We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: There's more wood to burn zo 29 dec 2019 - 14:08
De poes kwam langzaam het kamp binnen lopen, haar hoofd om hoog en haar blik zeer minachtend naar ieder die haar blik durfde te ontmoeten. De rode kattin zwaaide iets wat wild met haar staart terwijl ze naar haar vaste plek liep achterin in het kamp. Half gemaskerd door de schaduwen en half zichtbaar. Maar het was vooral een rustige plek, of tja hoe rustig het kon zijn in deze klerezooi van een kamp. Haar honden tanden rinkelde met elke stap die ze zette, maar ze staken ook met elke stap in haar nekvel. Maar de poes was daar onderhand wel gewend aan geraakt. Een maal bij haar plek aangekomen plofte ze neer en gaapte luidruchtig. Haar rechter oog landde toen op een bekende vacht. Brat snorde en schudde met haar vacht. 'Cyren, kom eens hier.' sprak ze terwijl ze een gebaar met haar poot maakte. Ze wilde even pools hoogte nemen, hoe ging het met haar zoveelste adoptie kind?
Cyren
Member
. 50 Actief Death is a girl and she's only one dance away
Onderwerp: Re: There's more wood to burn di 31 dec 2019 - 20:05
Muizen werden uiteindelijk een vrij eentonige maaltijd voor de witte she-cat die constant opzoek was naar afwisseling, maar de waarheid bleef dat het dr makkelijkste prooi was on te vangen. Eens in de zoveel tijd wist ze een duif uit de lucht te pakken, maar de wilde vogels in het park bleven haar ontsnappen. Vervelend, gezien haar mentor het leven had gelaten en ze zou moeten wachten tot de volgende maand om weer haar trainingen op te pakken. Goed, eten was eten. Cyren likte de laatste restjes muis keurig van haar snorharen af en keek op bij die wel bekende stem. Andermans bevel zou ze de wind in slaan, maar het was Brat. Brat had haar verzorgd als jong, de poes was haar bekend. Geliefd was een groot woord, maar haar aanwezigheid was iets dat ze wel kon waarderen. "Dag Brat," sprak ze met een glimlach en kwam naast de cyperse poes zitten, rustig wachtend totdat ze bekend zou maken waarom haar aanwezigheid werd verzocht.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: There's more wood to burn vr 3 jan 2020 - 1:17
De witte kattin reageerde op haar roep en begroette haar met een glimlach waarna ze haarzelf naast haar neerzette. Brat wiebelde met haar oortjes en bekeek kattin nog eens goed, kijkend of ze nog nieuwe littekens heeft verkregen. Maar zover de rode poes kon zien, leek dat niet het geval. Nadat ze daar mee klaar was opende ze haar bek om te spreken. 'Hoe gaat het met je kind, vertel me.' haar keuzes van woorden waren misschien niet lief of moederlijk, maar dat zat ook gewoon niet in haar. Toch zorgde ze er wel voor dat haar toon van stem echt geïnteresseerd klonk in Cyren en haar leven.
Cyren
Member
Onderwerp: Re: There's more wood to burn za 4 jan 2020 - 16:54
Er ontbrak een toon van liefde in Brat haar stem, enkel deerde dat Cyren tot het minste. De cyperse poes had veel kinderen op de wereld gezet en minstens net zoveel pleegkinderen groot gebracht, uiteindelijk zou iedereen wel een beetje hetzelfde worden, niet? Allicht was dat Cyrenhaar cynische ingeving maar erg veel moederlijke liefde had ze nog niet gezien in de Elite. "Mij gaat het allemaal goed af," sprak ze met een glimlach. "Binnenkort zal Cobra mij wel een nieuwe mentor toeschrijven, ik heb zin om weer te écht trainen," stilzitten deed ze niet maar deze pauze beviel haar niet. Ze wilde verder, beter worden, sterker worden. Vooral niet achterblijven bij de rest.
Onderwerp: Re: There's more wood to burn ma 6 jan 2020 - 11:31
"Mij gaat het allemaal goed af," werd er met een glimlach gesproken, iets waarop Brat tevreden knikte. Het was mooi dat ze geen problemen had hier, het had zeker ook een andere kant op kunnen gaan. De Elite was niet voor iedereen weggelegd. "Binnenkort zal Cobra mij wel een nieuwe mentor toeschrijven, ik heb zin om weer te écht trainen," ging de witte kattin veder. Brat trok aan haar oor en snoof wat geïrriteerd toen haar gedachtes afdwaalde naar Cyren's vorige mentor, wat een idioot was dat ook geweest. Hij verdiende om te sterven. 'Ik hoop het voor je.' sprak ze kalm, Hellhound zou wel een goede mentor voor haar zijn. Ze zal er wel met Cobra (proberen) over te hebben. Al zou het vast en zeker niet veel zin hebben, de zwarte kater deed wat hij zelf wilde dat was onderhand wel gebleken. 'In de tussen tijd kan ik je wel wat dingen leren.' Ja waarom niet? Brat had genoeg tijd en daarbij was het ook voor haar wel een tijd geleden dat ze haar wijsheid aan een ander mocht doorgeven.
Cyren
Member
Onderwerp: Re: There's more wood to burn di 14 jan 2020 - 10:29
Oh, Brat was absoluut niet de enige die dat hoopte. Cyren had er geen moeite mee om zichzelf te vermaken, maar ze wist beter dan wie dan ook dat ze niet achter kon geraken op haar leeftijdsgenoten. Hier werden de zwakkeren niet op sleeptouw genomen, je moest voor jezelf zorgen en wanneer je daar niet toe in staat was? Ach, dan had de elite een last minder. Cyren kon zich daar wel in vinden. "Dat zou ik op prijs stellen, Brat," sprak ze daadwerkelijk dankbaar op de woorden van haar adaptieve moeder, een honing zoete glimlach op haar gelaat. Voor ieder die de Bloodclan geur op haar vacht niet kon ruiken, zou ze eruit zien als de onschuld zelve. Niet was minder waar. "Er zijn nog een paar tom-cats met wie ik een appeltje te schillen heb, ik weiger achter te raken op hun,"
Onderwerp: Re: There's more wood to burn zo 26 jan 2020 - 11:58
Er was even een oprechte glimlachje te zien op haar gelaat, dankzij de reactie van haar adoptie kind. Het was een reactie die de rode poes niet vaak mocht mee maken. Dus als het gebeurde kon ze het niet helpen om voor even te glimlachen. Cyren vervolgde het gesprek al snel en liet haar weten dat ze nog wat appels te schillen had met wat katers. Brat snoof geamuseerd en knikte op haar worden. Dat kon ze haar maar al te goed voorstellen. 'Als je er echt zo overdenkt dan weet ik zeker dat je al snel boven hun level raakt.' sprak ze aanmoedigend, wraak was een sterke drijfgang en in Brat's ogen was daar niks ongezonds aan. Resultaat was belangrijk, nee winnen was belangrijk. hoe of op welke manier je daar gekomen maakt niet uit.
Cyren
Member
Onderwerp: Re: There's more wood to burn ma 23 maa 2020 - 0:51
Haar glimlach was Cyren niet ontgaan. Hij leek oprecht, iets dat niet snel bij Brat af te lezen was. De she-cat leek te denken dat het wraak was dat haar dreef, iets dat slechts tot op een zekere hoogte waar was. Of wraak nu de juiste term was, wist ze niet zeker. Eerder omdat ze niet over zich heen zou laten lopen door dergelijk ongedierte. Ieder gedachteloos en verlangend woord dat over hun tong rolde verdiende om daarin teruggedrongen te worden. Ze zou hun tongen eten als ontbijt, wanneer de tijd rijp was. Niet omdat ze haar ooit echt gepijnigd hadden, vooral omdat ze een ongemak waren waar ze niets aan had. Een zacht gegniffel verliet haar bek bij de woorden van Brat. "Oh, ik zou mezelf nooit onder hun level laten raken, Brat," eenmaal knipperde ze met haar ogen alvorens ze omhoog keek naar de ander. "Ik wil ze er simpelweg altijd twee voor blijven, just in case,"