We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} zo 13 dec 2020 - 22:41
naam: Butter naam account Flutterpaw naam account/quote erop: Flutterpaw maar sinds een verhaallijn er aan komt is het mogelijk dat zijn naam uiteindelijk Flutter of tethered butterfly wordt. Dus kan je er een met beide maken? quote indien gewenst: 1. He is like a butterfly, Beautiful to look at But hard to catch. 2.I am still alone, broken and small, the butterfly fighting for life in the grass.
Of een andere die je vind passen mocht niks passen dan enkel de naam<3 andere oogkleur + welke: groen met Amber zoals nu op zijn setje te zien is. andere aanpassingen, zo ja welke: -
wat wil je: Setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nee eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): https://www.instagram.com/fleckisworld_/ geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt:
Skadi
Captain
Elfje 681 Actief Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} di 29 dec 2020 - 16:29
naam: Eline naam account Spottedrain naam account/quote erop: ja, de naam op het onderschrift quote indien gewenst: / andere oogkleur + welke: nope, geel is goed andere aanpassingen, zo ja welke: /
wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: /. eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):https://www.instagram.com/p/CC3nzCMJSRW/?igshid=1ljbnpzcvbalk Dit account staat vol met mooie plaatjes. Het liefst die één buiten, maar leef je uit
Skadi
Captain
naam: Lianne naam account Vulture naam account/quote erop: Yes, met een mooi font! <3 (Zou ik ook 1 versie mogen waarin het signature helemaal geen tekst erop heeft?) quote indien gewenst: The past was his torture, the future held his hope. Until he chose his fortune has the curse of the fold ^ speel maar een beetje ermee om uit te vinden hoe het 't beste erop past andere oogkleur + welke: Lichtgroen, niet neon maar meer bleekgroen andere aanpassingen, zo ja welke: Idk, maak er wat moois van
wat wil je: Setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nay eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):https://unsplash.com/photos/lLyYsbSCP_o geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt:x
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Skadi
Captain
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} ma 11 jan 2021 - 12:09
naam: Butter naam account Remnantpaw naam account/quote erop: ja, de naam op het onderschrift quote indien gewenst: 1. I am just a remnant of the past and hope for the future.
Of een andere quote die je bij deze kleine dame vind passen ^^ andere oogkleur + welke: Ik dacht zelf aan een vlammend amber. andere aanpassingen, zo ja welke: Nee
wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: /. eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):https://www.instagram.com/nugget_thetravellingcat/ Dit account heeft redelijk goede plaatjes voor hoe ik Remnantkit zie. Ze is al 5 Moons dus hoeft niet een super kleine kitten te zijn. :') Graag wel een foto buiten maar denk dat dit geen probleem is sinds de meeste foto's buiten zijn.
EDIT: Aangezien het wat langer duurt en ik van plan ben over niet al te lange tijd Remnant Apprentice te maken mag een wat ouder plaatje genomen worden :') Zou je ook een extra foto willen bewerken zodat ik deze in het sheetje (van jouw) dat nu voor Honor wordt gebruikt kan zetten? En het sheetje ook voor Remnant kan doen?
Laatst aangepast door Remnantkit op za 23 jan 2021 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Vulture
Member
Lianne 539 Actief the only thing i can give you
is darkness and isolation
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} di 12 jan 2021 - 18:29
naam: Sans naam account Mousekit naam account/quote erop: nee quote indien gewenst: xxx andere oogkleur + welke: Ja, graag een amber kleur andere aanpassingen, zo ja welke: nee
wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nee, doe maar wat mooi is
foto's:
eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} do 14 jan 2021 - 21:55
naam: Aimée naam account Frogpaw naam account/quote erop: ja quote indien gewenst:I can't help but say everything that comes to mind andere oogkleur + welke: ja, donkergroen andere aanpassingen, zo ja welke: nee
wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: nee eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):
kero:
geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt:
Hedgepaw.
Member
Elfje 183 Actief You Once Said That You Wished Me To Become A Man Of Worth
y'all sorry dat het wat langer duurt, maar omdat ik photoshop kwijt ben en ik geen slechtere kwaliteit wil leveren ben ik even aan het vechten met gimp enzo
Zephyrpaw
Member
Starlord Shiwi 40 Actief 'The chicken... Is not amused'
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} do 28 jan 2021 - 20:00
naam: Ema naam account Zephyrkit naam account/quote erop: Enkel naam please C: quote indien gewenst: / andere oogkleur + welke: Ja, zijn ogen zijn goudgeel gekleurd, maar hij heeft sectoral heterochromia, dus er kan ook wat blauw zitten aan de topjes (dit mag je erbuiten laten als je wil, je kan ze ook gewoon goudgeel doen) andere aanpassingen, zo ja welke: Nope
wat wil je: Setje heb je specifieke maten, zo ja geef ze hier door: Non eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):
Le Pictures:
Het zijn niet de beste pictures, maar deze waren de beste die ik kon vinden die wel pasten hehe. Als je er betere hebt, mag dat ook x3
geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: Alles staat op zijn profiel :3