Undone

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Undone

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Undone   Undone Icon_minitimezo 17 maa 2019 - 11:47

Dusk that Paints the Sky --

Verlangend staarde de grote, zilveren kitten naar de uitgang van de grot. Het was enkel een kwestie van tijd voordat hij daarheen mocht; naar buiten. Hij had immers die leeftijd bereikt waarop hij To-Be mocht worden. Het was nu enkel afwachten tot Skyteller besloot een ceremonie te houden en hem een mentor te geven. Een zucht rolde over zijn lippen, terwijl hij zijn oortjes wat liet hangen en keek naar de plek waar Skyteller de vorige paar manen een ceremonie had staan geven. Zou de Healer het vandaag doen? Morgen? Overmorgen? Hoe lang moest hij mocht wachten? Ongeduldig tikte hij met zijn staart op de grond, zijn groen-ambere ogen weer op de uitgang richtend. Nee, hij mocht niet toegeven aan zijn verlangen. Hij moest nog even binnen blijven.

Day first

1
Terug naar boven Ga naar beneden
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht
en het zal de schaduwen verjagen

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimema 18 maa 2019 - 8:21

Het bleef toch verbazingwekkend hoe snel kittens groeiden, en hoe ouder Day werd, hoe sneller het leek te gaan. Het ene moment waren het kleine, vormeloze, blinde pluisjes, en twee dagen later - zo leek het tenminste - waren ze opeens bijna to-be's. Day probeerde altijd wat van dit fascinerende proces mee te krijgen door zo af en toe bij de kleintjes op bezoek te gaan, maar hij had nog steeds het gevoel dat hij veel miste. En toch, nu hij zo naar een van die kittens zat te kijken, zag hij hem niet groeien. Daarvoor ging het dan toch weer net te langzaam. Het was als de zon die opkwam: je zag hem niet bewegen, maar als je met je ogen knipperde, stond hij toch opeens weer een stukje hoger.
Aangezien het wat onbeleefd was om naar een kat te staren zonder vervolgens een praatje met hem aan te knopen, stond hij op en liep naar de kitten toe om aan zijn zijde weer te gaan zitten. "Het is bijna tijd, niet, Dusk that Paints the Sky?" miauwde hij, opmerkend hoe verlangend de kitten naar de uitgang van de grot keek.
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimema 18 maa 2019 - 10:22

De jonge kater keek op toen hij plots een stem hoorde en zijn naam werd genoemd. Zijn groen-amberen ogen fixeerden zich op de senior cave guard die zijn kant op was gekomen. "Oh, hallo Day of New Light." Sprak de zes manen oude kitten rustig. Hij knikte vervolgens, zijn blik weer op de uitgang gericht. "Ik ben pas zes manen oud geworden, ja.." Ugh. En hij zat nog steeds hier. Binnen de cave. "Het is een kwestie van tijd voordat Skyteller de nieuwe ceremonie aankondigt.. al hoop ik dat het snel gaat gebeuren want.." Hij richtte zijn blik weer op Day. "Ik verveel me." Jep. Heel hard. Hij wilde beginnen aan zijn trainingen en de laatste paar dagen waren dan ook verschrikkelijk saai geweest. "Ik ben klaar voor mijn mentor." Grinnikte hij vervolgens. Maar of zijn mentor klaar voor hem was? Only time will tell.

8
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimema 18 maa 2019 - 19:33

De kitten sprak met kalme stem, maar zijn woorden maakten duidelijk dat er ook een zekere rusteloosheid in hem zat. Hij had genoeg van de binnenkant van de grot, dat was wel duidelijk. Day glimlachte naar hem. "Verveling is een essentieel onderdeel van het bestaan, weet je", miauwde hij serieus. Hij tikte even tegen zijn eigen kop. "Hoe erger de verveling, hoe beter de ideeën. Het is geen wonder dat kittens zo'n ruime fantasie hebben." Dusk liet weten dat hij helemaal klaar voor was om to-be te worden en Days glimlach verbreedde zich iets. "Zo zo. Niet alle katten kunnen zo zelfverzekerd zeggen dat ze ergens klaar voor zijn", miauwde hij met iets van goedkeuring. Waarschijnlijk had hij precies dezelfde goedkeuring getoond als Dusk precies het omgekeerde had gezegd, Days definitie van goed was immers vrij breed, maar dat deed er niet zo toe.
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimema 18 maa 2019 - 19:50

De kitten keek wat verdwaasd op bij de woorden van de senior cave guard. Heh, watte? Het was pas bij de uitleg die volgde dat de jonge kitten maar besloot te knikken. Al begreep hij de kijk van de ander niet zo goed op het concept 'verveling'. Voor Dusk was het voornamelijk gewoon irritant. "Maar wat als alle ideeën op zijn? Ik zit al de hele dag hier, voor me uit te staren. De andere kittens vinden me te groot om mee te spelen." Oké, misschien niet helemaal waar. Hij speelde gewoon te ruig soms, waardoor de kleinere kittens bang waren met hem te spelen. Wat overigens ook heel vervelend was. "Oh maar ik ben er helemaal klaar voor!" Glimlachte de kitten opeens opgewekt. "Ik kan niet wachten om te beginnen met trainen!" Hij ging de beste cave guard ooit worden! Of Prey hunter.. maar dat liever niet.

9
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimedi 19 maa 2019 - 8:23

Days ogen openden zich iets verder in een lichte verbazing. “Als jij de bodem van de ideeënbron hebt gevonden, dan heb je wel een heel bijzondere ontdekking gedaan”, miauwde hij geamuseerd. Ideeën raakten niet zomaar ‘op’. Ze konden zich hooguit heel diep verborgen houden. En wat was nu een betere plek dan een grot om diepbegraven ideeën naar boven te halen? Over het to-be worden had het katertje in ieder geval geen enkele twijfel. Day bestudeerde de kitten. Cave Guard, hoogstwaarschijnlijk, oordeelde hij. Dusk had er de bouw voor. “Wat wil je later worden?” besloot hij aan de kitten te vragen. Bouw zei immers veel, maar niet alles.
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimedi 19 maa 2019 - 16:19

De kitten hield zijn hoofdje wat schuin bij de woorden van Day. Nogmaals; watte? De woorden werden deze keer niet uitgelegd, waardoor de kitten enkel maar fronste voor een moment. "Ik ben op het idee gekomen dat het tijd is om to-be te worden?" Grijnsde hij dan. Ja. Goede reactie. "De beste--uuhm.." Een waar impulsief antwoord op de vraag wat hij wilde worden. Oeps. "Ik bedoel, cave guard?" Hij grinnikte. "U bent al lang cave guard toch? Wat zijn de taken van een cave guard?" Kwam er dan uiteindelijk nieuwsgierig uit. "Sorry mijn mama.. die wilde daar nooit over praten." Hij glimlachte wat onzeker.

10
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimedi 19 maa 2019 - 16:59

Het leek erop dat Dusk niet helemaal begreep wat hij zojuist had gezegd, maar daar liet Day zich niet door ontmoedigen. De kitten leek in ieder geval ook niet afgeschrikt door het gesprek en zodra het over zijn toekomst ging, toonde hij veel enthousiasme. De beste, zei hij. Day glimlachte. De beste, wie wilde dat niet zijn? Toch kon een dergelijk doel ook tot veel ongeluk leiden. Onzekerheid. De angst dat als je niet de beste was, je niet goed genoeg was. Days moeder had altijd de beste willen zijn. Misschien was ze dat ook wel geweest. Wel als hij zijn vader mocht geloven, in ieder geval. En ze had gewild dat haar kittens de besten zouden worden, maar of dat gelukt was, had ze niet meer mee mogen maken. Day vroeg zich wel eens af hoe ze over hen zou oordelen als ze vanuit de Tribe of Endless Hunting met hen kon praten. Of ze trots zou zijn.
Hij merkte dat zijn gedachten afdwaalden, maar kwam op tijd weer bij de les om Dusks volgende woorden te horen. Zijn blik werd meelevend toen Dusk zijn moeder noemde. Day had haar wel gekend, zij het niet heel goed. Had iemand haar goed gekend? Had ze zichzelf wel goed gekend? Ze was geen makkelijke kat geweest. Geen makkelijke moeder. Ze was ook geen slechte kat, zeker niet, maar wel... in de war, soms. "Wij Cave Guards zijn de wachters van de Tribe. Wij zijn er om de Tribe te behoeden voor gevaar, om te allen tijde alert te zijn op bedreigingen en ervoor te zorgen dat deze onze Tribegenoten niet bereiken", legde hij uit. "Wij waken als anderen slapen, wij gaan op het gevaar af waar anderen terugdeinzen, wij zien alles, zodat zij er niet voor uit hoeven te kijken. Dat zijn onze taken." Trots klonk door in zijn stem terwijl hij over de Cave Guards sprak, want trots was hij. Op de taak die hij en zijn medewachters hadden gekregen, en die zij iedere dag weer vervulden.
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimedi 19 maa 2019 - 17:25

Dusk zijn gedachten bleven even hangen toen hij zijn moeder vernoemde in zijn zin. Onbewust trokken zijn ogen zich naar beneden, naar zijn pootjes en liet hij zijn oortjes een beetje hangen. Het gevoel dat hem overviel was dan ook zo dubbelop. Vreemd dat ze er niet meer was, hij mistte haar. Maar blij dat haar havikogen niet meer op zijn rug gericht waren, dat ze hem niet meer bang kon maken. Maar die emoties verdwenen als sneeuw voor de zon toen Day hem weer afleidde door te vertellen over de cave guards en hun taken. Zijn mond viel een beetje open bij alle taken, vooral omdat ze gewoon zo vet klonken. "Wow.." Piepte hij, waarna hij zachtjes slikte.

"Ja, dat wil ik ook doen!" Kwam er dan uiteindelijk zelfverzekerd uit. Jep! Hij wilde Cave Guard worden! Als Skyteller hem nu Preyhunter maakte dan ging hij ter plekke huilen - achum, nee, huilen was niks voor toms! "Weet je dat ik nu al over mijn siblings waak! Ik ben hun grote sterke broer!" Sprak hij vervolgens, breed grijnzend.

11
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimedi 19 maa 2019 - 17:40

Day krulde zijn pluizige staart even om de kitten heen toen diens oortjes wat omlaag zakte. Het was niet makkelijk voor een kitten om zo op te moeten groeien. Maar Day had er alle vertrouwen in dat hij desondanks een fantastische volwassene zou kunnen worden. Dusk had er in ieder geval genoeg zin in om verder te groeien. Hij leek helemaal onder de indruk van Days uitleg en het deed de oudere kater veel plezier om de jongen zo geïnspireerd te zien. Dat was toch het hoogste goed, niet? Het inspireren van anderen? "Ik denk dat je die kans wel zult krijgen", miauwde Day tevreden. Ja, een flinke en gemotiveerde kitten als deze, die zou zeker een plekje bij de Cave Guards krijgen. Hij zou hem met alle liefde zelf trainen, maar die keus lag natuurlijk bij Skyteller. Day verlangde ernaar om weer een to-be onder zijn hoede te hebben. Het was een grote verantwoordelijkheid, maar er was geen taak die meer voldoening bracht dan het trainen van een nieuwe Cave Guard. "Zo zo, ben jij dat? Ik weet zeker dat ze goed slapen, wetend dat jij over ze waakt." Day vermoedde dat het verantwoordelijkheidsgevoel van de kitten geboren was uit noodzaak. Zonder ouders om op hen te passen, had hij die taak op zich genomen. Misschien was het een te grote taak voor een kitten, die zelf degene zou moeten zijn op wie gepast werd terwijl hij zorgeloos speelde en opgroeide. "Hoe gaat het met jullie?" vroeg hij, om de situatie wat te peilen.
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimedi 19 maa 2019 - 18:08

Zijn ogen werden groot toen opeens bleek dat hij mogelijk wel de kans zou krijgen om een Cave Guard te worden. Oh, zo vet! "Ik kan niet wachten!" Weerklonk zijn stem dan ook. Onbewust had de kitten zich wat dichter bij Day gezet toen deze zijn staart om hem heen sloeg, hij bleef immers nog steeds een kitten, die alhoewel hij zich stoer gedroeg, zeker het gevoel van veiligheid dat hij nu voelde waardeerde. De kitten knikte duidelijk bij de opmerking van Day. Natuurlijk vonden zijn siblings het soms wel irritant, maar dat was gewoon omdat ze niet begrepen dat ze zijn bescherming nodig hadden. "Met ons gaat het goed," merkte hij vervolgens op. "We hebben een nieuw nest gemaakt met zijn drieën.. dat hielp." Het had hen zeker de nodig bezigheid gegeven, om even voor een momentje te vergeten dat ze nu moederloos waren. "Twilight is nog een beetje boos, maar ze wil gewoon niet begrijpen dat het nodig was voor mama om weg te gaan." De kitten knikte wat in zichzelf, want tja, mama had overduidelijk een vakantie nodig. Ze kwam wel terug. Toch?

12
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimewo 20 maa 2019 - 9:52

Misschien onbewust had de kitten wat meer bescherming gezocht in de dikke vacht van Day, wat maar weer liet zien dat hij, hoe standvastig hij ook de rol van grote broer, misschien zelfs van ouder, op zich had genomen, nog altijd zelf ook een kind was. Day was blij om te horen dat het ondanks alles goed ging met de kittens, maar Dusks volgende woorden verraadden ook dat het niet zonder slag of stoot ging. Hij keek naar de kitten terwijl die over Twilight sprak en voelde een ietwat onrustig gevoel in zijn maag. Ergens leek Dusk wat te makkelijk over het onderwerp te praten en Day kreeg de indruk dat het niet alleen was omdat hij zich volwassener voor probeerde te doen dan hij was. Het leek meer alsof hij zelf de ernst van de situatie niet helemaal in wist te zien. Hij glimlachte even vriendelijk. "Twilight heeft wat tijd nodig", miauwde hij kalm. "Het moet nog even inzinken, ze komt er wel." Hij zakte door zijn voorpootjes om te gaan liggen, zodat hij wat meer op ooghoogte zat met de kitten. "Maar hoe zit het met jou, Dusk? Hoe voel jij je?"
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimewo 20 maa 2019 - 10:50

De grijze kitten liet even een blik over zijn schouder vallen, in de richting van de Nursery. Zijn siblings waren waarschijnlijk daar binnen ergens. Dusk had altijd al het idee gehad dat hij volwassener moest zijn dan Shadow en Twilight, zelfs al toen ze jonger waren en opgroeiden zonder een vaderfiguur. Maar nu hun moeder ook weg was, hadden zijn siblings hem nodig. Zijn bescherming. Of ze er nou om vroegen of niet. Hij wist het beter; hij was immers hun grotere broer, al verschilden de kittens enkele minuten van elkaar. Day stelde hem een vraag, waardoor de kitten zijn focus weer legde op de senior cave guard. Oh? Hoe het met hem ging. "Ik uh.. voel me.." Hij wiebelde wat met zijn oren. "Klaar om To-Be te worden?" Hij glimlachte wat ongemakkelijk. Uiteindelijk rolde er een zuchtje over zijn lippen. "Denk je dat mijn mama ooit terug komt?" Hoe groot was de kans immers? Ze was al een halve maan weg.

13
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimewo 20 maa 2019 - 15:11

Dusk leek niet goed te weten hoe hij moest antwoorden. Hij kwam weer terug op het to-be worden, maar leek niets anders weten te zeggen. Een verdedigingsmechanisme, vermoedde Day. Een manier om met het verlies om te gaan. Twilight werd boos, Dusk beet zich vast in een doel om zijn andere emoties uit het oog te verliezen. Die indruk kreeg de Cave Guard tenminste, en hij maakte zich er wat zorgen om. Twilight zou al haar frustraties er nu uitgooien, maar als Dusk de zijne niet onder ogen zag, zouden ze alleen maar onder het oppervlak blijven koken. Day bleef glimlachen terwijl hij zijn woorden overwoog, maar voor hij iets kon zeggen ontsnapte er een zucht aan de kitten. Op de zucht volgde een vraag en Days blik gleed naar de ingang van de grot. "Ik weet het niet", volgde zijn antwoord na een paar tellen. Zou Petal ooit terugkomen? Hij wist het eerlijk waar niet. Ze was een halve maan geleden vertrokken en zijn gevoel zij hem dat ze voor altijd verdwenen was, maar voor hetzelfde geld stond ze morgen weer op de stoep, of over een paar dagen, of over een paar seizoenen, als haar kittens al lang volwassen zouden zijn. Misschien zouden ze op een dag een reis maken en haar op een vreemde plaats plots weer ontmoeten, zoals de kittens van Brindleleaf was overkomen. "Mis je haar?" vroeg hij, zijn stem zacht en diep terwijl hij zijn blik weer op de kitten richtte.
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimewo 20 maa 2019 - 15:47

Ik weet het niet, was het antwoord op zijn vraag. De kitten keek naar de Cave Guard, maar liet onbewust zijn oortjes weer een beetje hangen. Het was een antwoord waar hij natuurlijk niet op gehoopt had, meer een antwoord die hij verwacht had. Het was onduidelijk waar zijn moeder heen was gegaan. Ze was zomaar, uit het niets, vertrokken. En voor zover hij wist had ze niemand verteld waarheen. Of waarom. En toen kwam de vraag of Dusk zijn moeder mistte. Het bleef even stil. "Ja.. nee.. ik weet het niet.." Piepte hij, want de goede kanten en slechte kanten van zijn moeder brachten hem op dat gebied in de war. Hij mistte haar aanwezigheid, hij mistte haar goede dagen. Maar hij mistte haar havik ogen niet, de overdreven bezorgdheid en hij mistte al helemaal niet haar slechte dagen. "Ik snap het alleen niet.. waarom.." Waarom had ze hen achter gelaten? Waarom was ze niet gewoon gebleven? Was het zijn schuld? Die van zijn siblings? Die van de tribe?

14
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimevr 22 maa 2019 - 17:40

Dusk klonk verward, leek niet goed te weten wat te zeggen, leek niet goed te weten wat te vinden. Day begreep het wel. Het zat in kittens ingebouwd om onvoorwaardelijk van hun moeders te houden, maar Petal had nu niet bepaald een normale moeder-kittenband met haar nageslacht. Haar verwarring bracht eenzelfde verwarring in haar kinderen teweeg. Chaos creëert chaos. Hij glimlachte Dusk bemoedigend toe, om te laten weten dat het niet erg was dat hij het niet wist.
Verbolgens kwam de grote vraag, de vraag der vragen, die al zo veel katten in de geschiedenis al zo vaak hadden gesteld, boos, teleurgesteld, wanhopig: waarom? Het was de grootste vraag, maar ook de moeilijkste. Want wie wist ooit waarom? Day kon er in dit geval alleen maar naar raden, de mogelijkheden afgaan en er een uitkiezen. De meest waarschijnlijke, de minst pijnlijke... “Enkel je moeder en de Tribe of Endless Hunting kunnen weten wat zij dacht”, miauwde hij. Hij glimlachte. “Maar ik denk dat ze het voor jullie deed. Je moeder... was soms in de war. Dat was moeilijk voor jullie. Ik denk dat ze dat wist. Ik denk dat ze wilde dat jullie leven makkelijker zou zijn en dat ze daarom is vertrokken. Zodat ze jullie geen verdriet zou geven als ze weer zo in de war was.” Het was een optie die hij zelf graag geloofde.
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimeza 23 maa 2019 - 17:51

De bemoedigende glimlach die Day zijn kant op richtte, bracht de kitten al wat rust. Het voelde niet normaal om ergens ook opgelucht te zijn, want hij hield heel veel van zijn moeder en hij mistte haar zo hard. Maar of hij ook daadwerkelijk het gevoel had om haar te gaan zoeken? Nee, zover zou hij nooit kunnen gaan. Hij moest maar geloven dat zijn moeder de juiste keuze voor haarzelf had gemaakt. Dat ze hier geen spijt van kreeg. Voorzichtig knikte de kitten bij de verdere woorden van Day, terwijl Dusk zijn blik kort op de uitgang richtte. Misschien was ze daarom wel weg gegaan. De zilveren kater slikte moeizaam. Dat maakte het echter niet minder pijnlijk. "Mama was soms in de war.. ja.." Ze dacht anders na dan de andere tribekatten en op sommige dagen.. was ze zichzelf niet meer. "Ze is weggegaan nadat ze Crimson iets te hard had geslagen.. niet met haar klauwen.. maar.." Dusk bracht zijn blik terug naar Day. "Ik denk dat je gelijkt hebt.." Natuurlijk had de oudere kater gelijk. Het kon niet anders.

18
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimeza 6 apr 2019 - 11:40

Een lichte zucht ontsnapte aan de kater toen Dusk hem vertelde wat er was gebeurd. Het speet hem dat dit soort dingen gebeurden. Petal was geen slechte kat, echt niet, maar toch... toch deed ze dingen die een moeder niet mocht doen. Waarom? In de war, ja, ze was in de war. Het bleef even stil nadat Dusk was uitgepraat. Day glimlachte bemoedigend naar de kitten aan zijn zijde. "Ze wilde gewoon dat jullie het makkelijker zouden hebben", herhaalde hij zacht. Hij zweeg weer even. "Ik kan me voorstellen dat het nu nog niet makkelijk voelt. Maar de hele Tribe is er voor jullie, dat weet je, hè? Iedere kat in deze grot staat voor jullie klaar, mijzelf inbegrepen. Jullie moeder kan niet voor jullie zorgen, maar je hoeft je ook niet in je eentje te redden."
Dusk •
Member
Undone DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dusk •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimewo 24 apr 2019 - 10:54

Hij knikte weer bij de woorden van Day, maar het zorgde er niet voor dat de kitten zich veel beter voelde. Hij wist dat de Tribe er voor hem was, ja, maar diep van binnen vroeg hij zich af of dat wel echt zo was. Zijn moeder had haar littekens bij hem achtergelaten, wellicht. Soms kreeg hij datzelfde knagende gevoel in zijn maag dat iedereen hem niet mocht, zoals zijn moeder dat wel eens had. Het was iets waar hij een hekel aan had, iets dat hij probeerde weg te drukken, maar net wanneer hij dacht dat het weg was, kwam het weer omhoog. Bracht het hem weer in de twijfel. Hij slikte. "Ik voel me schuldig dat ik haar niet mis." Bracht hij uit, voordat hij er veel bij had nagedacht. Zijn blik had hij niet meer opgeheven sinds Day zijn woorden had uitgesproken. De kitten voelde zich schuldig. Zo schuldig, dat zijn gedachten soms hoopten dat ze nooit meer terug kwam. Het was beter zo. Zonder haar.

29
Day •
Chief
Undone DPKsfdL
Floriske
598
Actief
Koester het licht

CAT'S PROFILE
Rank:
Day •
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitimewo 5 jun 2019 - 22:16

Soms vielen er stiltes in gesprekken met Day. Soms zocht hij lang naar de juiste woorden, naar die woorden die de betekenis die hij ze wilde geven perfect zouden passen. Zo niet nu. Want stilte kon twijfel creëren en als er iets was wat Day niet in Dusks hart wilde aanwakkeren dan was het twijfel. “Je hebt niets om je schuldig over te voelen”, miauwde hij, de zekerheid van zijn stem ieder woord omhelzend. Pas nadat hij dit had gezegd, gaf hij zichzelf iets meer tijd. “Je moeder dacht dat het zo beter zou zijn en hoe moeilijk het ook is, ik denk dat ze gelijk had. En jij voelt dat ook, je voelt in je hart dat ze heeft gedaan wat het beste was.” Hij drukte zijn snuit even troostend tegen Dusks kop. “En dat je haar niet mist, betekent niet dat je niet van haar houdt. Dat zijn twee heel verschillende dingen”, miauwde hij zacht.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Undone   Undone Icon_minitime

Undone
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water-
Ga naar: