We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit do 19 okt 2017 - 12:05
Ik had het al in discord gezegd maar nu heb ik de tekening in zn volle grote kunnen zien en d a m n die detail in de markeringen van die kat! Ik hou er van!
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit do 26 okt 2017 - 19:06
Holy god! Die mapleshade is zo amazing! Die kleuren en omg its so nice ;w; aaaa Die chibis zijn zo cute en leuk omg Waz <3 Je art is echt so amazing ;w;
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit do 16 nov 2017 - 20:41
Haha ja ik vind het zelf eig ook heel leuk om te zien. Lijkt zo pro als je zoiets heb xD Die shading ben k nog steeds heel erg aan het tweaken. Ik heb nog nie zo veel cell shaded art gemaakt dus voor nu is t nog heel erg kijken wat werkt en hoe en dat maakt t iets minder lastig om al die details te blijven doen. En t resultaat is gwn nice als je t niet te grof doet dus dat hou k gewoon in mn hoofd xD