| It's just again an boring day[iedereen welkom] | |
|
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: It's just again an boring day[iedereen welkom] wo 1 feb 2012 - 20:12 | |
| Summernight werd wakker. Ze keek rond en iedereen was al weg. Niemand was haar vriend of vriendin. Iedereen sloot haar buiten. Ze sjokte naar de prooistapel maar had geen trek. Ze liep weer rustig terug naar de openplek en ging liggen. alleen jagen is niet leuk. En als ze iets zegt zegt bijna niemand iets terug. Ze voelde zich buitengesloten. Alleen.... Ze keek rond en zag iedereen bij elkaar. Iedereen had een vriend of een vriendin maar zij niet. ''Ik neem wraak op iedereen die me buitensluit'' spookte er door haar hoofd. ''Maar hoe ga ik dat doen? Ik ga een kat vermoorden en stap over op de Bloodclan? Nee.. Ik moet iemand in vertrouwen nemen die net zoals ik ben... WAS er maar iemand'' al dat soort dingen spookte er door haar hoofd. ze zuchtte even en staarde naar boven. ''Was er iemand die mij aardig vind?'' spookte er door haar hoofd en ze kreeg tranen in haar ogen.
-Iedereen welkom! - |
|
| |
48
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] wo 1 feb 2012 - 20:26 | |
| seapaw deed slaperig 1 oog open en keek het camp rond. Iedereen was gaan jagen of was de grenzen aan het bewaken.Op sommige katten na dan... Seapaw zag Summernight richting de prooistapel wandelen. Nou ja wandelen het was meer droevig slenteren.Wat wist seapaw over Summernight? Niet veel alleen dat ze altijd alleen is. Seapaw voelde een steek van medelijden nooit had een kat naar haar toe gegaan, een praatje met haar gemaakt of een wasbeurt gegeven.Ze had geen vrienden. Seapaw zag verschillende emoties. Eerst somberheid daarna boosheid en ten slotte droefheid. Seapaw nam een besluit ,ze had zelf niet veel vrienden en Summernight zag er een toffe poes uit. Ze rekte zich uit en liep naar Summernight toe. Seapaw wist niet meteen wat te zeggen dus begon ze met het simpele :'hoi Summernight,ik zag dat je alleen was en wou daar wat aan veranderen.'
|
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] wo 1 feb 2012 - 20:34 | |
| verveeld liep ze naar buiten. ze zag dat iedereen al weer gezellig bij elkaar zat en zei wat passerende warriors en kittens gedag. Toen zag ze seapaw zich bij nightlight voegde en en het leek haar wel gezelig om daar even bij aan te sluiten.. eigenlijk had ze haar nog nooit écht gezien. hmm maar eens een praatje maken dacht ze. misschien konden ze wat gaan jagen samen dacht ze hoopvol. ze pakte een slanke haas precies genoeg om te deen écht honger had ze niet daarom nam ze zo een slanke prooi. Heey, zei ze tegen de alleen zittende poes waar ze nu naast stond. Ze legde de haas neer. ze dacht te zien da deze poes nogal verveeld was. ze zakte door haar pote en ging naast hun liggen met een ruime 30 cm. ze keek even naar de poes. en keek toen even in de ronte. en luisterde naar de volgeltjes, ''pfff...'' zuchte ze, wat een saaie dag he? zei Morningpool toen verveeld en gaapte. terwijl ze zich even uitrekte.
(xD ik wile gaan posten en zag dat seapaw dat toen al had gedaan xD) (beetje vaag dus had ff geen zin om opieuwe te doen, sorry (a) ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] do 2 feb 2012 - 15:55 | |
| Summernight zag wat later Seapaw uit zijn hol komen. Seapaw liep naar haar toe 'hoi Summernight,ik zag dat je alleen was en wou daar wat aan veranderen.' Hoorde ze Seapaw zeggen. ''Hoi Seapaw'' snorde ze. Daarna kwam Morningpool aangelopen. ''Heey'' ''Hooi!'' snorde ze. ''wat een saaie dag he?'' de andere poes gaapte verveeld. ''Dat was het totdat jullie kwamen'' Snorde ze vrolijk. ''Wat aardig van ze om een praatje met haar te maken'' kwam er in haar hoofd op. Ze ging zitten. ''Is er nog wat nieuw clannieuws?'' vroeg ze aan de twee katten. |
|
| |
48
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] do 2 feb 2012 - 18:23 | |
| Seapaw snorde blij. Ze was blij dat Morningpool ook een praatje met Summernight wou maken. 2 is nog steeds beter dan 1 dacht Seapaw opgewekt."Is er nog wat nieuw clannieuws?" vroeg Summernight. Seapaw dacht hier even over na . "niet echt,er is nog steeds heel weinig prooi nu,met bladkaal. Maar anders is er niets bijzonders. Ik hoop eigenlijk dat er nog iets gebeurt,maakt niet uit wat,ik hou wel van wat spanning." "En mijn training is ook niet zo leuk . Ik zie Lostface (mijn mentor) nu met bladkaal nauwelijks meer, ze moet veel meer de grenzen gaan bewaken ,ze mag mij wel eens meenemen." "Hé misschien kunne jij en Morningpool mij eens mee nemen gaan jagen." "Ik kan wel wat beweging gebruiken,ik bevries bijna van kop tot staart!" Seapaw hoopte vurig dat ze zouden toestemmen,ze was het beu iedere dag uit het apprenticehol te staren naar de krijgers die af aan aan liepen wanneer zij juist niks aan het doen was. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] do 2 feb 2012 - 18:29 | |
| "niet echt,er is nog steeds heel weinig prooi nu,met bladkaal. Maar anders is er niets bijzonders. Ik hoop eigenlijk dat er nog iets gebeurt,maakt niet uit wat,ik hou wel van wat spanning." "En mijn training is ook niet zo leuk . Ik zie Lostface (mijn mentor) nu met bladkaal nauwelijks meer, ze moet veel meer de grenzen gaan bewaken ,ze mag mij wel eens meenemen." Hé misschien kunne jij en Morningpool mij eens mee nemen gaan jagen." "Ik kan wel wat beweging gebruiken,ik bevries bijna van kop tot staart!" zei Seapaw opgewekt. ''Hmmm.... Ja dat vind ik wel leuk'' antwoorde Summernight ''Morningpool ga je ook mee? En desnoods kunnen wij je wel even trainen hoor Seapaw'' snorde Summernight en wachtte op het antwoord van de 2 katten
- Oeps verkeerd acc xD - |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] do 2 feb 2012 - 19:21 | |
| Seapaw vetelde dat ze nogal verveeld was end at ze eigenlijk amper getraind werd. dat betreurde ze. en stemde dan ook met summernight in mee om seapaw eens mee te nemen op jacht. dus ze snore goedkeurend. ''zullen we meteen maar wat gaa jagen dan?'' vroeg ze de 2 katten. en Morningpool voelde dat ze opgewonden werd. ze had wel zin om even lekker te jagen. én we konden seapaw misschien nog wat leren bedacht ze zich vrolijk. Nou kom op laten we gaan jagen zei ze vrolijk. terwijl ze geamuseerd naarde andere 2 katten keek.
(sorry best wel flut xD ) |
|
| |
48
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] do 2 feb 2012 - 19:28 | |
| ''Hmmm.... Ja dat vind ik wel leuk'' antwoorde Summernight ''Morningpool ga je ook mee? En desnoods kunnen wij je wel even trainen hoor Seapaw'' snorde Summernight Seapaw snorde van plezier ze kon eindelijk eens uit het kamp gaan. Ze raakte met haar neusje de flank van Summernight en Morningpool aan. "dankje,ik heb nog nooit een vriendin gehad zoals jullie!" O,Seapaw kon niet wachten om met haar witte pootjes door het bos te rennen. Seapaw ,Morningpool en Summernight renden het bos in op zoek naar prooi. (beetje kort ^^) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] do 2 feb 2012 - 20:49 | |
| (Even ter plekke wie opend een nieuw topic voor als ze gaan jagen?) |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] vr 3 feb 2012 - 0:36 | |
| uhm weetniet... ik kan dénk ik trouwens zondag pas weer posten dénk ik......
|
|
| |
48
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] vr 3 feb 2012 - 19:34 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: It's just again an boring day[iedereen welkom] | |
| |
|
| |
|