We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
naam: Rilana naam account Aurorakit naam account/quote erop: alleen haar naam quote indien gewenst: nee andere oogkleur + welke: Ijs blauw andere aanpassingen, niets
wat wil je: enkel haar avatar heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: wat voor het forum nodig is eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):
Eventuele Plaatjes:
geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt:
naam: Rilana naam account Moonflow naam account/quote erop:beide quote indien gewenst: Like the moon, I influence my actions. Learning to live with it is what we will have to do. andere oogkleur + welke: 1 blauw oog en 1 geel oog andere aanpassingen, niets
wat wil je: enkel haar avatar heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: wat voor het forum nodig is eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):
Eventuele Plaatjes:
geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: Ik heb geen directe plaatjes, maar alles staat op haar profiel.
naam: Sofie naam account Ashfeather naam account/quote erop: ja, alleen naam quote indien gewenst: Ashfeather andere oogkleur + welke: Groen andere aanpassingen, zo ja welke: nee(:
wat wil je: Setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: nee, standaard maten eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):
Hey guys, even geen setjes in dit berichtje, maar ik heb gezien dat er heel veel plaatjes geüpload worden en dan hier in een spoiler worden gezet. Natuurlijk is hier niets mis mee, maar dat geeft ze net wat minder kwaliteit dan als ik een link zou hebben waarvan ik ze zou kunnen downloaden.
Zeg dus niet dat plaatjes niet mogen, maar links zijn wat fijner voor iedereen. <3
I should be queen of everything
Ardentheart
Member
Elfje 881 Actief Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.
Okay, dus voor moon kan ik niet zo'n lange quote op de ava zetten, dat is echt alleen meer iets voor sigs, je mag er zelf mee iets proberen van mij maar ik heb het dus maar empty gelaten.
naam: Camilla naam account Silverwish naam account/quote erop: yess als het mooi staat quote indien gewenst: Als je een leuke quote kan vinden xD andere oogkleur + welke: Wat feller blauw c: andere aanpassingen, zo ja welke: Halsband eraf als het lukt ^^
wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nope eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):https://i.imgur.com/VUTNwru.jpg , https://i.imgur.com/92MSZUT.jpg geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: yeet
I still remember how we started talking
Laatst aangepast door Silverwish op di 20 okt 2020 - 14:08; in totaal 1 keer bewerkt
naam: Butter naam account Limestone (is atm Ferretpaw/Ferretshadow maar haar naam wordt veranderd) naam account/quote erop: ja als het mooi staat quote indien gewenst: (1) Not all those who wander are lost. (2)Ever has it been that love knows not its own depth until the hour of separation (3) When the sun has set, no fire can replace it. (4) It hurts to breathe. It hurts to live. I hate her, yet I do not think I can exist without her.
4 mogelijkheden die bij Limestone passen.
andere oogkleur + welke: Een warm amber andere aanpassingen, zo ja welke: Nee
wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nope, wat mooi is! eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality):https://www.instagram.com/itsmistycat/ hier staat de kat die ik wilde laten gebruiken op geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: nu ze werd door de vorige als donkere calico omschreven maar ik heb er een lichtere van gemaakt ivm het feit dat deze de juiste bouw heeft. :') dus vanaf nu is ze gewoon wat lichter (doordat ze ouder is haha)
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} ma 7 dec 2020 - 21:12
naam: Knabbel en Babbel (nee grapje, even anoniem) naam account Speckkit & Molekit (ze zijn tweelingen, dus hun setjes mogen wat dezelfde vibe hebben) naam account/quote erop: Ja quote indien gewenst: / andere oogkleur + welke: Nee, maar mag wel wat feller! andere aanpassingen, zo ja welke: Mag een soft vibe hebben, maar jou setjes zijn geweldig
wat wil je: Setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nee eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): Ze zijn van instagram
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} wo 9 dec 2020 - 21:15
@above;
ik wil gerust met het derde plaatje voor Speckkit een setje maken maar de foto is daar totaal niet mooi voor als ik eerlijk ben. Het gezicht van de kat is niet goed zichtbaar en het is ook een onhandige compositie, dus als je het echt heel graag wilt doe ik het wel maar dan kan ik niet beloven dat het heel geweldig wordt.
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} do 10 dec 2020 - 16:38
Frostpaw,, schreef:
@above;
ik wil gerust met het derde plaatje voor Speckkit een setje maken maar de foto is daar totaal niet mooi voor als ik eerlijk ben. Het gezicht van de kat is niet goed zichtbaar en het is ook een onhandige compositie, dus als je het echt heel graag wilt doe ik het wel maar dan kan ik niet beloven dat het heel geweldig wordt.
Hey dat begrijp ik, ik vind het gezicht wel heel grappig en daarom dacht ik: lets try, maar als je liever een betere kwaliteit foto wilt dan bied ik jou ook nog deze aan hihi https://www.instagram.com/p/B-C2T3UpdbF/
Honorbound
Member
Butter 468 Actief "Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is to always try one more time."
naam: Butter naam account Mossypaw - maar sinds hij bijna direct Mossystone wordt graag Mossystone op het setje. naam account/quote erop: Ja quote indien gewenst: 1. And when thou art weary I'll find thee a bed, Of mosses and flowers to pillow thy head. 2. He who steps on stones is glad to feel the smallest spray of moss beneath his feet. andere oogkleur + welke: Ja, mosgroen andere aanpassingen, zo ja welke: Mag een soft vibe hebben want is de broer van Faintlight en mosgroene ogen.
Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} zo 13 dec 2020 - 14:18
naam: Lianne naam account Bearkit naam account/quote erop: Op onderschrift quote indien gewenst: - andere oogkleur + welke: Ja, geel zoals Eveningglow andere aanpassingen, zo ja welke: -