A hearts desire - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

A hearts desire

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Acefray
Dorpsslet
A hearts desire - Pagina 2 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: A hearts desire   A hearts desire - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2019 - 16:12

Ace leunde volledig terug tegen de ander aan. In alle eerlijkheid begreep hij haar zorgen niet compleet. Maar hij vertrouwde haar, en hij wist dat ze dit enkel zei voor zijn eigen bestwil. Met een zucht drukte hij zich dichter in haar vacht, al kwam er een zachte glimlach op zijn gezicht bij het laatste. “Ik houd ook enorm veel van jou Mist. Ik weet dat je voor me aan het uitkijken bent” Hij nam de tijd om even alles te laten bezinken en er een mening over te vormen. Er zeker van te zijn dat hij wist wat er nu eigenlijk aan hem verteld werd. “… Ik wil gewoon graag doen wat andere gelukkig maakt. En ik ben niet zo slim, ik begrijp dingen niet zo snel, dus ik vind het niet erg om te doen wat andere zeggen want die hebben ook alleen maar het beste met me voor. Sinclaw ook. Soms doet ze verkeerde dingen, maar die heb ik ook gedaan” Ace legde zijn grote hoofd op die van Mistgaze. “Wat denk je dat ik moet doen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
A hearts desire - Pagina 2 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: A hearts desire   A hearts desire - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2019 - 16:16

PLEASE DON'T KNOCK OVER MY HEART
Hij leunde volledig tegen haar aan. Wat een joekel van een beest was Acefray toch ook. Hij wist niet wat hij moest doen, maar ze was al wat blij dat hij luisterde naar haar. Want hij kon ook nors "nee" zeggen en dan weggaan. Hij had wel geluisterd, dus hij gaf ook om haar en hoe zij er over dacht. "Je hoeft niet altijd aan anderen te denken Acefray. Je mag ook aan jezelf denken. Je mag zeggen dat je dingen niet wilt of dat dingen fout zijn. Iedereen maakt fouten en sommige zijn groter dan anderen." ze was even stil. "Het is natuurlijk heel iets anders om een keertje stiekem prooi te eten zonder het naar de stapel te brengen dan een kat te vermoorden. 'Foutjes' komen in verschillende gradaties Ace.. hoe erg zijn de fouten van Sinclaw? Is het 'oh ik eet een keer voor mijn beurt' of is het 'ik haat deze kat zo erg ik zou hem liever vermoorden?'" hij vroeg wat hij moest doen. Mist ging met haar staart over zijn rug. "Aan jezelf en wat goed is voor je clan denken. Je moet dingen doen waar ShadowClan profijt van heeft, waar ze beter van worden."
gemaakt door kiki
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: A hearts desire   A hearts desire - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2019 - 16:29

Zelfs nu wilde hij het liefste dat iemand anders hem hielp met wat de juiste weg was om te nemen. Voor hem was er gewoon nooit wat anders geweest. Natuurlijk had hij een eigen mening en soms kwam hij ook voor zichzelf op, zelfs al was dit een lange leerweg voor hem geweest. Het zat gewoon niet in zijn natuur om zichzelf voor te trekken of zijn eigen denkwijze veel credatie te geven. Hij was gewoon een people-pleaser. “… aan mezelf denken heeft tot nu toe alleen maar tot problemen geleid. Ik wil gewoon niks verkeerds meer doen, geen katten meer pijn doen… zoals in de bergen” Toen ze hem vroeg wat Sinclaw had gedaan gaf hij ook eerlijk antwoord. Zo werkte de kater nu eenmaal, hij kon gewoon heel slecht liegen en zag ook vaak de inhoud van informatie niet compleet in. “… Sinclaw heeft een paar katten vermoord” Kwam er dan uit, wat zachter omdat hij het niet leuk vond om over de fouten van een ander te praten. “Maar ze meende het niet. Soms- soms gebeuren slechte dingen en kan je er niks tegen doen. Ik weet dat het heel slecht klinkt… Maar ze is niet slecht” Hij knikte bij haar advies, al was het met een vermoeide zucht. “Het is soms moeilijk om te weten wat het juiste is om te doen”
Mistgaze
Elder
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: A hearts desire   A hearts desire - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2019 - 16:36

Haar uitdrukking werd grimmig toen hij over de bergen begon. Dat was een nare tijd geweest. Terwijl zij koortsachtig met de medicine cats probeerde te zoeken naar een geneesmiddel voor de ziekte. Acefray had haar genegeerd. Toen ze hem wou vertellen over de kittens had hij haar genegeerd, hij had haar ontweken en verdreven uit zijn leven. Het deed zeer om er aan terug te denken. Haar bloed werd echter zo koud als ijs toen hij zei dat Sinclaw een paar katten had vermoord. Ze wou Ace voor zijn kop meppen, hem vragen of hij wel goed bij zijn hoofd was. Maar ze hield zich in. Ze keek hem even aan en probeerde woorden te vinden. "Ace... dat is niet een beetje slecht en niet per ongeluk. Dat is ook geen foutje. Je wordt niet per ongeluk vermoord. Mijn moeder was niet per ongeluk vermoord en de katten die Sinclaw vermoord heeft zijn ook niet per ongeluk gegaan." hij werd verbannen uit StarClan als ze hier achter kwamen dat hij dit achter hield? "Weet Tallstar hier van? Dit zijn dingen die je aan Tallstar moet vertellen Acefray, echt waar." ze maakte zich meer zorgen dan ooit om haar dikke vriend. "Waarom ga je om met iemand die katten vermoord Ace? Dat is echt gevaarlijk. Zij is gevaarlijk."
gemaakt door kiki
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: A hearts desire   A hearts desire - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2019 - 16:53

Hij leek het echt niet te begrijpen. Maar hoe kon het ook anders? Zijn hele jeugd had hij niemand gehad tot Rowanflame. Een koude kater die hem had geleerd hoe hij moest doden, hoe hij moest verminken en andere pijn moest doen. En hij had gezegt dat het goed was. Dat hij goed deed eraan. Zijn rolmodel, zijn vaderfiguur. In zijn ogen waren er genoeg manieren en redenen hoe zulke dingen konden gebeuren en het maakte een kat niet slecht. Hij wilde dat niet geloven. Want wat dan? Dan was zijn partner slecht, en zijn vaderfiguur, zijn beste vriend… en hijzelf. “Tall weet van alles… ik vertel alles tegen hem” Zijn toon stierf af terwijl tranen zijn ogen vulde. Ongelofelijk hulpeloos keek hij naar de ander. “Nee- Mist- Ze is niet gevaarlijk. Echt niet. Ze is lief, warm en een geweldige moeder. En- en ze is eerlijk tegen me en ik tegen haar, ze is er altijd voor me geweest. En ze houd van me. Daarom ga ik met haar om. Ze houdt van me ondanks alles, en ik hou van haar” Tranen rolde over zijn wangen en lieten hier sporen achter. “… Ik zou niet weten wat ik zonder haar moest doen... en ik vertrouw haar met mijn leven”
Mistgaze
Elder
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: A hearts desire   A hearts desire - Pagina 2 Icon_minitimevr 19 jul 2019 - 10:09

Tallstar wist van alles af. Hoe dom waren de katten in ShadowClan? Hoe kon een leider dit in zijn clan laten voortbestaan zonder er op te handelen? Waarom gebeurde dit. Mistgaze dacht dat ThunderClan soms een shitshow was, maar het kon dus nog veel erger. Ace ging verder met uitleggen waarom Sinclaw niet gevaarlijk zou zijn, dat ze lief was en dat ze van hem hield. "Iemand die van je houd verbied je niet om om te gaan met je eigen kinderen." miauwde ze kalm. Zijn ogen waren gevuld met tranen en het liet haar eigen ogen ook vollopen. Haar vriend had verdriet, tweestrijd. "Je moet doen waar jij je goed bij voelt Ace. Maar ik denk... dat ze gevaarlijk is en ik blijf uit haar buurt." ze moest er niet aan denken om de poes nu tegen te komen op de Gathering, terwijl ze wist van dit alles. Zou ze zich in kunnen houden en haar mond kunnen houden? "Ik wil gewoon dat je goed oplet Acefray. Er zijn heel veel katten die zich voordoen als iemand die het beste met je voorhebben en je vervolgens gebruiken." ze drukte haar kop nog een keer extra hard in zijn schouder. Ze wou hem steunen en hem helpen, maar ze kon hem niet vertellen wat goed en slecht was. Dat moest hij zelf doen.
gemaakt door kiki
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: A hearts desire   A hearts desire - Pagina 2 Icon_minitimema 29 jul 2019 - 17:47

Ace wist het allemaal niet meer. Want hier had je Mistgaze, een van zijn oudste en trouwste vrienden en eigenlijk nog veel meer dan alleen dat die zei dat zijn partner misschien wel gemeen was. En dat was iets dat hij niet kon… en niet wilde geloven. De kater was dom en naïef maar man wat had hij toch diep lief, hoe makkelijk kon hij niet alle zondes van zijn partner vergeven wanneer ze naar hem keek en hij zijn borst warm voelde worden. Zijn familie betekende zo intens veel voor hem en als Sinclaw het van hem vroeg zou hij haar volgen tot het eind van de aarde. Maar Mistgaze zou nooit tegen hem liegen. Hij sprak zacht terwijl de tranen zijn vacht donker maakte. Zijn kop leunde tegen die van zijn vriendin aan en hij sloot zijn ogen nogmaals. “Ik zal opletten… maar het is zo moeilijk om te geloven. Dat degene waarvan je houd soms niet altijd goed zijn” Wie kon je dan nog vertrouwen? Op wie kon je dan nog steunen? Hij wilde daar niet aan denken. “… Ik had dat ook met Rowanflame…” Zijn mentor, nu Dark forest warrior en de voornaamste reden dat zijn contact met Starclan zo verslecht is tijdens de jaren. Omdat hij zo makkelijk te gebruiken is. “Het enige wat ik wil is dat al mijn kinderen gelukkig zijn, en gezond. Zelfs al is dat zonder mij. Ik- ik hou gewoon zo veel van ze”
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A hearts desire   A hearts desire - Pagina 2 Icon_minitime

A hearts desire
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: