WazBeer's creativiteit - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

WazBeer's creativiteit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimevr 11 okt 2013 - 16:39

Ondanks de moeite die het me kost om te tekenen, heb ik even een of the Month prijs afgemaakt. Ik herinnerde me dat ik Stormstar ook nog moest tekenen. Like, I need to get things done, really. Dus heb ik hier t prijsje. K hoop dat je t wat vind Moon, I really hope so ^^ T is een foto, dus door de lichtval kan ie wat anders overkomen dan het origineel.

WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Bfnfj5
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
WazBeer's creativiteit - Pagina 19 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimevr 11 okt 2013 - 17:01

Wow, echt, prachtig gewoon!
Stormwise
StarClan
WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimevr 11 okt 2013 - 18:01

0.0
I can die peaceful now...

So super AWSOME. Omfg, so much thanks Wazz Very Happy
He looks so fabulous! X3
Lionpaw..
Member
Ann
50
Actief
Lionpaw..
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimevr 11 okt 2013 - 18:32

Dat is ZO geweldig awsum yay
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 21:13

Payment voor n Poochyena op de pokémon groep van DA. Eerste keer dat ik een Tepig teken xD Nja, niet dat ik andere pokémon veel vaker heb getekend. Omdat hier wat meer tijd in zit dan in de andere dingen die ik tot nu toe heb gemaakt voor die groep dacht ik, ik zet maar eens wat hier neer. Not my best drawing ever, maar ik ben tenminste weer wat aan het doen.

WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Temperance_learned_flame_charge_by_raccoonpath-d74ddxp
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 23:23

Wow.. Ik ben nog steeds een groot fan van jouw art ik heb zelfs de Moogle nagetekend... Please keep on drawing Waz :')
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimedo 30 jan 2014 - 23:30

Thanks, glad to hear <3
Ik ga wss binnenkort een topicje maken waarbij ik mijn laatste kunstproject van mn middelbare schooltijd bij ga houden. Ben al een eind op weg, maar misschien vinden jullie t leuk om te volgen.
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 17:12

Rizhik voor Sharon. Mensen die weten wie het is kennen het verhaal wel.
WazBeer's creativiteit - Pagina 19 E3bcde126b70323fe90a3302c7a32b57-d75lc86
Dawnflight
Member
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 17:14

Mooie tekening waz, wel jammer van het zielig verhaal dat erachter zit :c
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 17:29

Ik ken het verhaal niet, maar de tekening is echt prachtig!
Like wow O_O
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 8:27

jammer dat ik het verhaal niet ken, maar de tekening is awesome! O.O
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 10:38

Thanks iedereen.
Rizhik was het hondje dat Sharon geadopteerd had vanuit Rusland. Toen hij een week bij hun was is per ongeluk de deur open gelaten waardoor hij naar buiten ging. Gezien hij nog maar een week in België was kon hij zijn huis niet terugvinden en hij was heel erg schuw voor mensen, waardoor niemand die hem heeft gespot hem heeft kunnen vangen. T beestje was helemaal in paniek. Donderdag kregen ze een tip dat er een beestje naast een weg lag. Dat bleek Het levenloze lichaam van Rizhik te zijn.
Raisingsun
Member
Bo~
254
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Raisingsun
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 10:41

Omg Waz, it's beautyful. just beautyful.
Tis idd erg zielig voor Sharon, :c

Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:35

*Laat* Happy Easter! Tja ik wilde het niet eerder posten en Lightning Returns zorgde ervoor dat ik het gister vergat. Dit was een commission van mijn oom die ik vorige week opeens kreeg. Hij wilde een paas kaart voor zijn bedrijf en vroeg mij of ik er eentje wilde tekenen. Dus ben ik even van mijn vertrouwde wolfjes en katjes afgestapt en heb deze in elkaar geflanst.

WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Happy_easter___commission_by_wazilikie-d7ff0bz
Amberpaw,
Member
Annemeike
88

CAT'S PROFILE
Amberpaw,
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:46

Echt.... Wauw *3*
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:49

Hahaha superleuk!
Wat voor een functie gebruikte jij ook alweer om van die strakke lijnen te krijgen? Is dat iets wat op photoshop zit?
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:57

Thankss :3
Ik gebruik paint tool SAI. En dan bij de pen tool kun je zo'n stabilizer optie aanklikken.
Tallshadow
Member
WazBeer's creativiteit - Pagina 19 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:48

Wow! Nice Waz, daar was je pom vast heel blij mee ;D
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 21:12

Examenstress okay? Examenstress.

WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Tumblr_n5fby5DI041spks9fo1_500
Tallshadow
Member
WazBeer's creativiteit - Pagina 19 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 21:53

Wow! Dat is heel.. Treffend xD Echt supernice gedaan Waz, diepe respect :')
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: WazBeer's creativiteit   WazBeer's creativiteit - Pagina 19 Icon_minitime

WazBeer's creativiteit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: