Elfje 163 Actief I'm special
| |
| Onderwerp: Re: Socializing ma 23 maa 2020 - 16:38 | |
|
Oh nee, nu vond Roughkit haar niet meer leuk, dat kon ze wel zien aan de manier hoe ze naar haar keek. Ze vertelde haar dat zij hun eigen baas waren en dat als zij niet mee wilde ze weer Soundkit zou zijn en dan zou ze een ander deputy vinden. Oh nee, oh nee, oh nee. Ze wilde niet dat het zo zou aflopen. Ze hadden het net zo leuk en… En voor Soundkit het wist knipperde ze tranen terug voordat ze even slikte en Roughkit weer aan keek. ”N-nee, ik ga wel mee,” Hakkelde ze. De witte kitten wilde haar nieuwe vriendje niet kwijtraken, niet nu ze die net had gemaakt. Ze maakte immers al niet zo veel vriendjes en ze wist ook wel dat ze meer als een vriendje nodig had. Maar ze wilde ook niet in de problemen komen!
|
|
Renske 200 Actief Please run the hill down screaming
-- By order of me
| |
| Onderwerp: Re: Socializing wo 8 apr 2020 - 17:04 | |
| Zo wilde ze het horen! Soundfur stemde er eindelijk wel mee in om mee te gaan. Yes! Ze zouden hun wel vertellen dat zij beter waren. Ze giechelde en liep naar de uitgang van de nursery. Ze keek naar de plek waar Tallstar zijn den had, maar ze zag net dat Acorndust erin verdween. Roughkit bleef stilstaan. Nou... zo leuk was het nou ook weer niet om daarheen te gaan. Het was veel leuker als ze er niet waren, dan konden ze leuk spelen! Nu zouden ze vast weggejaagd worden. Roughkit was ook weer niet zó dom. Ze keek achterom naar Soundfur. Het hoefde ook niet direct vandaag. En voor ze het wist rolde een smoesje over haar lippen. ‘Nou weetje, ik ben eigenlijk best wel moe van ThunderClan verslaan. Zullen we morgen ShadowClan overnemen?’ miauwde ze toen. Hopelijk was Soundkit hun spelletje dan al lang vergeten. Ze keerde weer om en glimlachte naar haar nieuwe vriendinnetje. ‘Tot morgen!’ miauwde ze, waarna ze vlug terug rende naar haar nest.
- Rough topic uit
|
|