|
| 177
| |
| Onderwerp: Ceremonie 14/02 ma 13 feb 2012 - 19:41 | |
| Gapend kwam Duststar zijn den uit. Het was weer tijd voor een nieuwe ceremonie. Kittens die popelden om Apprentice te worden, en Apprentices op hun beurt weer om Warrior te worden. Ook had hij met een aantal katten gesproken die graag de mentorplicht op zich wilden nemen, en Apprentices die al lang geen training meer hadden gehad van hun mentoren, die graag een nieuwe mentor wilden. Genoeg reden voor hem om de Clan deze dag weer bijeen te roepen.
"Willen alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen onder de Highrock voor een Clanceremonie!" bulderde zijn stem door het SkyClancamp. Het was nog redelijk vroeg, maar hij wilde dit graag achter de rug hebben, en geen kat meer langer laten wachten. Hij wachtte tot zijn Clan zich verzameld had en begon toen met spreken. "Beste Clanleden. We zijn hier bijeen voor een Naamceremonie. Ik wil graag Thunderkit en Brownkit naar voren hebben," hij stopte met praten en wachtte tot de kittens gedaan hadden wat hij hen had bevolen. "Thunderkit, vanaf vandaag zul jij bekend staan als Thunderpaw, en je zal getrained worden door Coppersong. Coppersong, ik hoop dat je jou mentorplichten goed vervult, en ik twijfel er ook niet aan. Brownkit, nu is het jouw beurt. Vanaf vandaag wordt je geeerd met de naam Brownpaw, en je wordt getraind door Charsoul. Charsoul, ook in jou heb ik veel vertrouwen. Ook dit geld voor Icespirit. Icespirit, jij zult Shadowpaw trainen," hij hield een korte adempauze en liet de korte traditie tussen leerling en mentor voor zijn neus gebeuren. "Wel nu, ik heb ook gehoord dat er een aantal mentoren zijn geweest die hun opdrachten niet hebben uitgevoerd als ik ze gezegd heb. Luckypaw, jou mentor zal Dawnwish worden. Dawnwish, je zult Luckypaw wel geen volledige training hoeven geven, en toch zul je alle motievatie moeten opbrengen deze leerling te geven wat ze al verdient heeft, en dat vertrouw ik jou zonder twijfel toe," hij knikte vriendelijk naar Dawnwish en Luckypaw, en liet de menigte van katten de namen van de nieuwe Apprentices roepen. Hij wachtte tot het weer wat stiller was. "Dan nu, Dovepaw en Palominopaw, jullie training zit erop. Dovepaw, StarClan keurt je de naam Dovesong waardig. Ik hoop dat je dapper zult strijden met deze naam. Palominopaw, jij wordt vanaf nu gekend als Palominosong, laten veel katten die naam kennen en onthouden," hij maakte een einde aan de ceremonie, en de nieuwe kattennamen werden enthousiast geroepen. "Dan is dit het einde van de ceremonie. Voel je vrij om een patrouille te beginnen, het zou goed zijn in de tijd van bladkaal als we wat extra patrouilles te hebben." Hij dacht aan de woorden van Featherleaf. Dat was wat ze hem een tijdje terug had voorgesteld. Spinnend bleef hij nog even zitten op de Highrock, en sprong toen naar beneden om wat katten te feliciteren met hun nieuwe rang.
Thunderkit--Thunderpaw -> Coppersong Shadowpaw -> Icespirit Brownkit--Brownpaw -> Charsoul Luckypaw -> Dawnwish
Dovepaw--Dovesong Palominopaw--Palominosong
Ik sta er overigens niet verantwoordelijk voor dat jullie namen ook daadwerkelijk verandert worden, dat moeten jullie aan Fireheart of Bluestar vragen! |
| | | Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ceremonie 14/02 ma 13 feb 2012 - 19:54 | |
| De kleine kater zat voor de apprentice den. Zijn borstkas ging langzaam op en neer. Zijn ogen waren gericht op de stenen waar Duststar zo snel mogelijk een ceremonie zou houden. Kort slaakte hij een diepe zucht, zijn ogen liet hij neervallen op de grond. Zijn mentor was er niet lang voor hem geweest. En dat was best wel triest, vond hij. Hij wou leren, hij wou beter worden. Zijn geluk zou niet voor eeuwig blijven. Kort gleden zijn ogen terug naar de steen, waar Duststar nu op stond. Een mondhoek ging omhoog, ja de ceremonie ging nu komen. De kater sprong op en liep rustig richting de steen. Hij nam zijn tijd, omdat Duststar nog niet de bekende roep had gedaan. "Willen alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen onder de Highrock voor een Clanceremonie!" Klonk de stem van Duststar door het kamp. Meteen verschenen de skyclan katten. Alsof ze erop gewacht hadden. Luckypaw grinnikte even, terwijl hij plaats nam en zijn ogen naar Duststar gleden. "Beste Clanleden. We zijn hier bijeen voor een Naamceremonie. Ik wil graag Thunderkit en Brownkit naar voren hebben," Sprak zijn leider uit, waarna deze even wachtte tot de kittens bij hem waren. "Thunderkit, vanaf vandaag zul jij bekend staan als Thunderpaw, en je zal getrained worden door Coppersong. Coppersong, ik hoop dat je jou mentorplichten goed vervult, en ik twijfel er ook niet aan. Brownkit, nu is het jouw beurt. Vanaf vandaag wordt je geeerd met de naam Brownpaw, en je wordt getraind door Charsoul. Charsoul, ook in jou heb ik veel vertrouwen. Ook dit geld voor Icespirit. Icespirit, jij zult Shadowpaw trainen," Sprak zijn leider uit. Luckypaw wiebelde even met zijn staart. Nu was hij aan de beurt, hij voelde het gewoon. "Wel nu, ik heb ook gehoord dat er een aantal mentoren zijn geweest die hun opdrachten niet hebben uitgevoerd als ik ze gezegd heb. Luckypaw, jou mentor zal Dawnwish worden. Dawnwish, je zult Luckypaw wel geen volledige training hoeven geven, en toch zul je alle motievatie moeten opbrengen deze leerling te geven wat ze al verdient heeft, en dat vertrouw ik jou zonder twijfel toe," Sprak de kater uit. Luckypaw sprong op en keek richting Dawnwish, waarna hij naar zijn nieuwe mentor toeliep. . "Dan nu, Dovepaw en Palominopaw, jullie training zit erop. Dovepaw, StarClan keurt je de naam Dovesong waardig. Ik hoop dat je dapper zult strijden met deze naam. Palominopaw, jij wordt vanaf nu gekend als Palominosong, laten veel katten die naam kennen en onthouden," Werd er nog gezegd. Luckypaw's hoofd keerde zich weer naar Duststar, hij keek zijn leider vol respect aan, wachtend tot de leider klaar was met spreken. "Dan is dit het einde van de ceremonie. Voel je vrij om een patrouille te beginnen, het zou goed zijn in de tijd van bladkaal als we wat extra patrouilles te hebben." Zei de kater, waarna zijn blik naar Dawnwish ging. "Hey Dawnwish, Wanneer ga je mijn training voortzetten?" Zei hij tegen de kater, waarna een koele grijns op zijn gezicht verscheen. |
| | | - 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ceremonie 14/02 ma 13 feb 2012 - 20:53 | |
| "Willen alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen onder de Highrock voor een Clanceremonie!" Hoorde Thunderkit door het kamp galmde. Dit was zijn dag! hij sprintte naar buiten en ging er ook bij zitten. "Beste Clanleden. We zijn hier bijeen voor een Naamceremonie. Ik wil graag Thunderkit en Brownkit naar voren hebben," Thunderkit sprintte naar voren. Hij liet zich dat geen 2 keer zeggen. "Thunderkit, vanaf vandaag zul jij bekend staan als Thunderpaw, en je zal getrained worden door Coppersong. Coppersong, ik hoop dat je jou mentorplichten goed vervult, en ik twijfel er ook niet aan. Brownkit, nu is het jouw beurt. Vanaf vandaag wordt je geeerd met de naam Brownpaw, en je wordt getraind door Charsoul. Charsoul, ook in jou heb ik veel vertrouwen. Ook dit geld voor Icespirit. Icespirit, jij zult Shadowpaw trainen," Thunderpaw inmiddels liep naar Coppersong toe en raakte zijn neus aan zoals hij de andere nieuwe apprentices zag doen vroeger. "Wel nu, ik heb ook gehoord dat er een aantal mentoren zijn geweest die hun opdrachten niet hebben uitgevoerd als ik ze gezegd heb. Luckypaw, jou mentor zal Dawnwish worden. Dawnwish, je zult Luckypaw wel geen volledige training hoeven geven, en toch zul je alle motievatie moeten opbrengen deze leerling te geven wat ze al verdient heeft, en dat vertrouw ik jou zonder twijfel toe," Duststar wachtte even en Thunderpaw bleef bij zijn mentor staan. "Dan nu, Dovepaw en Palominopaw, jullie training zit erop. Dovepaw, StarClan keurt je de naam Dovesong waardig. Ik hoop dat je dapper zult strijden met deze naam. Palominopaw, jij wordt vanaf nu gekend als Palominosong, laten veel katten die naam kennen en onthouden," Thunderpaw keek naar de nieuwe Warriors. "Dan is dit het einde van de ceremonie. Voel je vrij om een patrouille te beginnen, het zou goed zijn in de tijd van bladkaal als we wat extra patrouilles te hebben." zo eindigde Duststar de ceremonie. Hij praatte gelijk met Coppersong. ''Coppersong? Wat gaan we als eerst doen?!'' Zei hij gelijk spontaan. |
| | | 321
| |
| Onderwerp: Re: Ceremonie 14/02 di 14 feb 2012 - 13:54 | |
| "Willen alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen onder de Highrock voor een Clanceremonie!" bulderde Duststars stem door het SkyClancamp. Door zijn stem schrok een klein gebouwde zwart-witte poes op van haar eten. Even rilde ze volledig maar stond toen langzaam op. Ze moest het van zich af gaan zetten, maar om een of andere reden kon ze dat gewoon niet meer. Alles begon haar teveel te worden, ze werd steeds wantrouwender. Met kleine passen trippelde de toch behoorlijk kleine poes naar de rest toe. Ze ging maar in de schaduwen van de rest zitten, ze zou toch niet opvallen tussen de rest. "Beste Clanleden. We zijn hier bijeen voor een Naamceremonie. Ik wil graag Thunderkit en Brownkit naar voren hebben," klonk de stem van Duststar en ze zag twee kittens naar voren komen. "Thunderkit, vanaf vandaag zul jij bekend staan als Thunderpaw, en je zal getrained worden door Coppersong. Coppersong, ik hoop dat je jou mentorplichten goed vervult, en ik twijfel er ook niet aan. Brownkit, nu is het jouw beurt. Vanaf vandaag wordt je geeerd met de naam Brownpaw, en je wordt getraind door Charsoul. Charsoul, ook in jou heb ik veel vertrouwen. Ook dit geld voor Icespirit. Icespirit, jij zult Shadowpaw trainen," in stilte luisterde de zwartwitte poes nog steeds. "Wel nu, ik heb ook gehoord dat er een aantal mentoren zijn geweest die hun opdrachten niet hebben uitgevoerd als ik ze gezegd heb. Luckypaw, jou mentor zal Dawnwish worden. Dawnwish, je zult Luckypaw wel geen volledige training hoeven geven, en toch zul je alle motievatie moeten opbrengen deze leerling te geven wat ze al verdient heeft, en dat vertrouw ik jou zonder twijfel toe.'' Nu keek Dovepaw even om zich heen, ze wist wat er nu ging gebeuren. "Dan nu, Dovepaw en Palominopaw, jullie training zit erop. Dovepaw, StarClan keurt je de naam Dovesong waardig. Ik hoop dat je dapper zult strijden met deze naam. Palominopaw, jij wordt vanaf nu gekend als Palominosong, laten veel katten die naam kennen en onthouden," Heel langzaam stapte de kleine poes naar voren en keek Duststar aan. ''Ik zal mijn naam met alle eer die ik heb dragen.'' Miauwde ze zacht en wierp een korte blik naar Palominosong. Meteen schoot haar kop weer omhoog en ze keek het kamp rond, ze wilde nu echt niet dat Dangerdance erbij was. Toen keek ze Palominosong even aan. ''Gefeliciteerd,'' Miauwde ze zacht en keek toen naar haar witte voetjes. In stilte hoorde ze aan hoe iedereen haar naam uitriep. "Dan is dit het einde van de ceremonie. Voel je vrij om een patrouille te beginnen, het zou goed zijn in de tijd van bladkaal als we wat extra patrouilles te hebben." Dovesong keek om zich heen en rilde kort even. Wat als Dangerdance haar in haar wake zou aanvallen? Wat als... |
| | | Ilse 281
| |
| Onderwerp: Re: Ceremonie 14/02 di 14 feb 2012 - 16:21 | |
| Slaperig opende de kleine bruin-gestreepte poes haar oogjes. Ze keek rond. Weer een saaie ochtend in de Nursery. Ze stond op en rekte zich uit. "Willen alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen onder de Highrock voor een Clanceremonie!" Hoorde ze door het kamp galmen. Ze trippelde de Nursery en keek richting Duststar. "Beste Clanleden. We zijn hier bijeen voor een Naamceremonie. Ik wil graag Thunderkit en Brownkit naar voren hebben," Zei hij. Met grote ogen trippelde ze richting de plek waar Thunderkit al klaar stond. "Thunderkit, vanaf vandaag zul jij bekend staan als Thunderpaw, en je zal getrained worden door Coppersong. Coppersong, ik hoop dat je jou mentorplichten goed vervult, en ik twijfel er ook niet aan. Brownkit, nu is het jouw beurt. Vanaf vandaag wordt je geeerd met de naam Brownpaw, en je wordt getraind door Charsoul. Charsoul, ook in jou heb ik veel vertrouwen. Ook dit geld voor Icespirit. Icespirit, jij zult Shadowpaw trainen," Ze liep naar Charsoul toe en raakte zijn neus aan. Ze was nu Apprentice, ze heette nu Brownpaw! Duststar's stem liet haar opschrikken uit haar gedachte. "Wel nu, ik heb ook gehoord dat er een aantal mentoren zijn geweest die hun opdrachten niet hebben uitgevoerd als ik ze gezegd heb. Luckypaw, jou mentor zal Dawnwish worden. Dawnwish, je zult Luckypaw wel geen volledige training hoeven geven, en toch zul je alle motievatie moeten opbrengen deze leerling te geven wat ze al verdient heeft, en dat vertrouw ik jou zonder twijfel toe," Alle woorden schoten langs haar heen. Ze was zo zenuwachtig. "Dan nu, Dovepaw en Palominopaw, jullie training zit erop. Dovepaw, StarClan keurt je de naam Dovesong waardig. Ik hoop dat je dapper zult strijden met deze naam. Palominopaw, jij wordt vanaf nu gekend als Palominosong, laten veel katten die naam kennen en onthouden," Ze knikte kort naar de Apprentices die hun Warrior naam hadden verdient. "Dan is dit het einde van de ceremonie. Voel je vrij om een patrouille te beginnen, het zou goed zijn in de tijd van bladkaal als we wat extra patrouilles te hebben." De ceremonie was beëindigd. Ze was nog even stil en keek toen naar Charsoul. Vrolijk en nieuwsgierig vroeg ze; "En? Wat mag ik als eerst doen?" |
| | | Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ceremonie 14/02 zo 26 feb 2012 - 18:39 | |
| Featherleaf lag nog in haar Den te soezen toen de bekende oproep van Duststar klonk. Vlug liep ze de open plek op en fantsoeneerde haar vacht een beetje. "Willen alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen onder de Highrock voor een Clanceremonie!" bulderde zijn stem door het SkyClancamp. Het was nog redelijk vroeg, maar hij wilde dit graag achter de rug hebben, en geen kat meer langer laten wachten. Hij wachtte tot zijn Clan zich verzameld had en begon toen met spreken. "Beste Clanleden. We zijn hier bijeen voor een Naamceremonie. Ik wil graag Thunderkit en Brownkit naar voren hebben," hij stopte met praten en wachtte tot de kittens gedaan hadden wat hij hen had bevolen. "Thunderkit, vanaf vandaag zul jij bekend staan als Thunderpaw, en je zal getrained worden door Coppersong. Coppersong, ik hoop dat je jou mentorplichten goed vervult, en ik twijfel er ook niet aan. Brownkit, nu is het jouw beurt. Vanaf vandaag wordt je geeerd met de naam Brownpaw, en je wordt getraind door Charsoul. Charsoul, ook in jou heb ik veel vertrouwen. Ook dit geld voor Icespirit. Icespirit, jij zult Shadowpaw trainen," hij hield een korte adempauze en liet de korte traditie tussen leerling en mentor voor zijn neus gebeuren. "Wel nu, ik heb ook gehoord dat er een aantal mentoren zijn geweest die hun opdrachten niet hebben uitgevoerd als ik ze gezegd heb. Luckypaw, jou mentor zal Dawnwish worden. Dawnwish, je zult Luckypaw wel geen volledige training hoeven geven, en toch zul je alle motievatie moeten opbrengen deze leerling te geven wat ze al verdient heeft, en dat vertrouw ik jou zonder twijfel toe," hij knikte vriendelijk naar Dawnwish en Luckypaw, en liet de menigte van katten de namen van de nieuwe Apprentices roepen. Hij wachtte tot het weer wat stiller was. "Dan nu, Dovepaw en Palominopaw, jullie training zit erop. Dovepaw, StarClan keurt je de naam Dovesong waardig. Ik hoop dat je dapper zult strijden met deze naam. Palominopaw, jij wordt vanaf nu gekend als Palominosong, laten veel katten die naam kennen en onthouden," hij maakte een einde aan de ceremonie, en de nieuwe kattennamen werden enthousiast geroepen. "Dan is dit het einde van de ceremonie. Voel je vrij om een patrouille te beginnen, het zou goed zijn in de tijd van bladkaal als we wat extra patrouilles te hebben." Ook Featherleaf riep luid de namen van de nieuwe Apprentices en Warriors. Het was goed dat er weer een Clancerimonie was. Blij dacht ze terug aan de periode dat ze zelf Apprentice was. Leergierig en vrolijk was ze. Alleen denken aan de behoeften van de Clan. Ze stapte op Duststar af. 'Dag Duststar,' zei ze met een eerbiedig knikje,'Kan ik meegaan op patrouille?En misschien kan ik dan ook op jacht gaan' Haar maag knorde als bevestiging. Featherleaf boog beschaamd haar kop om haar borst te likken. Ze kon natuurlijk ook eerst iets gegeten hebben. Dan keek ze weer naar haar leider. |
| | | Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Ceremonie 14/02 do 15 maa 2012 - 19:34 | |
| "Willen alle katten die oud genoeg zijn zich verzamelen onder de Highrock voor een Clanceremonie!" bulderde zijn stem door het SkyClancamp. Het was nog redelijk vroeg, Hij wachtte tot zijn Clan zich verzameld had en begon toen met spreken. "Beste Clanleden. We zijn hier bijeen voor een Naamceremonie. Ik wil graag Thunderkit en Brownkit naar voren hebben," hij stopte met praten en wachtte tot de kittens gedaan hadden wat hij hen had bevolen. "Thunderkit, vanaf vandaag zul jij bekend staan als Thunderpaw, en je zal getrained worden door Coppersong. Coppersong, ik hoop dat je jou mentorplichten goed vervult, en ik twijfel er ook niet aan. Brownkit, nu is het jouw beurt. Vanaf vandaag wordt je geeerd met de naam Brownpaw, en je wordt getraind door Charsoul. Charsoul, ook in jou heb ik veel vertrouwen. Ook dit geld voor Icespirit. Icespirit, jij zult Shadowpaw trainen," hij hield een korte adempauze en liet de korte traditie tussen leerling en mentor voor zijn neus gebeuren. "Wel nu, ik heb ook gehoord dat er een aantal mentoren zijn geweest die hun opdrachten niet hebben uitgevoerd als ik ze gezegd heb. Luckypaw, jou mentor zal Dawnwish worden. Dawnwish, je zult Luckypaw wel geen volledige training hoeven geven, en toch zul je alle motievatie moeten opbrengen deze leerling te geven wat ze al verdient heeft, en dat vertrouw ik jou zonder twijfel toe," hij knikte vriendelijk naar Dawnwish en Luckypaw, en liet de menigte van katten de namen van de nieuwe Apprentices roepen. Hij wachtte tot het weer wat stiller was. "Dan nu, Dovepaw en Palominopaw, jullie training zit erop. Dovepaw, StarClan keurt je de naam Dovesong waardig. Ik hoop dat je dapper zult strijden met deze naam. Palominopaw, jij wordt vanaf nu gekend als Palominosong, laten veel katten die naam kennen en onthouden," hij maakte een einde aan de ceremonie, en de nieuwe kattennamen werden enthousiast geroepen. "Dan is dit het einde van de ceremonie. Voel je vrij om een patrouille te beginnen, het zou goed zijn in de tijd van bladkaal als we wat extra patrouilles te hebben." Hij dacht aan de woorden van Featherleaf. Dat was wat ze hem een tijdje terug had voorgesteld. Spinnend bleef hij nog even zitten op de Highrock, en sprong toen naar beneden om wat katten te feliciteren met hun nieuwe rang.
Summernight rolde met haar ogen. Alwéér geen apprentice voor haar. Ze kreeg er de pest in. Niemand vertrouwde haar een apprentice. Waarom niet? Ze was loyaal en vriendelijk. Ze ging liggen en sloeg met haar staart om haar heen. Ze haatte het om negeert te worden. ALTIJD werd ZIJ genegeerd. Ze snapte het niet. Waarom werd ze genegeerd? |
| | | | Onderwerp: Re: Ceremonie 14/02 | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |