The world isn't ending yet {peperpoot}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Settledstar
Catministrator
The world isn't ending yet {peperpoot} Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 15 mei 2020 - 13:18

Settleddust was eindelijk thuis, al had hij de situatie van zijn thuiskomt veel beter verwacht. Nooit had hij kunnen verzinnen hoe alles was afgelopen. Dat Acorndust opnieuw verdwenen was, dat ShadowClan niet BloodClan uit hun kamp had kunnen verjagen met de hulp van RiverClan, ThunderClan én WindClan. En ook had hij moeten voorzien dat BloodClanners zich nooit aan hun woord moesten houden. Hij had zich aan beloftes gehouden, gedaan wat ze van hem hadden verlangd, en alsnog was Pepperpaw er de dupe van geworden. Zijn kleine zusje, waar moest ze wel niet allemaal doorheen gaan? Waar moest ze wel niet allemaal doorheen zijn geweest de dagen dat hij weg was geweest? Hij wilde het niet eens weten. Settleddust ging op zoek naar de flamepoint, hopend dat ze alweer lichamelijk tenminste een beetje was opgeknapt. Hij vond haar aan de rand van het kamp. ‘Pep?’ vroeg hij enkel. Vragen hoe het ging was dom. Nee, hij wilde er voor haar zijn. Hij moest immers optimistisch blijven, ook al waren zijn ideeën ook op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
The world isn't ending yet {peperpoot} 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 22 mei 2020 - 12:10

Af en toe werd Pepperpaw de medicine cat uit gejaagd, om even te lopen. Om eventjes eruit te gaan. Alsof ze wisten dat ze er niet uit durfde, dat ze er het liefste binnen wilde blijven, weg van alle Bloodclanners. Toch probeerde ze zo min mogelijk op te vallen, hangend aan de kamprand. Van het vrolijke meisje wat ze was, was weinig over gebleven. De wonden aan haar buik trokken naar terwijl ze ging zitten, maar ze wilde niet verder lopen. Ze bleef in de buurt van de medicine cat den waar ze uit gejaagd was, zodat ze er meteen weer in kon vluchten indien dat nodig was. Ze schrok op bij het horen van haar naam en keek met grote uilenogen op naar Settleddust die haar benaderde. "H-hey.." prevelde ze zachtjes, waarna haar blik het kamp weer angstvallig rondging.
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimedo 28 mei 2020 - 13:33

Pepperpaw leek meer een schaduw van wat ze ooit was geweest. Het deed hem pijn om haar zo te zien. Ze had ook zoveel meegemaakt, veel te veel, meer dan zo'n jong brein kon verwerken. Ze leek te schrikken toen hij dichterbij kwam, maar er was herkenning desalniettemin. Hij probeerde niet met medelijden naar haar te kijken, maar zijn ogen stonden vol bezorgdheid. Hij ging bij haar zitten, maar raakte haar expres niet aan, bang dat hij haar weer zou triggeren. Hij keek haar aan, hopend dat hij haar kon helpen. ‘Kan ik iets voor je doen?’ miauwde hij dus ook stilletjes. Iets, alsjeblieft. Hij wilde dat ze weer de oude werd. Hij wilde dat hij BloodClan kon verjagen. Maar ook dat leek uitzichtloos...
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 9:58

Normaal zou er een bred glimlach op haar gezicht getoverd worden op het moment dat ze Settleddust mocht aankijken, maar vandaag ging die vlieger niet op. Ze keek wat schuchter omhoog naar de kater, haar ogen gevuld met angst. Bloodclan was eng, alles was eng. Ze wilde hier weg, het kamp uit. Maar dat kon niet, Bloodclan liet haar niet gaan. "Nee.. denk het niet.." miauwde ze zachtjes, wegkijkend van de kater met bevende pootjes. Haar blik gleed weer naar de medicine cat, waar ze zich het liefste weer wilde verschuilen.
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 18:21

Pepperpaw was gewoon bang, hij kon het aan haar zien. Het deed hem pijn, dat hij haar niet kon helpen, dat hij haar niet goed kon beschermen. Dat hij niet meer had kunnen doen. Hij zuchtte toen ze miauwde dat hij niet kon helpen. ‘Je kan me altijd alles vragen, hè?’ zei hij toen. Hij wist ook niet wat hij nu kon doen. Het liefst hoopte hij dat de sterren naar beneden kwamen en bewezen dat de clans sterker waren. Maar, niemand leek hun nu nog te kunnen helpen. Zijzelf niet, noch de andere clans. Maar ze was nog steeds zijn kleine zusje en hij zou door het vuur gaan voor haar, ook al had hij dat de laatste keer niet helemaal waar kunnen maken.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 18:24

Peppernose

I watched the storm, so beautiful yet terrifying
Pepperpaw haar blik bleef door het kamp heen schieten, gevuld door angst, angst om weer aangevallen te worden. Ze wilde het liefste meteen weer terug naar de medicine cat den, de veiligheid in. Daar mochten die nare Bloodclanners niet komen immers.. Maar haar aandacht werd toch getrokken door haar grote broer die haar weer een vraag stelde. Voor een paar hartslagen bleef de jonge flamepoint apprentice stil, twijfelend, waarna toch een vraag uit haar mond kwam. Er lag geen verwijt in haar stem, alleen vermoeidheid. "Waar was je..?" vroeg ze zachtjes.

Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 19:32

Settleddust zag dat ze bijna paranoia was, dat ze terug wilde naar haar veilige haven. Hij zuchtte en keek met grote ogen aan naar haar zusje. Hij moest sterk zijn, voor haar. Hij had geen tijd om zich bang of schuldig te voelen, hij moest deze problemen oplossen. Nu. Maar toen ze vroeg waar hij was, voelde hij een steek in zijn hart en zijn maag draaide zich om. Ja, hij had dat niet gewild, maar... hij had niet anders gekund. En hij voelde zoveel spijt, want hij had het niet slecht gehad in RiverClan. Nee, verdomme, in tegendeel. ‘Ik, sorry.. Ik moest Acorndust helpen, hij moest het kamp uit.. we..’ begon hij uit te leggen. Hij schudde zijn kop liet hem vervolgens hangen. ‘We waren in RiverClan, zoekend naar hulp van de andere clans om ons kamp t redden. Zodat ik jou kon redden.. Sorry dat het niet is gelukt..’ miauwde hij stilletjes. Hij voelde zich nu zo slecht, dat hij niet meer had kunnen doen. Dat hij zich zo makkelijk om had laten praten. Zij blik ging weer naar haar zusje. ‘Maar Acorndust leeft. Ik weet niet waar hij is, maar hij is daar ergens. Ik weet het.’
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 19:35

Peppernose

Pepperpaw haar blik gleed nog een keer het kamp rond, zoekend naar Brat of Orchis, angstig dat ze misschien haar nog een keer op kwamen zoeken zoals ze al een keer gedaan hadden, of meerdere malen in het geval van Orchis. Pas toen Settleddust weer begon te spreken wist ze haar blik weer kort op hem te focussen, al gingen haar oren nog steeds alle kanten op bij elk geluidje. "Riverclan.." herhaalde ze zachtjes en verwarring vulde haar blik, "Maar.. maar waarom waren jullie er niet eerder..? Waarom was Acorndust hier niet? Hij kon de clan overtuigen dat.. dat het oké was!.." miauwde ze, enigszins wanhopig. Ze begreep het niet. "Is hij net zoals papa weggegaan?" Haar stem begon te trillen.

Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 19:42

Ze begreep het niet. Natuurlijk niet. Hoe kan hij het uitleggen. Hij keek schoorvoetend naar zijn poten. Wat was haar allemaal overkomen dat ze zo bang was? Ze had het hier verschrikkelijk gehad, mentaal in elkaar geschopt, vast. ‘S-sorry, Pep! Acorndust was gewond, erg. En we hadden tijd nodig om de andere clans te verzamelen. En als ik eerder terugkwam, dan had ik het risico om voordat ik al bij het kamp was onderschept te worden. We- Ik kon niet anders, het spijt me zo erg.’ Zou ze hem snappen, vergeven? Ze dachten dat hun plan waterdicht was, dat als ze met zo'n grote groep katten aankwamen ShadowClan zich ook wel zou verzetten tegen BloodClan. Dat was logisch geweest, maar Cobra was listig genoeg om hun woorden te draaien. Hij had het moeten kunnen aanzien komen, maar dat had hij niet gezien. Met een frons op zijn gezicht keek hij Pepper weer aan.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 19:44

Peppernose

Pepperpaw keek wat rusteloos naar Settleddust. Ze had geen woorden, maar hij wel. Er kwam een hele uitleg over hoe Acorndust gewond was geweest en hoe ze daarom in Riverclan moesten blijven en dat hij niet eerder terug kon komen. Maar één vraag beantwoorde hij niet, Pepperpaw draaide haar oren haar nek in, nu wat emotioneler. "Settleddust, waar is Acorndust? Heeft hij Shadowclan ook achtergelaten zoals Papa?" Vroeg ze, dit keer wat dwingender, angstiger. Liet alsjeblieft niet nog iemand haar achtergelaten hebben, de clan achtergelaten hebben. Dat kon ze niet..
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 19:52

Pepperpaw leek niet overtuigd. Ze reageerde niet, ze keek hem maar aan, en ze leek totaal niet gerustgesteld door zijn uitleg. Hij keek verrast op en keek weg van Pepperpaw toen ze vroeg waar Acorndust was. ‘Ik uh,’ miauwde hij, wat ongemakkelijk. Hij wist dat hij hier een antwoord op had, dat hij wist wat er allemaal was gebeurd, waar hij nu uitspookte. Maar hij kon niet tegen haar liegen. ‘Ik weet niet waar hij is,’ gaf hij eerlijk toe. ‘Vlak voor het gevecht verdween hij en... ik weet niet waarheen,’ miauwde hij stilletjes. Dat was de enige vraag die hij niet kon beantwoorden. ‘Maar hij laat ons niet in de steek. Hij is niet zoals Tallstar. Hij deed alles om ShadowClan te redden, je moet me geloven!’ miauwde hij, bijna wanhopig. Acorndust was daar ergens, met een plan, en hij zou hen komen redden. Het kon niet anders.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 21:48

Peppernose

Pepperpaw had er moeite mee, haar vertrouwen was ondertussen al zo vaak gebroken. Ze wilde het niet in zijn gezicht zeggen, maar ergens, ergens vond ze het ook heel erg dat Settleddust weg was gegaan zonder haar. Dat hij haar niet gered had. "Dat had ik van papa ook niet gedacht.. maar hij zei vaarwel toen het gevecht begon en heeft me opnieuw achtergelaten.." murmelde Pepperpaw, enigszins bitter terwijl haar hart stak. "Wie zegt dat Acorndust dat ook niet kan? Welke reden kan hij gehad hebben om ons hier achter te laten?" Haar nekharen gingen wat overeind. Op z'n minst was Settleddust terug gekomen.. maar ze vond het alsnog erg.
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 23:27

Settleddust zijn blik brak toen Pepperpaw begon te miauwen dat ze ook dacht dat Tallstar terug zou komen. Hij schudde zijn kop. ‘Pep, nee.. je snapt het niet,’ probeerde hij nog tegenin haar te brengen. Maar ergens wakkerde ze toch de twijfels bij hem aan. Wat als ze samen hadden gewerkt? Samen geplot om hem einde van ShadowClan te verzekeren? Door welke Dark Forest katten zouden ze zijn bezeten. ‘Acorndust en ik zaten samen in RiverClan, we hebben hier samen voor gewerkt. Er is iets anders aan de hand, ik weet niet wat, maar hij moet een goede reden hebben gehad,’ probeerde hij haar te overtuigen. En misschien.. misschien zichzelf ook wel. Als hij gewoon het kamp uit kon, dan kon hij hem zoeken, dan kon hij Pantherstar weer zoeken en hem op zijn knieën smeken om weer te helpen. Er moest iets zijn wat hij kon?
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 23:29

Peppernose

Pepperpaw kon het niet helpen, ze wist dat ze gemeen bezig was, maar haar emoties zaten veel te hoog. Settleddust was hier niet geweest, Settleddust had dagen in Riverclan gezeten zonder deze angst te voelen van die moordenaars die continu op je neer keken, deze moordenaars die je de hele tijd pesten en treiterden. Settleddust was degene die het niet snapte. "Als Acorndust hier geweest was, dan was het misschien nu wel klaar geweest, maar hij was er niet!" schreeuwde ze haar grote broer toe terwijl tranen in haar ogen sprongen.
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 23:39

Settleddust was oprecht geschrokken van de felle reactie van Pepperpaw. Hij draaide zijn oren naar achter en zijn ogen schitterden gekwetst. ‘Ik.. ik weet het..’ miauwde hij stilletjes. Hij keek weg naar de grond en zijn klauwen drukte hij in de aarde. ‘Ik doe mijn best, Pepper. Ik weet ook niet wat ik kan doen, maar ik probeer ons weer hieruit te krijgen,’ miauwde hij zachtjes. Hij schudde zijn kop en trok even met zijn lip. ‘Ik probeer optimistisch te blijven, het is lastig, maar ik probeer het tenminste. Want de enige die ons kan redden zijn wijzelf,’ miauwde hij, wat verbitterd. Hij keek haar weer aan, niet wetende wat hij nu weer moest zeggen. Hij had de antwoorden niet op haar vragen, maar hij probeerde tenminste nog sterk te zijn.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimevr 5 jun 2020 - 23:43

Peppernose

Ze was te ver gegaan, ze zag het aan de gekwetste uitdrukking op zijn gezicht. Haar hart kromp wat samen van verdriet, niet zeker wetende of ze nu daadwerkelijk een kloof tussen hen in had gedreven. Maar ze kon het niet in zich op brengen om sorry te zeggen, om haar excuses aan te bieden. Hij was hier niet geweest, hij was niet in de medicine cat den, hij was niet bijna opgegeten. Haar blik zakte dan ook woordloos naar haar poten en ze leek wel te krimpen en leeg te lopen. Ze zei niks meer.
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimeza 6 jun 2020 - 0:01

Niets, er kwam niets meer uit het bekje van zijn zusje. Bezorgd keek hij haar aan. Ze hoefde ook niet sorry te zeggen, maar hij begreep haar gevoelens wel. Ze moest het verschrikkelijk hebben gehad. ‘Het spijt me dat ik er niet hier voor je was. Ik wou dat ik het was, maar ik moest Acorndust helpen,’ prevelde hij zachtjes. Hij zuchtte en probeerde haar blik weer te vinden. Het brak zijn hart, het was verschrikkelijk haar zo te zien. ‘Maar ik zal je nooit, nooit meer alleen laten. Dat beloof ik.’ Alsjeblieft Pepper, ik doe mijn best, ik bedoel het niet slecht.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimeza 6 jun 2020 - 0:05

Peppernose

Pepperpaw luisterde naar Settleddust. Het liefste wilde ze gewoon in zijn vacht wegkruipen en verdwijnen voor de wereld, dat hij haar kon beschermen van alles hier omheen. Maar dat kon ze niet van hem vragen en het was niet realistisch. Niemand kon haar beschermen en niemand kon haar beloven dat ze er altijd waren. Dat hadden ze al zo vaak getoond. "Bloodclan heeft de pik op me.. omdat Tallstar mijn vader is.." prevelde ze zachtjes met platgelegde oren.
Settledstar
Catministrator
Renske
2612
Actief

CAT'S PROFILE
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimeza 6 jun 2020 - 0:18

Settleddust draaide zijn oren voorzichtig weer wat naar voren. Hij wist niet wat hij zei werkte, of ze het wel accepteerde. Zou ze hem nog wel vertrouwen? Alsjeblieft, hij had zo zijn best gedaan. Ook voor haar, hopelijk zou ze het ooit snappen. Maar misschien.. misschien had hij wel een verkeerde keuze gemaakt. Hij zuchtte en keek haar aan, terwijl ze miauwde dat Bloodclan haar haatte door Tallstar. ‘Natuurlijk niet,’ miauwde hij sussend. ‘BloodClan heeft de pik op iedereen, omdat ze BloodClan zijn. Het zijn vossenharten, niet meer, niet minder.’ En ook vossen waren te verslaan. Hij keek haar bezorgd aan. Wat was er in de tijd dat hij er niet was allemaal gebeurd?
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitimeza 6 jun 2020 - 0:26

Peppernose

Pepperpaw schudde haar hoofdje bij de woorden van Settleddust. Nee, zeker niet. Het was niet zo. Ze wist heel goed dat ze degene was die in de problemen zat. Misschien dat andere katten ook gepest werden, maar tegelijkertijd maakte haar status als dochter van Tallstar ook niks beter. "Brat zei allemaal gemene dingen tegen me.. en toen Acefray me kwam helpen toen moest hij een halve dag lijfstraf uitvoeren.." prevelde ze zachtjes. "Orchis heeft me gedwongen een slijmerige kikker te eten en wilde dat ik de dag erna ook naar hem toe kwam omdat ik ook Bloodclan zou zijn vanwege papa.. Een aantal to-be's zitten me continu te pesten.."
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The world isn't ending yet {peperpoot}   The world isn't ending yet {peperpoot} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: