond al op de groterots voor een vergadering. Whitefur keek naar Sunlight, zou hij iets merken? Whitefur keek weer op naar Fadestar. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic wo 29 feb 2012 - 19:44 | |
| Whitefur voelde dat Sunlight dichter naar haar toe was geschoven, ze begon te snorren. "Wat vind jij van Fadestar?" vroeg hij. "Een wijze oude kat, maar dat hebben we nodig." miauwde Whitefur met een zachte stem. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic wo 29 feb 2012 - 20:10 | |
| Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Camp ''Zo snel mogelijk Tailpaw, maar je moet weten, mijn lichaam is niet meer zo kwik als het jouwe, maar ik zla het direct mededelen,'' Fadestar draaide zich om en moeizaam begaf hij zich op de grote rots.''Willen alle katten die oude genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een clanvergadering?'' Dreamchaser ging bij de rots zitten om naar Fadestar te luisteren. Hij ging nu waarschijniljk aankondigen dat hij naar Mosstenen zou vertrekken. Dreamchaser vroeg zich af of er iemand mee zou gaan als begeleiding, en zo ja, wie. Stiekem hoopte ze dat ze mee zou mogen. Mosstenen was een prachtige plek, en bovendien was Dreamchaser bang dat het vertrek van de leider ook het afscheid van hem zou zijn. Ze duwde die gedachtes aan afscheid van zich af en ging in haar hoofd na of ze genoeg reiskruiden voor hem had. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic wo 29 feb 2012 - 20:16 | |
| Tailpaw| Apprentice| Camp
Tailpaw zat al voor de groterots, ze zag Dreamchaser aankomen. Tailpaw stond gelijk op en liep naar de medicine cat. "Weet jij al wie er mee gaat met Fadestar?" vroeg Tailpaw toen ze bij Dreamchaser was gaan zitten. Tailpaw zag dat Sunlight en Whitefur naast elkaar zaten en tegen elkaar fluisterde. "Als dat zo door gaat hebben we binnenkort kittens." zei Tailpaw tegen Dreamchaser, misschien was het wel goed maar misschien ook niet. Kittens waren altijd een goed voor teken. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 11:16 | |
| Summernight ~ Deputy ~ Camp
''Goedemorgen, of middag, hoe gaat het met iedereen?'' Hoorde Summernight een kat zeggen die haar aardig bekend kwam. Ze draaide zich om en zag hem. ze keek de leider aan. het was hem. het was hem! Snel trippelde ze naar de leider. ''Fadestar.'' en ze boog haar kop. ''Zo snel mogelijk Tailpaw, maar je moet weten, mijn lichaam is niet meer zo kwik als het jouwe, maar ik zla het direct mededelen,'' hoorde ze. niet wetend waarover het ging. ''Willen alle katten die oude genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een clanvergadering?'' sprak de grote leider. ze liep naar de openplek. "Als dat zo door gaat hebben we binnenkort kittens." hoorde ze in de verte Tailpaw tegen haar zus zeggen. ''Kittens Tailpaw? Van wie?'' vroeg ze aan de apprentice. ''Ik zal later met Fadestar overleggen wie jou mentor zal worden Tailpaw.'' sprak de deputy uit. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 11:25 | |
''Kittens Tailpaw? Van wie?'' hoorde Tailpaw Summernight achter haar zeggen. Tailpaw wees met haar staart naar Sunlight en Whitefur. ''Ik zal later met Fadestar overleggen wie jou mentor zal worden Tailpaw.'' Tailpaw's oren schoten overeind. "Dat zou super zijn! Maar misschien moet er iemand mee gaan met Fadestar naar de mosstenen, heb jij interrese?" vroeg Tailpaw. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 13:40 | |
| Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Camp ''Kittens Tailpaw? Van wie?'' hoorde Dramchaser haar zus Summernight achter haar zeggen. Tailpaw wees met haar staart naar Sunlight en Whitefur. ''Ik zal later met Fadestar overleggen wie jou mentor zal worden Tailpaw.'' zei Summernight. Tailpaw's oren schoten overeind. "Dat zou super zijn! Maar misschien moet er iemand mee gaan met Fadestar naar de mosstenen, heb jij interrese?" vroeg Tailpaw. 'Ik wil wel mee.' zei Dreamchaser meteen. Hopelijk mocht ze met de leider mee. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 13:45 | |
"Ik wil wel mee." klonk de stem van Dreamchaser naast haar. "Maar wat als er dan iemand ziek word? Of als er iemand te ver het bos in gaat? Wie lost het dan op?" vroeg Tailpaw. Eigenlijk had de Hillclan een med. cat apprentice nodig. "Med. cat apprentice." mompelde Tailpaw hardop. |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 14:08 | |
| Dreamchaser ~ Medicine Cat ~ Camp
"Maar wat als er dan iemand ziek word? Of als er iemand te ver het bos in gaat? Wie lost het dan op?" vroeg Tailpaw. "Med. cat apprentice." mompelde ze. Dreamchaser was het wel met haar eens, maar ze wilde zo graag mee en waar haalde je zo een, twee, drie een medicine cat apprentice vandaan? Zelfs al zou nu iemand haar apprentice worden, dan nog zou die nooit zo snel al het nodige kunnen leren om alleen bij het kamp te blijven. Maar misschien... Summernight had soms wel meegekeken als ze haar werk deed, misschien had ze er wat van onthouden? Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
52
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 14:36 | |
| Summernight ~ Deputy ~ Camp
"Dat zou super zijn! Maar misschien moet er iemand mee gaan met Fadestar naar de mosstenen, heb jij interrese?" Vroeg Tailpaw aan de katten. 'Ik wil wel mee.' zei Dreamchaser gelijk. ''En ik ga ook mee zus!'' zei Summernight. "Maar wat als er dan iemand ziek word? Of als er iemand te ver het bos in gaat? Wie lost het dan op?" vroeg Tailpaw. "Med. cat apprentice." Mompelde Tailpaw hardop. ''Dan hebben we eerst Apprentices nodig Tailpaw. Of tenminste een speciale apprentice.'' mompelde ze. Ze keek naar boven. |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 14:44 | |
''Dan hebben we eerst Apprentices nodig Tailpaw. Of tenminste een speciale apprentice.'' zei Summernight. Tailpaw grijnsde, ze keek naar Sunlight en Whitefur. "Kijk" Tailpaw wees met haar staart naar de twee katten. "Als hun kittens met elkaar willen..." Tailpaw maakte de zin niet af. |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 19:08 | |
| ||Fadestar||Leader||Camp||
Fadestar keek hoe de katten zich verzamelde en zacht mompelend zich mengde in gesprekken. Hij kapte het af met een luide mauw.''Ik wil jullie mededelen dat ik morgenavond vertrek naar de Mosstenen, ik wil graag twee wariors meenemen, maar ook Dreamchaser gaat mee, om mij te begleiden, zij heeft mij sterk gehouden. Voor degene die meewillen graag nu naar voren stappen, dan weet ik wil niet wil,'' Hij keek even naar Tailpaw, daarna vriendelijk naar Dreamchaser. |
|
| |
641 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 19:16 | |
Tailpaw hield op toen Fadestar begon te praten. .''Ik wil jullie mededelen dat ik morgenavond vertrek naar de Mosstenen, ik wil graag twee wariors meenemen, maar ook Dreamchaser gaat mee, om mij te begleiden, zij heeft mij sterk gehouden. Voor degene die meewillen graag nu naar voren stappen, dan weet ik wil niet wil,'' hij keek naar Tailpaw, maar zijn blik ging gelijk door naar Dreamchaser. "Wie let er dan op het kamp?" flapte Tailpaw eruit. |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 19:21 | |
| ||Fadestar||Leader||Camp||
''De Warriors die hier blijven, zullen op het kamp letten jonge Tailpaw,'' Zei fadestar met raspende stem. Zijn borst ging zwaar op en neer. Die vraaag lag toch voor de hand, hij nam zeker niet de hele clan mee.''Voor diegene die meewillen, nu naar mijn hol komen, Summernigt jij ook,'' Met deze woorden sprong hij van de rots af, en sloom liep hij naar zijn hol. |
|
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 19:27 | |
| Whitefur| Warrior| Camp
''De Warriors die hier blijven, zullen op het kamp letten jonge Tailpaw,'' antwoordde Fadestar.''Voor diegene die meewillen, nu naar mijn hol komen, Summernigt jij ook,'' Fadestar sprong van de rots af. Whitefur stond op, keek nog even vriendelijk naar Sunlight en vertrok naar het hol van Fadestar. Whitefur liep om de groterots heen en liep het hol van de leider in. "Hallo, Fadestar. Ik zou wel mee willen." zei ze met een vriendelijk en zachte stem. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
~SCP 106 108
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic do 1 maa 2012 - 19:52 | |
| Whitefur| Warrior| Leaders den
"ik ook" hoorde Whitefur Sunlight zeggen. Sunlight ging zitten, Whitefur ging dicht naast hem zitten. Ze drukte haar snuit in zijn pels. Whitefur wist niet of Sunlight dit wel goed vond, maar dat maakte haar niks uit. Met haar snuit in de vacht van Sunlight wachtte Whitefur geduldig af wat Fadestar ging zeggen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Hillclan, RPG topic | |
| |
|
| |
|