Signals - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Signals

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bluestorm
Member
Signals - Pagina 2 WOZmix6
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Rank: ▸Warrior!!!
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 22:45

Pepperpaw zei eventjes niets en toen Bluekit weer terug naar haar toe draaide was de glimlach van haar gezicht verdwenen. Ze leek een stuk minder blij, dat moest vast door die BloodClanners komen. 'Ik ook Bluekit.. maar laten we maar niet gemeen tegen ze doen, want ze zijn veel gemener dan wij zijn..' zei ze zachtjes. Het leek erop dat Pepper een beetje bang was voor ze. Dat kon ze ergens ook wel begrijpen, maar Bluekit had nog geen aanvaring gehad met één, dus het was ergens ook moeilijk voor haar om het voor te stellen. 'Misschien als wij gemener zijn dat ze dan weggaan?' opperde Bluekit. In haar oren klonk het een waterdicht plan. Gewoon hun wegpesten, dit was hun kamp hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Signals - Pagina 2 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 22:49

Pepperpaw glimlachte waterig bij de woorden van Bluekit. Zo klein, zo dapper en toch.. Zo naïef. Wellicht dat Pepperpaw ook zo gedacht had toen ze nog zo jong was, maar ze had het bloed zien vloeien. Acorndust is dood, Smokebreath is dood, Bloodpaw was bijna dood en Settleddust is misschien ook dood.. Starclan laat ze deze kitten niet ook afnemen.. Een plotselinge angst bekroop Pepperpaw toen ze zich bedacht wat Bloodclan misschien met Bluekit zou doen als ze deze woorden uit zou spreken, een angst die haar haren overeind liet komen. Ze moest het voorkomen, deze kitten mocht geen pijn gedaan worden. "Wie weet Bluekit.. maar zullen we dat aan de grote, sterke warriors over laten?" vroeg de apprentice hoopvol. "En dan proberen wij zo rustig mogelijk te zijn zodat de warriors die dit gaan oplossen geen last van ons hebben."
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:03

Bluekit was er al helemaal klaar voor hem haar waterdichte plan uit te voeren, maar Pepperpaw leek iets minder enthousiast. 'Wie weet Bluekit.. maar zullen we dat aan de grote, sterke warriors over laten?' vroeg ze. 'En dan proberen wij zo rustig mogelijk te zijn zodat de warriors die dit gaan oplossen geen last van ons hebben.' Blue knipperde met haar blauwe oogjes. 'Hm... Ik was al stil toen ze hier kwamen... Mijn papa heeft dapper meegevochten,' miauwde ze met een trotse glimlach en knikje. 'Hij is heel stoer, maar wel een beetje een dikzak. Maar hij zegt dat het spiermassa is, maar dat geloof ik niet,' vertelde ze. Oké, misschien was hij wel sterk, maar nog steeds. Bluekit keek haar even aan, nadenkend over wie haar papa was. Ze meende dat het iemand belangrijk was, maar erg veel had ze niet onthouden nog. 'Wie is jouw papa ook al weer? Heeft hij ook meegevochten?'
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:08

Gelukt. Bluekit ging niet verder over het onderwerp. Gelukkig maar, Pepperpaw was al bang dat de kitten zo op een Bloodclanner af zou stappen. Misschien moest ze het er toch nog maar eventjes een keertje met Bluejay over hebben.. heel voorzichtig. Over Bluejay gesproken, Bluekit had hele verhalen over de kater. Zachtjes begon Pepperpaw te grinniken. " Misschien heeft hij het wel allebei?" vroeg Pepperpaw met een onschuldig lachje. Oh jee liet dat Bluejay maar niet horen. Maar gelukkig was hij er niet. Al haar vrolijkheid vloeide echter uit haar bij het horen van de volgende vraag, een vraag die ze vroeger heel trots beantwoord zou hebben maar die ze nu het liefste wilde vermijden. Voor een moment was ze verloren in haar woorden en wist ze niet goed wat ze moest zeggen. "Mijn vader is.." haar stem haperde kort. "Mijn vader is Tallstar.." Haar stem stierf wat weg en ze keek kort naar haar voetjes.
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:16

Pepperpaw vroeg of hij niet misschien allebei had. Even dacht Bluekit hier over na, maar schudde toen haar kopje. 'Nee, hij is gewoon een dikzakje,' miauwde ze met een knik. Zo was het, en het zou niet veranderen. Toch nam het niet weg dat ze nog steeds veel respect had voor haar vader, ook al was dat soms helemaal niet te merken. Ze vertelde wel vol trots over zijn prestaties en hoe sterk hij wel niet was. Toch realiseerde ze zich heel goed dat je dood kon gaan met een gevecht, maar die enge gedachte vermeed ze het liefst. Ze keek nieuwsgierig naar de reactie van Pepperpaw, die plots weer verdrietig leek. En nu weer een stuk meer dan voorheen. 'Mijn vader is..' Haar stem haperde kort. Bluekit wiebelde nieuwsgierig met haar oortjes. Wie was het? 'Mijn vader is Tallstar..' De kitten was een tijdje stil, knipperend met haar oogjes. Uh.. Tallstar die.. Nu bij BloodClan hoorde? 'Oh... Maar... Huh? Waarom is hij dan bij BloodClan? Of.. Is hij dat niet?' Ze snapte het niet hoor, waarom zou hij dat willen?
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:19

Pepperpaw kon het niet laten, ze moest zacht giechelen bij de woorden van Bluekit. Bluejay een dikzakje... nou die woorden zou ze niet herhalen. Ze wilde haar oren graag nog houden, dankjewel. "Prima, jij kent hem het beste," grinnikte Pepperpaw als reactie op de zaak Bluejay's vetjes. Maar haar vrolijkheid verviel al snel toen het onderwerp 'Tallstar' op de tafel kwam. Het liefste wilde Pepper haar vader verdedigen, zeggen dat het niet erg was, dat hij geen verrader was. Maar al dit verderf... Ze kon er niet omheen. " Ik.. ik weet het niet.." miauwde ze wat verstikt.
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:41

Pepper moest zachtjes grinniken bij haar woorden over haar vader. 'Prima, jij kent hem het beste,' grinnikte ze. Bluekit glimlachte trots en knikte. Dat was zeker ja. Pepperpaw werd helaas weer verdrietig toen het over haar vader ging. 'Ik.. ik weet het niet..' miauwde ze. Bluekit knipperde met haar oogjes en zuchtte zachtjes. 'Hm... Nou... Anders mag je wel een keertje bij mij en mijn papa slapen,' miauwde ze met een glimlach. BloodClanners vond ze stom, en Tallstar snapte ze al helemaal niet. Maar Pepperpaw leek er net zo verdrietig om te zijn. Als ze haar een beetje kon opvrolijken was dat altijd fijn natuurlijk. 'Ik weet zeker dat mijn papa dat niet zo erg zou vinden hoor. Hij is heel aardig,' vertelde ze met een knikje.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:45

Gelukkig bleef Bluekit er niet verder over doorgaan. Pepperpaw wilde best sterk proberen te zijn voor Bluekit en deed dat uit alle macht, maar ze had haar grenzen en haar laatste weken waren ook absoluut niet optimaal geweest. Bluekit leek dit echter door te hebben. Wat een slimme meid was het toch. Ze zou een fantastische warrior worden, als ze een normale warrior kon worden althans. Pepperpaw glimlachte door haar woorden, oprecht deze keer, en begon zachtjes te spinnen. Ze ging naast Bluekit liggen en sloeg haar staart om de kitten heen. "Laten we inderdaad eens een keertje een logeerpartijtje doen.." beloofde ze de kitten. Ze wilde ze niet blijvend storen, maar een keertje zou Bluejay vast niet erg vinden.
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:53

Pepperpaw glimlachte en het leek een oprechte glimlach te zijn, dus dat maakte Bluekit ook blij. Ze spon ook als reactie op het gespin van de Apprentice en ze ook ging wat dichter tegen haar aan liggen toen Pepper dat deed. Ze genoot van de staart die om haar heen geslagen werd. 'Laten we inderdaad eens een keertje een logeerpartijtje doen..' Bluekit glimlachte breed en blij toen ze dat zei. Yay! 'Ik kan het papa gelijk vragen! We kunnen misschien al deze nacht logeren!' miauwde ze enthousiast. Zij had er in ieder geval zin in. Ze richtte haar blauwe ogen nog eens op Pepperpaw. 'Als jij dat ook wil, natuulijk,' glimlachte ze.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2020 - 23:56

Pepperpaw bleef zachtjes spinnen terwijl ze haar staart nog wat dichter om Bluekit heen krulde. Daar was ze in ieder geval veilig, daar ging ze nergens heen en daardoor ging ze ook niet Bloodclanners boos maken. Maar ze kon de kitten niet eeuwig beschermen. Hopelijk waren haar woorden van waarschuwing genoeg. Pepperpaw knipperde eventjes verrast bij de opmerking van Bluekit, maar begon daarna weer te spinnen. Ergens wilde ze vannacht weer bij Bloodpaw slapen, maar tegelijkertijd was het misschien wel beter om een keertje een nachtje goed te slapen... " Dat lijkt me wel wat.. Als je papa het oké vindt?" vroeg ze aan Bluekit met een zachte glimlach.
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:02

Bluekit sloot genietend haar oogjes terwijl ze zachtjes spon en lichtjes de bodem kneedde met haar pootjes. Ze opende één oogje toen Pepperpaw kort stopte met spinnen, maar toen weer verderging. 'Dat lijkt me wel wat.. Als je papa het oké vindt?' vroeg ze met een glimlach. Bluekit glimlachte en knikte. 'Natuurlijk vind hij dat!' miauwde ze met een vrolijke twinkeling in haar ogen. 'En zo niet, dan heeft 'ie pech,' grinnikte ze. Als hij er problemen mee had, mocht hij maar lekker een nest uitzoeken in de Warriors Den. Maar toch had ze hem liever bij haar hoor. Of ze hem echt weg zou sturen wist ze ook niet zeker. 'Ik kan het gelijk vragen, als je wil? Je kan meegaan,' miauwde ze. Waar haar papa precies was wist ze niet, maar dan was het gelijk een leuke zoektocht! Beetje zoals je prooi opspeuren..
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:09

Pepperpaw lachte zachtjes. Het was onmogelijk om bij de pakken neer te zitten naast Bluekit. De kitten was daar veel te vrolijk voor. Het was aanstekelijk voor Pepperpaw, wie haar staart bij Bluekit wegkrulde zodat de kitten alvast op kon springen. "Nou, laten we het dan maar gaan vragen. miauwde Pepperpaw, waarna ze zichzelf ook tot haar poten hief en zichzelf uitrekte. Ze keek eventjes het kamp rond, maar ze kon nog niet zo snel Bluejay spotten. " Ik ga wel mee. Maar weet jij waar hij is? vroeg ze de kitten, nog een keer rondkijkend.
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:19

Pepperpaw krulde al haar staart van haar vandaan en Bluekit stond al snel op haar stevige pootjes. 'Nou, laten we het dan maar gaan vragen,' miauwde Pepperpaw toen zij ook opstond. Bluekit richtte haar blauwe ogen even op haar en knikte enthousiast, voordat ze het kamp af scande. 'Ik ga wel mee. Maar weet jij waar hij is?' vroeg Pepper. 'Hmmm.. Misschien is hij in de Warriors Den!' Ook al had hij zijn nest in de Nursery, de kater was nog steeds sociaal. En Bluekit zou het niet raar vinden als hij de Warriors Den in geglipt was om daar praatjes te maken met zijn vrienden. Tevreden over haar besloot liep Bluekit op de Den af, midden door het kamp heen. Die BloodClanners moesten maar wijken voor haar, vond ze.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:27

Pepperpaw volgde Bluekit met haar ogen. De warrior den huh... best wel logisch eigenlijk. Op dit vlak was het vinden van katten ergens wel heel makkelijk. Ze hadden immers niet heel veel plekken om te zijn. Ze waren in het kamp, of in het kamp. Echte opties waren er niet echt. "Nou, laten we dan eerst de warrior den gaan checken. Jij zal het beste weten waar hij uithangt." reageerde Pepperpaw rustig, al voelde ze zich alles behalve rustig terwijl ze tussen de Bloodclanners doorliep. Spreek me niet aan.. Spreek me niet aan.. Gelukkig kwamen ze veilig aan bij de warriors den. Pepperpaw keek voorzichtig naar binnen, zoekende.
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:35

'Nou, laten we dan eerst de warriors den gaan checken. Jij zal het beste weten waar hij uithangt,' reageerde Pepperpaw. Bluekit knikte. Dat wist ze zeker! Er was niemand die hem zo goed kende als zij dat deed, ook al kende ze hem nog maar een paar manen. Maar dan nog. Veel trok ze niet aan van de BloodClanners. Ze was op een missie, en haar ogen waren gefixeerd op de Warriors Den. Toen ze het eenmaal bereikt hadden stak ze nieuwsgierig haar kopje naar binnen. Even moesten haar ogen wennen aan het donker, maar dat ging al snel. 'Papaaa? Ben je hier??' riep ze de Den in. Ze had een antwoord verwacht, of het gezicht van de kater die plots voor de hare verscheen, maar het bleef stil. 'Hm.. Ik denk dat hij in de Nursery is dan,' miauwde ze en ze keek om naar Pepperpaw.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 0:39

Pepperpaw keek rond in de warrior den. Ze moest een paar keer met haar ogen knipperen om ze te laten wennen aan het donker, maar nadat dat gebeurt was en ze een paar keer had rondgekeken moest ze toch echt vaststellen dat Bluejay echt niet in de warriors den was. Vragend keek ze naar de kitten naast haar, die tot dezelfde conclusie was gekomen. Pepperpaw trok haar kopje de warrior den weer uit en schudde haar pels kort uit. "Nou, op naar de nursery dan?" stelde de flame point kattin aan de kitten voor.
Bluejay
Member
Signals - Pagina 2 Yo10
Sannemander
615
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior / Papa
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 1:03

De kater wiebelde even met zijn oren, wat hoorde hij daar? Was dat zijn geliefde dochter Bluekit? Nou in de warriors den was hij niet hoor, nice try little bird. Even grinnikte de kater, hij had ook nooit is een momentje rust ey? Niet dat het hem s'nachts wakker hield, hij hield ziels veel van d'r maar soms had papa...je weet wel..papa tijd nodig. Vrolijk spinde hij dan ook, luisterend naar de kleine paardenbloem pluis, zoekend naar haar vader. Hij zou op kunnen staan natuurlijk, hij zou haar kunnen roepen, maar waar was de lol in dat? Nee de kater bleef gewoon zitten in de nursery hoor, deze zoete poesjes hadden duidelijk zijn bescherming nodig tegen deze parasieten, zoals hij ze noemde. De vieze gluiperds hadden al vaak genoeg aangetoond dat ze in staat zijn zelfs de schattigste kittens te terroriseren en hij zou het zichzelf nooit vergeven als ze de nursery in zouden komen zonder dat hij er was om hen in de gaten te houden. "Nou, op naar de nursery dan?" hoorde de kater toen plots, de stem klonk bekend, maar echt goed kon de kater het nog niet plaatsen, het leek erop dat Bluekit een vriendinnetje had weten te maken. Zie je wel, zelfs in deze donkere tijden was er nog plek voor blijdschap, zolang ze als clan bij elkaar bleven konden ze dit wel aan, dat geloofde hij met hart en ziel. Ah daar kwamen ze dan, bluekit en haar nieuwe vriendinnetje. Met een zucht stond de kater op, tijd om uit je verstop plekje te komen oude kerel. Met een glimlach ging hij voor de nursery zitten, zijn ogen gericht op de donker wordende lucht, aan het doen alsof hij ze nog niet had opgemerkt om zo het spelletje voor de twee niet te verpesten...
Bluestorm
Member
Camilla
444
Actief
I am blue beautiful
forget me not

CAT'S PROFILE
Bluestorm
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 1:11

Pepperpaw schudde naast haar haar vacht uit. 'Nou, op naar de nursery dan?' stelde ze voor. Bluekit knikte. Dat was ook haar plan geweest. Ergens anders kon hij toch niet zijn? Anders was ze wel heel erg verbaasd. Blue trippelde dan ook weer verder, het kamp door, zich weer niets aantrekkende van de BloodClanners. Ze was haar papa aan het zoeken, dat was veel belangrijker nu. Toen ze naar de Nursery keek zag ze al een grijze vacht, maar ze twijfelde een beetje. Toch wist ze uiteindelijk zeker dat het haar papa was. 'Hey kijk, daar is ie!' riep ze blij naar Pepperpaw. Ze had gedacht dat hij haar inmiddels ook opgemerkt had omdat hij voor de Nursery ging zitten, maar hij leek haar niet op te merken. Ze grijnsde een beetje en sloop met een omtrekkende beweging op hem af. Toen ze dichtbij genoeg was bestormde ze hem met een 'aaaahhh!' en ze haakte haar nageltjes in zijn dikke vacht. 'Ik heb je!' piepte ze blij.
Peppermint
Medicine cat
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 11:20

Rustig stapte Pepperpaw met Bluekit mee, met haar ogen over het kamp heen scannend dat ze niet in de problemen zouden komen. Zijzelf had al een paar keer een enge Bloodclanner tegen het lijf gelopen, maar dat wilde ze niet voor Bluekit. Ook niet voor zichzelf eigenlijk, maar ze had het gevoel dat zijzelf zich nog net iets beter kon redden. Deze kitten was zich nog grotendeels onbewust van wat er allemaal in het kamp hing, en dat wilde Pepper graag zo houden. Gelukkig wist de kitten haar vader snel te spotten en dook ze bovenop hem. Pepperpaw liep er wat rustiger achteraan en boog haar kop naar de kater. "Goedemiddag, Bluejay. Ik kom je kleine, grote jager eventjes langsbrengen. groette ze de kater. Ze negeerde de steek die door haar hart ging. Nog slechts een twee seizoenen terug was zij ook zo met Tallstar geweest.
Bluejay
Member
Signals - Pagina 2 Yo10
Sannemander
615
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior / Papa
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2020 - 13:04

'Hey kijk, daar is ie!' riep bluekit blij. De kater spinde vrolijk en draaide zijn kop naar de twee jonkies. Even bleef zijn blik op pepperpaw liggen, het arme poesje had het vast zwaar gokte de kater. Ze was vrij close met haar vader geweest en de leader zijn gastvrijheid naar deze bloodclanners moest van alle katten haar waarschijnlijk het hardste hebben geraakt.

Misschien was het dat hij zo ver in gedachten over het poesje was gezakt, of hij begon langzaam doof en blind te worden, maar de surprise aanval van het paardenbloem pluisje was dat dan ook echt, een surprise aanval. Met een kleine yelp sprong hij op toen hij het poesje's haar aanvals kreet hoorde, en voelde haar nagels in zijn vacht haken, trekkend aan zijn huid. Geschrokken gleed zijn zijn blik over het kleine monstertje "Bluekit!" mauwde hij in alle schok. Het poesje kon ook niks anders dan valsspelen he? Gelukkig had de machtige kater een paar tricks up his sleeve en begon met alle kracht te schudde, hopend het kleine stuk ongeluk door de lucht te doen vliegen, hopelijk deed de landing een beetje pijn, dacht de kater stiekem. "Wat zei ik over valsspelen bluekit?" waarschuwde hij de kitten op een serieuze toon "Doe het alleen als je zeker weet dat je het kunt winnen" ging hij verder met een knikje voordat de kater zich veilig genoeg voelde om zijn ogen van het monstertje af te kunnen halen en deze op Pepperpaw te kunnen vestigen. "Goedemiddag, Bluejay. Ik kom je kleine, grote jager eventjes langsbrengen. vertelde ze hem. Bluejay lachte kort, een glimlach op zijn snoet "Aah dat is aardig van je Pepperpaw, dankje" antwoorde hij voordat hij er even kalmpjes bij ging zitten, zijn dikke staart beschermend over zijn pootjes gekrult. Bluekit had de laatste tijd de gewoonte ontwikkelt deze aan te vallen met nagels en al. "Ze heeft je toch niet lastig gevallen he?" vroeg hij een beetje verontrust, hoe meer hij erover na begon te denken hoe groter de kans was dat dat het geval was, ze was immers niet erg anders dan haar vader toen hij net zo oud was als de kitten, nu maar hopen dat ze het, anders dan haar vader, zou gaan ontgroeien...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Signals   Signals - Pagina 2 Icon_minitime

Signals
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: