|
|
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 22:10 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| |
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 22:43 | |
| |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 22:45 | |
| juist oke ik kom binnen vallen heey allemaal! |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 22:47 | |
| Ik vind Indiana Jones 4 echt f***ing stom! WTF aliens? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 22:57 | |
| Iedereen krijgt sws een hug van mij x'D |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 22:59 | |
| HUGGIE VAN WAZZEEEH
en koekjes zijn dodelijk... heb mn gehemelte opgengehaalt >.< en t bloed als ik weet niet wat nu maar hopen dat t gwn heelt anders moet ik weer naar chirurg, heb op zelfde plek 3 jaar terug operatie gehad, en sindsdien is het al wat minder sterk, maar nu is het dus echt gescheurd >< |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 23:39 | |
| - Fireheart schreef:
- Iedereen krijgt sws een hug van mij x'D
NEEH. D: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 0:01 | |
| - Strawberry schreef:
- Fireheart schreef:
- Iedereen krijgt sws een hug van mij x'D
NEEH. D: WELL |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 0:04 | |
| Woawkaay
Over een week zal ik kijken voor de miss optie ._. Maar ik wil het niet zeggen en dan aflassen -.-" DATISNIETLEUK :C
|
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 0:12 | |
| Zit voice te kijken niuua nu niet meer. Het staat nog wel op maar boeit niet meer want mijn favo is er dus echt net! Uitgegaan, het was alleen mijn favo omdat de nieuwe onderhand niet meer zo nieuwe! Vriend van mijn moeder hem kent. K*t waarom koos die Angela nou niet gewoon voor Niels ik bedoel en al die stemmen die hij erbij kreegik werd helemaal gek. Het liefst op het balkon staan schreeuwen maar sta kan niet. Bouma kan wel maa mag natuurlijk weer niet! Ik word gek waarom die langen slierte haar Erwin dus. In plaats van Niels. Haha aha! En nu is de rara duede pol op tv! Hij zij dat hij vlinders in zijn broek had. En. Heeft borst haar. Ze zeggen ent dat het na twaalven is. Dat word posten in het na twaalf uur topic! Whoe! Wouter is boeh! Pol moet door niet wouter! Ik denk dat jullie dit niks boeit maar het topic heet tenslotte het algemenen onzin topic! Wereld wijd stadion vol met mensen bogaarden ofzo ze gt van Velsen en nu iets over vrolijke enthousiaste spring in het veld? Auwwwwww, mijn nek heb verkeerd gelegen ca. acht n is ie stijf en zit er een knoop in en morgen moet ik bowlen en naa hockey! Ik hop maar dat het dan weg is ik kan mijn nek namelijk niet meer oed naar rechts draaien zonder pijn. Wel steeds veder. Oja we hadden het over de voice. Nouja ik. Oja de i pad verbeterd dingen die er helemaal niet moeten staan dus sorry voor de rare fouten! Dit word een langen algemenen onzin topic post zeg! Zou pol door gaan? Hmmmm, geen idee moet nog even wachten! Maar mij gaat het om Niels! Waarom mocht hij niet gewoon blijven! Neer, van Velsen geeft Wouter meer stemmen! Maar pol heeft er meer plu Loeks stemmen bij gekregen! Pol is naar de finalen! Yes. Ik ben nu een soort van voor hem! Jeeeee, nu ben ik weer blij. Hoewel ik eht nog steeds niet eens ben met dat van Niels! Ik maak zelf trouwens ook wel spelfouten en typ fouten hoor niet alleen de i Pad! Ben melig! hihihihii. Uh e n n u ....... Jeeeee hij is door ik bedoel pol en gaat nu zingen! Hoewel ij steelt meer de show door zijn gedrag dan stem. En toch heet het de VOICE of Holland! Hij is wel goed hoor ik ne van de vriend van mijn moeder. En nu zegt ie weer dat het slecht is. Weetje meschien was het enter geweest Ls pol doorging. Niuua het zal allemaal wel eigelijk maakte het me niet ech uit. Als er maar iemand wint! Hij gaat zeker niet winnen zegt mijn moede ik denk maar ETA ik ga stoppen me mijn gesprek! Dosis eis ei! |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 0:14 | |
| |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 0:16 | |
| Snap ik! Ahh, bij de voice was iemand niet door naar de halve finalen en toen ging sta zoontje gelijk bij zijn moeder huilen. Ahhhm seat is echt zielig! |
|
| |
L O R R Y 53
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 0:24 | |
| Juist.. The Voice boeit me echt niet x'D Ik haat mn gehemelte -.-" En k ga maar filmpjes kijken denk want ben te lui om te posten en mag niet tekenen.. |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 0:26 | |
| ooooh, was het zo'n klein schattig jongetje? ik snap trouwens niet wat iedereen zo leuk vindt aan Wie is de mol? xx |
|
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 2:00 | |
| Need some sleep now n_n
MAARIKBIJFBELLEN XD |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 8:52 | |
| Good morning everyone, ^^ Ik heb echt slecht geslapen.. Maar er is een goed dingetje, het is FAMILY GUY WEEKEND!! |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 9:11 | |
| WIDM!!!! Dat is zo super magic!!! Het is zo grappig... Mijn ouders volgen het al sinds het begin en ik nu een paar jaar, alleen dit jaar zijn ze heel slecht ^.^ |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 9:23 | |
| Yay family guy weekend, die demensie vind ik altijd zo leuk, it's a wonderful day for pie |
|
| |
58
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 jan 2012 - 9:27 | |
| vrijdag de dertien de weer voorbij!!! Ik heb echt geen ongeluk gehad jullie? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|