We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 14:03
Ik wil een nieuw setje voor Chicken maar mijn gimp doet het niet :c
Everything’s free if you run fast enough
.:
Coyotespirit
Member
Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
CAT'S PROFILE Age: 44 moons young ✘ Gender: She-cat ♀ Rank: Pop star
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 15:02
hannaaaaahhhh <333
Allemaal Kunst.:
Butter
Ema
Ema
Kip
Bo1
Beertje
Bunny
Waz
Robin
Aurene
Member
Esmee 76 Actief Ladies don't start fights, but they can finish them.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 17:31
Kiiip <3 Ach 't gaat zo z'n gangetje :'D You know how 6VWO be.. morgen begint mijn toetsweek, moet zometeen nog beginnen voor eco maar gaat vast wel lukken hahaha. Hoe is het met jou?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 16 jan 2019 - 18:22
Snowberry schreef:
Kiiip <3 Ach 't gaat zo z'n gangetje :'D You know how 6VWO be.. morgen begint mijn toetsweek, moet zometeen nog beginnen voor eco maar gaat vast wel lukken hahaha. Hoe is het met jou?
OeFFf relatable Ik zit midden in mn SE week en het gaat allemaal naar de shit -a- Sometimes... It b like that. Morgen ook economie dus we kunnen samen lijden B)
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone