Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Zonhoog.. het oordeel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Shadowrose
Member
Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:15

Shadowstream keek vol haat naar de witte kat. 'Het kan mij niks schelen dat het hier moeilijker is, ik wil graag me leven geven voor de Clan. Maar ik denk niet dat jij mij geloofd'. Toen Winterpaw over het Clanbloed begon, wou ze haar bijna aanvliegen. Hoe durfde ze?! 'Het betekent nog niet dat als wij zogenaamde 'poesiepoezen zijn...' begon ze met ondergedrukte woede '... dat wij nooit geen goede krijgers kunnen worden', ze ontblootte heel erg kwaad haar nagels. Ze wist niet of ze zichzelf nog wel tegen kon houden als deze poes verder ging met het vernederen van hun soort. Ze ontblootte haar tanden. Ze werd het ondertussen echt zat dat iedereen de 'poesiepoezen' maar moest vernederen, ze wisten niet beter. Haar vacht was ondertussen helemaal opgezet. Geen enkel haartje zat meer plat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:17

Sunpaw zat nog steeds naar de doorntunnel te kijken en keek om haar heen vele katten waren op de geur afgekomen Sunpaw moest even binensmonds lachen maar al snel kwam Winterpaw erbij en zocht gelijk al ruzie met Shadow waar sunpaw op volgde '' Winterpaw beheers je kun je dit niet op een ander moment uitvechten? ze zijn nog niet amper binnen en je hebt al een oordeel!'' beet sunpaw haar vriendin toe het was niet onaardig bedoelt naar haar bedoelt maar er was nu geen tijd voor ruzie. Steelfang begroete aleen de katten maar zij verder niks Sunpaw ging zitten en krulde haar staart om haar poten en zei tegen de twee poesiepoezen '' omdat ik jullie al ken is het bij mij een ander verhaal ik, denk ik als enige heet jullie welkom in de Donderclan'.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:19

(sorry mensen, het was al de hele tijd Shadowpaw, ik had het nog niet door haha!, mijn welgemeende excuses)
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:20

Steelfang zag het fout gaan en sprong ertussen en zei "Winterpaw, je bent mijn nicht en ik heb liever niet dat je zo reageert poesiepoes of niet, ookal horen ze ergens anders thuis. Bluestar heeft vastwel een goede reden om hun mee te nemen. Shadowstream jij moet kalm aan doen. Niet zo opvliegen want totdat je lid van deze clan bent is Winterpaw je meerdere. Beide kalm aan jullie zijn beiden katten dus niet vechen!" Hij keek ze beide aan Winterpaw iets minder kwaad en zei "Je vergat dat je moeder en mijn tante ook even had rondgelopen tussen de poesiepoezen" Hij keek haar aan met een gebaar dat dat niet uitmaakte maar zei om elkaar te kalmeren. Toen keek hij naar Sunpaw en zei "Ik neem het hier over het is mijn nicht en dus ook aan mij om haar rustig te houden."
Wolfclaw
Member
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
Wolfclaw
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:23

Wolfpaw nam nog een hap uit haar muis, er zat bijna geen vlees meer aan het kleine karkas. Het kon haar niks meer schelen, ze had geen honger meer na het zien van buitenstaanders, midden in het Thunderclan kamp. 'Hoi Wolfpaw! Wat vind jij van die twee -Dewpaw snoof- Kittypets? Wat zouden die bij de clan moeten?' Miauwde Dewpaw. Wolfpaw draaide even met haar oor en haalde haar schouders brommend op, ze was aan het eten en aan het nadenken, totdat Dewpaw er ineens doorheen kletste. Maar ze had wel gehoord wat Dewpaw zei, het waren dus Kittypets, wat moesten ze hier? Ze zouden toch niet bij de clan komen? Deed ze het dan zo slecht als apprentice? Haar nekharen rezen even wat overeind en haar staart maakte een wilde zwiep door de lucht. Ze keek Shadowstream een keer vijandig aan, hoe durfde ze, meteen zo uit de hoogte te doen terwijl ze hier nog maar net was. Ze hoorde hier niet eens thuis! Wolfpaw had zin om haar nagels diep in Shadowstream's vacht te boren, die poesiepoes moest een lesje krijgen! Wolfpaw snoof en murmelde, 'Die buitenstaander is een brutaal nest..' Miauwde ze, zo zacht dat alleen Dewpaw het kon horen. Ze kneep haar ogen opnieuw vijandig tot spleetjes en ze trok haar bovenlip iets op, die poesiepoezen stonken naar tweebenen en de ene had zelfs nog een halsband om. Wat moesten ze in het thunderclan kamp?
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:31

Shadowpaw keek woedend naar de witte kat, totdat Steelfang ertussen kwam. Ze keek een moment vol respect, maar haar blik veranderde weer snel. Ze keek opzij en zag een soort oranje kat naar haar kijken. Met dezelfde verafschuwde gezichten als iedereen hier eigenlijk. Ze staarde een moment uitdagend terug. Ze trok haar nagels weer terug in. Zouden Winterpaw en zij nog vrienden worden? Ze kon Winterpaw op dit moment gewoon nog niet respecteren. Ze hield zich nog net met krijsen in, toen ze vlijmscherpe nagels in haar poot voelde. Ze keek naar beneden, kwam tot de ontdekking dat zij het zelf was, trok haar andere poot met haar nagels in haar vel weer achteruit, en zag hoe haar poot heftig begon te bloeden. Ze deed net alsof ze het niet zag, en keek rond naar alle verafschuwde gezichten. Alhoewel... Sunpaw had dat gezicht niet, die was eerder zachtaardig en neutraal tegelijk.
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:35

"Trouwens winterpaw als je een hekel aan hun hebt heb je dat ook aan mij, deze kat is mishandeld en geslagen en gekrabt door haar tweebeen, dat betekent dat ze geen goede poesiepoes was, dus kan ze ook een goede clankat zijn." Hij keek zonder vijandigheid naar Winterpaw en keek neutraal naar Shadowstream en knikte voordat hij naar achter ging. ´wat zou Dineira hebben gezegd over de reactie van Winterpaw´ dacht hij toen hij naar Winterpaw keek, de poesiepoezen verdienden een eerlijke kans voordat ze afgesnauwd was. Iets in shadowstream leek zijn aandacht te trekken, iets door haar brutale manier van praten. Het was zeker geen liefde, respect of mededogen. Eerder iets vertrouwelijks, dat ze voor zichzelf op komt en zich niet laat afkatten zonder weerstand te bieden.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 21:40

"Trouwens winterpaw als je een hekel aan hun hebt heb je dat ook aan mij, deze kat is mishandeld en geslagen en gekrabt door haar tweebeen, dat betekent dat ze geen goede poesiepoes was, dus kan ze ook een goede clankat zijn', hoorde Shadowpaw Steelfang zeggen. Die zat! Ze keek naar beneden. 'Steelfang, ze hoeven hier de waarheid niet te weten over mijn tweebenen', zei ze zachtjes, maar stiekem vond ze het wel fijn. Niet dat ze medelijden verwachte of zo, maar misschien keken ze dan een beetje anders op naar 'poesiepoezen'. 'Sommige katten hebben het gewoon niet zo goed', zei ze rustig. Haar vacht was ondertussen weer helemaal gaan liggen, en ze keek zonder enkele woede naar Winterpaw. Of wat voor 'n stukje Winterpaw ze toch kon zien, achter de krachtige brede rug van Steelfang. Ze probeerde in alle kracht gewoon rustig te blijven, maar nu deze Clankatten de waarheid wisten over haar tweebenen, kon ze echt beter uitkijken. Ze likte haar bloedende poot.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimema 9 aug 2010 - 22:14

Terwijl de kittypet poes met andere katten aan het ruziën was, keek Graypaw naar de oranje kater. "Hallo," zei hij nog een keer, iets vriendelijker. Het was duidelijk dat Sunpaw en Steelfang hem kende. "Hoe heet je? Ik ben Graypaw, apprentice van deze Clan!" Hij ging recht zitten. Zijn vacht was wat gaan liggen. "Wat doen jullie trouwens hier als ik het vragen mag? Ik heb nog nooit gehoord van vreemde katten die zomaar pardoes een kamp binnen komen stappen." Hij keek geamuseerd naar de oranje kater. Hij hoorde de poes nog steeds kwaad blazen met de anderen naast hun. "Hey hou het is een beetje rustig. Er proberen bepaalde katten hier te praten!" Hij zwiepte zijn langharige grijze staart heen er weer. "Maar goed. Sorry van daarnet, toen ik je zo woest aankeek. Als Sunpaw en Steelfang je kennen, moet je wel goed zijn."
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 9:16

Winterpaw wilde het liefst de poes in de haren vliegen, maar ze beheerste zich. "Winterpaw beheers je kun je dit niet op een ander moment uitvechten? ze zijn nog niet amper binnen en je hebt al een oordeel!" Zei Sunpaw tegen haar. "Ik bepaal zelf wel wanneer ik ruzie maak." Beet ze terug. Ze wilde niet boos overkomen, maar op dit moment kon niemand daar nog wat aan veranderen. "Winterpaw, je bent mijn nicht en ik heb liever niet dat je zo reageert poesiepoes of niet, ookal horen ze ergens anders thuis. Bluestar heeft vastwel een goede reden om hun mee te nemen. Shadowstream jij moet kalm aan doen. Niet zo opvliegen want totdat je lid van deze clan bent is Winterpaw je meerdere. Beide kalm aan jullie zijn beiden katten dus niet vechen!" Zei Steelfang er ook nog achteraan. "Ik hou me wel in als jullie het willen." Zei ze nog steeds een beetje pissig. "Je vergat dat je moeder en mijn tante ook even had rondgelopen tussen de poesiepoezen" Haar haren schoten overeind. "Ze hingen niet rond bij poesiepoezen. Ze waren rogue's." Zei ze boos. Ze draaide zich om en liep weg. Het interesseerde haar niet meer. Ze ging een eindje bij de groep vandaan zitten en keek naar de groep met katten. Ze zuchtte even. Die poes durfde aardig brutaal tegen haar te doen. Terwijl die op dit moment nog steeds een poesiepoes was.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 10:08

Ravenwing volgde Bluestar die hem wenkte het struikgewas in. Een eindje verderop stopte ze. Ravenwing had al een eindje verderop de katten van zijn Clan geroken. En zo te zien waren ze niet blij met de komst van de poesiepoezen. Maar dat was nogal normaal. De luie katten hoorde ook niet in de wildernis thuis. Hij merkte dat Shadowpaw opnieuw brutaal werd. Hij liep naar haar toe en keek haar streng aan. "Gedraag je!" siste hij, zijn haren overeind gezegd. Zijn groene ogen keken doordringend. Zijn staart sloeg geïrriteerd heen en weer. "Je zit nog niet eens in de Clan en je begint je alweer brutaal te gedragen!" Ravenwing meende wat hij zei. Ze moest zich gedragen als ze ooit geaccepteerd wilde worden. En op deze manier werd ze nooit geaccepteerd door de katten. Hij richtte zijn blik op Wolfpaw. Zijn apprentice. Ze moesten nodig eens aan een training beginnen. Hij krulde zijn mondhoeken toen hij zag dat zijn apprentice al een muis had gevangen. "Trouwens winterpaw als je een hekel aan hun hebt heb je dat ook aan mij, deze kat is mishandeld en geslagen en gekrabt door haar tweebeen, dat betekent dat ze geen goede poesiepoes was, dus kan ze ook een goede clankat zijn.' hoorde Ravenwing, Steelfang zeggen. Hij keek zijn vriend kort aan. "Dat betekend niet dat ze gelijk geaccepteerd zou worden. Ze is en blijft een poesiepoes." Miauwde hij tegen Steelfang.
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 10:13

Honeyfeather liep rustig richting het kamp, haar witte poten maakten nauwelijks geluid op de zachte bosaarde. In haar bek bungelden een aantal muizen, ze had succes gehad met het jagen. Ze kwam steeds dichter bij het kamp, maar hoe dichter ze kwam, hoe meer spanning ze opmerkte. Haar staartpunt bewoog nerveus heen en weer en ze begon sneller te lopen. Vlak bij de kamp ingang kon ze een vreemde geur ruiken, poesiepoes? Nou dan kon er niet veel gevaar zijn, besefte ze, ze besloot er niet zo'n heel groot probleem van te maken. Haar vader was tenslotte als een poesiepoes gaan leven. Ze wrong zich door de doorntunnel heen en keek naar de menigte in het kamp. Ze observeerde de situatie even, ze kon 2 jonge poesiepoezen zien en een bijna vijandige clan. Ze liep door richting de prooistapel, eerst moest ze deze muizen kwijt, als ze nu haar mond open zou doen zouden ze op de grond vallen. In het voorbij gaan knipperde ze eventjes vriendelijk in de richting van de poesiepoezen, al voelde ze wel verdriet in haar hart, waarom deze poesiepoezen wel en haar vader niet. De muizen werden op de prooistapel neergelegd, even twijfelde ze, zou ze zelf wat pakken? Ze besloot uiteindelijk dat ze geen honger had en ze ging aan de rand van het kamp zitten, voor de warriors den, ze besloot zich een beetje afzijdig te houden. Ze ging rustig haar poten en haar kop schoonwassen terwijl ze naar het schouwspel keek.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 10:57

Rusty keek naar de paar gezichten die hij al kende. Het duurde niet lang of ze gingen achter Bluestar aan de doorntunnel door. Aan het eind van die tunnel lag een open plek. Bomen boden schaduw, maar er was ook zon. Er stond een hoge rots aan de zijkant, en de plek was omgeven door dicht struikgewas. Hij kon verschillende plaatsen ontdekken waar de katten moesten slapen, maar het was niet de plaats die vooral zijn aandacht greep. Shadow had haar mond weer open gedaan en overal zag hij vijandelijke gezichten. Winterpaw was nog redelijk tegen hem, net als Steelfang en Sunpaw. De rest leek hen niet erg aardig te vinden. Hij probeerde zich een beetje af te sluiten van alle gemene blikken, toen er plots een grijze kater voor hem verscheen die hem wat vriendelijker aansprak. 'Hoi, ik ben Rusty. Dus jij wordt getraind tot een echte warrior' zei hij op een vriendelijke toon, aangezien dit de eerste kat was die hem een beetje normaal aansprak, afgezien van de katten die hij al had leren kennen. Wanneer zou Bluestar iets gaan doen? Wanneer zou ze het duidelijk maken aan de rest. Het was duidelijk dat de meeste katten nog helemaal niets wisten van hun aankomst. Zouden ze echt bij de Clan kunnen passen als niemand hen mocht?
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 11:04

Sunpaw keek naar de grond en kneep haar ogen dicht en slaakte een zucht, inmiddels was Winterpaw bij de groep wegelopen en Steelfang had zich ook afgezonderd maar Sunpaw zat er nog ze voelde hoe de wind door haar middelmatige lange gestreept gevlekte vacht woei Sunpaw was alang niet meer de onzekere nieuwsgierige leerling van een paar manen trug Sunpaw was wijzer en had veel geleerd en niet alleen over het jagen en vechten en verdedigen nee ze had ook geleerd over het leven de wijze lessen en de informatie zat opgeslagen in Sunpaw,s hoofd ze keek op maar keek niet naar Shadow of Rusty ze keek naar Bleustar en Sunpaw zei '' Bleustar ik denk dat het beter is om deze katten voor te stellen aan de clan voor er nog meer ruzie komt want de clan word alleen maar neidig van ombekende in het kamp'' en Sunpaw stapte aan de kant om het groepje katten er door te laten.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 11:41

"Ja Rusty," zei Graypaw. "Ik heb op dit moment nog geen mentor, maar ik zou die binnenkort moeten krijgen. Rusty is een mooie naam. Je krijgt vast een andere naam van Bluestar, een Clannaam. Hoe komt het eigenlijk dat je Sunpaw en Steelfang al kent? Ze deden best aardig tegen je, dus ik dacht dat je wel aardig was. Let maar niet op de anderen. Die draaien vast wel bij." Graypaw mocht de oranje kater wel. Ze waren even oud, en hij zag er niet zo dik uit als andere kittypets. Maar hij had alsnog twijfels over de beslissing om kittypets in de Clan te nemen. Kittypets hadden geen warrior bloed...
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 11:52

Shadowpaw voelde zich hartstikke aangevallen door de woorden van de andere katten. Ze liet zich hier dus echt niet voor gek zetten! 'Ik geloof dat meer jou mogen dan mij', fluisterde ze zachtjes tegen Rusty. Ze wist zelf ook wel dat ze brutaal was, maar ze kon moeilijk vanalles over haarzelf laten zeggen. Ze was nu licht gespannen, en bij het minste vervelende woordje vloog ze al uit. Ze moest hiermee oppassen. 'Gedraag je', had ze Ravenwing horen fluisteren. Ze keek hem woedend aan.'Hoe kan ik me nu gedragen als die poes al op ruzie uit is?', vroeg ze, en ze wees met haar neus naar Winterpaw. 'Trouwens', vervolgde ze 'jullie denken allemaal dat 'poesiepoezen' geen kans hebben, maar geloof me, Rusty & ik kunnen misschien net zo goede Warriors worden als jullie', siste ze. Haar vacht had zich ondertussen weer helemaal opgerezen.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 12:04

Rusty keek naar Graypaw die maar door bleef praten. Hij voelde zich meteen een stuk meer op zijn gemak door de grijze kater. 'Oke, ik vraag me af wie het word' zei Rusty en keek toen even de Clan rond. 'En dank je, ik denk ook dat ik een Clan naam krijg. En ik ken Sunpaw van toen ik eens in het bos was, Winterpaw was er ook bij. Voor we met Bluestar mee gingen kwamen Sunpaw en Steelfang ons ook nog eens opzoeken bij de tweebeen plaats. Dus ik heb ze, vooral Sunpaw, al best vaak gezien' zei hij vrolijk tegen Graypaw. Misschien was het toch niet zo erg, als Graypaw zijn vriend zou worden, konden ze tenminste samen dingen doen en stond hij niet alleen tegen al die vijandige blikken. Hij keek even naar Shadow. 'Ik heb er al een paar eerder ontmoet' fluisterde hij tegen haar. Hij hield zich stil toen ze weer begon, nee Shadow liet niet over zich heenlopen, maar of dat zo verstandig was op dit moment? Hij twijfelde eraan. Ze moest respect tonen aan de katten en de apprentices zouden echt niet vriendelijk doen als ze zo tekeer ging.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 12:10

'Ik heb er al een paar eerder ontmoet', hoorde ze Rusty fluisteren. Opeens voelde ze zich eenzaam. Ze kon niet meer uitbrengen dan 'O, dat wist ik niet'. Nu moest ze zich nog zelf zien te verdedigen tegen die vijandige blikken. Ze keek treurig. Ze veranderde haar uitdrukking snel in vijandig met een stukje respect, anders dachten ze al helemaal dat ze er niet bij kon. Ze keek een moment naar de grijze kater die bij Rusty stond. Die twee konden het al goed vinden. Ze zag de grijze kater af en toe een vijandige blik op haar richten. Ze kon er bijna niet meer tegen, maar ze hield zich sterk. Ze ging zitten, en begon haar poot te wassen. Dat deed ze altijd als ze zich niet op haar gemak voelde.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 12:14

Graypaw vond de poes steeds minder aardig. Ze bleef maar doorzagen over dat ze net zo goed als hun waren. Hij geloofde dat ook wel, maar je hoefde er niet over door te gaan. Maar ja, Graypaw snapte het ook wel dat ze het niet fijn vond dat iedereen haar zo aanviel. Maar ze hoefde niet zo te doen... daarna keek ze een beetje aardiger en ging ongemakkelijk haar poot wassen. Graypaw luisterde ondertussen naar Rusty. "Leuk dat je ze al ontmoet hebt. Als we toch aan het wachten zijn op Bluestar, zal ik je maar gelijk het kamp laten zien?" Zonder op een antwoord te wachten draaide Graypaw zich om. "Daar," Graypaw wees met zijn staart. "is de Warriors den. Daar slapen alle warriors. Daar is de apprentice den. Daar slaap ik en de andere leerlingen. Op die hoge rots spreekt Bluestar altijd de Clan toe. Bluestar zelf slaapt er onder. Ik ben nog nooit in haar hol geweest..." Graypaw keek even rond. "Ehm daar slapen de oudsten, en daar de moederkatten met hun kittens." een paar kittens waren net buiten en stoeiden een beetje met elkaar terwijl hun moeder toe keek. "En daar verzamelen we al het eten." Hij wees met zijn neus naar een hoop muizen, eekhoorns en nog een paar dieren.
Blueflame
Member
55

CAT'S PROFILE
Blueflame
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 13:53

Blueflame was net terug van het jagen, ze had een goede vangst die ze naar het kamp wou brengen. Onderweg naar het kamp rook ze al wat bekende geuren. Maar dit ker zaten er ook andere bij, eentje herkende ze vaag maar de andere niet. Ze besloot om snel door te lopen. Toen ze in het kamp aan kwam zag ze een groepje katten, ze liep snel naar de hoop prooien toe en gooide haar vangst er op. Ze liep naar het groepje katten toe en zag twee katten in het midden staan, één herkende ze de ander niet. Ze had Rusty al een keer ontmoet met sunpaw en winterpaw. Het liefst zou ze wat tegen ze willen zeggen maar ze deed het niet. Wat nou als de clan haar daardoor niet meer zou mogen? Het leek al ofdat ze aan het ruzien waren. Ze zou later nog wel een momend krijgen om ze te spreken.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 2 Icon_minitime

Zonhoog.. het oordeel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: