Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Zonhoog.. het oordeel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Shadowrose
Member
Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 13:59

Shadowpaw luisterde aandachtig naar wat de grijze kater over alles hier te zeggen had. Ze luisterde naar de aanwijzingen en uitleg over het kamp. Ze keek een beetje geïnteresseerd naar de grijze kat, toen die zijn uitleg had gedaan. Ze probeerde oogcontact met hem te maken, en boog respectvol. Op die manier probeerde ze zich een beetje te verontschuldigen voor haar gedrag. Ze legde haar poot weer neer, en begon haar andere poot te wassen. Ze krulde haar staart voor haar poten neer. Ze likte ook nog haar rug, en keek toen net iets meer op haar gemak het kamp rond; wat was het groot! Ze probeerde iets minder brutaal te zijn. 'Sorry voor mijn brutaliteit, maar ik voelde me aangevallen', verontschuldigde ze zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 20:23

Rusty begon vrolijk te worden door Graypaw, die hem enthousiast het kamp wilde laten zien. Zonder op antwoord te hebben gewacht ging hij hem voor. Met grote, groene ogen volgde hij Graypaw en keek naar alle plekken. De warriors den, daar zou hij later in slapen! De apprentices den, dat zou zijn slaapplek worden hier. Zijn blik bleef even op de hogesteen staan en op het hol erin. Bluestar, op die plek zou hij goed moeten letten, vooral als ze iets belangrijks wilde zeggen. Rusty keek zwijgend naar de kittens en de stapel prooi, hij begon er spontaan van te spinnen. 'Ziet er goed uit. Is het erg als je bij Bluestar in haar hol moet komen??' vroeg hij aan Graypaw. Zou ze dat alleen maar doen voor straf, of juist voor goede dingen? Rusty voelde zich zo klein en onwetend vergeleken met de rest. Rusty zag een poes het kamp binnen komen en wat op de stapel prooi leggen. Blueflame! Hij herkende haar nog van zijn eerste tripje naar het bos. Toen begon Shadow weer te spreken. Hij glimlachte vriendelijk naar haar. 'Ik snap dat je, je ongemakkelijk voelt, probeer alleen niet zo fel te reageren, dat vinden ze nie zo fijn heb ik gemerkt' zei hij vriendelijk tegen haar.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 20:51

Graypaw zag dat de poes zijn blik probeerde op te vangen, en toen hij naar haar keek boog ze. "Hey kop op!" zei hij. "Ik ben geen leider ofzo hoor, we zijn even oud," miaude hij lachend. Ondertussen vroeg Rusty iets over het kamp. "Ik weet het niet, ik ben er zelf nog nooit geweest. Bluestar gaat er wel eens heen om met de deputy of medicijnkat te praten. Die moeten altijd veel overleggen. Bluestar wil ook wel eens gewone warriors spreken, en heel soms apprentices. Ze heeft dan vast een belangrijk bericht of zoiets." Hij keek naar de steen waar Bluestar altijd de Clan op toesprak en hij zuchtte. Waarom duurde het zo lang? Moest Bluestar zo lang nadenken? Iedereen wachtte op haar.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 aug 2010 - 23:00

Shadowpaw lachte. 'Ik wou alleen maar mijn excuses aanbieden', knipoogde ze naar de grijze kater. Ze lachte lief, en keek toen naar de Hogesteen waar Graypaw het over had gehad. Ze waste haar poot, en trok zich zo weinig mogelijk aan van de vijandige blikken. Haar poot bleef maar bloeden. Ze mompelde een zacht vloekend woordje, en likt haar poot regelmatig. Ze had echt flinke scherpe nagels zo te voelen. Op dit moment was ze er minder blij mee dan normaal. Ze probeerde het te laten stoppen met bloeden, en likte toen haar vacht. Ze keek somber toen het bleef bloeden. Ze hield zich zo bezig met haar wond, dat ze niet oplette of iemand toevallig keek of aanstalten wou maken om haar iets aan te doen.
Cinderpelt
Member
15

CAT'S PROFILE
Cinderpelt
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 aug 2010 - 20:25

Cinderpaw kwam vrolijk aantrippelen haar grijze vacht werd verlicht door de felle zon. ''Zo, we hebben nieuwkomers, poesiepoezen dus.'' Snorde ze. Cinderpaw kon het niet schelen hoe ze reageerden tegenover de poesiepoezen. Als ze maar bewezen hoe goed ze waren, goed genoeg voor thunderclan. ''Zo, jij moet rusty zijn.'' Miauwde ze naar de jonge kater, ze glimlachtte een katten grijns en keek hem aan. Ze ging naast Graypaw zitten. En duwde hem even tegen zijn flank met haar snuit. ''Zozo, de wijsneus aan het uithangen?'' Miauwde ze vrolijk, haar staart was om haar poten gerold. Ze kneep haar ogen even dicht, en likte haar lippen af. ''Bluestar komt zo wel,'' praatte ze vrolijk verder toen ze de ongeduldige hoofden van alle katten zag. ''Ik ben by the way, Cinderpaw. Ik ben sinds gister Apprentice,'' ze keek even gehypnotiseerd naar de vlammende vacht naar Rusty en snorde even, ''nou ja.'' Ze ging duwde speels tegen Graypaw aan en beet in zijn staart. Altijd vrolijk, die kleine Cinderpaw.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 aug 2010 - 20:46

Terwijl Graypaw nog steeds aan Bluestar dacht, kwam Cinderpaw aan lopen. Ze begroette Rusty en de poes waarvan Graypaw niet wist hoe die heette hartelijk en duwde speels tegen hem aan waardoor hij bijna omviel. "Zozo, de wijsneus aan het uithangen?" zei ze. "Bluestar komt zo wel." Ze duwde Graypaw nog een keer, nog ietsje harder en beet in zijn pluizige staart. "Hey hou op!" zei hij lachend en hij sloeg haar oor met ingetrokken nagels. Hij vond Cinderpaw altijd wel grappig, ze was altijd zo enthousiast. Ze was zijn zus, dat kon je ook wel zien. Ze waren allebij grijs.

Laatst aangepast door Graypaw op vr 13 aug 2010 - 11:49; in totaal 2 keer bewerkt
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 11:25

Shadowpaw zag een andere poes aanlopen. 'Hé Cinderpaw', begroette ze vriendelijk. Ze zwaaide met haar staart. 'Ik ben Shadowpaw', zei ze. Ze snorde toen ze zag hoe de katten met elkaar speelde. Ze boog zich naar Rusty toe en zei: 'Volgens mij hebben wij de juiste keuze gemaakt om naar hier te komen, ondanks de blikken van sommige', fluisterde ze hem toe. Ze voelde zich dankzij Graypaw & Cinderpaw al weer iets beter op haar gemak. 'Ik ben benieuwd wie onze mentor wordt', zei ze zachtjes tegen Cinderpaw, Graypaw & Rusty. Ze keek Winterstorm een ogenblik aan. Ze richtte toen haar aandacht weer op van alles wat er maar te zien was. Ze voelde dat haar spieren een beetje verstijfd waren door de nacht in het koude, vol enge geluiden bos.
Ravenwing
Member
150

CAT'S PROFILE
Ravenwing
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 12:22

Ravenwing besloot Shadowpaw maar met rust te laten nadat ze had besloten haar excuses aan te bieden. Hij ging rustig zitten keek toe hoe er nog wat katten bij kwamen. Ze waren allemaal nieuwsgierig naar Rusty en Shadowpaw. Maar de meeste waren niet echt blij met de poesiepoezen in het kamp. Hij ving de geur van Honeyfeather op. Bijna automatisch kwam er een glimlach op zijn snuit te staan. Hij had haar al een tijdje niet meer gezien. Hij ging opzoek naar de rood witte poes tussen de menigte katten. Hij merkte haar op aan de rand van het kamp waar ze zich afzijdig hield. Hij stond op en liep met een drafje op haar af. Bij haar aan gekomen gaf hij haar een likje over haar kop. "Hee." miauwde hij, zijn mond hoeken nog steeds gekruld. Het was niet lang geleden dat ze partners waren geworden, bij de zonnerotsen met zonsondergang. Telkens als hij er aan terug dacht werd hij weer vrolijk en warm van binnen. "Gaat alles goed met je?" vroeg hij.
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimedo 12 aug 2010 - 12:38

Honeyfeather keek rustig vanaf een afstandje toe naar wat er allemaal in het kamp gebeurde, het was erg druk naar haar smaak maar ze vond het niet zo'n punt. Waar ze zich wel aan ergerde was hoe sommige clankatten begonnen te ruzieën met de poesiepoezen, al was eentje zo nu en dan wel erg brutaal. Ze vond het eigenlijk wel interessant waarom Bluestar de poesiepoezen hier had gebracht, normaliter werden poesiepoezen veracht door clankatten. Ze keek eventjes rond, nou ja.. dat werden ze nog steeds veracht. Eigenlijk vond ze het niet echt nodig, de poesiepoezen waren nog jong, maar hun oren werden er zo nu en dan al bijna afgeklauwd. Ze keek even naar haar apprentice, Cinderpaw, en keek met een glimlach toe hoe ze vrienden begon te worden met de poesiepoezen. Ze had geluk met zo'n vriendelijke apprentice. Maar waarom waren de poesiepoezen hier? Zouden ze de grenslijn overtreden hebben of iets uitgehaald? Ze bleef erover nadenken en zonk diep in gedachten. Ze keek op toen ze Ravenwing aanzag komen, ze glimlachte warm naar hem, 'Hallo' Miauwde ze met nog steeds dezelfde glimlach. Haar staart krulde ze netjes om haar voorpoten. 'Met mij gaat het prima, het is geweldig mooi weer, moet je de zon eens voelen, maar hoe is het met jou?' Ze sloot haar ogen even en genoot van de zonnestralen die haar vacht verwarmden, 'Weet jij waarom die poesiepoezen hier zijn?' Vroeg ze aan Ravenwing
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 10:57

Shadowpaw zag de commandant, Ravenwing, naar een honing kleurige poes lopen. Een glimlach krulde rond haar mond toen ze zag hoe lief ze voor elkaar waren. Partners? Vast wel. Toen ze de poes even haar kant op zag kijken, knikte ze respectvol, en snorde. Ze begon haar poot te wassen, en gaf een nog een knikje naar de commandant. Ze wou naar hun toelopen, maar ze vond dat ze hun beter even met hun tweeën kon laten. Ze was nu eigenlijk wel benieuwd wat Bluestar zou gaan doen. 'Ik ben benieuwd wat Bluestar van plan is', zei Shadowpaw hardop tegen zichzelf. Ze keek nog een keer rond. Waarom zei Bluestar eigenlijk nog steeds niks? Ze ving Winterstorms blik op, en probeerde even een goedmakend knikje te geven. Ze vond dat het allemaal wel verschrikkelijk lang duurde.
Steelfang
Member
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 11:14

Steelfang hoorde haar en liep naar haar toe "Nou het zou vast wel iets goeds zijn anders waren jullie weggejaagd. Of had je het niet tegen mij. Maak je maar geen zorgen alles duurt lang hier." Steelfang ging zitten en tastte zachtjes met zijn poot naar het kale plekje op zijn staart. De herrinnerringen van het vuur en de bliksem kwamen terug maar hij haalde zijn schouders op. Het zal misschien wel teruggroeien. Zoveel maakte het toch niet uit. Zolang hij Sunpelt maar had. Hij duwde nu zacht tegen het kale plekje en gromde binnensmond. Door de wind voelde het koud aan. Hij had een paar littekens en keek naar Shadowstream en vroeg "Kom je door die ene tweebeen aan al je littekens?"
Bluewisp
Founder
Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 11:24

''Willen alle katten die oud genoeg zijn, zich melden onder de hogerots voor een clan-meeting!'' De bekende oproep van de blauw/grijze krijgspoes weerklonk over het kamp, ze zag verschillende reacties tegen over de kittypets. De helder blauwe ogen van Bluestar staarde naar Rusty en Shadowpaw. Ze gaf een korte mroww, en strekte zich uit. ''Zoals je ziet hebben ik en Ravenwing een aantal dagen geleden deze twee poesipoezen gevonden. Het is waar, onze clan heeft meer warriors nodig. Er komt een tijd van oorlog, en die moeten we met veel poten tegemoet gaan. Starclan heeft niet meer tegen Doveheart gesproken voor vele manen.'' Miauwde ze een begin, haar oren wiebelde heen en weer. Luisterend over er geschreeuw klonk van tegenstribbeling. Maar het bleef doodstil. ''Én,'' vervolgde ze. ''Deze katten hebben aangeboden een Apprentice van Thunderclan te zijn. Zo vraag ik nu alle oude krijgers van starclan op mij neer te kijken, en deze apprentice's te accepteren. Rusty, jij zal bekend staan om je vlammende vacht. Van af nu heet jij; Firepaw. Ik zal mij zelf over jou behoedden, ik zal je mentor zijn.'' Miauwde ze plechtig. Ze richtte haar kop op Shadowstream. ''Ik vond jou als Shadowstream, daarom zal je naam nou Shadowpaw zijn. Jou mentor word Whitestorm. Wil jij al jou wijsheid op hem ovebrengen, Daar ben ik zeker van.'' Ze gaf een korte mroww, en sprong van de hogerots af.

[de hele dag weg -.-]
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 11:38

Rusty keek op naar Bluestar die plots op de hogesteen sprong en haar Clan bijeen riep voor een meeting. Hoewel er al veel katten hadden gestaan werd het open veld nu nog voller. Er leken katten uit alle hoeken en gaten te stromen. Rusty keek zijn ogen uit, zou het vanaf nu altijd zo gaan? Hij slikte even en keek naar Bluestar die begon over het tekort aan warriors. Ze hadden te weinig warriors en StarClan had een tijd niet tegen ze gesproken.. Tijden van oorlog? Alles kwam over Rusty heen als een grote golf. Hij zou alles moeten leren, werkelijk alles over de Clans. Nu kwam het! StarClan keek op hen neer en Bluestar zei zijn naam. Hij stapte instinktief naar de hogesteen, onder Bluestar en keek op naar zijn leider. Hij luisterde, zijn oranje vacht vlammend in de hete zonnestralen. Bluestar had het gezien, Firepaw, was zijn naam. Zijn ogen werden groot, maar schoten weider open toen ze hem zijn mentor gaf. Bluestar werd ZIJN mentor??!! Hij voelde het heet worden onder zijn vacht, van trots niet van schaamte. Zo zou hij nog beter kunnen bewijzen dat hij het zou redden in de Clan. Bluestar was een van de meest gerespecteerde katten in de Clan en hij keek naar haar op, iedereen keek naar haar op. Hij hield zijn borst vooruit gestoken en keek om zich heen. Zijn groene ogen flitste over de katten. Zijn halsband had hij nog om, maar zijn nieuwe naam was belangrijker. Firepaw, Firepaw..
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 11:53

"Willen alle katten die oud genoeg zijn, zich melden onder de hogerots voor een clan-meeting!" Bluestar's stem galmde over het kamp. Eindelijk! dacht Graypaw en hij keek omhoog. "Zoals je ziet hebben ik en Ravenwing een aantal dagen geleden deze twee poesipoezen gevonden. Het is waar, onze clan heeft meer warriors nodig. Er komt een tijd van oorlog, en die moeten we met veel poten tegemoet gaan. Starclan heeft niet meer tegen Doveheart gesproken voor vele manen." Iedereen luisterde in doodse stilte. "Én,'' vervolgde Bluestar. ''Deze katten hebben aangeboden een Apprentice van Thunderclan te zijn. Zo vraag ik nu alle oude krijgers van starclan op mij neer te kijken, en deze apprentice's te accepteren. Rusty, jij zal bekend staan om je vlammende vacht. Van af nu heet jij; Firepaw. Ik zal mij zelf over jou behoedden, ik zal je mentor zijn." "Wow" fluisterde Graypaw naar Firepaw. "Bluestar als mentor! Jij hebt geluk zeg!" Hij keek met grote ogen naar Firepaw. "Ik vond jou als Shadowstream, daarom zal je naam nou Shadowpaw zijn. Jou mentor word Whitestorm. Wil jij al jou wijsheid op hem ovebrengen, Daar ben ik zeker van." "Gefeliciteerd Firepaw, en jij ook Shadowpaw!" "Firepaw! Shadowpaw! Firepaw! Shadowpaw!" klonk het over het kamp. Net als altijd als er een kitten tot apprentice werd gemaakt.
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 11:59

Firepaw merkte wel dat sommige katten niet mee deden aan hun namen, maar anderen die hij kende zouden het waarschijnlijk wel doen. Hij keek Graypaw aan toen deze begon over Bluestar. 'Is dat heel bijzonder? Iemand zoals zij heeft toch best vaak apprentices onder haar hoedde?' zei hij een beetje verbaasd. Toch was hij heel trots over het feit dat zijn leider, zijn mentor zou worden. Zijn vacht en ogen straalde van trots. 'Dus nu hoor ik er ook bij. Dan kunnen we samen dingen gaan doen voor de Clan!' zei Rusty enthousiast en voelde hoe hij begon te spinnen. Hij keek naar Shadowpaw, was die ook blij? Hij kende Whitestorm niet, maar hij moest vast een goede warrior zijn. (Omg whitestorm, I luve him). Firepaw keek het kamp rond, zoekend naar de katten die vriendelijk deden en de katten die hem anders aan keken. Hij zou zijn best doen, met zijn nieuwe naam. 'Firepaw' fluisterde hij. Shadowpaw zou waarschijnlijk Shadowstream gaan heten als warrior, maar hoe zou hij gaan heten? Hij schudde het weg en keek naar Shadowpaw. 'Gefeliciteerd' miauwde hij vrolijk tegen haar.
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 13:16

'Gefeliciteerd', hoorde ze Firepaw & Graypaw zeggen. Ze snorde vriendelijk. 'Bedankt jongens', zei ze zachtjes. Ze keek rond. Wie was Whitestorm? Ze keek rond, maar kon hem daarom niet echt vinden. Ze begon zich een beetje te schamen. ''Kom je door die ene tweebeen aan al je littekens'' hoorde ze Steelfang vragen. 'Ja', knikte ze. 'Ze gooide allemaal rare dingen naar me. En ze sneden met stalen dingen', zei ze afwezig. Ze was Whitestorm druk aan het zoeken. Ze begon een beetje te panikeren. 'Mraauw', sloeg ze per ongeluk uit. Van paniek haalde ze haar poot open, die net weer was gestopt met bloeden. Ze keek als een gek rond. Ze legde haar oortjes plat neer. Ze wist het allemaal even niet meer.
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 18:45

Winterstorm keek rustig naar de katten die zich om de twee poesiepoezen aan het verzamelen waren. Ze was misschien ook wel te boos tegen de poesiepoes. Ze wilde net naar Shadowpaw toe gaan toen Bluestar op de hoge rots sprong. Winterstorm ging dus maar weer zitten en keek naar haar leider. "Willen alle katten die oud genoeg zijn, zich melden onder de hogerots voor een clan-meeting!" De clan begon zich te verzamelen onder de hoge rots en het werd nog drukker. "Zoals je ziet hebben ik en Ravenwing een aantal dagen geleden deze twee poesiepoezen gevonden. Het is waar, onze clan heeft meer warriors nodig. Er komt een tijd van oorlog, en die moeten we met veel poten tegemoet gaan. Starclan heeft niet meer tegen Doveheart gesproken voor vele manen." Begon Bluestar. Winterstorm luisterde even of iemand commentaar zou leveren, maar niemand zei iets. "Én, Deze katten hebben aangeboden een Apprentice van Thunderclan te zijn. Zo vraag ik nu alle oude krijgers van Starclan op mij neer te kijken, en deze apprentice's te accepteren. Rusty, jij zal bekend staan om je vlammende vacht. Van af nu heet jij; Firepaw. Ik zal mij zelf over jou behoedden, ik zal je mentor zijn." Zei Bluestar, dus Rusty zou Firepaw gaan heten en hij kreeg ook nog Bluestar als mentor. "Ik vond jou als Shadowstream, daarom zal je naam nou Shadowpaw zijn. Jou mentor word Whitestorm. Wil jij al jou wijsheid op hem ovebrengen, Daar ben ik zeker van." Eindigde Bluestar de vergadering. Shadowpaw kreeg dus Whitestorm als mentor. Hij zou een goede mentor voor haar zijn dat wist ze zeker. Ze stond op en liep naar de twee nieuwe apprentices toe. "Gefeliciteerd, het lukt jullie vast wel om iedereen te bewijzen dat jullie ook een clankat kunnen zijn." Zei ze. Ze wierp even een vriendelijke blik naar Shadowpaw. Misschien kon ze zo laten zien dat ze meestal vriendelijk was, maar ze was wel meteen slecht gestart.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:18

"Is dat heel bijzonder? Iemand zoals zij heeft toch best vaak apprentices onder haar hoedde" vroeg Firepaw. "Best wel ja. Soms neemt Bluestar wel eens apprentices, maar het is toch een hele eer hoor. En dan te bedenken dat ik nog geen mentor heb." miauwde hij lachend. "Echt leuk dat je bij ThunderClan hoort. Zullen we naar de apprentice den gaan? Dan kun je de andere apprentices ook ontmoeten.

5 volle regels, Graypaw
Shadowrose
Member
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 19:19

Shadowpaw moest bijna janken. Ze was helemaal in paniek. Ze kon haar mentor niet vinden! Wel zag ze dat Winterstorm haar vriendelijk toeknikte. Ze knikte vriendelijk terug, en besloot toen om even een praatje te maken. 'Hé Winterstorm, sorry voor de slechte start', begon ze, 'ik ben op zoek naar mijn mentor, maar ik kan hem niet vinden', zei ze een beetje hulpeloos. Ze zag dat Firepaw hartstikke trots was. Zij was het ook wel, maar ze wou wel graag haar mentor ontmoeten. Ze was benieuwd hoe haar mentor eruitzag. 'Is Whitestorm een goede mentor?', vroeg ze aan Winterstorm. Ze hoorde Graypaw tegen Firepaw praten, maar ze lette er niet echt zo goed op. Het enige wat haar nu op dit moment kon schelen, was dat ze haar mentor vond. Ze keek goed rond.
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitimevr 13 aug 2010 - 21:35

Firepaw keek naar Winterstorm en knikte. 'Een warrior dus. Jij ook nog gefeliciteerd' zei hij vriendelijk tegen haar. Het was goed te zien dat de katten die hij had ontmoet hun weg omhoog hadden gewerkt als warrior. Hij keek Graypaw weer aan en luisterde. Toen hij uitgesproken was knikte hij even. 'Oke ik begrijp het. Ik hoop dat ik Bluestar trots maak' zei hij vastbesloten. Toen begon de grijze apprentice over de apprentices den waar hij de andere zou kunnen ontmoeten. 'Is goed, maar ik denk dat we nog even hier moeten blijven. Ik weet niet of we toestemming hebben om zomaar weg te lopen als iedereen hier nog is' zei hij tegen zijn 'vriend'. Hij wist dat hij en Graypaw goede vrienden zouden worden. Ze zouden samen kunnen vechten en jagen. Als er iets was kon hij het vast aan hem kwijt. Het gaf hem een fijn gevoel dat hij nu al iemand had, en van zijn eige leeftijd ook!

(Gray, volgende keer minimaal 5 regels posten Wink )
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Zonhoog.. het oordeel   Zonhoog.. het oordeel - Pagina 3 Icon_minitime

Zonhoog.. het oordeel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: