|
|
Eline 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} do 25 jun 2020 - 11:43 | |
| naam: Eline naam account Rockpath naam account/quote erop: ja, op het onderschrift quote indien gewenst: / andere oogkleur + welke: groen andere aanpassingen, zo ja welke: / wat wil je: setje heb je specifieke maten, zo ja geef ze hier door: nee eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): - ik kan echt niks goeds vinden, maar dit is een beetje het idee:
geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: staat op z'n profiel. Het belangrijkste is dat hij zwart-wit (maar geen tuxedo) en nogal klein is. |
|
| |
Tijger 88 Actief You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} do 25 jun 2020 - 14:11 | |
| naam: Tijger naam account Tigerblaze naam account/quote erop: ja, op het onderschrift quote indien gewenst:... andere oogkleur + welke: ja, lichtblauw andere aanpassingen, zo ja welke: nee wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: nee eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): Het katten ras is een Toyger, dus zoek je daar vindt je mijn vacht van Tigerblaze (allemaal moeten eigenlijk lichtblauwe ogen hebben en een witte buik! ) - Spoiler:
geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt:... Het Tigerblaze! Ik heb je linkjes even in een spoiler gezet omdat ze de pagina uitrekten. Pas eventjes op met lange linkjes!
Groetjes,
Pepperpaw - :*'.'*:
Ps. Bedankt voor het setje elfje!
|
|
| |
31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} do 25 jun 2020 - 17:06 | |
| naam: ...Tijger naam account ...Moonrise naam account/quote erop: ja, op het onderschrift quote indien gewenst: Kids are the best thing in the world! (ook haar naam) andere oogkleur + welke: Blauwe oogkleur andere aanpassingen, zo ja welke: Nee
wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nee eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): ... geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt:... Birmaan, een zwart met wit, Blauwe ogen
|
|
| |
Elfje 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} za 27 jun 2020 - 22:34 | |
| |
|
| |
Eline 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} za 27 jun 2020 - 22:46 | |
| |
|
| |
Elfje 881 Actief Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} do 2 jul 2020 - 0:19 | |
| |
|
| |
Tijger 88 Actief You never know how strong you really are until being strong is the only choice you have.
| |
| |
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} za 11 jul 2020 - 20:27 | |
| naam: Rilana naam account Bloodfrost naam account/quote erop: ja, op het onderschrift quote indien gewenst: Live and fight for what you believe in, because no one else does this for you if you dont belong to a clan. andere oogkleur + welke: Iets lichter dan wat ze nu op haar profiel plaatsje heeft. Die vind ik iets te donker. andere aanpassingen, zo ja welke: Nee
wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nee eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): Helaas vind ik erg weinig Pers plaatjes in haar specifieke kleur. geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: Bloodfrost is een rood met witte persen kattin. |
|
| |
Elfje 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} zo 12 jul 2020 - 20:56 | |
| |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} zo 12 jul 2020 - 21:01 | |
| Beide zijn erg prachtig, maar de tweede vind ik het mooiste. |
|
| |
Elfje 128 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} zo 12 jul 2020 - 21:03 | |
| Duurde niet lang om ze te maken dus ik dacht ik maak er even 2 met een verschillende vibe. |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} ma 13 jul 2020 - 20:49 | |
| Ik zag het, maar de meest grumby is wel het passend voor Blood. |
|
| |
Sarah 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} di 21 jul 2020 - 18:32 | |
| naam: Sarah naam account Firpaw naam account/quote erop: Nee quote indien gewenst: - andere oogkleur + welke: Nee andere aanpassingen, zo ja welke: Zou je zijn oogjes wat kunnen oplichten? wat wil je: Avatar heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nee, gewoon de standaard ava maat eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): https://i.ibb.co/fFPXXZk/Firpaw.jpggeen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: - Alvast bedankt! |
|
| |
Elfje 681 Actief Trust Is For Fools. Fear Is The Only Reliable Way.
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} di 21 jul 2020 - 20:54 | |
| |
|
| |
Sarah 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} di 21 jul 2020 - 20:56 | |
| |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} za 15 aug 2020 - 14:49 | |
| naam: Butter naam account Routkit naam account/quote erop: ja quote indien gewenst: You were named after a hero of today, so you can learn to be a hero of tomorrow. Yours is the light by which my spirit's born: - you are my sun, my moon, and all my stars. Not just beautiful, though--the stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they're watching me. Not just beautiful, though--the stars are like the trees in the forest, alive and breathing. And they're watching me. A lovely girl gazing at the stars, and the stars who gazed back. Each star is a mirror reflecting the truth inside you. En andere lieve quotes kunnen ook! andere oogkleur + welke: Nee, ze zou blauwe ogen krijgen en op de foto's zijn er al blauwe ogen andere aanpassingen, zo ja welke: Ik weet niet of het mooie setjes kunnen worden met de achtergronden die bij deze foto's zitten... dus je mag er mee spelen! wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: nee, want jouw setjes zijn altijd awesome! eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): Ik heb weer gigantisch veel plaatjes, wel allemaal van dezelfde kat! Het zijn 18 foto's dus succes!! - foto's:
geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: Ehm, ik denk dat ik voldoende plaatjes heb. Op Routkit's profiel kun je anders een design van James vinden, die Routkit mooi heeft gemaakt! |
|
| |
Dine <3 97 Actief “When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.”
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} za 15 aug 2020 - 15:47 | |
| naam: D*ne naam account Barnpaw naam account/quote erop: ja (?) evt? quote indien gewenst: In the end they will judge me anyway. So whatever. andere oogkleur + welke: Groen andere aanpassingen, zo ja welke: Maak het zo creatief als je maar wilt <3 wat wil je: setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: nope eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): Die heb ik niet? geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: Geen beschrijving, maar |
|
| |
Elfje 881 Actief Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} ma 17 aug 2020 - 22:48 | |
| |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} ma 17 aug 2020 - 23:13 | |
| Dankje Elfje Ik ben aan het fangirlen want wat een geweldige avatar en signatures zijn het!<3 Maar dat had je al door in onze chat hahaha Ik ga meteen wat instellen van de signatures! Misschien dat ik die af en toe wissel. Want allen zijn ze gaaf! |
|
| |
Ema 126 Actief How can you pretend to know
The pain I've felt
spending everyday in the dark?
Living in the shadow cast
by my ever brighter
solar counterpart
| CAT'S PROFILEAge: 21 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen [Moor Runner] |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} ma 5 okt 2020 - 21:51 | |
| Gegroet UwU naam: Ema naam account Fallenflight naam account/quote erop: ja (enkel naam) quote indien gewenst: no andere oogkleur + welke: goud/amber andere aanpassingen, zo ja welke: wit, donkerdere plekjes over haar rug en op te top van haar kopje wat wil je: Setje heb je specefieke maten, zo ja geef ze hier door: Nope eventuele plaatjes (het liefst groot en high quality): - Eventuele Plaatjes:
geen plaatjes, hier kun je de beschrijving van je kat kwijt: Alle benodigde info staat op haar profiel! - ...:
Thanks voor het prachtige setje Elfje!
|
|
| |
| Onderwerp: Re: OH BUTTER {setjesshopje} | |
| |
|
| |
|