Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Zonhoog.. het oordeel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Sunpelt
Member
Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 21:47

Sunpelt had haar krijgers naam ook gekregen en zat met trots te kijken naar het tafreel ze liep naar Firepaw en Shadowpaw toe en zei '' gefeliciteerd jullie twee jullie worden vast ook goeie warriors reken daar maar op , die naam past goed bij je Firepaw het slaat denk ik op je vlammende vacht. En Shadowpaw het de naam past ook bij jou net als de schaduw heb jij een zwart verleden bij je tweebeen gehad. Sunpelt keek op de drie apperentices neer die druk aan het praten waren over hoe het in het kamp verging, en Greypaw die kort geleden ook apperentices was geworden kon het goed vinden met Firepaw en Sunpelt keek geamuseerd naar de drie ze zei nog '' ik zie dat jullie het goed kunnen vinden?'' met een blik op de grijze en rode katertjes Sunpelt zwiepte met haar staart en likte haar poot en wachte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 10:50

Shadowpaw had het misschien verkeerd verstaan. Niet Whitestorm was haar mentor, maar Winterstorm! Ze liep naar Winterstorm toe, en deed haar neusje tegen Winterstorm aan. 'Hallo mentor', zei ze zachtjes. Ze boog respectvol haar kopje. Dit was nu haar mentor! Misschien werd ze dankzij haar wel warrior! Ondanks het slecht begin, voelde ze heel veel respect voor haar nieuwe mentor. Ze was toch op de een of andere manier wel blij dat ze getraind werd door Winterstorm. Ze was benieuwd wanneer de training begon. 'Winterstorm, wanneer beginnen we met mijn training?', vroeg ze nieuwsgierig.

(Bluestar had besloten dat Winterstorm mijn mentor was. Vanaf gisteren!)
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 11:12

Winterstorm dacht nog een keer goed na. Ze had het verkeerd verstaan. Zij zou de mentor van Shadowpaw worden. Ze schaamde zich nu erg. Shadowpaw kwam al naar haar toe lopen en raakte haar aan met haar neus. Winterstorm boog haar hoofd iets naar Shadowpaw toe en raakte de neus van de apprentice met de hare aan. "Hallo mentor" Zei Shadowpaw. Ze hadden een slechte start gehad, maar het zou vast wel goed komen. "Hallo, Shadowpaw" Begroette ze terug. "Winterstorm, wanneer beginnen we met mijn training?" Vroeg Shadowpaw. Ze had nog geen tijd gehad om erover na te denken. "Ik denk dat je eerst beter kunt rusten. Dan beginnen we morgen wel met de training." Zei ze. Ze ging zitten en krulde haar staart om haar poten afwachtend op een antwoord van Shadowpaw.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 11:25

"Hallo, Shadowpaw", begroette haar mentor haar terug. Ze knikte respectvol, en ging zitten. "Ik denk dat je eerst beter kunt rusten. Dan beginnen we morgen wel met de training'', hoorde ze Winterstorm zeggen. Ze knikte. 'Kun jij me dan misschien even brengen naar waar ik moet slapen?', vroeg ze enthousiast. Ze kon niet meer stil blijven zitten, en ze sprong van zenuwen op en neer. De vijandige blikken konden haar niks meer schelen. Ze had nu een mentor, en ze zouden morgen gaan trainen! Top! Geweldig! Ze wou haar slaapplaats weten, en ze wachtte een stukje ongeduldig en vol respect op Winterstorms antwoord.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 11:35

"Is goed, maar ik denk dat we nog even hier moeten blijven. Ik weet niet of we toestemming hebben om zomaar weg te lopen als iedereen hier nog is." zei Firepaw. "Ok," antwoordde Graypaw. "Maar ik dacht omdat er al sommige weggingen dat we de anderen ook konden opzoeken. Maar goed zullen we kijken waar Cloudpaw is? Ik hoop niet dat hij de vergadering is gemist. Zijn mentor is Steelfang. Die was je toch al tegengekomen? Zijn zus is Winterpaw. Ze zijn half rogue, zover ik weet. Volgens mij was hun moeder uit de Clan gezet samen met haar zus, een andere zwarte poes." Hij stond op en keek zonder om te kijken of Firepaw mee ging de apprentice den binnen. Daar zag hij Cloudpaw liggen. "Hoi Cloudpaw! Heb je Firepaw al ontmoet?" miauwde hij en hij ging zitten.

(Sorry! Ik dacht dat het er 7 waren... Embarassed)

Laatst aangepast door Graypaw op za 14 aug 2010 - 17:27; in totaal 1 keer bewerkt
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 11:42

"Kun jij me dan misschien even brengen naar waar ik moet slapen?" Vroeg Shadowpaw. Ze zag dat Shadowpaw een beetje ongeduldig was, maar dat maakte haar niet uit. "Volg mij maar." Zei ze en stond op. Ze liep naar de apprentice den toe waar ze zelf kort geleden nog in had geslapen. "Hier slapen de apprentices. Binnen zul je vast wel een nest vinden om op te slapen. Je moet alleen wel opletten dat het niet beslapen is door een andere kat." Vertelde ze. "Je red je voor de rest zelf wel, denk ik. Als er iets is kun je altijd naar mij toekomen." Zei ze en draaide zich om. Ze liep naar de warriors den en ging ervoor liggen. Ze liet de zon haar vacht verwarmen. Dat gaf haar altijd een fijn gevoel. Ze deed haar ogen dicht, maar luisterde met haar oren of er niet iemand naar haar toe kwam.
Cloudsong
Member
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitimeza 14 aug 2010 - 16:03

Cloudpaw lag te snoezen in de Apprentice den, toen hij opeens poten naar zich toe hoorde komen. 'Hoi Cloudpaw! Heb je Firepaw al ontmoet?' Vroeg Graypaw. Cloudpaw werd slaperig wakker. 'Wat bedoel je, Graypaw? Ik ken helemaal geen Firepaw. Of is het misschien een van de kits die zijn apprentice naam gekregen heeft?' Zei Cloudpaw nog steeds slaapdronken. Wel kon Cloud zich geen kit herinneren die Firekit heette. Hij tilde zijn hoofd op om te zien wat er allemaal buiten gebeurde. Het was zo te zien een hele bedoening, alle katten stonden buiten. Toen drong het tot hem door. 'Oei! Heb ik een Clanvergadering gemist?' Vroeg hij gestresst. En keek Graypaw doordringend aan.

(Wil je wel even je post veranderen, want ik lag te slapen in de apprentice den. Laughing )
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitimezo 15 aug 2010 - 22:06

"Wat bedoel je, Graypaw? Ik ken helemaal geen Firepaw. Of is het misschien een van de kits die zijn apprentice naam gekregen heeft?" vroeg Cloudpaw slaperig. "Heb ik een Clánvergadering gemist?" vroeg hij daarna dringend. "Heb je de hele tijd geslapen? Blijkbaar, ja er zijn twee nieuwe apprentice's, maar geen pas benoemde kittens. Twee poesiepoezen zijn meegegaan met Bluestar en Ravenwing en zijn daarnet tot apprentice's van ThunderClan gemaakt." Graypaw ging zitten en wees met zijn grijze pluizige staart naar Firepaw. "Cloudpaw, dit is Firepaw. Firepaw," hij richtte zich op zijn nieuwe vriend. "Dit is Cloudpaw." hij ging weer verder met praten tegen Cloudpaw. "Firepaw is samen met Shadowpaw hierheen gekomen. Ik heb Shadowpaw nog niet echt gesproken, maar Firepaw is echt aardig." Hij prikte even plagerig met zijn staart in Firepaw's flank.
Cloudsong
Member
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitimema 16 aug 2010 - 11:09

"Heb je de hele tijd geslapen? Blijkbaar, ja er zijn twee nieuwe apprentice's, maar geen pas benoemde kittens. Twee poesiepoezen zijn meegegaan met Bluestar en Ravenwing en zijn daarnet tot apprentice's van ThunderClan gemaakt." Zei Graypaw. Had Cloudpaw nu echt door al het lawaai heengeslapen? Hij kon het bijna zelf niet geloven! En twee poesiepoezen in de clan! Eentje, akkoord, maar toch geen twee!! Cloudpaw zat met gemengde gevoelens. Voor Cloud iets kon zeggen, stelde Graypaw hem al aan Firepaw voor. "Cloudpaw, dit is Firepaw. Firepaw, Dit is Cloudpaw." Zei Graypaw voorstellend. 'Euh... Hallo Firepaw.' Zei hij verlegen. Graypaw richtte zich weer tot Cloudpaw "Firepaw is samen met Shadowpaw hierheen gekomen. Ik heb Shadowpaw nog niet echt gesproken, maar Firepaw is echt aardig.". 'Als jij het zegt zal het wel zo zijn zeker?' vroeg hij aan Graypaw. Maar Cloudpaw wist nog altijd niet of hij een poesiepoes wel kon vertrouwen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 4 Icon_minitime

Zonhoog.. het oordeel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: