|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit za 11 jul 2015 - 23:18 | |
| Hij is heel gaaf geworden, Wazzle! Maar dat had ik al gezegd, moest 't nog een keer zeggen <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit zo 12 jul 2015 - 12:23 | |
| Thanks both <3
@lolo: Ik ben begonnen met andermans tekeningen en foto's natekenen. Uiteindelijk ben ik alles uit mn hoofd gaan doen en dan is het een kwestie van oefenen. Gewoon steeds doen, en juist niet vermijden om dat lastige stukje er ook bij te doen. Mijn anatomie klopte in t begin ook van geen kant, en het kan nog beter, maar hoe meer poses je probeert hoe beter het gaat. Ik kan evt ook nog wel een keer laten zien wat voor hulplijnen ik meestal gebruik(te). |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit vr 17 jul 2015 - 16:11 | |
| Tablet lenen van iemand helpt echt x'D Inspirush. Eerste kunnen jullie wel raden, die staat ook in t sig van Rabbit. Tweede is n tekening van de kat van Maaike's oom, waar we deze week op gepast hebben. Echt n lief beest is dat <3 |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit vr 17 jul 2015 - 16:45 | |
| WOW WAZ DIE TWEEDE IS ZOOO ERG REALISTISCH O.O |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit vr 17 jul 2015 - 18:30 | |
| Wauw. Die eerst is al mooi en de tweede is gewoon geweldig! Hij ziet er inderdaad heel realistisch uit! |
|
| |
37 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 5.5 moons, al zie ik eruit als een kitten van 4 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit vr 17 jul 2015 - 23:34 | |
| MY GOD O.o die tweede is echt fantastisch |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit za 18 jul 2015 - 0:59 | |
| HOLLYJEEZZ Dit is echt mooi. |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit za 18 jul 2015 - 11:42 | |
| |
|
| |
Lau 212 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit vr 31 jul 2015 - 12:36 | |
| Welk tekenpogramma gebruik je? Ik gebruik Artrage 4 maar wat jij gebruikt is precies vele fijner en meer pixels-iets want het is veel nauwkeuriger? Echt wel supper mooi |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit vr 31 jul 2015 - 12:38 | |
| Ik gebruik meestal een combinatie van Photoshop Elements 6.0 en Paint Tool SAI. Thanks :3 |
|
| |
Laura 210 Actief
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit vr 31 jul 2015 - 15:27 | |
| |
|
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit vr 20 mei 2016 - 16:54 | |
| Ik vind 'm echt super mooi, Waz <3 Je bent echt een voorbeeld voor mij op t gebied van katten tekenen <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit ma 26 dec 2016 - 13:21 | |
| Ik had al een work in progress geplaatst, maar ik heb Nym een paar dagen geleden afgemaakt, dus nu werd het wel eens tijd om te showen en iedereen nog fijne kerst te wensen. Voor degene die het niet weten, dit is mijn maine coon kat. |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit zo 8 jan 2017 - 18:14 | |
| BMH is weer open, dus moest een plaatje regelen voor mn nieuwe karakter. K ben niet zo van de manips, k heb er vaak te weinig concentratie en geduld voor, maar k heb deze toch maar even af gemaakt zodat ik een kadertje kan maken.
Laatst aangepast door Firedance op ma 9 jan 2017 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit ma 9 jan 2017 - 7:58 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit ma 9 jan 2017 - 21:42 | |
| Dankje Julia |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit di 17 jan 2017 - 20:18 | |
| Schets commission voor Marielle van BMH. Ik teken echt nooit paarden, dus beetje out of comfort zone, maar is nog best gelukt. Hij s so messy omdat t echt maar n gekleurde schets is, dus geen schaduw etc. |
|
| |
Tip 27 Actief Everyone knows
I am going to hell
And if it’s true
I’ll go there with you
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit di 17 jan 2017 - 20:19 | |
| Waaauw die manip is echt prachtig man, en die voor Marielle is ook echt gewoon wauw, zelfs al is er geen schaduw bij. Je hebt echt zoveel talent!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit di 17 jan 2017 - 20:27 | |
| Thanks! Altijd fijn om te horen dat dingen mooi zijn waar je nog wat onzeker over bent, omdat t beetje uit je comfort zone ligt :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: WazBeer's creativiteit | |
| |
|
| |
|