|
|
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 19:52 | |
| Ik wil een FanClan proberen te maken. Ik heb een twee ideetjes, welke zal ik doen?
GroundClan of FireflyClan (wat klinkt beter?)- Een clan van katten die onder de grond leven in grote grotten en kleinere holen, verbonden door tunnels. De grotten worden verlicht door ontelbare vuurvliegjes en door de lichtgevende planten en paddenstoelen die er groeien. De naam van de leider eindigt op -fly
AppleClan - Deze clan leeft in een appelboomgaard waar de mensen al lang geleden zijn weggegaan. De naam van de leider eindigt op -tree
|
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 20:05 | |
| Ik ga misschien een FanClan aanmaken, maar misschien is dat een beetje te veel stres voor dit kleine koppie ><" |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 20:08 | |
| Ik vind fanclan gedoe wel leuk, maar alleen als het dan op een grotere rpg is en niet in een apart subforumpje. Maar dan lijkt die grote rpg dan op WC en dan is het soort 'na-aping' fzo :p |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 20:10 | |
| Ik weet niet welke van die twee ik zal maken, Ground/FireflyClan of AppleClan |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 20:11 | |
| AppleClan ^^ Die is best epic.
Boekverslag wees AF! Nah.. Didn't work. |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 20:17 | |
| Misschien doe ik toch maar FireflyClan (sorry Dotpaw). Daarvoor heb ik toch wat meer inspiratie om er dingen bij de verzinnen.
Of zal ik toch wel AppleClan doen...
Aargh, ik weet het niet! |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 20:22 | |
| Lol, no problem, doe wat je het beste lijkt ^^ |
|
| |
Francesca 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 20:40 | |
| - Crowkit schreef:
- Ik weet niet welke van die twee ik zal maken, Ground/FireflyClan of AppleClan
Ik vind FireflyClan niet echt klinken... Ik vind AppleClan epic x3 |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 20:52 | |
| - Crowkit schreef:
- Misschien doe ik toch maar FireflyClan (sorry Dotpaw). Daarvoor heb ik toch wat meer inspiratie om er dingen bij de verzinnen.
Of zal ik toch wel AppleClan doen...
Aargh, ik weet het niet! fanclan doe ik niet echt maar appleclan vind ik leuker |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 21:14 | |
| fail =,='' |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 21:29 | |
| Sorry iedereen, toch FireflyClan gedaan (Daar had ik al meteen een beeld bij, dus vandaar, het is niet om jullie te pesten ). Als hij doodloopt (wat me niks zou verbazen) maak ik AppleClan wel -O |
|
| |
Demi 116 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 21:30 | |
| Ik mis WS ;-; Ik kan m'n plek op Serigala gewoon niet vinden. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 23:34 | |
| How many meetings.. lemme count.
1. Wolf Story - Apenheul - 2009 2. Wolf Story - Leiden - 2009 3. Wolf Story - Artis - 2010 4. Warrior Cats - Artis - 2010 5. Wolf Story - Burgers Zoo - 2011 6. Warrior Cats - Veluwe - 2011 7. Wolf Story - Emmen - 2011 8ste meeting on the way 0.0 |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jan 2012 - 23:41 | |
| Tell me what to do~ Ik kom erachter dat ik mijn huiswerk voor morgn niet af heb en niet ga krijgen ;-; Alleen maar omdat ik ziek was. Dan is het waarschijnlijk zo van;; "Had je het maar moeten vragen," damn. I did. Maar mijn vriendin zei dat we nix hadden. Hoezee =~= |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 0:25 | |
| Morgen proef scheikunde, god wish me luck >.< iig.. Pas 9 uur op dus ik ga wat slaap inhalen, Toedels xx |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 7:08 | |
| Goedemorgen! Vandaag studiedag, hoera! ik ben alleen nog steeds best vroeg uit bed, vergeten mijn wekker uit te zetten... |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 7:35 | |
| vandaag is het de dertiende... Ongeluk |
|
| |
there's no assurance
you made a better place
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 7:37 | |
| Ik zou vandaag eigenlijk een bio-proefwerk krijgen, maar dat gaat dus gelukkig niet door (en dat is maar goed ook, ik heb dat hoofdstuk nog niet eens gemaakt) |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 7:39 | |
| Jippie : D iedereen fijne vrijdag de dertiende ME ISH BADLUCKPROOFTODAY- lang leven dinsdag de dertiende : D -ongeluks dag voor Griekse streek - |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jan 2012 - 7:43 | |
| teehee (sorry, dat moest gewoon even ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |