Thunder, today start you first training!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Thunderheart
Member
Thunder, today start you first training! DPKsfdL
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimeza 12 nov 2011 - 20:31

Thunderheart liep door het bos. Hij was opweg naar Thunder, zijn nichtje. Vandaag zouden haar eerste trainingen beginnen. Hij was wel een beetje zenuwwachtig, ze was zijn eerste leerling. Hij was intussen bij haar aangekomen. ´Thunder, wakker worden.´ Zei hij. Hij tikte haar aan met zijn poot. ´Kom, we gaan!´ Hij liep naar de rivier die de ThunderClan en de RiverClan van elkaar scheide. ´Vandaag ga ik je de geuren van de Clans laten ruiken, zodat je ze kan herkennen.´ Zei hij tegen Thunder. Hij liep naar de kant ven ThunderClan maar hij zorgde er wel voor dat hij de grenzen niet over kwam. ´Dit is de geur van de ThunderClan, ruik maar.´ Hij keek zijn leerling aan en wachtte tot ze deed wat hij zei.

Only Thunder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimezo 13 nov 2011 - 12:08

Thunderheart had haar wakker gemaakt en ze moest met hem meelopen. Hun trainingen zouden vandaag beginnen. ´Dit is de geur van de ThunderClan, ruik maar.´ Thunderheart keek naar haar en zij keek terug. Thunder ruikte zoals thunderheart dat had gezegd. Het was een aparte geur die ze nog nooit had geroken. "Ik wist niet dat iedereen een eigen geur had? Wat gebeurdt er eigelijk als ik naar hun toe ga. Ik bedoel waarom stopen we hier en gaan we niet ewoon naar hun toe?" Thunder vroeg zich echt af waarom ze precies hier stopte. Vanuit haar oog hoeken huppelde een konijntje, ze had de nijging om hem te vangen maar ze waren met de trainingen bezig en da kon ze niet zomaar een konijn gaan vangen. Thunder keek thunderheart aan, verwachtings vol naar antwoord.
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimezo 13 nov 2011 - 20:09

Thunder begon te ruiken zoals hij gezegd had. "Ik wist niet dat iedereen een eigen geur had? Wat gebeurdt er eigelijk als ik naar hun toe ga. Ik bedoel waarom stopen we hier en gaan we niet ewoon naar hun toe?" Hij zag een konijn huppelen. Hij zag dat Thunder hem ook zag. Ze keek hem verwachtingsvol aan. "Nee, we gaan niet jagen. En we gaan de grenzen niet over, dat is veel te gevaarlijk. De Clans bewaken hun Clan altijd dus je moet nooit zomaar de grenzen over gaan. En wat er gebeurd als je naar hen toe gaat? Of ze doden je, of je keert vluchtend en zwaargewond terug. Ze willen geen indringers in hun territorium." Hij keek haar aan, ze had nog veel te leren. "Weet je eigenlijk al hoeveel Clans er zijn? En hoe ze allemaal heten?" Hij keek naar zijn leerling terwijl hij op antwoord wachtte.

Fluuhuut sorry
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimema 14 nov 2011 - 12:49

"Nee, we gaan niet jagen. En we gaan de grenzen niet over, dat is veel te gevaarlijk. De Clans bewaken hun Clan altijd dus je moet nooit zomaar de grenzen over gaan. En wat er gebeurd als je naar hen toe gaat? Of ze doden je, of je keert vluchtend en zwaargewond terug. Ze willen geen indringers in hun territorium. Weet je eigenlijk al hoeveel Clans er zijn? En hoe ze allemaal heten?" "Uhhh, nee ik weet niet echt veel. Nou ik weet nu wel dat iedereen zijn eigen geur weet en ik weet ook dat wij niet zomaar op hun territorium mogen komen. Maar dat heb ik net geleerd. Ik ben echt hopeloos! Ik weet helemaal niks!" Thunder wist dat ze afentoe onzeker was. Het konijn zat er nog steeds. Ze kon het niet laten.... Hij sprong erop! En beet hem dood...
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimema 14 nov 2011 - 16:42

"Uhhh, nee ik weet niet echt veel. Nou ik weet nu wel dat iedereen zijn eigen geur weet en ik weet ook dat wij niet zomaar op hun territorium mogen komen. Maar dat heb ik net geleerd. Ik ben echt hopeloos! Ik weet helemaal niks!" Het konijn zat er nog steeds. Thunder sprong op het beestje af en beet hem dood. "Nou, jagen kan je in iedergeval wel." Zei hij tegen Thunder. "Maar heb jij honger? Volgens mij niet. Ik heb in iedergeval GEEN honger. Is het dan niet een beetje zinloos en zonde om dit konijn te doden?" Zei hij tegen haar. "Nouja. We gaan verder met de les. Thunder, je bent helemaal niet hopeloos, je bent nog maar net mijn leerling! Je hebt nog ongeveer 6 maanden om alles te leren! Het zou raar zijn als je nu al alles over de Clans wist. Ik leg het wel uit. Er zijn 5 Clans. Wij staan nu dicht bij de ThunderClan en de RiverClan. Deze rivier schijdt de 2 Clans van elkaar. Verder zijn er nog de WindClan, de ShadowClan en de SkyClan. Er is ook nog een Elite, de BloodClan, maar dat leer je later. Nou, Snuif de geur van de RiverClan maar eens goed op. Die ruikt weer anders dan de ThunderClan." Hij keek zijn leerling aan en wachtte tot ze het deed.

Zohe de helft van de post zegt Thunderheart wat! En ik moet echt leren langer te posten...
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 12:27

"Maar heb jij honger? Volgens mij niet. Ik heb in iedergeval GEEN honger. Is het dan niet een beetje zinloos en zonde om dit konijn te doden?
Thunder keek naar het konijn meschien heeft hij wel gelijk. "Je hebt gelijk, ik bewaar hem wel. en dan eet ik hem als ik honger heb. ik heb vandaag nog bijna niks gegeten!"
Nouja. We gaan verder met de les. Thunder, je bent helemaal niet hopeloos, je bent nog maar net mijn leerling! Je hebt nog ongeveer 6 maanden om alles te leren! Het zou raar zijn als je nu al alles over de Clans wist. Ik leg het wel uit. Er zijn 5 Clans. Wij staan nu dicht bij de ThunderClan en de RiverClan. Deze rivier schijdt de 2 Clans van elkaar. Verder zijn er nog de WindClan, de ShadowClan en de SkyClan. Er is ook nog een Elite, de BloodClan, maar dat leer je later. Nou, Snuif de geur van de RiverClan maar eens goed op. Die ruikt weer anders dan de ThunderClan." Thunder snoof de geur van de rivirclan waar thunderheart over vertelden op. "Je hebt gelijk! Het ruikt anders!"
Thunder snoof de geur nog eens op en keek naar het konijn ze begon nu toch wel honger te krijgen. Ze sprong erop en begon er ruw van te eten. met haar mond vol zij ze:K gin u tch el nger te krijen"thunder keek thunderheart aan. "Ga je ook nog laten zien hoe ik echt goed moet jagen?"
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 14:33

"Je hebt gelijk, ik bewaar hem wel. en dan eet ik hem als ik honger heb. ik heb vandaag nog bijna niks gegeten!" Hij knikte. Thunder snoof de geur van de RiverClan op. "Je hebt gelijk! Het ruikt anders!" Thunder snoof de geur nog eens op en keek naar het konijn. Ze sprong erop en begon er ruw van te eten. met haar mond vol zij ze:K gin u tch el nger te krijen" Thunder keek Thunderheart aan. "Ga je ook nog laten zien hoe ik echt goed moet jagen?" "Dat komt later. Maar we kunnen zo wel even gaan jagen." Hij stond op. "Wacht even, ik ben zo terug!" Hij had iets geroken en hij volgde nu de geur. Hij kwam bij een raar ding aan. Het was een raar ding dat open en dicht kon. Het rook naar tweebenen! Nu kon hij Thunder meteen de geur van tweebenen kunnen ruiken! Hij nam het ding in zijn bek en nam het mee. Toen hij weer bij Thunder was aangekomen liet hij het uit zijn bek vallen. "Kijk, dit is een voorwerp van de tweebenen. Dat zijn wezens die in rare dingen wonen, aan de rand van het bos wonen er ook een paar. Ze hebben soms ook katten als huisdier, die katten noemen wij poesiepoesen of kittypets. Ruik maar, dan weet je meteen hoe dat ruikt." Hij duwde het ding met zijn neus naar zijn leerling toe en ging zitten.

By the way, dat ding is een portomonnee.
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 18:38

"Dat komt later. Maar we kunnen zo wel even gaan jagen. Wacht even, ik ben zo terug!
Kijk, dit is een voorwerp van de tweebenen. Dat zijn wezens die in rare dingen wonen, aan de rand van het bos wonen er ook een paar. Ze hebben soms ook katten als huisdier, die katten noemen wij poesiepoesen of kittypets. Ruik maar, dan weet je meteen hoe dat ruikt."

Thunder rook er aan. Weer zo´n anderen geur. ze was het geur ruiken nu wel zat, maar hij moest het leren. En wou het ook niet tegen thunderheart zeggen. Ze had hem nog nooit zien jagen, en was wel benieuwd hoe hij het dee. "Wacht hier ik ben eventjes weg." thunder had ook ooit iets raars gevonden. Ze was benieuwd wat het was. Meschien wist thunderheart het. Het lag wel helemaal bij de boom waar zij in sliep als ze niet bij redeye en flashcoat sliep. Ze renden zo hard als ze kon en kwam er uiteindelijk. Ze klom de boom razend snel in! Pakte het hals bandje en toen ze net naar benden wou klimmen vloog er een vogel vlak langs haar heen. Ze viel van de schrik uit de boom. Auwww. het was haar pootje waar ze eerder op was gevallen. het was van de vorige keer al wel genezen maar blijkbaar nog niet helemaal. Ze probeerde erop te staan maar dat luket niet echt. Ze moest toch naar thunderheart toe. Alleen hoe. Hinken dan maar, maar dan zou het wel nog eventjes duren...... Nouja het moest maar. Ze begon te hinken en vergat eigelijk alsmaar dat ze pijn in haar pootje had en ging er dan weer op staan. (Wat dus niet lukte!;-)) Nouja, ze moest veder. Ze was er nu bijna. Nouja bijna. Waarschijnlijk net op een afstand dat thunderheart haar kon horen ze moest maar gaan roepen want lopen lukte niet meer. Met het dingetje in haar bek ging ze liggen. thunder had ook ooit iets raars gevonden. Ze was benieuwd wat het was. Meschien wist thunderheart het. Het lag wel helemaal bij de boom waar zij in sliep als ze niet bij redeye en flashcoat sliep. Ze renden zo hard als ze kon en kwam er uiteindelijk. Ze klom de boom razend snel in! Pakte het hals bandje en toen ze net naar benden wou klimmen vloog er een vogel vlak langs haar heen. Ze viel van de schrik uit de boom. Auwww. het was haar pootje waar ze eerder op was gevallen. het was van de vorige keer al wel genezen maar blijkbaar nog niet helemaal. Ze probeerde erop te staan maar dat luket niet echt. Ze moest toch naar thunderheart toe. Alleen hoe. Hinken dan maar, maar dan zou het wel nog eventjes duren...... Nouja het moest maar. Ze begon te hinken en vergat eigelijk alsmaar dat ze pijn in haar pootje had en ging er dan weer op staan. (Wat dus niet lukte!;-)) Nouja, ze moest veder. Ze was er nu bijna. Nouja bijna. Waarschijnlijk net op een afstand dat thunderheart haar kon horen ze moest maar gaan roepen want lopen lukte niet meer. Met het dingetje in haar bek ging ze liggen. Ze legde het dingetje neer en begon te roepen. "Thunderheart! ik ben uit de boom gevallen help!!!!!!" Miauwde ze snel. Ze wachtte tot hij zou komen.

(Sorry, ik had geen zin om helemaal kleurdje te doen bij wat ik zei!)
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimedi 15 nov 2011 - 20:24

Thunder rook eraan. "Wacht hier ik ben eventjes weg." Zei ze. waarom zou ze weggaan? Nouja, maakte niet uit. Als ze maar geen domme dingen deed. Misschien had ze ook iets gevonden. Toen hij al een tijdje stond te wachten werd hij tog wel ongerust. Ze had al terug moeten zijn. "Thunderheart! ik ben uit de boom gevallen help!!!!!!" Dat was de stam van Thunder. Hij sprong op en rende erheen. Daar zag hij haar liggen. Met iets naast haar. "Ben je uit de boom gevallen!? Wat is er? Is er iets met je poot? Dat het daarom zolang duurde?" Zei hij tegen haar. Hij keek naar haar poten. Eentje zag er niet zo goed uit. "Hmmm..." Mompelde hij. Hij wist helemaal niks van genezen enzo. Hij had wel in een Clan gezeten maar hij was gewoon warior geweest. Hij bekeek haar poot nog eens goed. "Ik vrees dat ik er niks aan kan doen... Het zal zelf moeten genezen... Doet het erg pijn?" Het begon nu te miezeren. Ook dat nog! Hij pakte haar op bij haar nekvel en droeg haar naar een beschutte plek. Onder een grote boom. Hij voelde zich schuldig, hij had mee moeten gaan. Zijn eerts leerling en nu al uit een boom gevallen! "Wat was er eigenlijk precies gebeurd? Waarom viel je uit de boom?" Hij ging tegen haar aan liggen en likte even over haar kopje.

ik dacht al, wat een lange post! Maar je hebt een groot deel 2x geschreven. En dat ding is toch een halsband? Thunderheart heeft het NIET meegenomen, even voor de duidelijkheid.
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimewo 16 nov 2011 - 13:51

"Ben je uit de boom gevallen!? Wat is er? Is er iets met je poot? Dat het daarom zolang duurde? Ik vrees dat ik er niks aan kan doen... Het zal zelf moeten genezen... Doet het erg pijn? Wat was er eigenlijk precies gebeurd? Waarom viel je uit de boom?"
"Ja ik ebn uit de boom gevallen. Het is niet erg ik heb het eerder gehad, het doet wel pijn alleen het geneest wel. Ik had een rond dingetje gevonden. Ik wou het pakken en ik was de boom ingeklommen. Ik wou eruit klimmen en ten vlooge r een vogel langs me en ik schrok. En toen....... Het dingetje. Het ligt daar nog! Moeten we nu stoppen met de trainingen?" Thunder wou opstaan maar dat lukte niet. Ze keek naar thunderheart. Ze hooptte dat hij zuo zeggen dat het morgen wel over was.......
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimedo 17 nov 2011 - 12:50

"Ja ik ebn uit de boom gevallen. Het is niet erg ik heb het eerder gehad, het doet wel pijn alleen het geneest wel. Ik had een rond dingetje gevonden. Ik wou het pakken en ik was de boom ingeklommen. Ik wou eruit klimmen en ten vlooge r een vogel langs me en ik schrok. En toen....... Het dingetje. Het ligt daar nog! Moeten we nu stoppen met de trainingen?" Thunder probeerde op te staan maar het lukte niet. Ze keek naar hem. "Als je wilt kan ik dat dingetje wel halen, dan kan ik je vertellen wat het is." Hij wilde optaan maar bedach zich toen. "Maar ik kan jou hier natuurlijk niet alleen laten..." Hij kreeg een idee. Hij ging naast Thunder staan en zakte door zijn poten. "Ik zet je wel even op mijn rug, ik pak je nu op, oke?" Hij pakte haar op en zette haar op zijn rug. "Oke, hou je vast! Ik doe wel rustig aan hoor, zodat je er niet afvalt." Hij ging weg op een rustig drafje. Hij zocht de plek waar hij Thunder had gehaald toen ze haar poot bezeerde. Hij zag een halsbandje liggen. Hij pakte het op en liep rustig terug. Hij ging weer onder de boom staan en zakte door zijn poten. "Ga er maar weer af." Toen ze eraf was ging hij weer naast haar liggen met het ding in zijn bek. Het was een halsbandje. "Wilde je weten wat dit was? Dit is een halsbandje. De poesiepoesen dragen die om hun nek, zodat als ze weglopen andere tweebenen kunnen zien waar ze wonen en van wie ze zijn. Deze is trouwens NIET van een poesiepoes. Hij ruikt naar BloodClan. Dat is een slechte Clan, eigenlijk is het geeneens een echte Clan. Het is een soort Elite. De BloodClan haat alle Clans. Het is ontstaan uit een groepje Rogues. De leider is Scourge. De meeste hebben een halsbandje om. Die stelen ze van de poesiepoesen. Ze kunnen hondentanden winnen, die steken ze dan in hun halsband. Hoe meer hondentanden, hoe beter. Je bent nog maar jong. Als je ooit die geur ruikt, wegwezen. Zo snel mogelijk weg. Het zijn moordenaars, die BloodClanners. Ruik maar, dan weet je meteen hoe dat ruikt."

Yay! Heb hem geedit!
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimevr 18 nov 2011 - 17:10

"Als je wilt kan ik dat dingetje wel halen, dan kan ik je vertellen wat het is. Maar ik kan jou hier natuurlijk niet alleen laten. Ik zet je wel even op mijn rug, ik pak je nu op, oke?Oke, hou je vast! Ik doe wel rustig aan hoor, zodat je er niet afvalt. Ga er maar weer af. Wilde je weten wat dit was? Dit is een halsbandje. De poesiepoesen dragen die om hun nek, zodat als ze weglopen andere tweebenen kunnen zien waar ze wonen en van wie ze zijn. Deze is trouwens NIET van een poesiepoes. Hij ruikt naar BloodClan. Dat is een slechte Clan, eigenlijk is het geeneens een echte Clan. Het is een soort Elite. De BloodClan haat alle Clans. Het is ontstaan uit een groepje Rogues. De leider is Scourge. De meeste hebben een halsbandje om. Die stelen ze van de poesiepoesen. Ze kunnen hondentanden winnen, die steken ze dan in hun halsband. Hoe meer hondentanden, hoe beter. Je bent nog maar jong. Als je ooit die geur ruikt, wegwezen. Zo snel mogelijk weg. Het zijn moordenaars, die BloodClanners. Ruik maar, dan weet je meteen hoe dat ruikt." Thunder rook eens goed. Ze vond het maar raar, al die verschillende geuren. Nouja het was nou eenmaal zo. Thunder was moe en het begon te regenen. steeds harder en harder. Thunder kroop tegen thunderheart aan. Een heerlijke warme vacht. Ze verstopte haar gezichtje in zijn vacht en snoof eend diep in om zijn geur goed te ruiken. Een bekende geur. maar... Wacht eens. Zijn vacht had een beetje de geur van bloodclan. Ze deinsde achter uit.
"Maar, maar. Jij ruikt voor een deel naar bloodclan! hoe kan dat! Jij bendt toch geen bloodclaner? Of wel!" Thunder was niet heel bang, maar ze vond het wel vreemd. Hoe kan je naar bloodclan ruiken als je dat niet eens bendt! Thunder keek thunderheart aan. Zou hij me nu gaan aanvallen. Of, gooidt hij me in de rivier! Nee, dat zou hij nooit doen! Thunder wist eigelijk wel dat ze niet bang hoefdde te zijn, hij was familie, en zou niet zomaar wat bij haar doen. En bovendien hij rook er maar een beetje naar.
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimema 21 nov 2011 - 17:03

Thunder rook. Het begon te regenen. steeds harder en harder. Ze kroop dicht met haar grijze vachtje tegen zijn rode aan. Ze verstopte haar gezichtje in zijn vacht en snoof eends diep in. Toen deinsde ze achteruit. "Maar, maar. Jij ruikt voor een deel naar bloodclan! hoe kan dat! Jij bendt toch geen bloodclaner? Of wel!" Ze keek hem aan. Hij dacht na, en meteen wist hij het. Natuurlijk, Shadowheart! Stom van hem! Shadowheart zat in de BloodClan en ze waren goed bevriend, heel goed. Hij keek naaar Thunder en slikte. Moest ze dit wel weten? Straks dacht za dat hij gek was. Dat hij haar zou willen vermoorden! Maar dat zou hij nooit doen. "Nou eh, het zit zo..." Hij wist niet hoe hij het moest zeggen. Maar wat zou er nou zo erg aan zijn? Het was zij nichtje maar! "Nou, ik heb een vriendin in de BloodClan, Shadowheart. Daar ga ik wel mee om en daarom ruik ik er een beetje naar." Hij hoopte dat ze het zou begrijpen. "Maar hoe gaat het met je poot? Beter? Misschien moet je maar eens gaan slapen. Het is al avond. Of heb je honger? Ik kan wel wat voor je vangen." Hij keek naar zijn leerling terwijl hij op antwoord wachtte.

Sorry, fluuuuuuuut
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimewo 23 nov 2011 - 13:55

"Nou eh, het zit zo... Nou, ik heb een vriendin in de BloodClan, Shadowheart. Daar ga ik wel mee om en daarom ruik ik er een beetje naar. Maar hoe gaat het met je poot? Beter? Misschien moet je maar eens gaan slapen. Het is al avond. Of heb je honger? Ik kan wel wat voor je vangen." Zei hij tegen haar. Waarom ging hij om met een bloodclaner? Zou hij, haar meschien willen doden........ "Okey, ik denk dat ik het wel snap maar... Wil jij mij doden? En ja ik heb honger het konijn is op maar dan kan je me meteen goed laten zien hoe ik moet jagen!" Het regenen werd al ietsjes minder en ze liep onder de boom uit. Haar pootje daar ging het wel weer goed mee. Ze was vergeten antwoord te geven op de vraag hoe het met haar pootje ging maar dat kon hij ook wel zien. Thunder rook alweer een prooi maar was bang dat als ze het zou zeggen hij weg zou gaan. O, de geur was alweer weg. Maar ze zag hem nu wel! Hoe kan dat nou dit had ze eerder gehad, ze rook iets en dan opeens was het weg. "Zeg, hoe kan het nou dat ik een geur ruik en dat het dan opeens verdwijnt maar dat ik het dan nogwel zie?" Fluisterde thunder. Thunder lipe ietjes dichter naar de grenslijn toe om de geuren nog eens op te snuiven. Het liefst wou ze de grens over gaan en het gebied bekijken. Ze bedacht zich opeens dat ze niet zo ver verwijderd was van het moment dat ze weg zou gaan bij haar ouders. Dan moest ze zelf overleven. Zelf haar prooi vangen en dan meschien ooit iemand vinden waarmee ze haar leven kon delen. Maar dat boeide nu niet echt, nu wou ze haar trainingen voltooien. Okey, laat maar eens zien hoe je goed een prooi vangt!" Zei thunder opgewonden.
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimewo 23 nov 2011 - 16:44

"Okey, ik denk dat ik het wel snap maar... Wil jij mij doden? En ja ik heb honger het konijn is op maar dan kan je me meteen goed laten zien hoe ik moet jagen!" Het regenen werd al ietsjes minder en Thunder liep onder de boom uit. Zo te zien ging het al beter met haar poot. "Zeg, hoe kan het nou dat ik een geur ruik en dat het dan opeens verdwijnt maar dat ik het dan nogwel zie?" Fluisterde Thunder. Ze lipe ietjes dichter naar de grenslijn toe. "Okey, laat maar eens zien hoe je goed een prooi vangt!" Zei ze opgewonden. "Natuurlijk zou ik je niet willen vermoorden!" Zei hij verontwaardig. "Ik ben je bloedeigen oom! En dat ik met een BloodClanner omga wil nog niet zeggen dat ik net zo ben." Hij stond op en liep naar zijn nichtje toe. En over dat je dingen soms minder goed ruikt is door de wind. Als de wind van het ding jou kant op waait dan ruik je het beter. Daarom moet je er ook proberen voor te zorgen dat de wind van de prooi jou kant op komt, anders ruiken ze je te snel. Nou, dan ga ik nu jagen! Blijf bij me en maak geen geluid, dat schrikt de prooi af. Hij liep geluidloos over het natte gras en de modderige bladeren. Hij zag een dikke waterrat en zakte meteen in sluiphouding. Hij besloop de prooi tot dichtbij genoeg en ervoor zorgend dat de wind zijn kant opwaaide zodat de rat hem niet kon ruiken. Hij veerde even door zijn poten en sprong. Hij greep met zijn scherpe klauwen de waterrat en beet hem dood. "Nou, zo vang je dus prooi, probeer er ook voor te zorgen dat je de prooi dood voordat hij kan piepen of een ander geluid maakt, daar schrikt de andere prooi namelijk van. Nou, laat me nu eens zien hoe jij jaagt!"

Pia, er bestaan dingen zoals het woord HIJ en ZIJ! Het is vervelend als je de hele tijd Thunder en Thunderheart leest. En namen hebben HoOfDlEtTeRs!
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 18:58

"Natuurlijk zou ik je niet willen vermoorden!" Ik ben je bloedeigen oom! En dat ik met een BloodClanner omga wil nog niet zeggen dat ik net zo ben. En over dat je dingen soms minder goed ruikt is door de wind. Als de wind van het ding jou kant op waait dan ruik je het beter. Daarom moet je er ook proberen voor te zorgen dat de wind van de prooi jou kant op komt, anders ruiken ze je te snel. Nou, dan ga ik nu jagen! Blijf bij me en maak geen geluid, dat schrikt de prooi af. Nou, zo vang je dus prooi, probeer er ook voor te zorgen dat je de prooi dood voordat hij kan piepen of een ander geluid maakt, daar schrikt de andere prooi namelijk van. Nou, laat me nu eens zien hoe jij jaagt!" Thunder wou graag laten zien hoe ze jaagde, maar dat lukte niet als er geen prooi in de buurt was. Aha, ze rook een prooi. Ze sloop ietsjes dichter bij en keek goed om zich heen. nee, geen prooi. en toch moet hij erzijn ik ruik hem! Ze volgde de geur en al snel zag ze hem. Ze ging in de sluip houding staan, net zoals thunderheart dat had gedaan. Ze sloop iets dichter bij en.. Op het goeie moment sprong ze! Het was mis. Jammer ze had nog ietsjes langer moeten wachten. Nouja, dan zoek ik maar een ander. het was haar zo vaak gelukt en nu lukte het niet! De vogende keer ziou het lukken. thunder liep iets dieper het bos in. Opzoek naar een prooi geur. Aha! Daar was er weer een! Deze geur herkende ze! Het was een konijn. Die had ze vaker gevangen. Ze liep dichter bij en zodra ze hem zag ging ze in de sluip houding staan. Ze wachtte weer op het goeie moment en nu ietjes dicter bij dan de vorige keer, en toen sprong ze. Deze keer was raak, ze zette haar klauwen erin en beet hem dood. het was dat ze het eerder had gedaan. Anders was dit niet gelukt. Haar vader had het haar geleerd, ze had altijd al belangsteling gehad voor jagen. Ze wou later net zo goed jagen als fashcoat! Maar dan moest ze nog wel even oefenen. Ze herinderde zich nog haar eerste keer. dat was een soort van ramp geweest. Thunder paktte het konijn en nam het mee naar thunderheart. Daar legde ze het voor hem neer en zei:
"kijk eens! Ik kan goed jagen he? dat heeft pappa mij geleerd! Ik ging altijd met hem mee jagen. ga je me ook nog leren vechten? Dat moet ik toch ook leren?"
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 20:06

Thunder ze sloop naar de prooi die hij ook al had gezien. Ze zakte in sluiphouding en besloop hem. ze sprong maar het was mis. Ze liep dieper het bos in. ze zag een konijn en hij ook. Ze liep dichter bij en zodra ze hem zag ging ze in de sluip houding staan. Ze wachtte weer op het goeie moment en nu ietjes dicter bij dan de vorige keer, en toen sprong ze. Deze keer was raak, ze zette haar klauwen erin en beet hem dood. Thunder paktte het konijn en nam het mee naar hem. Daar legde ze het voor hem neer en zei: "Kijk eens! Ik kan goed jagen he? dat heeft pappa mij geleerd! Ik ging altijd met hem mee jagen. ga je me ook nog leren vechten? Dat moet ik toch ook leren?" hij liep naar haar toe en ging zitten. "Ja, niet zo ongeduldig zijn. Dat leer je allemaal nog wel. Als je het zo graag wil beginnen we vandaag." Hij stond op en ging een eindje verderop staan. "Nou, probeer mij te bespringen."

Thunderheart ontwijkt hem eerst, oke?
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimedi 6 dec 2011 - 16:44

"Ja, niet zo ongeduldig zijn. Dat leer je allemaal nog wel. Als je het zo graag wil beginnen we vandaag. Nou, probeer mij te bespringen." Thunder vond het best spannend. Hij had natuurlijk veel meer ervaring met vechten dan zij. Wat nou als ze een hele erge blooper maaktte, en hij haar zou uitlachen? Dan zou ze zich echt heel erg schaamen. Het begon al wat donkerde te worden en het begon ook een beetje te misten. O, fijn nu kon ze Thunderheart minder goed zien. Dan zou het vast en zeker mis gaan, de mist werd dikker en dikker. Tot thunder helemaal niks meer kon zien. Nouja, Ze ging in de sluihouding staan en schudde meet haar kontje, meschien had Thunderheart het wel gezien? Dat was wel de bedoeling, dus hopen maar. Nouja,sjes dichter bij zitten. Nu kon ze hem net zien, dus nam ze een aanloop en sprong.
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 17:25

het werd al iets donkerder zoals de nachten in bladval dat eerder deden dan in groenblad. Er begon ook mist te komen. Die werd langzamerhand staads dikker. Je kon nog net een staartlengte of twee voor je uit kijken. Thunder ging in de sluiphouding staan en schudde met haar kontje. het zag er nogal grappig uit. Toen nam ze een aanloop en sprong. Hij bleef nog even stan en zette toen een stapje opzij. het was zoooo simpel om een apprentice die nog nooit had gevochten te ontwijken. Hij keek naar het kleine poesje dat naast hem op de grond was neergekomen. "Oke, we gaan dit anders aanpakken. Anders zijn we nog tot bladaal bezig. Jij verstopt je ergens zodat ik je niet meer kan zien en ruiken. Als jij je verstopt tel ik in mijn hoofd tot 5 en ik doe mijn ogen dicht. het is wel zo handig als jij mij nog kan zien. Het is dus de bedoeling dat ik niet wet waar je bent en dan bespring je me, oke?"
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitimema 26 dec 2011 - 23:17

"Oke, we gaan dit anders aanpakken. Anders zijn we nog tot bladaal bezig. Jij verstopt je ergens zodat ik je niet meer kan zien en ruiken. Als jij je verstopt tel ik in mijn hoofd tot 5 en ik doe mijn ogen dicht. het is wel zo handig als jij mij nog kan zien. Het is dus de bedoeling dat ik niet wet waar je bent en dan bespring je me, oke?" Thunder knikte, en vervogesn liep ze het bos in. Ze had pas geleerd dat je op de wind moet letten. Als die jou kant op komt ruik je de eur van een konijn die daar toevallig is! Het was een sterke wind dus het was niet moelijk te bepalen waar de wind vandaan kwam. Ze verstopte zich in de bosjes waar Thunderheart haar niet kon ruiken, en nu maar wachten tot hij klaar is met tellen!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Thunder, today start you first training!   Thunder, today start you first training! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: